Ik heb zn zusje dan alquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
[..]
dat noemt zich vanaf nu een date!
Zucht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt ook echt naast de deur he?
Ga je samen naar het zuiden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is dit weekend in de buurt van Heerlen, vriendelijke vriend.
quote:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
props trouwens voor haar gordijnen en de kwaliteit gordijnophanging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
Geen gordijnen nemen!quote:
Ja die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen gordijnen nemen!
En wel een kat
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzo
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb zn zusje dan aldie kan helpen sjouwen
Wij zullen nooit zoenenquote:
Voor jou was ik niet bang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, bang zijn voor het liefste beest in huis, mietje
Ruimte is er zat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Delan het volgende:
[..]
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisje, die komen met de hele IKEA terug!
Ik ben dan ook niet het liefste beest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou was ik niet bang.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ruimte is er zat.
Hebben ze ook thuisbioscopen bij de IKEA?
weet je wel wat je zegt, hij zoent hemels hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat niet zo erg.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor mij en Peuter. Ik was kribbig, hij vervelend, dat versterkten we alleen maar bij elkaar. Zo'n dag dat je dolblij bent als het bedtijd is, voor mijn gevoel deed ik alleen maar onaardig tegen hem.
Kreeg ik vanavond toen Peuter net op bed lag een mailtje dat het 5-jarig zoontje van een vriendin botkanker heeft en is opgegeven. Zieke kutwereld af en toe.
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor mij en Peuter. Ik was kribbig, hij vervelend, dat versterkten we alleen maar bij elkaar. Zo'n dag dat je dolblij bent als het bedtijd is, voor mijn gevoel deed ik alleen maar onaardig tegen hem.
Kreeg ik vanavond toen Peuter net op bed lag een mailtje dat het 5-jarig zoontje van een vriendin botkanker heeft en is opgegeven. Zieke kutwereld af en toe.
. . .quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Echt naar is dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Delan het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt, hij zoent hemels hoor!
godver! heb de kippenvel op mn armen staan, dat wil je toch nooit meemaken! kloteziekte is hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen minimal nog wel tof was.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik was van plan dit jaar meer te roken en minder te gaan zoenen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Delan het volgende:
[..]
daar hoef jij je heul niet voor te schamen hoor, vooral mee doorgaan!
dacht het niet mister!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was van plan dit jaar meer te roken en minder te gaan zoenen...
eg wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeff, The Bells.. dan moet je wel een technoliefhebber zijn.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen minimal nog wel tof was.
Een heerlijk nummer, ken het al jaren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeff, The Bells.. dan moet je wel een technoliefhebber zijn.
houdoe he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
ja, slapen![]()
nadat ik een oud huisgenootje betrapt had op lurken in mn FoBo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
ja, slapen![]()
nadat ik een oud huisgenootje betrapt had op lurken in mn FoBo
wat ben jij flauw zeg!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heerlijk nummer, ken het al jaren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |