Ben je nou sarcastisch mee aan het doen of ken je The Onion News Network echt niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Beter gaan ze gewoon door met de massa productie.
China is goed in doen wat ze al jarenlang doen; staan er opeens en paar lichten op om te bedenken dat het eigenlijk onzin is? Dan welk je toch lekkel niet?NO RICE FOR YOU!
Nu al verstuurd... eens afwachten wat daarvan waar is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor die ene euro (en een beetje (26 ct) incl. verz) wil ik dat ook weleens proberen.
Laat ik een hamburger van de Mac wel voor lopen dan.
ja, mijne ook. Kijken welke eerder aankomt:)quote:[..]
Nu al verstuurd... eens afwachten wat daarvan waar is.
Bron niet gezien..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch mee aan het doen of ken je The Onion News Network echt niet?
WIE WIL MIJ AANRAKEN??quote:
Natuurlijk kan dat. wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:05 schreef nico445 het volgende:
hmm volgens mij loopt hongkongpost een beetje te liegen, iets was volgens hun op de 29ste uit china, en dan zegt track and trace dat het de 31ste al in nederland was, vandaag is al een afleverpoging gedaan maar was niet thuis.. [ afbeelding ]
kan toch nooit zo snel?
Heb 'm ook gehad. Niet geschikt voor vuurwerk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net deze dingen binnen van dx waaronder:
deze aansteker
En nog wat kleine dingetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan bulkrate gebruiken als je van een artikel 3 of meer koopt. Bulkrate houd in dat hoe meer je koopt hoe meer korting krijgt. Maar als je bulkrate selecteert Moet je die 1.70$ extra betalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Lolque het volgende:
Hey,
Ik wil een grotere bestelling plaatsen met dingen voor de Nokia N8, ook voor vrienden.
Als ik ''Bulkrate'' aanzet, word het ineens 56$ ipv 64$, wat heeft dit verder te maken?
Ik betaal 1,70$ voor verzenden extra, maar wat houd dit in?!
Bvd!
Imageshack bork?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ontvangen van mp4nation, mooi dingetje. Beter dan die grote joekel S9 die ik gesloopt heb door hem open te draaienDat ding was echt te log om mee te nemen, wel goed geluid.
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde, alleen bij DX besteld, ongeveer 2 a 3 weken terug, geld overgemaakt maar status is hetzelfde als jij meld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
de 24e wat bij Mp4nation en DX besteld, maar nog niks verzonden![]()
Is dat normaal?
Want ik neem aan dat je verzendbevestiging krijgt?
Het geld is namelijk wel afgeschreven van mijn rekening, maar er staat nog steeds pending, echeck bij mp4nation.
En dx is nu met vakantie ofzo.![]()
Misschien hosten ze bij dezelfde censuur en virus dienstverlener als waar BIC dit doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
????
Geen idee, blokkeren ze het ineens??
Kut imageshack...
Waarom vind ik hem leuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Syndroom van down, alle Chinese webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |