Ja, klopt. Alleen zat er wel een pakbon bij waarop Ted had aangegeven dat de waarde $90 was. En weten die ambtsfaalhazen veel of dat een reeele waarde is... Nee, dus blijkbaar / gelukkig. Maar bij mij is 0.19 * 69 = 13.11, dus ik vraag me af hoe ze die BTW 'berekend' hebben..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
denk dat je nog van geluk mag spreken dat ze je niet voor de volle prijs hebben aangeslagen.
bedoel als het naar die 40 euro ongeveer even duur was als in Nederland kopen dan zou ik het er niet voor over hebben (garantie etc)
$90 + verzendkosten (geschat/opgevraagd), misschien dat het dan beter in de richting komt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen zat er wel een pakbon bij waarop Ted had aangegeven dat de waarde $90 was. En weten die ambtsfaalhazen veel of dat een reeele waarde is... Nee, dus blijkbaar / gelukkig. Maar bij mij is 0.19 * 69 = 13.11, dus ik vraag me af hoe ze die BTW 'berekend' hebben..
Jaren geleden al eens zilveren maple leafs (echt geld, 99.99% zilver) gekocht in de VS. Hadden ze in eerste instantie 19% BTW over gerekend. Ik dus reclameren: de Maple Leaf is een geldig Canadees betaalmiddel, dus hoezo 19% BTW. Toen hebben ze er maar 6% van gemaakt. Zoals bij de meeste overheidsinstellingen hebben maar weinigen die er werken enig idee wat ze moeten doen / waar ze mee bezig zijn. Kan ze ook niets schelen, daar zijn ze ambtsfaalhaas voor.
joh? vertel eens?quote:
IK wil samen bootje kopen. Jij? Laat maar want als we via wsdeal bestellen maakt het niet uit het blijft 29$ per bootje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Loll het volgende:
jemug. koop ik sport in ears op bic draait de plug een halve keer in mijn broekzak wordt niet meer herkent. weer zoveelste refund aanvragen. ik begin nu langzaam jullie anti 2 euro en 1 cent discussie te geloven. na ja het is china. iemand nog een shop waar ik goedkoop z'n boot kan kopen eventueel gedeelde whosale als dat uit kan?
linkjequote:
nee. Ik heb 2 maanden op een pakketje van 26 nov gewachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Maare jongens....moet ik me nu zorgen maken? Ik wacht al zo lang
doe er melk inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef mariov123 het volgende:
http://www.focalprice.com/YJ403X/Stylish_Trick_Water_Gun_Toy.html
jaa een water pistool.....
Zat al even op TaoBao te zoeken op "semen", maar vond daar niets.quote:
De Super Funny Willie Water Gun is goedkoper bij Pandawill:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef mariov123 het volgende:
http://www.focalprice.com/YJ403X/Stylish_Trick_Water_Gun_Toy.html
jaa een water pistool.....
Volgends mij hebben ze bij mp4nation zo enorm veel order binnen gekregen dat ze even wat orderachterstand hebben opgelopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
24e, oortjes bij mp4nation besteld, en er staat nog steeds pending bij?
En dealextreme heeft ook nog niks verzonden![]()
Gebruik voortaan gewoon de "volg dit topic" knop... kunnen de topics weer wat langer meequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zat al even op TaoBao te zoeken op "semen", maar vond daar niets.
Ja, daarom staat mijn order van de 24e al de hele tijd op order recieved..quote:To minimize the impact on customers, DX staffs will work with maximum efficiency processing shipments and CSE support tickets before and after the holiday.
Mijn oortjes staan bij Mp4nation sinds de 24e op processing, terwijl ik me daar het meest op verheugdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
24e, oortjes bij mp4nation besteld, en er staat nog steeds pending bij?
En dealextreme heeft ook nog niks verzonden![]()
Die ik op de 24e heb besteld waren de 26 uit de deur met HKpost. Denk dat ik geluk had.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef Xu het volgende:
[..]
Mijn oortjes staan bij Mp4nation sinds de 24e op processing, terwijl ik me daar het meest op verheugd
Die ik op de 24e heb besteld waren de 26e uit de deur met HKpost. Denk dat ik geluk heb gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef Xu het volgende:
[..]
Mijn oortjes staan bij Mp4nation sinds de 24e op processing, terwijl ik me daar het meest op verheugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |