Geen idee of dat een ripple is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef EsseEi het volgende:
die zwart kleurt op m'n computer echt heeeeel raar :S maar gaaf patroon!
is dat nou zo'n ripple of niet?
*gaat nu snel aan de haak*
O ja dat is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 19:11 schreef EsseEi het volgende:
hihi kwiwi wil ze dan wel allebei zienom de snel geboekte vooruitgang te kunnen zien!!
Daar komt t door! Een meisje had net toevallig vrijdagavond gemaild dat we niet druk moesten maken om t tentamen want voor het zelfde geldt kom je onder een bus, gelukkig was het maar een fiets, mn eigen nog wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:53 schreef trui het volgende:
whoops, dat 'brekken' had je niet zo letterlijk hoeven nemen hoor! beterschap met je zere been!
De foto doet het niet (bij mij)quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef kirsten. het volgende:
Nou eindelijk is m'n deken af (en ingepakt)
En de foto:
[ link | afbeelding ]
En het rekenwerk:
Granny-units: 17.720 stuks
vasten: 640 stuks
halve stokjes: 460 stuks
lossen: 1310 stuks
Slipstitch: 230 stuks
Oh jammer, ik kan de foto niet zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef kirsten. het volgende:
Nou eindelijk is m'n deken af (en ingepakt)
En de foto:
[ link | afbeelding ]
En het rekenwerk:
Granny-units: 17.720 stuks
vasten: 640 stuks
halve stokjes: 460 stuks
lossen: 1310 stuks
Slipstitch: 230 stuks
Bedoel je nou de kat die ik heb gemaakt? Die is niet zwaar om te haken hoor. Het patroon zou ik alleen een beginner niet aanraden, je moet wel even zelf aan de slag zeg maar, maar verder gewoon doen wat er staat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
...
Die kat is echt leuk geworden!! Maar hij haakt wel zwaar volgens mij.
En ik zag nog een deken en beertje en voor de verandering een paar eendjes voorbij komen!
Zelf alleen 10 rijen van mn andere kant van mn kussen gedaan, schiet nog niet op. Was te duf. En lekker zitten doe ik ook niet.
En bedankt voor alle beterschapjes, ik vind dat het maandag gewoon over isEen weekje vrij was ik wel aan toe, maar niet zo
Ja hoor, vind ik ook vaak wel. Mits de gaten niet te groot en/of talrijk zijn dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef EsseEi het volgende:
vind trouwens dat dekens met gaatjes ook nogwel behoorlijk wat warmte geven
Ja van hoofd tot ene been is in 1 stuk, het enige rottige is als je de tweede broekspijp moet beginnen en daarna de tweede poot erin moet haken. dat haakt even iets minder. Verder vind ik het welk handig zoveel in 1 keer, dan hoef je die onderdelen ook niet aan elkaar te hechten. Dat vind ik altijd rotwerk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja die van jou, mn moeder had t daarover omdat ie een beetje in een stuk is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |