Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dit gezeik moet ook eens afgelopen zijn. DOE HET DAN NIETquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik post weer veelste veel vandaag
ik las: ik zuip weer eens veels te veel vandaagquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gezeik moet ook eens afgelopen zijn. DOE HET DAN NIET
I have quite an Irish accentquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die mannen wel....![]()
quote:A new survey by Datamonitor shows that the Brits drink more, on average than any other European nationality.
Our nearest rivals are the Germans who knock back an averge of 5.5 units each on a night out. The average British night out involves around 6.3 units of alcohol.
But the figure has fallen on previous years, suggesting that Brits are becoming more cultured in their approach to drinking.
John Band, a Datamonitor analyst, said: "Going out is becoming less and less about drinking, and alcohol consumption is becoming something that people do at home.
"Pubs and bars are selling more food and soft drinks and are trying to cater for women rather than just men who go after work and have eight pints.
"The UK and Germany are the places that stick out because a much larger proportion of drinking is done in pubs and the number of drinks per occasion is much higher.
The average European man drinks just over 2.5 times as much alcohol outside the home as the average European woman.
Ja, drie ranja met een parapluutje jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las: ik zuip weer eens veels te veel vandaag
Slaap lekkerquote:
Echt?quote:
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
volgens mij is dat nog aan haar zelf
What's a "unit" then?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[A new survey by Datamonitor shows that the Brits drink more, on average than any other European nationality.
Our nearest rivals are the Germans who knock back an averge of 5.5 units each on a night out. The average British night out involves around 6.3 units of alcohol.]
Jaaaaaa dat is echt de meest geweldige uitvoering ooitquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
OMG...dan moet je me echt tegenhouden hoor
Ik moet nog een hele dag van 8 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 100 minuten school en dan WEEEEKEEEND![]()
Dat is 380 minuten meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog een hele dag van 8 uur
Woohooquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 100 minuten school en dan WEEEEKEEEND![]()
Slaap lekker snoetquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook weg, ik moet mijn accent oefenen voor volgende week
Succes met oefenen. Ik hou het wel bij mijn zachte Gquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker BeeIxquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij kan wel echt jaloers zijn zegquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes met oefenen. Ik hou het wel bij mijn zachte G![]()
...
Gezellig dat je blijftquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Was een grapje hoor, ik ben nog niet weg
Tsja, dat word lastig he??quote:
Import?quote:
Wat ga je dan doeeeeen?quote:
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Import?
Ik ben een geboren en getogen Limburger!
Oh ja kut mèt. Ik moet nog slapen ergensquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook
Dan meeten we alweer voor de derde kee
Wissel van de wachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
woo plotselinge bezettingswisselingen hier
Venlo, Brabant. Nou, bijna dan. Vanuit Saturnus gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?
ik jou ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mis je verdorie nog steeds....
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat word lastig he??
Wees creatief zou ik zeggen
Misschien is het wel handig dat je nog een paar jaartjes wachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Een meeting? GezelligZou ik ook best een keer willen eigenlijk
Maar doe ik toch maar niet
Idem hierquote:
daar baal ik ook serieus enorm van...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik jou ookik baal stiekem enorm dat ik niet meer blauw ben...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja kut mèt. Ik moet nog slapen ergens
En dan weer dat circus van grote dozen, harde cylinders en volle zakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Zullen we gewoon weer allemaal 5 cadeautjes kopen van een euro?
Je weet dat ik je niet vergeet en je lief vindtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nu doe je ook DAT nog.. Ik ben er niet bij..
Goedmaken wordt nu écht lastig
Yeahhhhquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan weer dat circus van grote dozen, harde cylinders en volle zakken?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig dat je nog een paar jaartjes wacht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
No f*cking way!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?
Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Een meeting? GezelligZou ik ook best een keer willen eigenlijk
Maar doe ik toch maar niet
Ja echt gewldig, met zijn allen achter de zelfde doos aan ookquote:
EN hard schreeuwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat de poes van Marijke weer aan de haal met de wurm van wokquote:
Ik heb pics gepostquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komen
en een druiperquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
en pannenkoeken met geluid
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke spoot me toen onder
En die rubberlucht toen
Sorry..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
No f*cking way!
Ik woon in Venlo. Limburg dus.
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
Wat erg zeg.. Wilders- en Verhagenland
Welterusten en succes morgen met je proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
Voor mijn eigen veiligheid ga ik nu maar, doeii
![]()
Wilders heeft wel een kleine plasser hoor ik netquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
Slaap zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
en Fles maandag naar de dokter:quote:
Ik ben niet afgunstigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Da's waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Slaap lekker RNquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Dat zal toch wel mee vallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb je daarstraks gepmtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilders heeft wel een kleine plasser hoor ik net
Kom dan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker RN![]()
[..]
Dat zal toch wel mee vallen
Daar pas jij zeker wel tussenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..
Ja ook irl is het een bijzonder (met nadruk op bijzonder) fijn clubjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..quote:
The grass is always greener on the other sidequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owwwww, nou de volgende danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..
Ook waar..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of peoplequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
volgende keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..
Gewoon en bij elkaar geraapt zootjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of people
Ik kan die foto niet meer vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat kan niemand die met de trein in of uit is gegaan de afgelopen jaren ontgaan zijn
Ik heb er slechts een paar IRL ontmoetquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of people
Doe ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
volgende keer
en denk aan m'n pm
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar baal ik ook serieus enorm van...
Bestaat het woord onstabiel of is het labiel of instabiel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank Trev en Symph![]()
Misschien maar beter ook dat het nu niet kan.. Ben wellicht nog wat onstabiel zeg maar..
ik durf het wel in het openbaar te zeggen: ik mis mijn bakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
november, dan ben ik weer in het land...
PM eens waarom precies trouwens?
Misschien eerst maar eens een mini meet doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank Trev en Symph![]()
Misschien maar beter ook dat het nu niet kan.. Ben wellicht nog wat onstabiel zeg maar..
Oeh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf het wel in het openbaar te zeggen: ik mis mijn baken
Geen hoeren in utrecht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik mis niemand. Ik wil gewoon sex.
Trustenquote:
Dat vind ik een enorm compliment! Dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik meen het ook..
Ooit was ik jouw baken en nu is het andersom![]()
is je pannenkoek al genezen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik mis niemand. Ik wil gewoon sex.
Slaap lekkerquote:
Daar zit al spek inquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is je pannenkoek al genezen dan?
welgemeend en welverdiendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef BrandX het volgende:
Dat vind ik een enorm compliment! Dank je.
Geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is je pannenkoek al genezen dan?
Jawel. Vraag maar aan eer-ikquote:
Wat goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
Oh bij de weg, sym?
Mijn eerste missie van mijn blauwe absentie is geslaagd! Over precies een jaar ben ik 27 dagen in een andere functie, de functie die ik ambieer
Het is er nu al door, het harde werk heeft zich nu al uitbetaald
Het is instabiel (n deze context dan), excuusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bestaat het woord onstabiel of is het labiel of instabiel?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
Oh bij de weg, sym?
Mijn eerste missie van mijn blauwe absentie is geslaagd! Over precies een jaar ben ik 27 dagen in een andere functie, de functie die ik ambieer
Het is er nu al door, het harde werk heeft zich nu al uitbetaald
Jah! Ik was stomverbaasd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Vraag maar aan eer-ik...
[..]
Wat goed!
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd
en die special gaan we doen he?
Wat is dan het verschil tussen instabiel en labielquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is instabiel (n deze context dan), excuus
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens een mini meet doen
Dan snap ik fles zijn probleem nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Vraag maar aan eer-ik...
[..]
Wat goed!
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah! Ik was stomverbaasd!
en nog een bonus en masterstudie betaald door de baas op de koop toe ook
nu word ik echt verlegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je verdient het ook je werkt er keihard voor
Zo! Dat heb je goed voor elkaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah! Ik was stomverbaasd!
en nog een bonus en masterstudie betaald door de baas op de koop toe ook
en ik weet zeker dat iedereen blij voor je is...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu word ik echt verlegen
Ik heb het net trouwens zitten vieren met vrienden, heb iets te veel cognac op en ik moet om half 7 alweer in de auto zitten![]()
oh en ik geloof dat ik het aan de nodige mods ed verplicht ben om ff een update te doen in FOK! dat mijn absentie zich al uitbetaald
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hierquote:
Klopt, heb nog een paar PM's met hem uitgewisseld over Londonquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hier![]()
.
ow ja ik heb hem inderdaad even voorbij zien komen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hier![]()
.
Laatste bezoek hier:quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ja ik heb hem inderdaad even voorbij zien komen..
Moet ie vaker doen ook
wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatste bezoek hier:
[KSC #2371] jonge koeien uit de sloot halen en bakken
300 topics geleden alweer, eergisteren dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatste bezoek hier:
[KSC #2371] jonge koeien uit de sloot halen en bakken
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
300 topics geleden alweer, eergisteren dus
Ik ben er ook maar halfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik (half), Trev, Symph, Stu..
Waar zijn Friem en GF??
En Koen? Is hij verdronken in zijn bad??
Pomtiedomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
Goede vraag re Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
GF houdt toezicht op het Batsenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
Dat met zijn collega's zou gisteren toch zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF houdt toezicht op het Batsen
Koen mis ik inderdaad vandaag maar is geloof ik weg met collega's
en friem komt heel onregelmatig binnenvallen
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat met zijn collega's zou gisteren toch zijn
ow ik dacht vandaag....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Owww dat heb ik ff gemist..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niks
IK ben er nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat heb ik ff gemist..
gebeurt wel vaker....
waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
ZATERDAG pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
the horrorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
Ja morgen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen dusquote:
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vondquote:
WHAAAAOOOOOHquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja morgen dus
Het is vrijdagOwh ja.. GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1598447![]()
(sorry, crew only)
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ow op die manier, ja dat is ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vond
was even een linkje voor mij, en als je even terugleest in dit topic weet je precies wat erin staatquote:
Wouden ze mij ook al niet gevenquote:
maar denk dat dit toch iets anders ligt als toen bij jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow op die manier, ja dat is ook leuk
Hoewel ik in dat opzicht ruim 2 jaar papa dag heb gehad...
quote:
Dat begreep ik wel hoor. Ik wil gewoon in topics kunnen waar ik niet hoor te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was even een linkje voor mij, en als je even terugleest in dit topic weet je precies wat erin staat
dan log je even in onder mijn accountquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel hoor. Ik wil gewoon in topics kunnen waar ik niet hoor te komen![]()
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgenquote:
Klinkt goed BrandXquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry
in het modforum kreeg ik superlieve en toffe reacties toen ik mijn blauwe jasje om een x aantal redenen tijdig inleverde. In dat forum kan ik niet meer, maar omdat ik nog wel fp crew ben (naja zoiets) kan ik wel in het meest algemene 'achter de schermen' forum, en heb ik dus aldaar even een update van mijn (eerder dan verwachte) succesen geplaatst.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgen.
Cheersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan log je even in onder mijn account
Mijn wachtwoord is ********
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgen.
in 11 jaar FOK! absoluut by far mijn meest favoriete collega ooitquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 11 jaar FOK! absoluut by far mijn meest favoriete collega ooit
En een andere vaste waarde hier staat stevig op de 2e plaats
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
een mexicano, eenbroodje bal uit de jus, een sitostick en een loempia. Denk ik
Jij was hier mod toen we nog met de gulden betaaldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijk
wij zijn nooit collega's geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijk
In het welkomsttopic van HWquote:
Toen de guldens nog getimmerd werden jahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was hier mod toen we nog met de gulden betaalde![]()
Hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen de guldens nog getimmerd werden jah
en dit idd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat gaat die in godsnaam doen dan?
mag ook per Pm hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hee, zout es op naar + of zo jullie blauw en machtig grut. Dat hoeven wij ordinary mortals allemaal niet te zien heur
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is (en was) een gelopen zaak.. Maar dieptriest is het wel
Wat precies, ik volg het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik weet heel ff niet waar het over gaat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet heel ff niet waar het over gaat...
quote:
Verkeerde topic, sorryquote:
Kunduz, denk ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet heel ff niet waar het over gaat...
Ik kan er niets tegenin brengenquote:
Jij bent een slimme, slimme manquote:
weet je dat ik me jou nog steeds blauw voor kan stellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hee, zout es op naar + of zo jullie blauw en machtig grut. Dat hoeven wij ordinary mortals allemaal niet te zien heur
De Afghanistan-missie.quote:
Dank!. Maar nee..quote:
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik maar als nog een discussie hier op gang helpen kan toch ook geen kwaad
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent een slimme, slimme man
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!. Maar nee..
Whiskers is moe en probeert 3 topics en en debat tegelijk te volgen
het is wetenschappelijk bewezen dat mensen niet kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat, multitasken ftw
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wetenschappelijk bewezen dat mensen niet kunnen multitasken.
Vrouwen kunnen sneller schakelen, dat wel
Indeed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat, multitasken ftw
Sorry Trev, dan moet je het zelf maar volgen..quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat excuus is bedacht om mannen een beetje makkelijker in hun waarde te kunnen laten.
True thatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan beter multitasken dan welke vrouw ook...
En als ik dat niet kon zou ik echt verzuipen in mijn werk
ja diep en diep triestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijk dat er nu TOCH weer naar Aghanistan gegaan wordt. Het eind is godverdomme zoek
Ik vond nog een screenie van 29 november 2007:
[ afbeelding ]
En nu wordt het 18 weken. En daarna nog wat meer. EN dan nog wat. Zin heeft het allemaal niet, maar okee, de Amerikanen willen het graag. Dus wij gaan. Weer. Voor maximaal een jaar hoor! Echt waar! Dan is het ECHT afgelopen! Heus!
Donder toch op man. Kutoverheid hier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Mijn congnacdronk is wat weggezakt, tijd om mijn mandje op te zoeken. Over zes uur zit ik weer in de auto naar de zaak
slaap lekker droom lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Mijn congnacdronk is wat weggezakt, tijd om mijn mandje op te zoeken. Over zes uur zit ik weer in de auto naar de zaak
Ik weet genoeg, thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry Trev, dan moet je het zelf maar volgen..
Notendop GL, CU, SGP zijn om ----> gaat door
(nog niet officieel, maar )
Truste BXquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Welterustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Meerderheid voor missie Kunduzquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
shit gelijk weer een zware allergische reaktie...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Triest dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijk dat er nu TOCH weer naar Aghanistan gegaan wordt. Het eind is godverdomme zoek
Ik vond nog een screenie van 29 november 2007:
[ afbeelding ]
En nu wordt het 18 weken. En daarna nog wat meer. EN dan nog wat. Zin heeft het allemaal niet, maar okee, de Amerikanen willen het graag. Dus wij gaan. Weer. Voor maximaal een jaar hoor! Echt waar! Dan is het ECHT afgelopen! Heus!
Donder toch op man. Kutoverheid hier
Er is nog NIET gestemd, sterker: 1e termijn debat is net afgelopen..quote:
Maar verwacht je dat ze heel anders zullen stemmen? Ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog NIET gestemd, sterker: 1e termijn debat is net afgelopen..
Dus wel WAAR, maar nog niet officieel
Kan er wel in meevoelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit gelijk weer een zware allergische reaktie...
Ik ga even een dokter bellen
(die laatste twee afkortingen)
Very, very, very truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it's a fucking fucking fucking sad day
ik vind dat dit hele debat nooit had mogen plaatsvindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dat die hele missie in Afghanistan verkeer is aangepakt, vanaf het begin af aan al
Alphavillequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van wie is dat "Big in Japan" ook alweer?? spookt door mijn hoofd??
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van wie is dat "Big in Japan" ook alweer?? spookt door mijn hoofd??
Nee, maar een mens mag hoop hebben toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar verwacht je dat ze heel anders zullen stemmen? Ik eerlijk gezegd niet.
Klopt, maar ik bedoel die eerste missie die tot 2010 is geweest daar is het al fout gegaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dat dit hele debat nooit had mogen plaatsvinden
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radio
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar een mens mag hoop hebben toch??
Iedereen heeft het recht op een eigen meningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me niet meer uit over politiek op het forum![]()
Hey Marijkequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op een eigen mening
Goedennacht allemaal![]()
en het jammere is dat ik de volgende keer verplicht (en de volgende keer is nog dit jaar) op de PVV moet stemmen omdat het de enige partij is die tegen de missie isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me niet meer uit over politiek op het forum![]()
Heeee lieverdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK WAS EERSCHT EINS EINS PWNAGEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radio
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te besprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het jammere is dat ik de volgende keer verplicht (en de volgende keer is nog dit jaar) op de PVV moet stemmen omdat het de enige partij is die tegen de missie is
Ik hou het vrij algemeen toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te bespreken![]()
Haiquote:
Hai lieverdquote:
Mij maakt het weinig uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te bespreken![]()
Ik bedoel het niet als commentaar naar anderen toe hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou het vrij algemeen toch??
ik niet hoor, je bent voor of tegen en ik ben mordicus tegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |