Ik heb je daarstraks gepmtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilders heeft wel een kleine plasser hoor ik net
Kom dan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
quote:
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker RN![]()
[..]
Dat zal toch wel mee vallen
Daar pas jij zeker wel tussenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..
Ja ook irl is het een bijzonder (met nadruk op bijzonder) fijn clubjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet.. Jullie zijn zo'n gezellig en lief clubje.. En hebben kennelijkook heel veel lol irl..
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..quote:
The grass is always greener on the other sidequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owwwww, nou de volgende danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..
Ook waar..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of peoplequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
The grass is always greener on the other side
volgende keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, DM heeft een veto gegeven. Huis te klein of zoiets..
Gewoon en bij elkaar geraapt zootjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of people
Ik kan die foto niet meer vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat kan niemand die met de trein in of uit is gegaan de afgelopen jaren ontgaan zijn
Ik heb er slechts een paar IRL ontmoetquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
that's almost always waar, maar in this case it is true, it's a nice bunch of people
Doe ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
volgende keer
en denk aan m'n pm
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar baal ik ook serieus enorm van...
Bestaat het woord onstabiel of is het labiel of instabiel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank Trev en Symph![]()
Misschien maar beter ook dat het nu niet kan.. Ben wellicht nog wat onstabiel zeg maar..
ik durf het wel in het openbaar te zeggen: ik mis mijn bakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
november, dan ben ik weer in het land...
PM eens waarom precies trouwens?
Misschien eerst maar eens een mini meet doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank Trev en Symph![]()
Misschien maar beter ook dat het nu niet kan.. Ben wellicht nog wat onstabiel zeg maar..
Oeh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf het wel in het openbaar te zeggen: ik mis mijn baken
en ik meen het ook..quote:
Geen hoeren in utrecht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik mis niemand. Ik wil gewoon sex.
Trustenquote:
Dat vind ik een enorm compliment! Dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik meen het ook..
Ooit was ik jouw baken en nu is het andersom![]()
is je pannenkoek al genezen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik mis niemand. Ik wil gewoon sex.
Slaap lekkerquote:
Daar zit al spek inquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is je pannenkoek al genezen dan?
welgemeend en welverdiendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef BrandX het volgende:
Dat vind ik een enorm compliment! Dank je.
Geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is je pannenkoek al genezen dan?
Jawel. Vraag maar aan eer-ikquote:
Wat goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
Oh bij de weg, sym?
Mijn eerste missie van mijn blauwe absentie is geslaagd! Over precies een jaar ben ik 27 dagen in een andere functie, de functie die ik ambieer
Het is er nu al door, het harde werk heeft zich nu al uitbetaald
Het is instabiel (n deze context dan), excuusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bestaat het woord onstabiel of is het labiel of instabiel?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
Oh bij de weg, sym?
Mijn eerste missie van mijn blauwe absentie is geslaagd! Over precies een jaar ben ik 27 dagen in een andere functie, de functie die ik ambieer
Het is er nu al door, het harde werk heeft zich nu al uitbetaald
Jah! Ik was stomverbaasd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Vraag maar aan eer-ik...
[..]
Wat goed!
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd
en die special gaan we doen he?
Wat is dan het verschil tussen instabiel en labielquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is instabiel (n deze context dan), excuus
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens een mini meet doen
Dan snap ik fles zijn probleem nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Vraag maar aan eer-ik...
[..]
Wat goed!
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah! Ik was stomverbaasd!
en nog een bonus en masterstudie betaald door de baas op de koop toe ook
nu word ik echt verlegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je verdient het ook je werkt er keihard voor
Zo! Dat heb je goed voor elkaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jah! Ik was stomverbaasd!
en nog een bonus en masterstudie betaald door de baas op de koop toe ook
en ik weet zeker dat iedereen blij voor je is...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu word ik echt verlegen
Ik heb het net trouwens zitten vieren met vrienden, heb iets te veel cognac op en ik moet om half 7 alweer in de auto zitten![]()
oh en ik geloof dat ik het aan de nodige mods ed verplicht ben om ff een update te doen in FOK! dat mijn absentie zich al uitbetaald
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hierquote:
Klopt, heb nog een paar PM's met hem uitgewisseld over Londonquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hier![]()
.
ow ja ik heb hem inderdaad even voorbij zien komen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was niet zo heel gek lang geleden nog eens hier![]()
.
Laatste bezoek hier:quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ja ik heb hem inderdaad even voorbij zien komen..
Moet ie vaker doen ook
wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatste bezoek hier:
[KSC #2371] jonge koeien uit de sloot halen en bakken
300 topics geleden alweer, eergisteren dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laatste bezoek hier:
[KSC #2371] jonge koeien uit de sloot halen en bakken
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
300 topics geleden alweer, eergisteren dus
Ik ben er ook maar halfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik (half), Trev, Symph, Stu..
Waar zijn Friem en GF??
En Koen? Is hij verdronken in zijn bad??
Pomtiedomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
Goede vraag re Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
GF houdt toezicht op het Batsenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
Dat met zijn collega's zou gisteren toch zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF houdt toezicht op het Batsen
Koen mis ik inderdaad vandaag maar is geloof ik weg met collega's
en friem komt heel onregelmatig binnenvallen
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat met zijn collega's zou gisteren toch zijn
ow ik dacht vandaag....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Owww dat heb ik ff gemist..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niks
IK ben er nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn Friem en GF??
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat heb ik ff gemist..
gebeurt wel vaker....
waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
ZATERDAG pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
the horrorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
Ja morgen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen dusquote:
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vondquote:
WHAAAAOOOOOHquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja morgen dus
Het is vrijdagOwh ja.. GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1598447![]()
(sorry, crew only)
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ow op die manier, ja dat is ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |