Heli's vanaf 37 cm zo'n beetje. Misschien dat je de beschermkap dan wel moet weglaten om het te laten passen of de camera achteruit laten kijken.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wel linkjes naar de filmpjes posten he, van je 14 jarige buurmeisje die staat te douchen of zichzelf aan het verkleden is!
30 euro in nl....quote:Op maandag 31 januari 2011 08:42 schreef makkie88 het volgende:
zijn er nog goedkope RF-ID scanners writers te koop ergens?
Daar was ik ook benieuwd naar, maar volgens mij niet (voor zo'n prijs i.i.g.).quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef beeklaan het volgende:
Ik vind het wel vet hoor
Gewoon zo'n MD80 eronder. Of heeft iemand nog andere ideeën voor kleine camera's van goede kwaliteit?
Dat zou de begingrootte zijn om zulke dingen te proberen. Liever groter natuurlijk, maar in principe... kap eraf en dan zou het moeten lukken. Hang 'em i.i.g. niet aan de zijkant, maar zorg dat 'ie een beetje gebalanceerd blijft.quote:
De keychain spy camera , maar dan moet je wel v3 hebben. Beeld is iets beter/vergelijkbaar met MD80.. Alleen is anders georienteerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar, maar volgens mij niet (voor zo'n prijs i.i.g.).
[..]
Dat zou de begingrootte zijn om zulke dingen te proberen. Liever groter natuurlijk, maar in principe... kap eraf en dan zou het moeten lukken. Hang 'em i.i.g. niet aan de zijkant, maar zorg dat 'ie een beetje gebalanceerd blijft.
die komen over een half jaar als t niet meer nodig is voor 2 dollar per stuk..quote:Op maandag 31 januari 2011 08:42 schreef makkie88 het volgende:
zijn er nog goedkope RF-ID scanners writers te koop ergens?
Welk horloge?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef Exentric90 het volgende:
Eindelijk mijn pakketje binnen besteld op 11-11-2010 en vandaag hierMoet zeggen dat de kwaliteit van het horloge 100% mee valt
+extragratis virus!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Loll het volgende:
mijn nieuwe record is vandaag gearriveerd. 6 daagjes maar. lang leve bic
Hoe ga je dat doen? De batterij van mijn telefoon is elke keer binnen een dag leeg, dus een reservebatterij gewoon continu aan de USB-poort hangen zou ik wel ideaal vinden, als het zoiets isquote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Micro usb-kabeltje voor een te maken gsm-dock is binnen. ERG snel gestuurd, zondagavond de 23e besteld (oké, iets na middernacht...) en nu net bezorgd! Toppie.![]()
Kabel werkt weet nog niet of het kan laden en data versturen tegelijk. Maar als het maken doorgaat zal het toch vooral moeten laden.
Nu alleen nog wachten op DX...
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
De keychain spy camera , maar dan moet je wel v3 hebben. Beeld is iets beter/vergelijkbaar met MD80.. Alleen is anders georienteerd.
Buyincoins, die heb ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!
Nu nog een webshop zoeken..
Keychain heeft beter beeld, is lichter.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef beeklaan het volgende:
I see, en zelfs goedkoper dan die md80. THANKS!
Grootste nadeel is dat de keyring meer inzoomt en minder breed filmt. De keyring is lichter.
Eigenlijk is alleen het gewicht een voordeel bij de keyring.. Twijfels twijfels
Niet wat jij bedoelt, ik dacht een een soort van combinatie van dit:quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? De batterij van mijn telefoon is elke keer binnen een dag leeg, dus een reservebatterij gewoon continu aan de USB-poort hangen zou ik wel ideaal vinden, als het zoiets is
Ja, die had ik al gezien, maar heeft dus, zoals je zegt minder 'beeld' in beeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!
Nu nog een webshop zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |