Wel E! gisteravond. En daar zat eigenlijk vooral een hele zielige junk. Mijn god, wat ziet die man eruit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je ook de ochtend tv shows gezien?
Waarom zou men in jezusnaam naar 2 and a half men kijken zonder Sheen!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog een keer quoten. Gewoon, omdat het kan;
[..]
dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou men in jezusnaam naar 2 and a half men kijken zonder Sheen!?
Dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
kan in Nederland!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...Moet je mij niet vragen. Vraag dat CHaim Levine maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"CHaim Levine" liep zijn rare idee hier niet te dubbelposten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Moet je mij niet vragen. Vraag dat CHaim Levine maar.
Valt reuze mee, de beste man zegt het immers zelf:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef Miam het volgende:
hij is zo episch![]()
anderzijds wel triest natuurlijk.. je zult maar zo een vader hebben.
quote:On if he thinks his children will be embarrassed by his behavior when they grow up: "God no. Talk about an education. I mean, this and then that's the guy and he's our dad and we can get all the answers and the truth. WOW. Wiiiiiining! That's how you perceive it. "
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, de beste man zegt het immers zelf:
[..]
Omdat jij het géén goed idee vind is het meteen een raar idee?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"CHaim Levine" liep zijn rare idee hier niet te dubbelposten.
Met het verschil dat Arnie geen bijval kreeg voor zijn zonder-Sheen voorstel, en Ian Nick wel bijval kreeg toen hij zei dat het programma nergens meer op slaat zonder Sheen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat jij het géén goed idee vind is het meteen een raar idee?
Nieuw programma bij de EO: Arnie vind God; Ian_Nick bepaalt wat wel goed is en wat niet
Oh, do I?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat Arnie geen bijval kreeg voor zijn zonder-Sheen voorstel...
Ik moet zelf ook wel toegeven, het is een belachelijk idee wat verzonnen is op een moment dat ik even iets te diep in het glaasje had gekeken... Maar in Amerika kan alles.quote:
quote:Charlie Sheen: "Ik haal dit jaar 1 miljoen uit melkkoe Twitter".
Acteur en nu ook Twittersensatie Charlie Sheen denkt liefst 1 miljoen dollar uit de sociaalnetwerksite te kunnen halen dit jaar. Dat meldt de New York Post. Dankzij de online "melkkoe" moet hij niet eens zijn bed uit om rijk te worden. Sheen werd afgelopen week wereld- recorhouder door op amper één stevig etmaal 1 miljoen volgers te verzamelen. De teller staat inmiddels op 1,7 miljoen adepten.
Sheen sloot een Twitterdeal met de firma ad.ly, waardoor hij voor reclametweets rijkelijk betaald zal worden. Zo komt hij in een select groepje van zo'n 5.000 beroemdheden, van Paris Hilton tot Snoop Dogg. "Een melkkoe", glunderde hij zelf.
Verborgen reclame
Ad.ly verzorgt de advertenties via Twitter voor zo'n 150 merken. Ze hebben een eigen tweetredactie, zodat Sheen niet eens zelf zijn eigen berichten moet schrijven en posten. Het systeem zit zo in elkaar dat u en ik niet zouden mogen doorhebben dat het om reclame gaat.
Kim Kardashian
En dat werkt. Op zijn eerste foto op Twitter hield de 45-jarige levensgenieter een fles chocomelk vast. De telefoon van de desbetreffende zuivelproducent uit Californië stond nadien niet stil. Een lucratieve boel, weet ook Kim Kardashian. Zij rijft per tweet zo'n 10.000 dollar (7.200 euro) binnen.
Charlie Sheen kan het geld wel gebruiken, met zijn vijf kinderen, twee exen, en twee inwonende godinnetjes.
Wat een ongelofelijk slecht ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog een keer quoten. Gewoon, omdat het kan;
[..]
Hoe leuk John Stamos ook is.. dit gaat dan het einde worden van de seriequote:Op zondag 6 maart 2011 00:34 schreef static het volgende:
Hij wordt misschien vervangen door John Stamos.
Ben het nu een stukje aan het terugkijken, die gast is zó van het pad af, niet normaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef yvonne het volgende:
Blijft een baas
http://twitter.com/#!/charliesheen/status/44156993807716352
@charliesheen
Charlie Sheen
Coming at you live 7:00p pacific time. #BeThere! #Sheen's-Korner http://www.ustream.tv/channel/sheen-s-korner
Link bron url?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben het nu een stukje aan het terugkijken, die gast is zó van het pad af, niet normaal..
Oja, had niet gezien dat ik ze daar ook terug kan kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/charliesheen
zeker waar!quote:This is how Charlie experienced the interview.
En nog een toffe remix:quote:How much cocaine did Charlie Sheen take? . . enough to kill 2 and a half men
Ik meen gelezen te hebben dat ze hem eerst een uitgebreide "wat de neuk is twitter" cursus hebben gegeven.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef VacaLoca het volgende:
Is er al bevestigd dat die twitter account echt van hem is?
Vond het beetje vreemd dat ie bij zn eerste tweet meteen al hashtags gebruikte en een plaatje postte (welliswaar van in zijn huis, dus ook wel kleine kans dat die pic al ergens stond). Vooral ook dat ie meteen twittelator gebruikte ipv de website.
Ik meen gelezen te hebben dat er een soort "redactie" is die het voor hem doet, en dat die meteen voor hem reclame inkomsten genereren.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat ze hem eerst een uitgebreide "wat de neuk is twitter" cursus hebben gegeven.
Ahquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Die kerel is episch en tragisch tegelijkertijd.
Iemand anders op twitter: "Charlie Sheen is the only drugs that doesn't show up in your urine test"
Lol jaquote:Op zondag 6 maart 2011 13:32 schreef Chriz2k het volgende:
Die tatoeage met ''Winning'' op de binnenkant van zijn pols!
Uhm...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:34 schreef static het volgende:
Hij wordt misschien vervangen door John Stamos.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhm...
johnstamos op twitter; contrary to the rumors, i am not replacing charlie sheen on two and half men. however, martin sheen has asked me to be his son.
Fangroep? Begint meer op een sekte te lijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Lol ja
Maar ik vond t voor de rest echt boring.... 50 minuten gelul over niks.
Moest wel lachen om dat geforceerde "Winning! Winning! Winning!"
Hij heeft een soort van fangroep om hem heen gecreëerd
Watch out for the Kool-Aid.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Maraca het volgende:
Fangroep? Begint meer op een sekte te lijken
http://www.pbpulse.com/tv(...)-two-and-a-half-men/quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:
Kan niet linken op mijn mobiel, maar lees dat Charlie nu echt is ontslagen
kquote:Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
Deze kuttitel heb ik trouwens niet bedacht.
Ik ga voor "There's only one gear."
Is mijn Twitteraccount toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is ook pas sinds vannacht op twitter zie ik.
Doe eens geen titels veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:27 schreef cborns het volgende:
WTF moest dit topic dicht Charlie Sheen ontslagen uit 2,5men
Dat topic gaat erover dat Sheen ontslagen is en deze niet.
Moderators
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Static dit topic gaat toch niet over zijn ontslag, waarom moest die van mij dan dicht?
Ben je nou zo simpel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:27 schreef cborns het volgende:
WTF moest dit topic dicht Charlie Sheen ontslagen uit 2,5men
Dat topic gaat erover dat Sheen ontslagen is en deze niet.
Moderators
Zou hij hier nou bedoelen: 7 gr in één 'sessie' of 7 gr in één keer?quote:I was banging seven-gram rocks and finishing them.
Hij bedoelt: Winning!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou hij hier nou bedoelen: 7 gr in één 'sessie' of 7 gr in één keer?
quote:
Maar elke van de onderstaande was leuker geweest:quote:That's how I roll, I have one speed, I have one gear, GO!
quote:Dying's for fools
quote:I am on a drug, it's called Charlie Sheen
quote:I was banging 7 gram rocks
quote:I'm an F-18 bro
quote:I'm bi-winning
quote:Fools & Trolls
quote:I win here and I win there
Dat interview, priceless.quote:
Mwah het is wel een risico met zijn imago, maar er zal vast wel weer wat uitkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Haunter het volgende:
Sheen ligt echt wakker van z'n ontslag ja..De grote bazen staan in de rij om iets met hem te maken, that's for sure.
man wat een document!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:36 schreef Culthit. het volgende:
Ontslagbrief van Warner Bros.
http://tmz.vo.llnwd.net/o(...)307_sheen_full_b.pdf
Uhm nee hoor, in NL kan je echt niet zomaar iemand ontslaan. Heb je ook een goede documentatie nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
man wat een document!
lichtjes voorbereid op juridische gevolgen............
in NL zou je in 1 regel zeggen: verstoorde arbeidsrelatie, opzouten
Is ze niet aan te raden...quote:Sheen ligt echt wakker van z'n ontslag ja..De grote bazen staan in de rij om iets met hem te maken, that's for sure
Want? Die gast is op dit moment 1 van de meest besproken onderwerpen in de wereld, die interviews waren al een show opzich en mensen gaan nu helemaal kijken.quote:
Dan moet je maar hopen dat hij opdaagt en de werkdruk aankan. Mij lijkt Charlie een risico. Het is niet voor niets dat hij nu is ontslagen terwijl 2,5men nog een van de best bekeken series is. Dat is geen beslissing die je zomaar neemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Want? Die gast is op dit moment 1 van de meest besproken onderwerpen in de wereld, die interviews waren al een show opzich en mensen gaan nu helemaal kijken.
Dat hij geen excuses maakt vind ik verfrissend, maar de rest vind ik zwaar triest en hij zit nu toch echt in rehab meen ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Compatibel het volgende:
Wat een eindbaas is Sheen toch. Stond gisteren ook een goed stuk over in nrc.next: hij conformeert zich niet aan de Amerikaanse norm die voorschrijft dat Hollywoodsterren excuses moeten maken en af moeten kicken. Gaaf toch dat iemand met veel geld zich helemaal kapotfeest?
Dat is dan puur voor een eventuele imagoschade die WB probeert te vermijden, maar geloof me dat veel studio's het wel aandurven en juist staan de trappelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen dat hij opdaagt en de werkdruk aankan. Mij lijkt Charlie een risico. Het is niet voor niets dat hij nu is ontslagen terwijl 2,5men nog een van de best bekeken series is. Dat is geen beslissing die je zomaar neemt.
Gelukkig ben je geen rasmongool.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef delano.888 het volgende:
De TT slaat ook nog eens nergens op, hij zei:
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn leuk!
Drugs zijn goed!
Dan heb je een andere definitie van drugs dan ik, maar misschien kunnen we het daar over hebben in een apart topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.
Als je enkel onder invloed door het leven gaat, hou je jezelf voor de gek. Sheen gaat er ook aan kapot, zijn talen vielen hem al uit de mond en hij is in korte tijd erg verouderd. Mss heeft hij dat er voorover, dat kan, maar gematigd gebruik en gewoon blij zijn met je leven zonder drugs lijkt me ook wat waard.
Ach, als hij daar een gelukkig en gezond leven mee kan lijden, is er niets aan de hand toch?quote:Ik vind hem echt een beetje eng in dat interview, zo manisch.
Gezond zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb je een andere definitie van drugs dan ik, maar misschien kunnen we het daar over hebben in een apart topic.
[..]
Ach, als hij daar een gelukkig en gezond leven mee kan lijden, is er niets aan de hand toch?
Dat lijkt me wel kut als je talen je uit de mond vallen. Vooral als je maar 1 taal kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.
Als je enkel onder invloed door het leven gaat, hou je jezelf voor de gek. Sheen gaat er ook aan kapot, zijn talen vielen hem al uit de mond en hij is in korte tijd erg verouderd. Mss heeft hij dat er voorover, dat kan, maar gematigd gebruik en gewoon blij zijn met je leven zonder drugs lijkt me ook wat waard.
Ik vind hem echt een beetje eng in dat interview, zo manisch.
Ik weet niet eens of ik het expres deed. Blackout van de cafeďne denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut als je talen je uit de mond vallen. Vooral als je maar 1 taal kan.
Imagoschade hadden ze met de scheiding ook geen moeite mee. Ik vermoed dat hij gewoon teveel geld kost.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat is dan puur voor een eventuele imagoschade die WB probeert te vermijden, maar geloof me dat veel studio's het wel aandurven en juist staan de trappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |