quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Ballsofsteel het volgende:
hoeft ook niet (denk ik), maar ik ga er wel vanuit dan valt het altijd mee
Goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ok. Laten we dan maar zeggen dat ze echt zijn en denken dat ze nep zijn.
Dan zijn we hier ook niet tegen de TOS bezig.![]()
Bij mijn Sennheiser zat er geen, en volgens diverse bronnen krijg je ze en volgens diverse niet. Maar ik wil geen risico lopen, ik moet 22 uur in zo'n rotding. Dan moet ik wel zeker weten dat ik naar het entertainment systeem kan horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon gratis in het vliegtuig.. tenminste de laatste drie keer dat ik vloog?
Z'n setje überslechte koptelefoontjes+z'n dingetje...Halfbakken plastic ding, maar werkte wel.
(Bij m'n senheiser koptelefoon zat er ook een,, verguld)
22 uur? Waar ga je heen en wanneer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij mijn Sennheiser zat er geen, en volgens diverse bronnen krijg je ze en volgens diverse niet. Maar ik wil geen risico lopen, ik moet 22 uur in zo'n rotding. Dan moet ik wel zeker weten dat ik naar het entertainment systeem kan horen
Naar de maan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
22 uur? Waar ga je heen en wanneer?
Volgens mijn mag er niet gediscussieerd worden over zulke producten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
die is wel vet, maar het is china dus nee.
ik vond deze http://item.taobao.com/item.htm?id=7695487145
wel vet, alleen er staat nergens een gewicht bij dus ik kan die dpcalc niet gebruiken.
[ afbeelding ]
deze heb ik bij DX besteld:Pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:21 schreef Ballsofsteel het volgende:
zo'n NY ding zeker?
[ afbeelding ]
Neem een souvenir mee!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar de maan.11 uur heen en 11 uur terug hoop ik.
Bij mijn noise-cancelling headphones zat ook zo'n plugje.
Voornamelijk worden die alleen i.c.m. met noise-cancelling erbij gedaan.
als ze echt chill zitten koop ik er misschien ook wel eenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef dustinoo het volgende:
[..]
deze heb ik bij DX besteld:P
zit wel chill en kost maar 5 euro
vind van wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:01 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
als ze echt chill zitten koop ik er misschien ook wel een
Veel succes! ik heb het zelf ook een keertje geprobeerd, maar zonder succes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef forsho het volgende:
moet weer ff wat kopen via taobao.com, iemand iedeën?
ga proberen zonder tiffany te kopen
sommige verkopers doen EMS voor 30 / 40 yuan, weet alleen niet of dat de totale transport kosten zijn en of ze uberhaupt engels spreken
Inderdaad, via de chatclient contact gehad... eentje sprak engels maar vertelde dat het voor lokale chinezen echt dúúr is in vergelijking tot bedrijven die meer pakketen sturen. En ook hebben ze héél erg vaak geen paypal, dan accepteren ze alleen bankpayments binnen china etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Veel succes! ik heb het zelf ook een keertje geprobeerd, maar zonder succes.
Zeg je wat tegen ze krijg je zo'n scheve half-engelse mail terug.
Idd, bij m'n Sennheiser PXC350 noice cancelling headphones ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar de maan.11 uur heen en 11 uur terug hoop ik.
Bij mijn noise-cancelling headphones zat ook zo'n plugje.
Voornamelijk worden die alleen i.c.m. met noise-cancelling erbij gedaan.
http://www.tradetang.com/(...)/101557-2202122.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef mrtequilla het volgende:
Strak plan, het enigste wat ik nog zoek, is een chille pet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |