Je hebt wel gelijk hoor. Maar 't is wel gewoon belachelijk eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat WB dat niet doet omdat ze er maar vanaf willen zijn, maar omdat het contract blijkbaar goed dichtgetimmerd was en ze juridisch geen poot hadden om op te staan. Anders betalen ze natuurlijk niet zo een bedrag
quote:Ashton Kutcher doet Charlie Sheen vergeten.
De makers van Two and A Half Men zullen na maandagavond absoluut geen traan laten om het verlies van acteur Charlie Sheen uit de serie.
Afgelopen maandag ging het alweer negende seizoen van de Amerikaanse komedieserie van start, en hoe. Nooit eerder waren de kijkcijfers van de serie zó hoog, meldt Radaronline.
Maar liefst 27.76 miljoen mensen keken naar de eerste aflevering met Ashton Kutcher, ruim twee keer zoveel als de laatste première aflevering van zijn voorganger Charlie Sheen.
De CBS-serie was maandagavond met afstand het best bekeken programma van de avond in Amerika.
De kijkers keken ook alleen maar om te zien hoe alles zou uitpakken, niet omdat Kutcher erin zitquote:
Inderdaad. En die Steve-O die ook echt tijdens de ondertiteling z'n neus even breekt tegen Tysons vuistquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef Maraca het volgende:
Net "The Roast Of" gekeken. Wauw, wat zag Charlie er op het eind goed uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
Zo werden er wel meer mensen 'doodgewenst' Jeselnik hoopte ze van dat hij de volgende Giraldo wordt.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:44 schreef EllaN het volgende:
Ja, maar bij Amy werd er niemand "dood gewenst". Alleen voorspeld haha.
Kweenie, ik vond hem wel erg pijnlijk voor Steve-O.
ja dat kan je over bijna elke willekeurige serie dan wel zeggen.... Waarom kijk je btw als je het van te voren al weet dat je het niks vindt omdat je al eerdere afleveringen hebt gezien?quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ik al dacht; niets voor mij. Heb je een eerdere roast gezien dan ken je ze allemaal...
Niet grappig.
Ehm, nee. De grappen zijn altijd hetzelfde, die zie je gewoon van ver aankomen. Misschien trekt het begrip 'roasten' me gewoon niet. En waarom ik keek? Ik wilde toch wel weten waar de hele fuzz nou over was. En ik mag natuurlijk kritiek hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja dat kan je over bijna elke willekeurige serie dan wel zeggen.... Waarom kijk je btw als je het van te voren al weet dat je het niks vindt omdat je al eerdere afleveringen hebt gezien?
quote:Charlie Sheen twittert eigen telefoonnummer.
Acteur Charlie Sheen heeft zondag per
ongeluk zijn eigen telefoonnummer
getwitterd.Hij probeerde een privé-
bericht naar Justin Bieber te sturen,
maar in plaats daarvan stuurde hij zijn
nummer naar zijn 5,5 miljoen volgers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |