ik ben serieusquote:
Klaagbak bestaat niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Nu is mijn vraag, hoe word je een moderator? en dan het liefst in de klaagbak of onzin voor je
zo bedoel ik serieus ook weer nietquote:
thnxxquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik stem voor. Vanaf nu zal ik er alles aan doen om jou hier mod te laten zijn.
ik ga kijken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar was een heul serieus topic over, laatst.
Hoe word je een mod?
geef me een kans, wedden dat ik het volhoudquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef murp het volgende:
ga maar eerst een paar jaar useren, dat is voor sommige users al te moeilijk
dan kan je altijd nog solliciteren of gevraagd worden als mod
nee, laat eerst maar zien dat je een leuke user bent, dan val je al snel positief opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
geef me een kans, wedden dat ik het volhoud
is goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, laat eerst maar zien dat je een leuke user bent, dan val je al snel positief op
Je poll klopt heul nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:
Poll: ch0c0l0c0 moet met onmiddelijke ingang mod worden.
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben wel heel kritisch hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Een foto van je bifi naar Yvonne sturen, en Remlof pijpen. Dan zit je gebakken.
kritisch maar oprechtquote:
Dat valt heel erg mee. Of ik ben heel erg goed.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee. Of ik ben heel erg goed.
[..]
[..]
[..]
nou dan kom je er wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woooow er stemmen wel veel mensen voor in die poll![]()
Is wel representatief natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woooow er stemmen wel veel mensen voor in die poll![]()
Wtf...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
Als je op een dag 2000 posts post word je moderator.
Ja. En als je dat 2 dagen achter elkaar doet, en ook nog eens in een schrikkeljaar dan word je admin.quote:
Het is waar, je bent knetterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En als je dat 2 dagen achter elkaar doet, en ook nog eens in een schrikkeljaar dan word je admin.
De kans op een ban is een ziljoen keer groterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
jaa jij was de moderator die mij een mailtje stuurdequote:
Nooit geschoten altijd misquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De kans op een ban is een ziljoen keer groter
zou je denken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou dan kom je er wel hoor
ik weet wel hoe het werkt hoor, maar zal ff actief zijn overal dat ik alles beetje snapquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Moira. het volgende:
Kijk hier even: Hoe word je een mod?
En 't lijkt me handig als je eerst even door krijgt hoe FOK! nou eigenlijk werkt
Veel lurken dus en zo min mogelijk posten.
Oh, ik denk "Ik ben stoer met m'n topic", maar nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe word je een mod?
Niet! Dat was een FA!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
jaa jij was de moderator die mij een mailtje stuurde
Ja, sorry, het spijt mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt die arme knul gewoon een ban aanpraten
Je moet niet C-c om vergiffenis vragen! Maar de Here God Almachtig!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, sorry, het spijt mijHet was fout van mij, dat weet ik, ik had al meteen een schuldgevoel zodra ik de "Invoeren" knop had ingedrukt
![]()
Vergeef mij, alstjeblieft?
Ik heb de Here God Almachtig al even gepingd, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet niet C-c om vergiffenis vragen! Maar de Here God Almachtig!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, sorry, het spijt mijHet was fout van mij, dat weet ik, ik had al meteen een schuldgevoel zodra ik de "Invoeren" knop had ingedrukt
![]()
Vergeef mij, alstjeblieft?
ja dat jaquote:
Een foto van je bifi naar Remlof kan hem net over de streep trekken TSquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb de Here God Almachtig al even gepingd, dat komt wel goed.
Schatje, mag ik je pingquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij pingt met god
misschien dat je even met HT moet praten als je mod wil worden TS hij heeft connecties hoor ik net
Nee, bifi's zijn voor yvonnequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een foto van je bifi naar Remlof kan hem net over de streep trekken TS
Hij heeft graag dat je zijn Naam met een hoofdletter schrijft. Zoals Hij verdient. Ook ben ik ben ik een profeet die op aarde is teruggekeerd om het menselijke ras beter te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij pingt met god
misschien dat je even met HT moet praten als je mod wil worden TS hij heeft connecties hoor ik net
Dat zegt niksquote:
Op dit moment neuk ik alles.quote:
Tegelijk? Knapquote:
Ik ben op dat soort momenten leniger dan een turnster.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woott het onderwerp ging over moderators en het gaat nu over sex!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
![]()
quote:
Die zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
![]()
WHAHA DAN KUNNEN JULLIE ME MAAR BETER MODERATOR MAKENquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
je caps lock staat aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
WHAHA DAN KUNNEN JULLIE ME MAAR BETER MODERATOR MAKEN
Je caps zit vast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja ik wou even duidelijk zijnquote:
spijtttigquote:
Het is :quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja ik wou even duidelijk zijn
het spijt mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is :
Ik wilde even duidelijk zijn
Ja, en voor een dubbele punt hoort geen spatie en als we toch bezig zijn, een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt:quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is :
Ik wilde even duidelijk zijn
quote:
Bedankt voor deze informatie, ik zal het meenemen naar achteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en voor een dubbele punt hoort geen spatie en als we toch bezig zijn, een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt:
[..]
Hihihi. Je zei "achteren"quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik zal het meenemen naar achteren. [ afbeelding ]
hoe kan ik het goedmaken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je moet het goedmaken met mij
gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stuur maar een PM met opties
jaa ik heb je gelijk toegevoegd aan adresboek, want zowel het woord chocolate en het woord chick spreken me aanquote:
spannend heurquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
jaa ik heb je gelijk toegevoegd aan adresboek, want zowel het woord chocolate en het woord chick spreken me aan
je snapt hem ? je weet wat het is?quote:
jaaa mijn naam zit ook choco in (A) ziek spannendquote:
neequote:
Ben je 19 jaar oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
neemaarja ben pas 1 dag lid he
![]()
ik wil het wel heel graag, maar we zien wel wat er gaat gebeuren, wie niet waagt wie niet wint
nee 15..quote:
belangrijk die sigarettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee 15..
4 april eindelijk 16, kan ik zelf eindelijk m'n sigaretten halen
jaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
belangrijk die sigaretten
Oke, dan kun je over iets meer dan 3 jaar mod worden na goedkeuring van yvonnequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee 15..
4 april eindelijk 16, kan ik zelf eindelijk m'n sigaretten halen
quote:
Nou waar wachten we nog opquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Uit mijn onderzoek is gebleken dat 92% van de fokkers wil dat ch0c0l0c0 onmiddellijk mod wordt.
Ik hoor dan bij die andere 8 %quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Uit mijn onderzoek is gebleken dat 92% van de fokkers wil dat ch0c0l0c0 onmiddellijk mod wordt.
Ik stemde op Nee en toen kwam er in dat scherm te staan je hebt op JA gestemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoor dan bij die andere 8 %
Daarom moet je altijd eerst de link checken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stemde op Nee en toen kwam er in dat scherm te staan je hebt op JA gestemd
alsof iedere imbeciel dat gaat doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd eerst de link checken.
Ik welquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof iedere imbeciel dat gaat doen
haha beter toch!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
ik zie 91%quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
haha beter toch!inmiddels alweer 93%
ooow :S nja boeie, alsof ze me nu moderator gaan maken, omdat 90+% voor stemtquote:
Geenideequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ooow :S nja boeie, alsof ze me nu moderator gaan maken, omdat 90+% voor stemt
ik ook nietquote:
Het schijnt dat je ook moderator wordt als je op je kop gaat staan, en dan met je tenen een kwaliteitspost typt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ooow :S nja boeie, alsof ze me nu moderator gaan maken, omdat 90+% voor stemt
Met je oor krijg je bonuspuntenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook moderator wordt als je op je kop gaat staan, en dan met je tenen een kwaliteitspost typt.
Mijn oorlel is erg flexibel dus dat moet wel goed komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met je oor krijg je bonuspunten
ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn oorlel is erg flexibel dus dat moet wel goed komen.
Ik niet, ik zie erg op tegen de ontgroeningquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kijk er nu al naar uit
Ghehe, geloof me. Dat duurt nog wel een half jaartjequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik weet wel hoe het werkt hoor, maar zal ff actief zijn overal dat ik alles beetje snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Moira. het volgende:
Overigens wel grappig hè.
Als meisjes nieuw zijn is het TITS OR GTFO.
Als jongens nieuw zijn moeten ze blijkbaar hun bifi naar Yvonne (of remlof) sturen
FOK!, je t'aimeVolgens mij ben jij echt zo'n babbelkontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n babbelkontje.
Dit zou een mod niet moeten doen, slowchatten in een topic over iets wat niet gerelateerd is aan het onderwerp van het topic.quote:
Wel beterquote:
Jij bent dan ook geen modquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit zou een mod niet moeten doen, slowchatten in een topic over iets wat niet gerelateerd is aan het onderwerp van het topic.
Ik ben geen mod nee, maar ik zou een eventuele modsverzoek zeker niet afslaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen mod
Overigens hadden de mods en FA's het daarnet toch over seks? Hoewel men de conclusie trok dat deze onlosmakelijk aan elkaar verbonden waren
Wil je aub wat meer respect gebruiken als je over ch0c0l0c0 spreekt? Z'n naam spellen met o's terwijl er duidelijk nullen instaan vind ik niet kunnen. Zeker niet als je over een potentiële toekomstige collega spreekt.quote:
ik zit mobiel het spijt me, kun je me ooit vergeven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je aub wat meer respect gebruiken als je over ch0c0l0c0 spreekt? Z'n naam spellen met o's terwijl er duidelijk nullen instaan vind ik niet kunnen. Zeker niet als je over een potentiële toekomstige collega spreekt.
We zullen zien of tijd deze wonden heelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zit mobiel het spijt me, kun je me ooit vergeven?
bedanktquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zullen zien of tijd deze wonden heelt.
So truequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik ben geen mod nee, maar ik zou een eventuele modsverzoek zeker niet afslaan.
En dat met seks, remlof en Biogarde ja. Maar sinds ik op Fok zit is elk topic die verband heeft met Biogarde of remlof gerelateerd aan seks.
Jaaa goed ideequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa goed idee
Maar straks ligt hij al in bed want hij is wel 15 hè?
edit: Ooh maar bijna 16 hoor15 en driekwart
jaa en dan leest ie het morgen wel
Dan krijg je een geheel eigen subforum om te modden, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij word je zelfs SA.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dan krijg je een geheel eigen subforum om te modden, toch?
jep:Dquote:
onzinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Moira. het volgende:
Hell yeah![]()
Oh en om mod te worden moet je wel deze allemaal kennen, hè
Hoewel de wiki een beetje op datum is
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok!Woordenboek
hoe lang duurde het om die smiley te vinden TS ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
wajoooo mijn topic heeft gewoon al 8 pagina's ik moet wel heel speciaal zijn
25 posts per paginaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
wajoooo mijn topic heeft gewoon al 8 pagina's ik moet wel heel speciaal zijn
niet lang, maar ik zit ook op twitter, hyves, msn, skype, dus ben wat traagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe lang duurde het om die smiley te vinden TS ?
whaha niceeeequote:
heb je trouwens vrienden TS?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
niet lang, maar ik zit ook op twitter, hyves, msn, skype, dus ben wat traag![]()
het spijt mij
nee het zijn vijandenquote:
Nee liefje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Moira. het volgende:
TS, wanneer durf je weer zelf topics te openen?
nee, waarover zou ik in godsnaam een topic moeten openen?:P ik heb echt even geen idee, help me?quote:
Kijk gewoon 's rond in ONZ en KLB. Je kan over ieder hersenscheet die je hebt een topic openen. Weliswaar met het risico dat hij binnen no-time dichtgegooid wordt, maar vermaak is er dan iig geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee, waarover zou ik in godsnaam een topic moeten openen?:P ik heb echt even geen idee, help me?
56 p dag, je gaat iig de goede kant op, over een jaar of 2 kom je in aanmerkingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee, waarover zou ik in godsnaam een topic moeten openen?:P ik heb echt even geen idee, help me?
Hij is 2 dagen lidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
56 p dag, je gaat iig de goede kant op, over een jaar of 2 kom je in aanmerking
Cypress hill natuurlijk manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nouhou pest me is niet zo!quote:
Open een topic danquote:
Dus? Als ie op 56 door kan gaan de komende 2 jaar zit ie goed. En newfags mogen heul geen newfags hatenquote:
Ik ben heulegaar geen newfag, newfagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dus? Als ie op 56 door kan gaan de komende 2 jaar zit ie goed. En newfags mogen heul geen newfags haten
Twijfel ik een beetje aan lieve schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben heulegaar geen newfag, newfag
Ik zit hier iig langer dan jij![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Twijfel ik een beetje aan lieve schat![]()
4001*
Newbies die newbies die newbies newbies noemen newbies noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben heulegaar geen newfag, newfag
Ik zit hier iig langer dan jij![]()
Ja ja. Voor Danny is iedereen newbie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Newbies die newbies die newbies newbies noemen newbies noemen..
Triest.
ja rustig schatje, na me hw ga ik wel ff wat klaag en onzin topics openen, ben hele facking week al ziek, dus moet echt ff hw doen anders ga ik dood ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Open een topic dan
Goede noobs moeten leren baggeren, en niet op de noob-manier want die doen 't onbewust
NB: Doseer je bagger; je wilt geen ban.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja rustig schatje, na me hw ga ik wel ff wat klaag en onzin topics openen, ben hele facking week al ziek, dus moet echt ff hw doen anders ga ik dood ofzo?
Was jij niet trouwens ooit mod?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Newbies die newbies die newbies newbies noemen newbies noemen..
Triest.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]KloontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik snap 'm hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kloontjeik snap 'm hihi.
YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
YAY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef willemwaus het volgende:
[..]
.Ahh, dus we zijn beide kloontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou goed. Je kunt dus iig nooit zeker weten hoe lang iemand al op FOK! zit tenzij je maar één account hebt of FA bent
Fuck the EBU.
Nu je bifi naar Yvonne sturen en je hebt de baanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:14 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou graag mijn excuses aan willen bieden dat ik net in het verkeerde topik poste. En ik wil graag voor mod solliciteren.
Zon worstje? Ok dat kan ik wel doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu je bifi naar Yvonne sturen en je hebt de baan
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh, dus we zijn beide kloontjes
Nou goed. Je kunt dus iig nooit zeker weten hoe lang iemand al op FOK! zit tenzij je maar één account hebt of FA bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
wat betekent doseren? Mijn woordenschat is niet zo grootquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:24 schreef Moira. het volgende:
Je bagger doseren dus
Sorry willemwausNu jij
![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/doserenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
wat betekent doseren? Mijn woordenschat is niet zo groot
en dat houdt in? :$quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/doseren
"in goede hoeveelheden of in kleine porties tegelijk aanbieden"
Papa-Roachquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe word je een mod?
HAha, nou die komt er wel heurquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt vandaag 2 notes van mij gekregen
leuk Rhett! Ik weet dat jij papa-roach bent en kringspiermusketier en dat je al vaak zat banned ben geweest ! Beter kom je nu niet mn topic verpesten anders jat ik op school al je peukenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
HAha, nou die komt er wel heur
En dan serieus denken dat ze je een mod maken, met al 2 notes op een dagquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
neemaarja ben pas 1 dag lid he
![]()
ik wil het wel heel graag, maar we zien wel wat er gaat gebeuren, wie niet waagt wie niet wint
En dat is nog een note, het verspreiden van prive-gegevens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
leuk Rhett! Ik weet dat jij papa-roach bent en kringspiermusketier en dat je al vaak zat banned ben geweest ! Beter kom je nu niet mn topic verpesten anders jat ik op school al je peuken
omg ze weten je naamquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
En dat is nog een note, het verspreiden van prive-gegevens.
Ja inderdaad, als sinds '09 jeweetz!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
omg ze weten je naamnu vergaat de wereld, nooo btw je hebt wel veel ervaring he?
haha type 1x je naam in bij hyves en kijk hoeveel mensen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
En dat is nog een note, het verspreiden van prive-gegevens.
Net even gekeken, 19 mensen gevonden onder de zoekterm: 'rhett'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
haha type 1x je naam in bij hyves en kijk hoeveel mensen!en ja ben een newb he moet alles nog even leren jonguh
ja nou danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Net even gekeken, 19 mensen gevonden onder de zoekterm: 'rhett'.
Daar zou ik maar niet aan twijfelen, aangezien jij 15 bent, gaan ze waarschijnlijk zoeken in die leeftijdscatogorie, maar ik hou nu op, want ik breng ze op ideen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja nou danze weten nooit welke Rhett het is
top!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet aan twijfelen, aangezien jij 15 bent, gaan ze waarschijnlijk zoeken in die leeftijdscatogorie, maar ik hou nu op, want ik breng ze op ideen...
ja door jou!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Jouw kans om mod te worden, zijn door jouw posts op deze pagina gedaalt met 7,2 procent.
ja klopt ga vanavond mee sigaretten halen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Op mijn posts reageren is een keuze.
Edit: ik krijg nog 3 sigaretten van jou.
Mischien, hoelaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja klopt ga vanavond mee sigaretten halen?
nou als het kan na het eten met je moeder ofzo, want wij krijgen het niet mee hahaquote:
Mijn ma gaat niet mee 's avonds heur, die gaat sowieso niet voor jou halen, alleen voor mij, als ze dan toevallig in de Appie is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou als het kan na het eten met je moeder ofzo, want wij krijgen het niet mee haha
oke dan haal ik het wel bij de videotheek.. Daar krijg ik altijd mee, maar dan is het wel Camel Blue, erg?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Mijn ma gaat niet mee 's avonds heur, die gaat sowieso niet voor jou halen, alleen voor mij, als ze dan toevallig in de Appie is.
Jammer joh, ik heb er tenminste nog een paar
Black devil vanille de gekste!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
oke dan haal ik het wel bij de videotheek.. Daar krijg ik altijd mee, maar dan is het wel Camel Blue, erg?
je moeder is geen grenade ze is gewoon een mother fucking claymorequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou als het kan na het eten met je moeder ofzo, want wij krijgen het niet mee haha
ja man ik ook, anders maak ik een slechte indruk..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Black devil vanille de gekste!!!
Nee maar boeit niet.
Ik ga nu kappen met off-topic slow-chatten, anders krijg ik een note.
Alsof je die nog niet gemaakt hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja man ik ook, anders maak ik een slechte indruk..
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je moeder is geen grenade ze is gewoon een mother fucking claymore
[ afbeelding ]
Haha TS heeft bij elkaar 610 euro uitgegeven aan online gamesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Haha diep van binnen zijn het geen haters
goed hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Haha TS heeft bij elkaar 610 euro uitgegeven aan online games____!!1!
Topic is inclusief spelfout in de TT, en niet meer dan 2 backfire posts
@braadworst gaat over jou moeder hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je moeder is geen grenade ze is gewoon een mother fucking claymore
[ afbeelding ]
Neeeeeeuuuuuhhhhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
@braadworst gaat over jou moeder he
leer jij dan skaten! of ga je weer een arm breken ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Neeeeeeuuuuuhhhh
Edit: Leer quoten...
Uhm... ik kan al skateboarden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
leer jij dan skaten! of ga je weer een arm breken ?
Genoeg mensen die skaten zeggen, maar skateboarden bedoelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Uhm... ik kan al skateboarden.
En ik brak me pols.
TS:
Jah weet ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Genoeg mensen die skaten zeggen, maar skateboarden bedoelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Genoeg mensen die skaten zeggen, maar skateboarden bedoelen.
Ah oke. Je corrigeerde alsof hij het verkeerd zei, vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Jah weet ik
Alleen het gaat dus om de mensen die denken dat ik een inliner ben, en ik heb een hekel aan inliners, nouja wel aan de inliners die ik ken iig
GENIALE GRAP MAN.quote:
Dat is logisch, want Eduard + Khil = Eindbaas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef trolololo het volgende:
HEEE MENSEN IK WIL OOK MODERATOR WORDEN IK BEN VEUL BETER DAN TS JWZ
HAHAHA maak je eigen topic danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef trolololo het volgende:
HEEE MENSEN IK WIL OOK MODERATOR WORDEN IK BEN VEUL BETER DAN TS JWZ
Ja, TS had mijn advies van het openen van topics iets anders op moeten vattenquote:
Heeftie al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef dakraam het volgende:
De vriend die TS hierheen heeft verwezen verdient een ban.
je vergeet kringspiermusketier ook nog =Pquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeftie al.
papa-roach (gebanned) kloont met Braadworst.
Is dat dezelfde persoon die kloont?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
je vergeet kringspiermusketier ook nog =P
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat dezelfde persoon die kloont?
Braadworst is iig ook gebanned.ja het is mijn buurjongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij woont achter me, hij zei net op msn: kutzooi weer gebanned en ik heb niks gedaan?
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Klonen is in principe toegestaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja het is mijn buurjongenhij woont achter me, hij zei net op msn: kutzooi weer gebanned en ik heb niks gedaan?
haha ik zal het aan hem doorgevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klonen is in principe toegestaan.
Maar niet als je originele account gebanned is.
Klonen is het maken van een nieuwe account met een nieuw email-adres terwijl je je oude account ook nog hebt. Moira is ook een kloon, maar die oude gebruik ik niet meer.
Mijn originele account is echter niet gebanned dus ik krijg er geen problemen mee.
Maar papa-roach is gebanned. Dan denkt hij misschien de mods en FA's te slim af te zijn door een nieuwe account te maken, maar de FA's kunnen zien hoeveel accounts er op een IP adres geregistreerd staan. Is één daarvan gebanned, dan worden ze dat allemaal.
Hij zal dus moeten wachten tot zijn papa-roach account unbanned is (ik neem aan dat hij er wel een tijd bij gekregen heeft? 48 uur/1 week/permanent?).
Tot die tijd worden zijn kloons toch wel achterhaald.
Het nadeel van klonen met een ban is dat je ban bij iedere kloon alleen nog maar langer duurt
Maarja, moet je je maar in eerste instantie fatsoenlijk genoeg gedragen zodat je niet eens een ban krijgt. Notes zijn niet erg, bans zijn kut
Ik post ook niet altijd even braaf en kwalitatief, maar ik ben nog nooit gebanned
[/seriousnesslessnessy]
Krijgen ze gauw genoeg ook door.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
haha ik zal het aan hem doorgevenen je kan heel makkelijk de FA's te slim af zijn want je kan ook een account maken via een proxyserver
tjaa dan maar je bifi naar Yvonne sturen dan unbannen ze je zo weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Krijgen ze gauw genoeg ook door.
Mods en FA's zijn hier de Almachtigen en Alwetenden
Zo'n prachtuser?! Een ban?! Schandequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Moira. het volgende:
Dit kwaliteitstopic is helaas bijna vol
Ik zou graag willen zeggen dat wij elkaar weder zullen zien in een nieuw pareltje van desbetreffende TS, maar als ik naar z'n posthistory kijk ben ik bang dat dat er niet veel zullen zijn. En mochten ze er zijn; dat het niet lang gaat duren voor die dicht zitten. Wellicht zelfs niet lang tot TS een ban krijgt![]()
Dit is denk ik beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo'n prachtuser?! Een ban?! Hulde!
Hij snapt 't gewoon nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo'n prachtuser?! Een ban?! Schande
greotjens leniequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Dit is denk ik beter.
Wel een goed topic tough, zijn enige goeden topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |