Ja, of je even wil ophoeren met dat gezanik over treinenquote:
Geen idee, ik heb zo'n hormonenradiator waardoor je niet ongesteld wordtquote:
Goed verhaal voor op verjaardagen en partijenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat kon![]()
![]()
![]()
Nee, ga maar lekker naar Socios daarmee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, of je even wil ophoeren met dat gezanik over treinen
Ik ken ze. Schijnt best pijnlijk te zijn, qua inzetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Ripley het volgende:
Geen idee, ik heb zo'n hormonenradiator waardoor je niet ongesteld wordt
Hoi Socios,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Watertornado het volgende:
Nee, ga maar lekker naar Socios daarmee.
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Ripley het volgende:
Is jouw ongesteldheid alweer over trouwens krea? Of kunnen we vandaag weer wat random frustraties richting de vrijers van samzz verwachten?
Jammer, het was wel weer eens een keer vermakelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).
Zoek maar ander vermaak danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, het was wel weer eens een keer vermakelijk
Ja, maar twee keer in een week is wel wat overkill. We proberen het over een maandje of wat wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was wel leuk om te zien dat nadat ik het had uitgelegd, Rival ineens niet meer inhoudelijk wilde zijn en de rest van de dag elders doorbracht. Dan maak je kennelijk toch wel een punt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Het wordt hoog tijd dat we jouw huwelijk een keer onder druk gaan zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar twee keer in een week is wel wat overkill. We proberen het over een maandje of wat wel weer
ik meen mij te herinneren overal op geantwoord te hebben schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was wel leuk om te zien dat nadat ik het had uitgelegd, Rival ineens niet meer inhoudelijk wilde zijn en de rest van de dag elders doorbracht. Dan maak je kennelijk toch wel een punt.
Give it your best shotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we jouw huwelijk een keer onder druk gaan zetten.
Ga maar liggen en benen wijd!quote:
In z'n dromenquote:
Vraag het haar anders gewoon even. Hoe de vork in de steel zit. En hoe dom je lult.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef rival het volgende:
damn, jij leeft echt in je eigen wereldje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |