Heli's vanaf 37 cm zo'n beetje. Misschien dat je de beschermkap dan wel moet weglaten om het te laten passen of de camera achteruit laten kijken.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wel linkjes naar de filmpjes posten he, van je 14 jarige buurmeisje die staat te douchen of zichzelf aan het verkleden is!
30 euro in nl....quote:Op maandag 31 januari 2011 08:42 schreef makkie88 het volgende:
zijn er nog goedkope RF-ID scanners writers te koop ergens?
Daar was ik ook benieuwd naar, maar volgens mij niet (voor zo'n prijs i.i.g.).quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef beeklaan het volgende:
Ik vind het wel vet hoor
Gewoon zo'n MD80 eronder. Of heeft iemand nog andere ideeën voor kleine camera's van goede kwaliteit?
Dat zou de begingrootte zijn om zulke dingen te proberen. Liever groter natuurlijk, maar in principe... kap eraf en dan zou het moeten lukken. Hang 'em i.i.g. niet aan de zijkant, maar zorg dat 'ie een beetje gebalanceerd blijft.quote:
De keychain spy camera , maar dan moet je wel v3 hebben. Beeld is iets beter/vergelijkbaar met MD80.. Alleen is anders georienteerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar, maar volgens mij niet (voor zo'n prijs i.i.g.).
[..]
Dat zou de begingrootte zijn om zulke dingen te proberen. Liever groter natuurlijk, maar in principe... kap eraf en dan zou het moeten lukken. Hang 'em i.i.g. niet aan de zijkant, maar zorg dat 'ie een beetje gebalanceerd blijft.
die komen over een half jaar als t niet meer nodig is voor 2 dollar per stuk..quote:Op maandag 31 januari 2011 08:42 schreef makkie88 het volgende:
zijn er nog goedkope RF-ID scanners writers te koop ergens?
Welk horloge?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef Exentric90 het volgende:
Eindelijk mijn pakketje binnen besteld op 11-11-2010 en vandaag hierMoet zeggen dat de kwaliteit van het horloge 100% mee valt
+extragratis virus!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Loll het volgende:
mijn nieuwe record is vandaag gearriveerd. 6 daagjes maar. lang leve bic
Hoe ga je dat doen? De batterij van mijn telefoon is elke keer binnen een dag leeg, dus een reservebatterij gewoon continu aan de USB-poort hangen zou ik wel ideaal vinden, als het zoiets isquote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Micro usb-kabeltje voor een te maken gsm-dock is binnen. ERG snel gestuurd, zondagavond de 23e besteld (oké, iets na middernacht...) en nu net bezorgd! Toppie.![]()
Kabel werkt weet nog niet of het kan laden en data versturen tegelijk. Maar als het maken doorgaat zal het toch vooral moeten laden.
Nu alleen nog wachten op DX...
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
De keychain spy camera , maar dan moet je wel v3 hebben. Beeld is iets beter/vergelijkbaar met MD80.. Alleen is anders georienteerd.
Buyincoins, die heb ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!
Nu nog een webshop zoeken..
Keychain heeft beter beeld, is lichter.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef beeklaan het volgende:
I see, en zelfs goedkoper dan die md80. THANKS!
Grootste nadeel is dat de keyring meer inzoomt en minder breed filmt. De keyring is lichter.
Eigenlijk is alleen het gewicht een voordeel bij de keyring.. Twijfels twijfels
Niet wat jij bedoelt, ik dacht een een soort van combinatie van dit:quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? De batterij van mijn telefoon is elke keer binnen een dag leeg, dus een reservebatterij gewoon continu aan de USB-poort hangen zou ik wel ideaal vinden, als het zoiets is
Ja, die had ik al gezien, maar heeft dus, zoals je zegt minder 'beeld' in beeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Voor degene die geinterreseerd is: MD80 vs mini spy camera: MD80 is 39 gram. mini spy camera dinges 15!
Nu nog een webshop zoeken..
Mwoa, ik denk dat je de invloed van het gewicht van zo'n kleine camera overschat. Ik bedoel... als ik gratis mag snoepscheppen voor 39 gram zeg ik wel: 'ja, laat maar'.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef beeklaan het volgende:
15 t.o.v. 39 gram is wel echt een wereld van verschil...
Die shark kan toch gewoon over je huis vliegen bijvoorbeeld?
Deze:quote:
Humm.. met radio en toch een schermpje.. en handige clip en formaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.focalprice.com(...)e_Recorder_Blue.html
ik ben van plan die te kopen, is het wat?
Oke, zoiets is ook wel gaaf jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet wat jij bedoelt, ik dacht een een soort van combinatie van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die kabel (met 90 graden micro-usb) had ik hiervoor nodig:
[ afbeelding ]
Maar nu geen tijd, (kut)studie is weer begonnen (na 2,5 week sort-of vakantie)
Soz ninja editquote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet zichtbaar, toevallig een link?
Nu wel dus..![]()
That's huge!![]()
Tja, ik heb het kabeltje nu binnen maar weet nog niet 100% of ik het ga maken, 't is natuurlijk niet echt noodzakelijk. Maar hopelijk als ik een keer tijd heb...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oke, zoiets is ook wel gaaf jaMaar inderdaad niet wat ik bedoel, want dan kan ik net zo goed heel m'n telefoon in de usb-poort steken
Ik ook wel hoor, ik hoop dat ik deze eindelijk eens een keer binnen krijg. Deze is ongeveer even groot als ik nu o.a. ook heb. (Heb meerdere cheap-ass horloges waaronder zo een.)quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Soz ninja edit
Jaa k hou van grote horloges. Tot mijn verbazing is deze ook nog eens 30 minuten bij 10 meter waterdicht
Voor die ene euro (en een beetje (26 ct) incl. verz) wil ik dat ook weleens proberen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef Ballsofsteel het volgende:
net deze fisheye lens besteld op ebay, mischien koop ik ook wel zo'n md80 voor de vakantie
Die zijn ook wel tof. Deze heb k gewoon om f t bestellen uit te proberen. Maar deze ga ik dragen bij t duiken. Normaal draag ik altijd fossilsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het kabeltje nu binnen maar weet nog niet 100% of ik het ga maken, 't is natuurlijk niet echt noodzakelijk. Maar hopelijk als ik een keer tijd heb...
[..]
Ik ook wel hoor, ik hoop dat ik deze eindelijk eens een keer binnen krijg. Deze is ongeveer even groot als ik nu o.a. ook heb. (Heb meerdere cheap-ass horloges waaronder zo een.)
Ja, dat klopt. Gaat meestal met tussenpozen van ongeveer een week, waarna de site weer down gaat en virusmeldingen geeft. Beter geven ze eens geld uit voor een goede CMS met goede beveiliging. Makes ya think, als ze al zo laks met hun website omgaan, hoe gaan ze dan met klantgegevens om? Ik denk dat de vraag stellen 'm beantwoorden is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Loll het volgende:
[..]
hoezo ik krijg sinds een lange tijd geen melding meer
Straks staan er ineens illegale Chinezen voor de deur voor gratis onderdak.... anders gooit mijn neef Tang je anale dildo paddestoel en vibratie-eieren bestelling op het webquote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Gaat meestal met tussenpozen van ongeveer een week, waarna de site weer down gaat en virusmeldingen geeft. Beter geven ze eens geld uit voor een goede CMS met goede beveiliging. Makes ya think, als ze al zo laks met hun website omgaan, hoe gaan ze dan met klantgegevens om? Ik denk dat de vraag stellen 'm beantwoorden is.
Kijk eens op DX fora, staat vol met meldingen van pakketjes van november. Heeft te maken met de chaos bij de post daar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:40 schreef R2cksson het volgende:
Pakket van DX van eind november met tracknr nog steeds niet hier. Al het spul zonder tracknr komt wel aan... Volgende week zit ik met Lightake voor 2 zendingen aan de 45 dagen voor tracknr zendingen (best dure)... Dat zijn al aardig wat claims voor paypal straks. Het lijkt wel of de getrackte zendingen niet meer komen. Zonder tracknr zijn ze er binnen 14 dagen. Meer gedupeerden?
Ach ja, als ze een Chinese weggeef bruid meegenomen hebben ter compensatie (en dan wel een Chinese chick, niet zo eentje die er uit ziet als een klein chinees jongetje!) heb ik er geen probleem mee. Alleen jammer dat je dan de hele dag door "dear friend" genoemd wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Straks staan er ineens illegale Chinezen voor de deur voor gratis onderdak.... anders gooit mijn neef Tang je anale dildo paddestoel en vibratie-eieren bestelling op het web
Ik heb ook ooit iets via MP4Nation besteld. Het duurde toen ruim een maand voordat mijn tracking code werkte!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef ErkendFokker het volgende:
Wie kan wel zijn pakketje tracken van MP4Nation? Ik vul die RT00000000000HK code in bij tracking code, maar vervolgens vraagt HKPost ook nog om een item number ofzo? En daarna krijg ik: pakket niet gevonden. Hij is 25e al shipped door MP4nation..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:14 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)the-shit-he-ma,1343/
Leuk artikeltje
Beter gaan ze gewoon door met de massa productie.quote:"Finally, the girls joined hands on the factory floor and began to chant, 'No more insane flying toys for Western pigs!' They quickly lost their jobs and were ostracized by their families, but the incident was a testament to China's growing disillusionment with producing needless crap for fat-ass foreigners."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |