ik ben serieusquote:
Klaagbak bestaat niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Nu is mijn vraag, hoe word je een moderator? en dan het liefst in de klaagbak of onzin voor je
zo bedoel ik serieus ook weer nietquote:
thnxxquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef GGMM het volgende:
Ik stem voor. Vanaf nu zal ik er alles aan doen om jou hier mod te laten zijn.
ik ga kijken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar was een heul serieus topic over, laatst.
Hoe word je een mod?
geef me een kans, wedden dat ik het volhoudquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef murp het volgende:
ga maar eerst een paar jaar useren, dat is voor sommige users al te moeilijk
dan kan je altijd nog solliciteren of gevraagd worden als mod
nee, laat eerst maar zien dat je een leuke user bent, dan val je al snel positief opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
geef me een kans, wedden dat ik het volhoud
is goed!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, laat eerst maar zien dat je een leuke user bent, dan val je al snel positief op
Je poll klopt heul nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:
Poll: ch0c0l0c0 moet met onmiddelijke ingang mod worden.
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben wel heel kritisch hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Een foto van je bifi naar Yvonne sturen, en Remlof pijpen. Dan zit je gebakken.
kritisch maar oprechtquote:
Dat valt heel erg mee. Of ik ben heel erg goed.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee. Of ik ben heel erg goed.
[..]
[..]
[..]
nou dan kom je er wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woooow er stemmen wel veel mensen voor in die poll![]()
Is wel representatief natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woooow er stemmen wel veel mensen voor in die poll![]()
Wtf...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
Als je op een dag 2000 posts post word je moderator.
Ja. En als je dat 2 dagen achter elkaar doet, en ook nog eens in een schrikkeljaar dan word je admin.quote:
Het is waar, je bent knetterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En als je dat 2 dagen achter elkaar doet, en ook nog eens in een schrikkeljaar dan word je admin.
De kans op een ban is een ziljoen keer groterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
Als je op een dag 2000 posts post word je moderator.
jaa jij was de moderator die mij een mailtje stuurdequote:
Nooit geschoten altijd misquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De kans op een ban is een ziljoen keer groter
zou je denken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou dan kom je er wel hoor
ik weet wel hoe het werkt hoor, maar zal ff actief zijn overal dat ik alles beetje snapquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Moira. het volgende:
Kijk hier even: Hoe word je een mod?
En 't lijkt me handig als je eerst even door krijgt hoe FOK! nou eigenlijk werkt
Veel lurken dus en zo min mogelijk posten.
Oh, ik denk "Ik ben stoer met m'n topic", maar nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar was een heul serieus topic over, laatst.
Hoe word je een mod?
Niet! Dat was een FA!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
jaa jij was de moderator die mij een mailtje stuurde
Ja, sorry, het spijt mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt die arme knul gewoon een ban aanpraten
Je moet niet C-c om vergiffenis vragen! Maar de Here God Almachtig!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, sorry, het spijt mijHet was fout van mij, dat weet ik, ik had al meteen een schuldgevoel zodra ik de "Invoeren" knop had ingedrukt
![]()
Vergeef mij, alstjeblieft?
Ik heb de Here God Almachtig al even gepingd, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet niet C-c om vergiffenis vragen! Maar de Here God Almachtig!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, sorry, het spijt mijHet was fout van mij, dat weet ik, ik had al meteen een schuldgevoel zodra ik de "Invoeren" knop had ingedrukt
![]()
Vergeef mij, alstjeblieft?
ja dat jaquote:
Een foto van je bifi naar Remlof kan hem net over de streep trekken TSquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb de Here God Almachtig al even gepingd, dat komt wel goed.
Schatje, mag ik je pingquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij pingt met god
misschien dat je even met HT moet praten als je mod wil worden TS hij heeft connecties hoor ik net
Nee, bifi's zijn voor yvonnequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een foto van je bifi naar Remlof kan hem net over de streep trekken TS
Hij heeft graag dat je zijn Naam met een hoofdletter schrijft. Zoals Hij verdient. Ook ben ik ben ik een profeet die op aarde is teruggekeerd om het menselijke ras beter te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij pingt met god
misschien dat je even met HT moet praten als je mod wil worden TS hij heeft connecties hoor ik net
Dat zegt niksquote:
Op dit moment neuk ik alles.quote:
Tegelijk? Knapquote:
Ik ben op dat soort momenten leniger dan een turnster.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
woott het onderwerp ging over moderators en het gaat nu over sex!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
![]()
quote:
Die zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
![]()
WHAHA DAN KUNNEN JULLIE ME MAAR BETER MODERATOR MAKENquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
je caps lock staat aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
WHAHA DAN KUNNEN JULLIE ME MAAR BETER MODERATOR MAKEN
Je caps zit vast.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja ik wou even duidelijk zijnquote:
spijtttigquote:
Het is :quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja ik wou even duidelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |