quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef o.us het volgende:
Is het raar om Facebookverslaafd te zijn?
Dan heb ik het niet over spelletjes.
Alberto is geilquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt er een retard gewoon nog met Alberto aan. Sneuheid alom.
net zoiets als een navelfetisjquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik ken iemand (een jongen) die kwam vroeger vroeger zoveel jaren terug op fok en die geilt op voeten en schoenen
Blijf het vreemd vinden..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik ken iemand (een jongen) die kwam vroeger vroeger zoveel jaren terug op fok en die geilt op voeten en schoenen
Blijf het vreemd vinden..
daar heb ik dan nog niet van gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alberto is geil
[..]
net zoiets als een navelfetisj
pff!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt er een retard gewoon nog met Alberto aan. Sneuheid alom.
Oh! Pics? Per PM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
net zoiets als een navelfetisj
Iemand die komt spontaan klaar als ie een navel zietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
daar heb ik dan nog niet van gehoord
wtf
quote:
SPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
net WIDM gekekenPatrickSPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
net WIDM gekekenIk wist hetSPOILER: afvaller van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
waarom nouquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef o.us het volgende:
Feyenoordert in hart en nieren.
Ben ook naast de Kuip geboren en opgegroeid.
Je moet er 't beste van maken. Overlopen of je club in de steek laten vind ik zo triest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Feyenoordfan ben je niet voor je lol.
Kon dat maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het zal mij mijn reet roesten wie er wint
Overlopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet er 't beste van maken. Overlopen of je club in de steek laten vind ik zo triest.
appelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zo'n 56 topics te laat
Snap je hem niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent zo'n 56 topics te laat
[..]
Kon dat maar?
Nee ik ben blondquote:
neuh, hoezo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
beginnen we na 1337 trouwens weer opnieuw? (net zoals de vorige keer?)
Serieus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben blond
[..]
neuh, hoezo?
vorige keer bij grutjewutje zijn ze weer bij 1 begonnen na 1337quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben blond
[..]
neuh, hoezo?
Inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Overlopen. Mensen die dat doen
.
ow nee dit keer gaan we gewoon door denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorige keer bij grutjewutje zijn ze weer bij 1 begonnen na 1337
Je stond zeg maar te lang droog zei jequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, zeg nou maar wat je bedoelde
Is dat gebeurd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
beginnen we na 1337 trouwens weer opnieuw? (net zoals de vorige keer?)
oh leek mij wel leuk om opnieuw te beginnen (ik vind in de 1000 zo raar uitzienquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow nee dit keer gaan we gewoon door denk ik
Ja en toen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Je stond zeg maar te lang droog zei je.
Dan beginnen we speciaal voor jou bij 1quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh leek mij wel leuk om opnieuw te beginnen (ik vind in de 1000 zo raar uitzien)
Laat maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en toen?
[..]
Dan beginnen we speciaal voor jou bij 1
hallon GSK, zou je niet in de harfstvakantie je fobo updatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dit zijn toch geen dagen meer
Ga om 06.00 uur de deur uit, doe moeilijk om om 8 uur op stage aan te komen 12km verder op, moet tot half 6 werken. Ben om half 8 thuis. Boodschappen doen, eten koken, douchen en het is 9 uur
Als je ook nog een beetje redelijk wil slapen waar willen ze dan dat ik inplan om aan school te werken
Ik ben nu gewoon kapot met alles er om heen. Yakkie.
Ik ben zo blij dat ik klaar ben met stage. Serieus. Half jaar door een hel geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ga om 06.00 uur de deur uit, doe moeilijk om om 8 uur op stage aan te komen 12km verder op, moet tot half 6 werken. Ben om half 8 thuis. Boodschappen doen, eten koken, douchen en het is 9 uur
Als je ook nog een beetje redelijk wil slapen waar willen ze dan dat ik inplan om aan school te werken
oh, ik snap m denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Water -> roest.. Je scherpheid is verdwenen.
Watjess zijn niks gewendquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik klaar ben met stage. Serieus. Half jaar door een hel geweest.
Ik ben geen mensch die een 40-urige werkweek kan draaien op mijn leeftijd. Mijn sociale leven leed er onder. Serieus.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
welke sappige leeftijd heb je dan bereikt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben geen mensch die een 40-urige werkweek kan draaien op mijn leeftijd. Mijn sociale leven leed er onder. Serieus.
KOENquote:
hallon, ben jij in '66 geboren of is dat een zinloos getal?quote:
Ik slaap liever nog wel zon 8 uur per nachtquote:
Een werkweek van 40 uur valt nog mee wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben geen mensch die een 40-urige werkweek kan draaien op mijn leeftijd. Mijn sociale leven leed er onder. Serieus.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hallon, ben jij in '66 geboren of is dat een zinloos getal?
ga eerst maar wat rustenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
@elmoJa sorry kwijt
Stuur hem nog eens
@o.u.s: inderdaad.
[..]
Ik slaap liever nog wel zon 8 uur per nacht
plus thuis situatie er bij, bah
18.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
welke sappige leeftijd heb je dan bereikt?
[..]
KOEN
Ik ook... Ik wilde een "Wij missen Lutte" TT maken, maar toen vergat ik dat ik de lapo had en moest ik overhaast iets in elkaar flansenquote:
Mja, het werd wel deprimerend om in het donker naar je werk te gaan en weer in het donker thuis te komen zonder normaal daglicht gezien te hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een werkweek van 40 uur valt nog mee wat dat betreft.
ok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
Die dirigente was gisteren bij DWDD. Die krullen.
Dus thuis sta je helemaal alleen voor, voor jezelf koken en boodschappen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
@elmoJa sorry kwijt
Stuur hem nog eens
@o.u.s: inderdaad.
[..]
Ik slaap liever nog wel zon 8 uur per nacht
plus thuis situatie er bij, bah
Hij had mijn vader kunnen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja had bijna mijn vader kunnen zijn
BENNYquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
GSK hier?
Die UI doet me nog steeds denken aan die van Greys
wil jij haar dan van mij de groetjes doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanwege thuis, week geen internet
Ligt ook aan het seizoen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, het werd wel deprimerend om in het donker naar je werk te gaan en weer in het donker thuis te komen zonder normaal daglicht gezien te hebben.
Ik draai wel meer uren qua werk alleen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een werkweek van 40 uur valt nog mee wat dat betreft.
Anna Drijverquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
Die dirigente van 'Het Levenslied' was gisteren bij DWDD. Die krullen.
Die ja.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij had onze vader kunnen zijn
Zal ik doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
wil jij haar dan van mij de groetjes doen
Ik word ook wel eens rond die tijden wakker, dan ga ik gewoon youtube filmpjes kijken en val ik vanzelf wel weer in slaapquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik draai wel meer uren qua werk alleen.ach bijna klaar.
@
ELMOFAN: Dat probeerde ik vanacht ook maar van 3-5 wakker gelegen en toen ging de wekker al weer
ehm al vanaf begin van de week heurquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
GSK hier?
Die UI doet me nog steeds denken aan die van Greys
Jep koken, boodschap, was. Plus dat ze alles proberen af te pakken wat ik bezit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus thuis sta je helemaal alleen voor, voor jezelf koken en boodschappen?
weet ik niet, klaag klaag mekker mekker zeur zeur uurtje is aangebrokenquote:
Nee niet slaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kan je pijn laten voelen.
Komt door ous, met z'n stagequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik niet, klaag klaag mekker mekker zeur zeur uurtje is aangebroken
Wat moet jij het zwaar hebben zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ehm al vanaf begin van de week heur
Why ?
[..]
Jep koken, boodschap, was. Plus dat ze alles proberen af te pakken wat ik bezit.
Daarom wil ik dichterbij alles gaan wonen zodat ik gemakkelijker kan gaan werken hierna
Dat scheelt even 4a5uur per dag minder aan reizen.
Zeroquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt door ous, met z'n stage [ afbeelding ]
Niet haten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt door ous, met z'n stage [ afbeelding ]
quote:
Nou iemand in mijn klas heeft morgen maar 1 les uur les en de andere maar 2, dus zoveel mazzel ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mazzelpik wel jij, ik moet weer van half 10 tot half 5
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hihi, ik ben standaard vrij op vrijdag
Jij geeft vrijdag zijn eer aan de naamquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hihi, ik ben standaard vrij op vrijdag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef tdrone het volgende:
STU!
(kun je me die link van dat ene liedje van my chemical romacne nog eens sturen want weet niet meer welke het was?)
Deze misschienquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef tdrone het volgende:
STU!
(kun je me die link van dat ene liedje van my chemical romacne nog eens sturen want weet niet meer welke het was?)
Ik zal aan je denken als ik nog een keer omdraaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet zaterdag 6 uur op staan
Doeidoeiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef ElmoFan het volgende:
jongens, hoipiepeloi, ich gehe, greotjends
JWZ!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij geeft vrijdag zijn eer aan de naam
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik nog een keer omdraai.
ik ben toe aan vakantiequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb zin in colleges! Ben nu ondertussen al drie weken vrij en ik ga maandag eindelijk weer naar school
.
Samen op vakantie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben toe aan vakantie
Die achterlijk lange vakantie helpt wel bij m'n motivatie. Ik heb nu wel zin om voor volgend blok weer fatsoenlijk aan de slag te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb zin in colleges! Ben nu ondertussen al drie weken vrij en ik ga maandag eindelijk weer naar school
.
Ik had in kerstvakantie doorgewerkt en kreeg vrijstelling door een studiereis naar China. Met als uitkomst dat ik sinds oud en nieuw klaar met mijn stage benquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben toe aan vakantie
Dat zegt het kind dat bijna elk topic in seks topic veranderdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is goed, wel apart slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
uhu ik heb 21 Februari pas vakantiequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had in kerstvakantie doorgewerkt en kreeg vrijstelling door een studiereis naar China. Met als uitkomst dat ik sinds oud en nieuw klaar met mijn stage ben.
Maar ben het wel zat nu. Vakantie is alleen tof als de rest dat ook heeft..
Zeuren om een vrije dagquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
Echt, vijf weken vakantie. Kijk ik naar m'n rooster voor volgende week. Eerste dag: Vrij![]()
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat zegt het kind dat bijna elk topic in seks topic veranderdhet gaat nu niet over seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik de 28ste pas weer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik heb 21 Februari pas vakantie
bijnaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat nu niet over seks
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat zegt het kind dat bijna elk topic in seks topic veranderdEn terwijl ze al tijden droog staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneu hoor kerel.
5 weken thuiszitten terwijl iedereen gewoon naar school moetquote:
maar jij woont daarquote:
Goedzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bijnamaar oke tuurlijk slapen we apart.
Das wat anders... maar om dan om die ene vrije dag te zeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 weken thuiszitten terwijl iedereen gewoon naar school moet.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En terwijl ze al tijden droog staat.Sneu hoor kerel.
Ja, die is ook kut. Ik wil weer naar school, ik betaal geen 1700 euro om thuis te zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das wat anders... maar om dan om die ene vrije dag te zeuren
Dude, zo hossel je geen chicks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bijnamaar oke tuurlijk slapen we apart.
die 1e (ik kende hem al maar wist niet dat hij van my chemical romance wasquote:
Jij snapt me! Alleen had ik ook geen motivatie om de overige drie weken door te werken na een half jaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die is ook kut. Ik wil weer naar school, ik betaal geen 1700 euro om thuis te zitten.
Ik zit maar te geinen manquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat ook te PM-en en DM-en
NBT zag ik wel though
Goed puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die is ook kut. Ik wil weer naar school, ik betaal geen 1700 euro om thuis te zitten.
Ja, zijn lekkere nummersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
die 1e (ik kende hem al maar wist niet dat hij van my chemical romance was)
leuk liedje
Sinds eergisterquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weblogger?
Hier ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij snapt me! Alleen had ik ook geen motivatie om de overige drie weken door te werken na een half jaarMaar in principe is het niet tof. Heel mijn ritme naar de tyfus en zo weer naar school moeten.
Dat lied uit je eerste blog,quote:
Ja zij kon vandaag niet geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okay, NBT had het er vanmiddag over, vandaar
Bedankt stuquote:
better luck next timequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zij kon vandaag niet geloof ik
leuk nummer maar die heb ik al veel te vaak gehoord dus het doet me niet meer zoveel..quote:
tdronequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk nummer maar die heb ik al veel te vaak gehoord dus het doet me niet meer zoveel..
Woohooquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik neem het van jou over
Niet te vaak naar luisteren dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk nummer maar die heb ik al veel te vaak gehoord dus het doet me niet meer zoveel..
quote:
Hasta la vistaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Oceanview het volgende:
22:00 uur tijd om naar bed te gaan ik ben doodop
Kusje op je bipsjequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik verveel mij dus vermaak mij
Nu alquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Oceanview het volgende:
22:00 uur tijd om naar bed te gaan ik ben doodop
moet je eens op het youtube kanaal van die gast kijken daar staan er nog stukken meerquote:
Bedankt voor de mededeling Zero, altijd nuttig om te weten wat jij doet 2 uur 's ochtendsquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling Zero, altijd nuttig om te weten wat jij doet 2 uur 's ochtends
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik kan verwachten
Boefje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging in je edit-geschiedenis kijken
Kwam je toen klaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging in je edit-geschiedenis kijken
Hmm?quote:
Zoiets was ik ook van planquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
ik ga zo ook maar eens slapen.. over een kwartiertje ofzo
Zo vroegquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
uhu lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
Geen plannen eigenlijk anders dan drama classesquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
lucky you
ga je nog wat leuks doen?
maar die zijn wel leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen plannen eigenlijk anders dan drama classes
Ja.quote:
Ja, toneelquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar die zijn wel leuk? (dat is toch soort van toneel he? )
Jij bent vreemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
Mods die mij geen note hebben gegeven.
Das wel een pokemon toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
Ja, Combee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef tdrone het volgende:
ik heb eigenlijk nog zin om wat te eten
Douchen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb zin om iets te doen maar ik weet niet wat
Tandenpoetsen,quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik weer zo'n vieze smaak in mijn mond als ik ga slapen
Stalker, muchquote:
Hmm. Valt weinig te doen om half 11quote:
Tandjes poetsenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik weer zo'n vieze smaak in mijn mond als ik ga slapen
Zal wel aangepast worden dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)-zichtbaar-truc.html
Tja binnenkort heb ik wel iets te doen om half 11quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Valt weinig te doen om half 11.
Wat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja binnenkort heb ik wel iets te doen om half 11 [ afbeelding ]
Om half 11 jaquote:
Uhuh. Of eerderquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja hallo het moest 's nachts
Kan wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, maar je wilde ook 's nachts?
Niksquote:
het duurt nog zo langquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Jonguuuh...
Pak elkaar vast, neem elkaar onder het neonlicht van New York, doe het in de bosjes, ergens bovenop een hotel... of neem een kamer
Maar doe ff wat met elkaar.. jullie lijken wel 2 pubers die hormonaal op ontploffen staan
Betaal jij de reis naar New Yorkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Jonguuuh...
Pak elkaar vast, neem elkaar onder het neonlicht van New York, doe het in de bosjes, ergens bovenop een hotel... of neem een kamer
Maar doe ff wat met elkaar.. jullie lijken wel 2 pubers die hormonaal op ontploffen staan
Nee, zoveel verdien ik niet aan mijn vakantiehuisje. Loopt niet echt storm weetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Betaal jij de reis naar New York [ afbeelding ]?
Als er storm is, zal het niet druk zijn in je schuur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, zoveel verdien ik niet aan mijn vakantiehuisje. Loopt niet echt storm weetje.
Maar er is heul geen stormquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als er storm is, zal het niet druk zijn in je schuur.
Mag ik dan je huisje huren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, zoveel verdien ik niet aan mijn vakantiehuisje. Loopt niet echt storm weetje.
Verdien ik er geld aan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik dan je huisje huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |