Doe eens geen titels veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:27 schreef cborns het volgende:
WTF moest dit topic dicht Charlie Sheen ontslagen uit 2,5men
Dat topic gaat erover dat Sheen ontslagen is en deze niet.
Moderators
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Static dit topic gaat toch niet over zijn ontslag, waarom moest die van mij dan dicht?
Ben je nou zo simpel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:27 schreef cborns het volgende:
WTF moest dit topic dicht Charlie Sheen ontslagen uit 2,5men
Dat topic gaat erover dat Sheen ontslagen is en deze niet.
Moderators
Zou hij hier nou bedoelen: 7 gr in één 'sessie' of 7 gr in één keer?quote:I was banging seven-gram rocks and finishing them.
Hij bedoelt: Winning!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou hij hier nou bedoelen: 7 gr in één 'sessie' of 7 gr in één keer?
quote:
Maar elke van de onderstaande was leuker geweest:quote:That's how I roll, I have one speed, I have one gear, GO!
quote:Dying's for fools
quote:I am on a drug, it's called Charlie Sheen
quote:I was banging 7 gram rocks
quote:I'm an F-18 bro
quote:I'm bi-winning
quote:Fools & Trolls
quote:I win here and I win there
Dat interview, priceless.quote:
Mwah het is wel een risico met zijn imago, maar er zal vast wel weer wat uitkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Haunter het volgende:
Sheen ligt echt wakker van z'n ontslag ja..De grote bazen staan in de rij om iets met hem te maken, that's for sure.
man wat een document!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:36 schreef Culthit. het volgende:
Ontslagbrief van Warner Bros.
http://tmz.vo.llnwd.net/o(...)307_sheen_full_b.pdf
Uhm nee hoor, in NL kan je echt niet zomaar iemand ontslaan. Heb je ook een goede documentatie nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
man wat een document!
lichtjes voorbereid op juridische gevolgen............
in NL zou je in 1 regel zeggen: verstoorde arbeidsrelatie, opzouten
Is ze niet aan te raden...quote:Sheen ligt echt wakker van z'n ontslag ja..De grote bazen staan in de rij om iets met hem te maken, that's for sure
Want? Die gast is op dit moment 1 van de meest besproken onderwerpen in de wereld, die interviews waren al een show opzich en mensen gaan nu helemaal kijken.quote:
Dan moet je maar hopen dat hij opdaagt en de werkdruk aankan. Mij lijkt Charlie een risico. Het is niet voor niets dat hij nu is ontslagen terwijl 2,5men nog een van de best bekeken series is. Dat is geen beslissing die je zomaar neemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Want? Die gast is op dit moment 1 van de meest besproken onderwerpen in de wereld, die interviews waren al een show opzich en mensen gaan nu helemaal kijken.
Dat hij geen excuses maakt vind ik verfrissend, maar de rest vind ik zwaar triest en hij zit nu toch echt in rehab meen ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Compatibel het volgende:
Wat een eindbaas is Sheen toch. Stond gisteren ook een goed stuk over in nrc.next: hij conformeert zich niet aan de Amerikaanse norm die voorschrijft dat Hollywoodsterren excuses moeten maken en af moeten kicken. Gaaf toch dat iemand met veel geld zich helemaal kapotfeest?
Dat is dan puur voor een eventuele imagoschade die WB probeert te vermijden, maar geloof me dat veel studio's het wel aandurven en juist staan de trappelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen dat hij opdaagt en de werkdruk aankan. Mij lijkt Charlie een risico. Het is niet voor niets dat hij nu is ontslagen terwijl 2,5men nog een van de best bekeken series is. Dat is geen beslissing die je zomaar neemt.
Gelukkig ben je geen rasmongool.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef delano.888 het volgende:
De TT slaat ook nog eens nergens op, hij zei:
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn leuk!
Drugs zijn goed!
Dan heb je een andere definitie van drugs dan ik, maar misschien kunnen we het daar over hebben in een apart topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.
Als je enkel onder invloed door het leven gaat, hou je jezelf voor de gek. Sheen gaat er ook aan kapot, zijn talen vielen hem al uit de mond en hij is in korte tijd erg verouderd. Mss heeft hij dat er voorover, dat kan, maar gematigd gebruik en gewoon blij zijn met je leven zonder drugs lijkt me ook wat waard.
Ach, als hij daar een gelukkig en gezond leven mee kan lijden, is er niets aan de hand toch?quote:Ik vind hem echt een beetje eng in dat interview, zo manisch.
Gezond zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb je een andere definitie van drugs dan ik, maar misschien kunnen we het daar over hebben in een apart topic.
[..]
Ach, als hij daar een gelukkig en gezond leven mee kan lijden, is er niets aan de hand toch?
Dat lijkt me wel kut als je talen je uit de mond vallen. Vooral als je maar 1 taal kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar las je leven zonder drugs saai is dan valt dat wel triest te noemen.
Als je enkel onder invloed door het leven gaat, hou je jezelf voor de gek. Sheen gaat er ook aan kapot, zijn talen vielen hem al uit de mond en hij is in korte tijd erg verouderd. Mss heeft hij dat er voorover, dat kan, maar gematigd gebruik en gewoon blij zijn met je leven zonder drugs lijkt me ook wat waard.
Ik vind hem echt een beetje eng in dat interview, zo manisch.
Ik weet niet eens of ik het expres deed. Blackout van de cafeïne denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut als je talen je uit de mond vallen. Vooral als je maar 1 taal kan.
Imagoschade hadden ze met de scheiding ook geen moeite mee. Ik vermoed dat hij gewoon teveel geld kost.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat is dan puur voor een eventuele imagoschade die WB probeert te vermijden, maar geloof me dat veel studio's het wel aandurven en juist staan de trappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |