Het moeten allemaal mensen uit de muziekindustrie zijn en die moet je twee avonden in één week bij elkaar zien te krijgen om te jureren. Dat is agenda-technisch vaak moeilijk, zeker als je met bekende mensen wil werken. Daarnaast is 5 mensen per land 215 mensen in heel Europa, en als je het zo bekijkt zijn dat behoorlijk wat jury-punten!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe vraag voor Sietse:
Klopt het dat de vakjury's in ieder land uit 5 personen bestaat en is dit niet wat weinig om een professioneel en voldoende gewogen oordeel te vormen die uit de helft van de punten bestaan? Zou een jury van 10 of 15 mensen niet wat meer body geven aan de jurystemmen?
Dank voor de snelle reactiequote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Het moeten allemaal mensen uit de muziekindustrie zijn en die moet je twee avonden in één week bij elkaar zien te krijgen om te jureren. Dat is agenda-technisch vaak moeilijk, zeker als je met bekende mensen wil werken. Daarnaast is 5 mensen per land 215 mensen in heel Europa, en als je het zo bekijkt zijn dat behoorlijk wat jury-punten!
+ ze moeten meertalig zijn, dus met steenkolenengels en frans kom je dan niet wegquote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Nee hoor! Er zijn ergere dingen. Zonder een waardeoordeel te geven over Yolanthe is het wellicht wel interessant om te weten dat wij de presentator(en) moeten goedkeuren.
Volgens mij mag er heel veelquote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er een regel hoeveel (of liever gezegd hoe weinig) kleding de deelnemende dames moeten/mogen dragen?
Is er al wel eens kleding afgewezen omdat het te hoerig was of gewoon te bloot? Mag je bijvoorbeeld in een bikini het podium op?
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er een regel hoeveel (of liever gezegd hoe weinig) kleding de deelnemende dames moeten/mogen dragen?
Is er al wel eens kleding afgewezen omdat het te hoerig was of gewoon te bloot? Mag je bijvoorbeeld in een bikini het podium op?
Zijn er eigenlijk criteria waar iemand aan moet voldoen om in de jury plaats te nemen? Niet dat ik zelf ambitie heb, maar voor Nederland waren het vorig jaar mensen als B-zanger Vinzzent en de manager van Frans Duijts. Als er in Nederland al in zo'n categorie wordt gevist, vraag ik me af wie het voor Andorra of San Marino doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Het moeten allemaal mensen uit de muziekindustrie zijn en die moet je twee avonden in één week bij elkaar zien te krijgen om te jureren. Dat is agenda-technisch vaak moeilijk, zeker als je met bekende mensen wil werken. Daarnaast is 5 mensen per land 215 mensen in heel Europa, en als je het zo bekijkt zijn dat behoorlijk wat jury-punten!
ik kom zelf uit de muziekwereld, en ik kan je vertellen dat het hoe dan ook 1 slag volk is, de manager van franskle duijts is echt niet slechter dan de manager van bijv. marco borsatoquote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk criteria waar iemand aan moet voldoen om in de jury plaats te nemen? Niet dat ik zelf ambitie heb, maar voor Nederland waren het vorig jaar mensen als B-zanger Vinzzent en de manager van Frans Duijts. Als er in Nederland al in zo'n categorie wordt gevist, vraag ik me af wie het voor Andorra of San Marino doen.
+ Moldavië 2006, dat vergeet je nog.quote:
Nou, dan ligt de lat bij jullie ook niet echt hoog. Wat een stoethaspels zijn er voorbij gekomen de laatste jaren.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Nee hoor! Er zijn ergere dingen. Zonder een waardeoordeel te geven over Yolanthe is het wellicht wel interessant om te weten dat wij de presentator(en) moeten goedkeuren.
ik vond oekraine 2009 ook errug geil!quote:
Je hoeft absoluut geen namen te noemen, maar zijn er wel eens presentatoren/trices niet goedgekeurd?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef SietseBakker het volgende:
Be My Valentinequote:Op maandag 7 februari 2011 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vond oekraine 2009 ook errug geil!
Wat voor eisen zijn er dan zoal aan/voor een presentator?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
En wat voor een terugkomstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:12 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
We hebben 13 jaar alle mogelijke wegen bewandeld om ze er weer bij te krijgen. Uiteindelijk stonden alle sterren gunstig met een terugkomst als resultaat
Sommige deden het al in de generale repetitie, ik neem aan dat het dus wordt toegestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef eleusis het volgende:
Wat voor sancties zijn er voor grappige flapdrollen die de puntentelling vertragen? Twee van die gasten dit jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |