Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dit gezeik moet ook eens afgelopen zijn. DOE HET DAN NIETquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik post weer veelste veel vandaag
ik las: ik zuip weer eens veels te veel vandaagquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gezeik moet ook eens afgelopen zijn. DOE HET DAN NIET
I have quite an Irish accentquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem ik die mannen wel....![]()
quote:A new survey by Datamonitor shows that the Brits drink more, on average than any other European nationality.
Our nearest rivals are the Germans who knock back an averge of 5.5 units each on a night out. The average British night out involves around 6.3 units of alcohol.
But the figure has fallen on previous years, suggesting that Brits are becoming more cultured in their approach to drinking.
John Band, a Datamonitor analyst, said: "Going out is becoming less and less about drinking, and alcohol consumption is becoming something that people do at home.
"Pubs and bars are selling more food and soft drinks and are trying to cater for women rather than just men who go after work and have eight pints.
"The UK and Germany are the places that stick out because a much larger proportion of drinking is done in pubs and the number of drinks per occasion is much higher.
The average European man drinks just over 2.5 times as much alcohol outside the home as the average European woman.
Ja, drie ranja met een parapluutje jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las: ik zuip weer eens veels te veel vandaag
Slaap lekkerquote:
Echt?quote:
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
volgens mij is dat nog aan haar zelf
What's a "unit" then?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[A new survey by Datamonitor shows that the Brits drink more, on average than any other European nationality.
Our nearest rivals are the Germans who knock back an averge of 5.5 units each on a night out. The average British night out involves around 6.3 units of alcohol.]
Jaaaaaa dat is echt de meest geweldige uitvoering ooitquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
OMG...dan moet je me echt tegenhouden hoor
Ik moet nog een hele dag van 8 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 100 minuten school en dan WEEEEKEEEND![]()
Dat is 380 minuten meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet nog een hele dag van 8 uur
Woohooquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 100 minuten school en dan WEEEEKEEEND![]()
Slaap lekker snoetquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook weg, ik moet mijn accent oefenen voor volgende week
Succes met oefenen. Ik hou het wel bij mijn zachte Gquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker BeeIxquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij kan wel echt jaloers zijn zegquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes met oefenen. Ik hou het wel bij mijn zachte G![]()
...
Gezellig dat je blijftquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Was een grapje hoor, ik ben nog niet weg
Tsja, dat word lastig he??quote:
Import?quote:
Wat ga je dan doeeeeen?quote:
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Import?
Ik ben een geboren en getogen Limburger!
Oh ja kut mèt. Ik moet nog slapen ergensquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook
Dan meeten we alweer voor de derde kee
Wissel van de wachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
woo plotselinge bezettingswisselingen hier
Venlo, Brabant. Nou, bijna dan. Vanuit Saturnus gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?
ik jou ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mis je verdorie nog steeds....
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat word lastig he??
Wees creatief zou ik zeggen
Misschien is het wel handig dat je nog een paar jaartjes wachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Een meeting? GezelligZou ik ook best een keer willen eigenlijk
Maar doe ik toch maar niet
Idem hierquote:
daar baal ik ook serieus enorm van...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik jou ookik baal stiekem enorm dat ik niet meer blauw ben...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja kut mèt. Ik moet nog slapen ergens
En dan weer dat circus van grote dozen, harde cylinders en volle zakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Zullen we gewoon weer allemaal 5 cadeautjes kopen van een euro?
Je weet dat ik je niet vergeet en je lief vindtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nu doe je ook DAT nog.. Ik ben er niet bij..
Goedmaken wordt nu écht lastig
Yeahhhhquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan weer dat circus van grote dozen, harde cylinders en volle zakken?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig dat je nog een paar jaartjes wacht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
No f*cking way!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die in Brabant woont?? Dan ben je import toch?
Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Een meeting? GezelligZou ik ook best een keer willen eigenlijk
Maar doe ik toch maar niet
Ja echt gewldig, met zijn allen achter de zelfde doos aan ookquote:
EN hard schreeuwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat de poes van Marijke weer aan de haal met de wurm van wokquote:
Ik heb pics gepostquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komen
en een druiperquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
en pannenkoeken met geluid
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke spoot me toen onder
En die rubberlucht toen
Sorry..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
No f*cking way!
Ik woon in Venlo. Limburg dus.
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
Wat erg zeg.. Wilders- en Verhagenland
Welterusten en succes morgen met je proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
Voor mijn eigen veiligheid ga ik nu maar, doeii
![]()
Wilders heeft wel een kleine plasser hoor ik netquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
Slaap zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
en Fles maandag naar de dokter:quote:
Ik ben niet afgunstigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Da's waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Slaap lekker RNquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Dat zal toch wel mee vallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |