AAAAH *schrik*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
werkt bijna altijd op elk systeem, nogwel op een digitale tv tuner dus de meest safe keuze.
goedemorgen trouwens.
Agossiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
Leuke dag gister, eerst fotos van mn ex gekregen van mij vroeger +20kg, joy... toen vertelde hij me dat ik 3000¤ mag gaan dokken voor overdracht van het huis (ben ik het mee eens, maar toch niet leuk) en vervolgens krijg ik een email van een goede vriendin dat een vriendin van haar die ik ook kende besloten heeft uit het leven te stappen dinsdag en als klap op de vuurpijl wil ik hier over praten met een leuke man in mn msn lijst die vervolgens zegt dat ie wel langs wil komen... maar hij heeft al een vriendin. Dan bied je dat toch niet aan? Moet ik weer nee zeggen
Gisteravond was echt STOM!
Dat is bij veel producenten nog standaard, dus de meeste mensen weten dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Vraag me wel af waarom een bedrijf een 2TB HD levert op FAT32...
Mag ik ze hebben?quote:
Ik verveelde me vannacht was zooo stil op FOK!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AAAAH *schrik*
Een R&P mod die meelurkt
Jamaar als paardenliefhebber mag je best een one trick pony zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
Samzz, ik vind je een lieve en leuke meid, maar soms word ik een beetje moe van al dat dierengelul. Ik denk er ook sterk over en ben het vaak met je eens, maar soms krijg ik een beetje zo'n gevoel als bij die gast die altijd over treinen praat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie.
Samen zuipen vanavond dan maar?.
Ik vind de reactie's wel prachtig. Eerst: ziek, verschrikkelijk, geen gezond mens zou zoiets doen. Om vervolgens te zeggen dat de daders hetzelfde verdienenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1423887&
Sadisten
Scherp Ang3l!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar als paardenliefhebber mag je best een one trick pony zijn
Jazeker! De overige 17 ook?quote:
Dan lees je er toch overheen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
Samzz, ik vind je een lieve en leuke meid, maar soms word ik een beetje moe van al dat dierengelul. Ik denk er ook sterk over en ben het vaak met je eens, maar soms krijg ik een beetje zo'n gevoel als bij die gast die altijd over treinen praat.
Ja, maar zo gaat dat toch altijd met 'dierenvrienden'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de reactie's wel prachtig. Eerst: ziek, verschrikkelijk, geen gezond mens zou zoiets doen. Om vervolgens te zeggen dat de daders hetzelfde verdienen
Doe ik ook meestal, maar het ergert me een beetje en misschien ben je je er niet zo van bewust. Geen ramp verder hoor, ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen?Ik heb ook niet het idee dat ik zó vaak over dieren praat en in dit geval post ik alleen een linkje, daar hoef je niks mee te doen, ik wilde gewoon even laten weten hoe ik over ze denk.
Dat is prima, tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar het ergert me een beetje en misschien ben je je er niet zo van bewust. Geen ramp verder hoor, ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik roep ook maar gewoon even wat ik er van vind.
Hoe schattigquote:
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat konquote:
Vertelquote:
Tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima, tochIk ga erop letten voor je.
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft mijn Oma van 81 gegoogled en gekocht via internet! Niemand wist dat ze dat kon![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |