quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef o.us het volgende:
Is het raar om Facebookverslaafd te zijn?
Dan heb ik het niet over spelletjes.
Alberto is geilquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt er een retard gewoon nog met Alberto aan. Sneuheid alom.
net zoiets als een navelfetisjquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik ken iemand (een jongen) die kwam vroeger vroeger zoveel jaren terug op fok en die geilt op voeten en schoenen
Blijf het vreemd vinden..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik ken iemand (een jongen) die kwam vroeger vroeger zoveel jaren terug op fok en die geilt op voeten en schoenen
Blijf het vreemd vinden..
daar heb ik dan nog niet van gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alberto is geil
[..]
net zoiets als een navelfetisj
pff!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt er een retard gewoon nog met Alberto aan. Sneuheid alom.
Oh! Pics? Per PM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
net zoiets als een navelfetisj
Iemand die komt spontaan klaar als ie een navel zietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
daar heb ik dan nog niet van gehoord
wtf
quote:
SPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
net WIDM gekekenPatrickSPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
net WIDM gekekenIk wist hetSPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
waarom nouquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef o.us het volgende:
Feyenoordert in hart en nieren.
Ben ook naast de Kuip geboren en opgegroeid.
Je moet er 't beste van maken. Overlopen of je club in de steek laten vind ik zo triest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Feyenoordfan ben je niet voor je lol.
Kon dat maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het zal mij mijn reet roesten wie er wint
Overlopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet er 't beste van maken. Overlopen of je club in de steek laten vind ik zo triest.
appelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zo'n 56 topics te laat
Snap je hem niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zo'n 56 topics te laat
[..]
Kon dat maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |