Als ze het op de vettigheid gaan gooien dan repareren ze hem niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Er kwam geen vuil, niks uit. De HI meneer denkt dat het door vettigheid komt. Nou dat kan an sich wel kloppen, bij 't paard en zo
Nou ja, afwachten, ik krijg een mailtje over de garantie en wat het gaat kosten als het niet onder de garantie valt. Dan kan ik beslissen.
Nou ja, ik wacht de mail even af. Hij doet het echt alleen naar beneden niet, dus ze repareren 'm maar lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze het op de vettigheid gaan gooien dan repareren ze hem niet.
Krijg je hem terug met een sticker vochtschade erop.
Maar een trackballetje is zelf ook wel te vervangen
Een saaiere versie dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een nieuwe bravere versie van mezelf
FAT32 geformatteerd, even NTFS van maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, IT'ers. Leg mij eens uit waarom ik op een externe HDD van 2TB geen bestanden van 6,21GB kan zetten?
Omdat het wellicht een schijf is met een FAT32 partitiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, IT'ers. Leg mij eens uit waarom ik op een externe HDD van 2TB geen bestanden van 6,21GB kan zetten?
Evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FAT32 geformatteerd, even NTFS van maken.
Nieuw trackballetje is 9,95quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik wacht de mail even af. Hij doet het echt alleen naar beneden niet, dus ze repareren 'm maar lekker
En mocht dat niet kunnen, dan maar naar zo'n particulier zaakje of zo. Enig idee wat dat kost?
Een bruidsjurkje. In mei trouwt mijn zwagerquote:
Ooooh, dan zou reparatie ook niet zo veel moeten kosten via HI hoop ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuw trackballetje is 9,95
Erin zetten is niet zo heel veel werk
Oooh okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Een bruidsjurkje. In mei trouwt mijn zwager
M'n ouders lieten me thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh okeWel leuk
Ik heb ook nog een bruidsjurkje van toen ik 2 of 3 was
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh jawel, als je een prijsopgave krijgt ben je niet klaar onder de 70 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, dan zou reparatie ook niet zo veel moeten kosten via HI hoop ik
Ze gaat mee tot het eten. Dan halen mijn ouders haar op. En dan kunnen wij door feesten (als ik dan al bijgekomen ben van de bevalling, zit er erg dicht tegen aan) en blijven wij slapen daar op de locatie en de volgende dag ga ik dr ophalenquote:
Spuit32quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFS
Ja ik zag het.quote:
quote:
Ik wacht het mailtje even afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooh jawel, als je een prijsopgave krijgt ben je niet klaar onder de 70 euro.
Maar mochten ze vochtschade constateren dan repareren ze hem uberhaupt niet.
Precies. Nobody likes FAT.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFS
Formatten is enige oplossingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks allGeen idee hoe dat moet, maar dat regel ik wel met mijn vader dan... Het bestand heb ik al weggeflikkerd maar was nog steeds nieuwsgierig waarom
Ik was bruidsmeisje, ik moest er wel zijnquote:
Ja, het mag je nooit meer dan 25 euro kosten eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht het mailtje even afAls het onder de garantie valt kost het me toch niks. En zo niet en het kost ongeveer wat jij aangeeft, dan ga ik naar een telefoonzaakje hier in de buurt. Die krijgt het neem ik aan goedkoper voor elkaar
Oei, moeilijke keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, Two and a half men, GA, House, Lost, HIMYM of schoonmaken?
Two and a half menquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, Two and a half men, GA, House, Lost, HIMYM of schoonmaken?
-6 kiloquote:
Bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het mag je nooit meer dan 25 euro kosten eigenlijk.
CONVERT X: /FS:NTFS waarbij X: je driveletter is, zo moeilijk is het niet he?quote:
Het duurt alleen "even"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CONVERT X: /FS:NTFS waarbij X: je driveletter is, zo moeilijk is het niet he?
Ik vermoed dat het wel lang duurt eer hij 2TB heeft omgezetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel weer mee met een beetje disk. Zeker als ie nog niet zo vol staat.quote:
Precies. Formatten lijkt me niet echt nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij moet alleen 2 tabelletjes schrijven. NTFS heeft namelijk 2 indices waar FAT 1 tabel heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het wel lang duurt eer hij 2TB heeft omgezet
1,72 TB van 1,81 beschikbaar. Valt mee dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, valt ook wel weer mee met een beetje disk. Zeker als ie nog niet zo vol staat.
werkt bijna altijd op elk systeem, nogwel op een digitale tv tuner dus de meest safe keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Vraag me wel af waarom een bedrijf een 2TB HD levert op FAT32...
AAAAH *schrik*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
werkt bijna altijd op elk systeem, nogwel op een digitale tv tuner dus de meest safe keuze.
goedemorgen trouwens.
Agossiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
Leuke dag gister, eerst fotos van mn ex gekregen van mij vroeger +20kg, joy... toen vertelde hij me dat ik 3000¤ mag gaan dokken voor overdracht van het huis (ben ik het mee eens, maar toch niet leuk) en vervolgens krijg ik een email van een goede vriendin dat een vriendin van haar die ik ook kende besloten heeft uit het leven te stappen dinsdag en als klap op de vuurpijl wil ik hier over praten met een leuke man in mn msn lijst die vervolgens zegt dat ie wel langs wil komen... maar hij heeft al een vriendin. Dan bied je dat toch niet aan? Moet ik weer nee zeggen
Gisteravond was echt STOM!
Dat is bij veel producenten nog standaard, dus de meeste mensen weten dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Vraag me wel af waarom een bedrijf een 2TB HD levert op FAT32...
Mag ik ze hebben?quote:
Ik verveelde me vannacht was zooo stil op FOK!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AAAAH *schrik*
Een R&P mod die meelurkt
Jamaar als paardenliefhebber mag je best een one trick pony zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
Samzz, ik vind je een lieve en leuke meid, maar soms word ik een beetje moe van al dat dierengelul. Ik denk er ook sterk over en ben het vaak met je eens, maar soms krijg ik een beetje zo'n gevoel als bij die gast die altijd over treinen praat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie.
Samen zuipen vanavond dan maar?.
Ik vind de reactie's wel prachtig. Eerst: ziek, verschrikkelijk, geen gezond mens zou zoiets doen. Om vervolgens te zeggen dat de daders hetzelfde verdienenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1423887&
Sadisten
Scherp Ang3l!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar als paardenliefhebber mag je best een one trick pony zijn
Jazeker! De overige 17 ook?quote:
Dan lees je er toch overheen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
Samzz, ik vind je een lieve en leuke meid, maar soms word ik een beetje moe van al dat dierengelul. Ik denk er ook sterk over en ben het vaak met je eens, maar soms krijg ik een beetje zo'n gevoel als bij die gast die altijd over treinen praat.
Ja, maar zo gaat dat toch altijd met 'dierenvrienden'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de reactie's wel prachtig. Eerst: ziek, verschrikkelijk, geen gezond mens zou zoiets doen. Om vervolgens te zeggen dat de daders hetzelfde verdienen
Doe ik ook meestal, maar het ergert me een beetje en misschien ben je je er niet zo van bewust. Geen ramp verder hoor, ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen?Ik heb ook niet het idee dat ik zó vaak over dieren praat en in dit geval post ik alleen een linkje, daar hoef je niks mee te doen, ik wilde gewoon even laten weten hoe ik over ze denk.
Dat is prima, tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar het ergert me een beetje en misschien ben je je er niet zo van bewust. Geen ramp verder hoor, ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.
Hoe schattigquote:
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat konquote:
Vertelquote:
Tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima, tochIk ga erop letten voor je.
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat kon![]()
![]()
![]()
Ja, of je even wil ophoeren met dat gezanik over treinenquote:
Geen idee, ik heb zo'n hormonenradiator waardoor je niet ongesteld wordtquote:
Goed verhaal voor op verjaardagen en partijenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat kon![]()
![]()
![]()
Nee, ga maar lekker naar Socios daarmee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, of je even wil ophoeren met dat gezanik over treinen
Ik ken ze. Schijnt best pijnlijk te zijn, qua inzetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
Geen idee, ik heb zo'n hormonenradiator waardoor je niet ongesteld wordt
Hoi Socios,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Watertornado het volgende:
Nee, ga maar lekker naar Socios daarmee.
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Ripley het volgende:
Is jouw ongesteldheid alweer over trouwens krea? Of kunnen we vandaag weer wat random frustraties richting de vrijers van samzz verwachten?
Jammer, het was wel weer eens een keer vermakelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).
Zoek maar ander vermaak danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, het was wel weer eens een keer vermakelijk
Ja, maar twee keer in een week is wel wat overkill. We proberen het over een maandje of wat wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was wel leuk om te zien dat nadat ik het had uitgelegd, Rival ineens niet meer inhoudelijk wilde zijn en de rest van de dag elders doorbracht. Dan maak je kennelijk toch wel een punt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Het wordt hoog tijd dat we jouw huwelijk een keer onder druk gaan zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar twee keer in een week is wel wat overkill. We proberen het over een maandje of wat wel weer
ik meen mij te herinneren overal op geantwoord te hebben schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was wel leuk om te zien dat nadat ik het had uitgelegd, Rival ineens niet meer inhoudelijk wilde zijn en de rest van de dag elders doorbracht. Dan maak je kennelijk toch wel een punt.
Give it your best shotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we jouw huwelijk een keer onder druk gaan zetten.
Ga maar liggen en benen wijd!quote:
In z'n dromenquote:
Vraag het haar anders gewoon even. Hoe de vork in de steel zit. En hoe dom je lult.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef rival het volgende:
damn, jij leeft echt in je eigen wereldje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |