Werkt die bluetooth adapter een beetje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, ik hou op met m'n gezeur over BIC. Postbode kwam net langs () met een redelijke envelop met een minuscule inhoud:
[ afbeelding ]
Besteld op 12 januari, nu dus net binnen. (17 dagen in totaal.)
BIC heeft deze keer van DX gewonnen qua verzenden. Zelfde dag besteld namelijk.
(Ja ik weet dat het niet alleen aan DX/BIC o.i.d. ligt...)
*Iemand91 check paypal om te kijken wat er nog binnen moet komen:
- DX horloge en een USB-> micro-USB kabeltje van eBay.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Werkt die bluetooth adapter een beetje?
Klopt, tiffany19871009@msn.comquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:34 schreef mrtequilla het volgende:
Ik heb tifanny al tijdje terug toegevoegd op msn, maar nog steeds is ze niet online gekomen.
klopt het toch dat dit het juiste adres is?
tiffany19871009
Het is van 1 feb t/m 7 feb chinees nieuwjaar, dus het gaat nu zowiezo niet lukken. Ik zou gewoon even wachten en dan via tiffany bestellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef mrtequilla het volgende:
ok, nog een andere manier om betrouwbaar te bestellen via taobao
echt nep denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:36 schreef mrtequilla het volgende:
Laatste vraagje voor vandaag:
zouden deze spullen echt zijn::
http://item.taobao.com/item.htm?id=7372935650&cm_cat=50049110
http://item.taobao.com/item.htm?id=3648517257
Ik ga er nooit van uit dat dingen uit China echt zijn (qua merk dan hèquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:36 schreef mrtequilla het volgende:
Laatste vraagje voor vandaag:
zouden deze spullen echt zijn::
http://item.taobao.com/item.htm?id=3648517257
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef mickeyD het volgende:
TIP: verander tijdens de bestelling je provincie (bijvoorbeeld Zuid-Holland) in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN!
werkt perfect!
als ik jou was zou ik een echte kopen dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef mrtequilla het volgende:
bekijk deze link is, dit ziet er zo geloofwaardig uit eh..
als het nep is hoef ik het niet.. dan heb ik liever dat er niks op staat
als jij een echte kunt vinden met zulke strepen.. dan KAN het een niet heel neppe zijn..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef mrtequilla het volgende:
bekijk deze link is, dit ziet er zo geloofwaardig uit eh..
als het nep is hoef ik het niet.. dan heb ik liever dat er niks op staat
ga hierheen http://www.chinacheep.com/ en tik in: jackquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:51 schreef Tha_Duck het volgende:
8 euro + verzendkosten. Dat komt op een bedrag van 12,50 ofzo. Te bizar voor woorden.
Sowieso is het debiel dat je die dingen nodig hebt, en ze niet gewoon gratis uitgedeeld worden. Tenzij je in het vliegtuig oor 5 euro een koptelefoontje koopt waar je oren na 10 minuten van gaan bloeden.
En waar staat er dat ik een vliegtuig heb?
74 pagina's. Geen doen dus. Airplane jack of aircraft jack ook geen resultaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ga hierheen http://www.chinacheep.com/ en tik in: jack
Afhankelijk van de verzendservice plak ik bij afwezigheid i.c.m. verwachtte leverdatum een stickynote boven m'n deurbel dat ze het maar bij de deur moeten achterlaten en een nepkrabbel eronder. Ik heb geen auto (niet nodig met zulk openbaar vervoer als hier) en grote pakketten ophalen kilometers verder sta ik dus niet om te springen. Appartementencomplex, dus niemand zonder sleutel kan erin en de buren zijn verder nette mensen die hun eigen business minden. De eerste keer pakte dat wonderbaarlijk goed uit! 2 Huge ass pakketten (mijn 3-in-1 voetbal-, airhockey- en biljardtafel). Deze week hetzelfde, alleen toen durfde de postbode het zeker niet aan, dus lag er een briefje en ben ik het de volgende ochtend op gaan halen. Gelukkig was dat via de normale pakketpost en niet DPD, dus dat was zelfs lopend nog te doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Japppo het volgende:
ARGH. Postbode is vanmiddag langsgeweest en heeft het bij het huis verderop afgeleverd.
Dat is alleen een studentenhuis, doet er een of ander ongeïnteresseerd wijf open: "ja de communicatie is hier in huis niet zo goed, dus ik weet niet waar je pakketje is en wie het aangenomen heeft, kom binnenkort nog maar een keer terug".
Is al eens vaker gebeurd, toen had ik met m'n postbode afgesproken dat ze t alleen hier zou afgeven en anders direct naar de Appie zou sturen.
Die krijg je gewoon gratis in het vliegtuig.. tenminste de laatste drie keer dat ik vloog?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Van Focal heb ik een envelop van 16-1 al bijna een week binnen, maar een pakje van 5-1 is nog onderweg
Ik ben overigens nog hard op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Kan ze in Nederland wel krijgen, maar kosten dan 7,95!! Is bedoeld voor in het vliegtuig, om je eigen koptelefoon fatsoenlijk aan te kunnen sluiten.
-Edit=
En vind er net 1 via ebay voor 2,65 incl. Dus daar maar even halen
vanaf 100 dollarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, daarom staat mijn order van de 24e al de hele tijd op order recieved..Klote DX.
Ik ga na de z.g. Chinese Holidays een support ticket inleggen denk ik, dat ik 3% korting wil op mijn order.Ze geven nml aan op http://e.dealextreme.com/notice/2011-Chinese-Lunar-New-Year/ dat order tussen 28 januari en 28 februari die korting krijgen. Aangezien ze mijn order schijnbaar pas gaan verwerken in die periode, vind ik wel dat ik er voor in aanmerking kom. Kijken wat het doet. Het is in ieder geval voor mij weer even de laatste order @ DX, orderafhandeling wordt inderdaad steeds trager daar.
Handig, dan kan ik neerzetten leg maar achter in de schuurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef mickeyD het volgende:
TIP: verander tijdens de bestelling je provincie (bijvoorbeeld Zuid-Holland) in: NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN!
werkt perfect!
Hmmja woon in het centrum met 2 huizen verderop een coffeeshop en een hoop gajes hier, dus dat is geen optie. Hij moet het gewoon bij de Appie leggen als ik er niet ben/er geen huisgenoten zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Afhankelijk van de verzendservice plak ik bij afwezigheid i.c.m. verwachtte leverdatum een stickynote boven m'n deurbel dat ze het maar bij de deur moeten achterlaten en een nepkrabbel eronder. Ik heb geen auto (niet nodig met zulk openbaar vervoer als hier) en grote pakketten ophalen kilometers verder sta ik dus niet om te springen. Appartementencomplex, dus niemand zonder sleutel kan erin en de buren zijn verder nette mensen die hun eigen business minden. De eerste keer pakte dat wonderbaarlijk goed uit! 2 Huge ass pakketten (mijn 3-in-1 voetbal-, airhockey- en biljardtafel). Deze week hetzelfde, alleen toen durfde de postbode het zeker niet aan, dus lag er een briefje en ben ik het de volgende ochtend op gaan halen. Gelukkig was dat via de normale pakketpost en niet DPD, dus dat was zelfs lopend nog te doen.
als je dat zou willen doen, graag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef mrtequilla het volgende:
Ik heb die al een tijdje geleden gedownload, kan hem nou zo 123 niet vinden op het web.
maar kan hem wel voor je uploaden?
Had ik de vorige keer ook, tracking kwam 1 werkdag later op de site te staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:45 schreef beeklaan het volgende:
Mijn ZT-180 is verzonden van BIC. Denk niet dat ie nog naar NL gaat voor de feestdagen, wat denken jullie?
Verder hebben ze geen track nr. erbij gedaan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Ballsofsteel het volgende:
hoeft ook niet (denk ik), maar ik ga er wel vanuit dan valt het altijd mee
Goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ok. Laten we dan maar zeggen dat ze echt zijn en denken dat ze nep zijn.
Dan zijn we hier ook niet tegen de TOS bezig.![]()
Bij mijn Sennheiser zat er geen, en volgens diverse bronnen krijg je ze en volgens diverse niet. Maar ik wil geen risico lopen, ik moet 22 uur in zo'n rotding. Dan moet ik wel zeker weten dat ik naar het entertainment systeem kan horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon gratis in het vliegtuig.. tenminste de laatste drie keer dat ik vloog?
Z'n setje überslechte koptelefoontjes+z'n dingetje...Halfbakken plastic ding, maar werkte wel.
(Bij m'n senheiser koptelefoon zat er ook een,, verguld)
22 uur? Waar ga je heen en wanneer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij mijn Sennheiser zat er geen, en volgens diverse bronnen krijg je ze en volgens diverse niet. Maar ik wil geen risico lopen, ik moet 22 uur in zo'n rotding. Dan moet ik wel zeker weten dat ik naar het entertainment systeem kan horen
Naar de maan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
22 uur? Waar ga je heen en wanneer?
Volgens mijn mag er niet gediscussieerd worden over zulke producten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
die is wel vet, maar het is china dus nee.
ik vond deze http://item.taobao.com/item.htm?id=7695487145
wel vet, alleen er staat nergens een gewicht bij dus ik kan die dpcalc niet gebruiken.
[ afbeelding ]
deze heb ik bij DX besteld:Pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:21 schreef Ballsofsteel het volgende:
zo'n NY ding zeker?
[ afbeelding ]
Neem een souvenir mee!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar de maan.11 uur heen en 11 uur terug hoop ik.
Bij mijn noise-cancelling headphones zat ook zo'n plugje.
Voornamelijk worden die alleen i.c.m. met noise-cancelling erbij gedaan.
als ze echt chill zitten koop ik er misschien ook wel eenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
deze heb ik bij DX besteld:P
zit wel chill en kost maar 5 euro
vind van wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:01 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
als ze echt chill zitten koop ik er misschien ook wel een
Veel succes! ik heb het zelf ook een keertje geprobeerd, maar zonder succes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef forsho het volgende:
moet weer ff wat kopen via taobao.com, iemand iedeën?
ga proberen zonder tiffany te kopen
sommige verkopers doen EMS voor 30 / 40 yuan, weet alleen niet of dat de totale transport kosten zijn en of ze uberhaupt engels spreken
Inderdaad, via de chatclient contact gehad... eentje sprak engels maar vertelde dat het voor lokale chinezen echt dúúr is in vergelijking tot bedrijven die meer pakketen sturen. En ook hebben ze héél erg vaak geen paypal, dan accepteren ze alleen bankpayments binnen china etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Veel succes! ik heb het zelf ook een keertje geprobeerd, maar zonder succes.
Zeg je wat tegen ze krijg je zo'n scheve half-engelse mail terug.
Idd, bij m'n Sennheiser PXC350 noice cancelling headphones ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/101557-2202122.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef mrtequilla het volgende:
Strak plan, het enigste wat ik nog zoek, is een chille pet,
ziet er wel vet uit, maar om er nou meteen tien te kopen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/101557-2202122.html
10 voor nog geen 60 euro inclusief verzenden! (je kunt met paypal betalen)
en scroll vooral naar beneden op die pagina!
echt super super 10+ kwaliteit!
Ditquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:45 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ziet er wel vet uit, maar om er nou meteen tien te kopen...
Ik heb zo'n beetje alles van Silverlit uitgeprobeerd. Dat is wel leuk voor binnen en beginners en in Nederland te verkrijgen eventueel, van foam i.p.v. metaal/plastic ook vaak. Ik heb ook merkloze heli's zoals die je daar laat zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:52 schreef rickyszz het volgende:
Hoi, ik wil wel weer eens gaan vliegen dus leek me zo'n RC/ Heli wel leuk,
iemand ervaring met deze?http://www.dealextreme.co(...)-set-ir-remote-32694
Die heb ik hier thuis staan, de laatste batch van die dingen was crap veel klachten op het forum, heb er 1 terug gestuurd. Verder leuk speelgoed om mee te beginnen, maar als je verder wil wel een (te) dure hobbyquote:Op zondag 30 januari 2011 00:52 schreef rickyszz het volgende:
Hoi, ik wil wel weer eens gaan vliegen dus leek me zo'n RC/ Heli wel leuk,
iemand ervaring met deze?http://www.dealextreme.co(...)-set-ir-remote-32694
chill:Dquote:Op zondag 30 januari 2011 11:10 schreef Michael-H het volgende:
Weet niet of het al hier is gezegd, maar DealExtreme heeft nu ook z'n eigen iPhone/Android app. Zometeen even installeren op de tablet:
http://e.dealextreme.com/albums/shopping/
Los Angeles. 11 uur heen, 10 uur 15 minuten terug volgens planning.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
22 uur? Waar ga je heen en wanneer?
Op de maan kan k geem coasterbingo halen, dus dat viel afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, oke bedankt voor je tip!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alles van Silverlit uitgeprobeerd. Dat is wel leuk voor binnen en beginners en in Nederland te verkrijgen eventueel, van foam i.p.v. metaal/plastic ook vaak. Ik heb ook merkloze heli's zoals die je daar laat zien.Wel leuk hoor, zeker met ingebouwde gyroscoop en dubbele rotor met flybar voor stabiliteit, vrijwel altijd is de kwaliteit okee. Nadeel is alleen dat je hem echt alleen binnen kan gebruiken (IR werkt niet lekker in direct daglicht). Mocht je meteen een opstapje willen doen, kan ik je een Double Horse aanraden (ik heb deze week een nieuwe ontvangen: de Volitation, nog niet mee gevlogen, want het is overdag dik onder nul en dan wel ik geen zender hoeven vast te houden). Een X-Power X8 (Pro Exceed) heli is ook wel fijn.
Hier een voorbeeldje van een mini-heli:
Mijn ervaring is dat het zich loont in Duitsland te bestellen (eBay). Het prijsverschil met Azië is er niet of nauwelijks. In sommige gevallen misschien goedkoper zelfs (i.v.m. verzendkosten) en misschien ook belangrijk dat je hem dan binnen een week hebt. Uit Azië heb ik een MJX T-23 besteld, maar helaas ging bij het testdraaien een rotorblad stuk door aerodynamische krachten.En nieuwe passende rotorbladen zijn eigenlijk moeilijk te verkrijgen, dus tip om daar ook naar te kijken.
Dan zou die van ebay wel een goede alternatief kunnen zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 04:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die heb ik hier thuis staan, de laatste batch van die dingen was crap veel klachten op het forum, heb er 1 terug gestuurd. Verder leuk speelgoed om mee te beginnen, maar als je verder wil wel een (te) dure hobby
http://cgi.ebay.com/USB-D(...)&hash=item4aa59f4709quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een ps3 oplaad station voor 2 controllers. Zijn er nog aanraders?
Ik ben nog geen helikopters tegengekomen die niet trimbaar waren, dus neem aan van wel ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ah, oke bedankt voor je tip!
Een aantal jaren geleden had ik ook zo'n Picooz van Silverlit die waren in ieder geval goed te trimmen is dat bij deze ook zo?.![]()
Oja, en op te laden via usb?
[..]
Dan zou die van ebay wel een goede alternatief kunnen zijn^^
Als ik dat bij mijn heli doe zit ie al tegen het plafond aanquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Graties shiztip: bij vrijwel alle heli's is het zo, niet te krampachtig/voorzichtig proberen van de grond te komen. Geef gerust vol gas zodat de helikopter stabiel kan opstijgen en snel uit het instabiele grondeffect is, zodra 'ie zo'n beetje boven je middel is neem je wat gas terug en laat je 'em hoveren, ga vanuit die startpositie verder.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn heli doe zit ie al tegen het plafond aan
quote:bij vrijwel alle heli's is het zo [..] zodra 'ie zo'n beetje boven je middel is neem je wat gas terug en laat je 'em hoveren
Zolang je het CoG (Centre of gravity) maar niet compleet vergalt, zie ik daar geen problemen mee. Ik heb m'n MD80 nog niet, maar is geloof ik 39 gram... qua gewicht moet het probleem niet zijn denk ik. De heli's die ik heb acht ik daar gemakkelijk krachtig genoeg voor. Op een Silverlit of mini-uitvoering gaat dat echter niet werken, alleen al niet omdat je een camera die in verhouding met de heli zelf zo groot is, dat je die er niet eens plek voor hebt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef beeklaan het volgende:
Kan zo'n heli een camera zoals die MD80 dragen?
Oke, ik heb liefst zo'n heli voor binnen en buiten is het nog veel is te koudquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben nog geen helikopters tegengekomen die niet trimbaar waren, dus neem aan van wel ja.USB-opladen ben ik ook nog nooit tegengekomen, het opladen van zulke kleine speeltjes gaat eigenlijk altijd via de zender/transmitter/controller. Bij grotere heli's via het stopcontact en een balance charger.
Ik kan je Perlikst aanbevelen. Daar heb ik 2 heli's van 1m05 vandaan (rond 60 euro/p.stuk incl. verzenden!) en voor een vriend in Spanje een X8 X-Power. Het gaat om het winnende bod, dus bekijk bij hen vooral ook de geschiedenis van zo'n artikel dat je wilt kopen zodat je weet rond welke prijs je ongeveer moet zitten om een koopje te hebben. Zo heb ik dat gedaan en dan gewoon voor jezelf een maximum stellen en dan maar hopen dat niemand eroverheen biedt en doen ze dat wel, dan biedt je op een nieuw ingesteld artikel en moet je wat geduld hebben.
De Heli Shark is wel leuk denk ik om mee te beginnen denk ik, niet te groot. Als ik naar de geschiedenis kijk zit je zo'n beetje aan de onderkant van die winnende biedingen met 22.50, moet te doen zijn, daar komt dan nog 15 euro verzendkosten naar NL bij. Deze is dan wel tevens voor buiten geschikt, daar het niet IR maar RF controlled is.
Graties shiztip: bij vrijwel alle heli's is het zo, niet te krampachtig/voorzichtig proberen van de grond te komen. Geef gerust vol gas zodat de helikopter stabiel kan opstijgen en snel uit het instabiele grondeffect is, zodra 'ie zo'n beetje boven je middel is neem je wat gas terug en laat je 'em hoveren, ga vanuit die startpositie verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |