quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja... denk het haast wel ja (maar niet bewust)
BBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
GoddommeIk tik een keer BB en opeens verschijnen overal BB reclames
Als ze het op de vettigheid gaan gooien dan repareren ze hem niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Er kwam geen vuil, niks uit. De HI meneer denkt dat het door vettigheid komt. Nou dat kan an sich wel kloppen, bij 't paard en zo
Nou ja, afwachten, ik krijg een mailtje over de garantie en wat het gaat kosten als het niet onder de garantie valt. Dan kan ik beslissen.
Nou ja, ik wacht de mail even af. Hij doet het echt alleen naar beneden niet, dus ze repareren 'm maar lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze het op de vettigheid gaan gooien dan repareren ze hem niet.
Krijg je hem terug met een sticker vochtschade erop.
Maar een trackballetje is zelf ook wel te vervangen
Een saaiere versie dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een nieuwe bravere versie van mezelf
FAT32 geformatteerd, even NTFS van maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, IT'ers. Leg mij eens uit waarom ik op een externe HDD van 2TB geen bestanden van 6,21GB kan zetten?
Omdat het wellicht een schijf is met een FAT32 partitiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, IT'ers. Leg mij eens uit waarom ik op een externe HDD van 2TB geen bestanden van 6,21GB kan zetten?
Evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FAT32 geformatteerd, even NTFS van maken.
Nieuw trackballetje is 9,95quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik wacht de mail even af. Hij doet het echt alleen naar beneden niet, dus ze repareren 'm maar lekker
En mocht dat niet kunnen, dan maar naar zo'n particulier zaakje of zo. Enig idee wat dat kost?
Een bruidsjurkje. In mei trouwt mijn zwagerquote:
Ooooh, dan zou reparatie ook niet zo veel moeten kosten via HI hoop ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuw trackballetje is 9,95
Erin zetten is niet zo heel veel werk
Oooh okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Een bruidsjurkje. In mei trouwt mijn zwager
M'n ouders lieten me thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh okeWel leuk
Ik heb ook nog een bruidsjurkje van toen ik 2 of 3 was
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh jawel, als je een prijsopgave krijgt ben je niet klaar onder de 70 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, dan zou reparatie ook niet zo veel moeten kosten via HI hoop ik
Ze gaat mee tot het eten. Dan halen mijn ouders haar op. En dan kunnen wij door feesten (als ik dan al bijgekomen ben van de bevalling, zit er erg dicht tegen aan) en blijven wij slapen daar op de locatie en de volgende dag ga ik dr ophalenquote:
Spuit32quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFS
Ja ik zag het.quote:
quote:
Ik wacht het mailtje even afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooh jawel, als je een prijsopgave krijgt ben je niet klaar onder de 70 euro.
Maar mochten ze vochtschade constateren dan repareren ze hem uberhaupt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |