abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:53:10 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_91944642
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe deze briljante opmerking van jou een argument is waaruit blijkt dat ik de faalhaas ben hier? Want volgens mij heb jij nog geen legitieme argumenten kunnen brengen en ben je vooral druk met kinderachtig trollen en het etaleren van het gebrek aan verstandelijk vermogen waar jij mee kampt.
Jonge, lees gewoon zijn signature dan weet je genoeg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_91944643
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef Biogarde het volgende:
Zal in het voorjaar en zomer allemaal een stuk minder zijn, want dan staan ze buiten.
Ow ja lekker die periode komt er weer aan. :P
Heerlijk in de buitenlucht roken zonder gezeik van anti-rokers. :')
pi_91944675
Dat je door een straat loopt en dan de walmen je zelfs buiten tegenmoet komen. Nou leuke tijd hoor.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:55:29 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_91944741
1100 namen op die lijst, als je alle dubbele namen er uithaalt blijft er misschien een kwart van die lijst over. :')
pi_91944751
Ik kots op rokers, dit is gewoon echt het uitschot van deze planeet. Jarenlang hebben hun de kans gehad om lekker binnen te roken in de Horeca, waar was toen de sympathie tegen de niet-rokers? He? Echt zielig volk, nu eindelijk de niet roker meer stem krijgt schieten ze masaal in de zeurstoel en gaan ze met z'n alle lekker lopen mokken hoe slecht en asociaal de niet-rokers wel niet zijn.

En extra triest vind ik altijd hoe ze een waterval aan excuses en zogenoemde 'argumenten' verzinnen om hun drang naar dat sigaretje maar goed te praten, en waarom zij het recht hebben om de longen van iemand anders te verpesten. De eerste die een valide en gegronde reden weet te verzinnen waarom jij het recht hebt om collectief een kankerverwekkende stof te verspreiden in een ruimte met mensen is de eerste die van mij lekker binnen in een cafe bijvoorbeeld een sigaret mag opsteken.

Jullie rokers zouden het er ook niet mee eens zijn als ik in een café lekker asbest ging verspreiden omdat ik zo nodig overal waar ik binnen ben de lucht van asbest wil oproken. Dan zouden jullie het ook fijn vinden als ik dit ergens anders zou doen en niet zodat jij kan 'meegenieten' van deze verslaving.
Forumlurker D:
pi_91944784
Van roken naar asbest, wat een wending!
pi_91944839
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Inktfles het volgende:
Ik kots op rokers, dit is gewoon echt het uitschot van deze planeet. Jarenlang hebben hun de kans gehad om lekker binnen te roken in de Horeca, waar was toen de sympathie tegen de niet-rokers? He? Echt zielig volk, nu eindelijk de niet roker meer stem krijgt schieten ze masaal in de zeurstoel en gaan ze met z'n alle lekker lopen mokken hoe slecht en asociaal de niet-rokers wel niet zijn.

En extra triest vind ik altijd hoe ze een waterval aan excuses en zogenoemde 'argumenten' verzinnen om hun drang naar dat sigaretje maar goed te praten, en waarom zij het recht hebben om de longen van iemand anders te verpesten. De eerste die een valide en gegronde reden weet te verzinnen waarom jij het recht hebt om collectief een kankerverwekkende stof te verspreiden in een ruimte met mensen is de eerste die van mij lekker binnen in een cafe bijvoorbeeld een sigaret mag opsteken.

Jullie rokers zouden het er ook niet mee eens zijn als ik in een café lekker asbest ging verspreiden omdat ik zo nodig overal waar ik binnen ben de lucht van asbest wil oproken. Dan zouden jullie het ook fijn vinden als ik dit ergens anders zou doen en niet zodat jij kan 'meegenieten' van deze verslaving.
:Y
pi_91944916
quote:

Als de cafehouder dat graag wil zou ik daar niet over zeuren hoor, geen probleem. Vanzelfsprekend blijf ik daar dan wel weg, ik ga toch zeker die troep niet inademen.
pi_91944929
quote:

Gelijk heb je ... (ik kots trouwens op mensen die meteen alle rokers over 1 kam scheren) :(
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:01:11 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91944965
quote:

En extra triest vind ik altijd hoe ze een waterval aan excuses en zogenoemde 'argumenten' verzinnen
Er zijn geen argumenten nodig voor vrijheid. Jij mag argumenten verzinnen waarom jij vrijheden wilt inperken. Alleen vanwege je kleine egoïstische voorkeur? Dan zoek je toch lekker een kleien egoïstische kroeg van jouw voorkeur op?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91945023
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er zijn geen argumenten nodig voor vrijheid. Jij mag argumenten verzinnen waarom jij vrijheden wilt inperken. Alleen vanwege je kleine egoïstische voorkeur? Dan zoek je toch lekker een kleien egoïstische kroeg van jouw voorkeur op?
Je kunt je afvragen wie er nu egoistischer is hé.
Forumlurker D:
pi_91945056
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:02 schreef Inktfles het volgende:

[..]

Of je kan jezelf afvragen wat je zelf kan doen om je ongemak te verminderen en niet van anderen te eisen dat zij dit voor jou doen. Zoals echte mannen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:03 #163
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91945080
quote:

^O^

Ik snap ook niet wat er op tegen is om gewoon buiten te gaan staan als roker.

quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vrijheid stopt waar je een ander zijn vrijheid afneemt. Binnen roken in een ruimte die openbaar is, is gewoon asociaal en heeft niks met vrijheid van doen.
pi_91945137
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Of je kan jezelf afvragen wat je zelf kan doen om je ongemak te verminderen en niet van anderen te eisen dat zij dit voor jou doen. Zoals echte mannen.
Ja en we doen er ook actief wat aan met het antirookverbod. Maar helaas zijn er wat kinderachtige mensen die zich 'in hun vrijheid beperkt' voelen
Forumlurker D:
pi_91945203
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

^O^

[..]

Vrijheid stopt waar je een ander zijn vrijheid afneemt. Binnen roken in een ruimte die openbaar is, is gewoon asociaal en heeft niks met vrijheid van doen.
Tijd om van alle cafe's besloten clubs te maken, dan mag je helemaal niet meer naar binnen, zeurpiet.
pi_91945253
quote:

_O_

Jij moet columns gaan schrijven
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:08:13 #167
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91945255
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:07 schreef Skonk het volgende:

[..]

Tijd om van alle cafe's besloten clubs te maken, dan mag je helemaal niet meer naar binnen, zeurpiet.
Hoezo zou ik dan niet naar binnen mogen volgens jou?
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:08:54 #168
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91945286
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef Inktfles het volgende:

[..]

Ja en we doen er ook actief wat aan met het antirookverbod. Maar helaas zijn er wat kinderachtige mensen die zich 'in hun vrijheid beperkt' voelen
Antirookverbod? :?
pi_91945292
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Rokersclub
pi_91945293
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef Inktfles het volgende:

[..]

Daar doe jij niets aan, daar profiteer jij van waar het kan. Als een cafehouder ervoor kiest om de overtredingen toe te laten binnen zijn deuren is dat zijn keus, kies jij er dan voor om daar alsnog te zijn doe je het toch echt jezelf aan. Je kunt je wil niet forceren, dat doen kinderen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:05 #171
pi_91945297
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:02 schreef Inktfles het volgende:

[..]

De verbieders.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_91945315
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De verbieders.
_O_

En nu ga ik lekker naar de coffeeshops, blowen.

Lekker expres rook in mensen hun gezicht blazen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:10:06 #173
pi_91945343
quote:

Een kroeg is een commerciële instelling waar gelegenheid wordt geboden om drugs te consumeren. Het is geen stadhuis, dus geen openbare ruimte.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:10:51 #174
pi_91945384
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Omdat je geen lid bent.
pi_91945440
quote:

[..]

^O^

[..]

En dit is dus in deze discussie totaal niet aan de orde, we hebben het niet over openbare gelegenheden.
pi_91945452
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Daar doe jij niets aan, daar profiteer jij van waar het kan, als een cafehouder ervoor kiest om de overtredingen toe te laten binnen zijn deuren is dat zijn keus, kies jij er dan voor om daar alsnog te zijn doe je het toch echt jezelf aan. Je kunt je wil niet forceren, dat doen kinderen.
Dus omdat één man beslist om de wet te overtreden moet ik het maar accepteren en ergens anders heen gaan? Als we deze redenering doortrekken mag ik ook je huis leegroven, omdat mijn buurman deze overtreding accepteert. Hoe arrogant kan een kroegbaas zijn om even de wet om te buigen.
Forumlurker D:
pi_91945597
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:12 schreef Inktfles het volgende:

[..]

Dus omdat één man beslist om de wet te overtreden moet ik het maar accepteren en ergens anders heen gaan? Als we deze redenering doortrekken mag ik ook je huis leegroven, omdat mijn buurman deze overtreding accepteert. Hoe arrogant kan een kroegbaas zijn om even de wet om te buigen.
Dan heb je het dus nog steeds niet begrepen. Je kan het arrogant noemen en dat mag het misschien ook wel zijn, toch blijft het zijn huis.
pi_91945617
Ik ga nu ook ontspannen, mijn werktijd zit er op.
pi_91945637
Sterker nog, de roker heeft er zelf voor gekozen om te roken. Hij heeft een keuze moment gehad, net zoals ik een keuzemoment gehad heb en nee gezegd heb. Dus omdat de roker mentaal zwak is moet ik daar voor boeten? En wie beperkt dan eigenlijk wiens vrijheid in he? De roker dringt mij op om in zijn rook te zitten.

quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dan heb je het dus nog steeds niet begrepen. Je kan het arrogant noemen en dat mag het misschien ook wel zijn, toch blijft het zijn huis.
Dat het zijn huis is betekent niet dat hij boven de wet staat.
Forumlurker D:
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:18:34 #180
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91945689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Skonk het volgende:

[..]

Rokersclub
Dan steek ik wel een jointje op alleen de gemiddelde sigarettenroker is niet zo tolerant naar de wietrokers als zij zelf verwachten dat niet-rokers naar hun zijn. Dat zou jij toch moeten weten met skonk als username.

quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een kroeg is een commerciële instelling waar gelegenheid wordt geboden om drugs te consumeren. Het is geen stadhuis, dus geen openbare ruimte.
Commerciele instelling ja maar het blijft openbaar. Iedereen die de juiste leeftijd heeft mag naar binnen (soms alleen als ze ook echt wat te drinken halen). Door het toelaten van roken leg je een beperking op de bewegingsvrijheid van mensen die niet tegen rook kunnen en mensen die simpelweg liever niet in de rook zitten.

Ik vind het niet meer dan logisch om als norm te stellen dat gebouwen die voor iedereen zijn rookvrij zijn, ze zouden wmb cafe's mogen toestaan roken toe te laten zonder rookruimte als deze cafe's een bepaalde toeslag betalen, maar zoals het voorheen was sloeg nergens op.

quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat je geen lid bent.
Ik denk niet dat skonk meer recht zou hebben om lid te worden dan ik. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En dit is dus in deze discussie totaal niet aan de orde, we hebben het niet over openbare gelegenheden.
Je hebt het over ontspanningsgelegenheden die binnen zijn. Wanneer er gerookt wordt ontneem je bepaalde groepen de mogelijkheid daar te ontspannen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:19:35 #181
165512 MASD
Music is dead.
pi_91945735
Ik snap niet dat jullie nog happen op de dingen die draaier zegt. Het is overduidelijk dat hij een troll is. Niemand is zó naïef en wereldvreemd.
Long live music.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:22:06 #182
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91945850
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:12 schreef Inktfles het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet helemaal. Je huisbaas die iemand toestaat alle spullen in jouw huis te stelen is een betere vergelijking.
pi_91945895
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet helemaal. Je huisbaas die iemand toestaa alle spullen in jouw huis te stelen is een betere vergelijking.
Zoiets bedoelde ik inderdaad ja, bedankt voor de verbetering.
Forumlurker D:
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:32:34 #184
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91946281
alle niet rokers zitte zeker ook binnen met het nieuw jaar :')!
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:42:53 #185
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_91946803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef garriej het volgende:
alle niet rokers zitte zeker ook binnen met het nieuw jaar :')!
Rijden auto met een zuurstofmasker op
Ok stelletje hokboeren
pi_91948639
quote:
Rijden auto met een zuurstofmasker op
Ze rijden geen auto, anderen lastig vallen met de co2 uitstoot van hun auto's kan natuurlijk niet.
Dat zou hypocriet zijn.

oh.. wacht..
Op dinsdag 15 februari 2011 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Dat vieze genetisch afval ligt nog steeds hiernaast op de bank met een uitkering.
Hoezo?
pi_91949722
Ik wou net zeggen, zijn anti-rokers ook anti-auto?

Zo ja, wat denken jullie van treinen?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:09 #188
pi_91950575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Je hebt het over ontspanningsgelegenheden die binnen zijn. Wanneer er gerookt wordt ontneem je bepaalde groepen de mogelijkheid daar te ontspannen.
Daar zorgt de muziek ook voor.
pi_91950603
Je hebt toch ook gewoon rokerscafés?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:53:16 #190
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91952298
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef MASD het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog happen op de dingen die draaier zegt. Het is overduidelijk dat hij een troll is. Niemand is zó naïef en wereldvreemd.
Hij is echt zo. Altijd.

Een troll houdt het niet zolang vol.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91952409
roken is kut maar een kliklijn is wel erg overdreven :|W :|W _O- _O-
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:57:08 #192
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_91952505
edit

[ Bericht 19% gewijzigd door LudoSanders op 28-01-2011 19:06:28 ]
pi_91953000
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door LudoSanders op 28-01-2011 19:06:46 (reactie op edit) ]
pi_91953607
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef Dlocks het volgende:
Het mooie van dit soort open lijsten is dat je zelf meldingen kan doen en deze lijst kunt vervuilen waardoor het waardeloos wordt.
Open een topic met dat geheel als openingspost en als topic titel: verzetshelden gezocht! :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:22:34 #195
18159 Dlocks
pi_91953745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Open een topic met dat geheel als openingspost en als topic titel: verzetshelden gezocht! :D
Inmiddels topic gemaakt alleen (helaas) met een andere titel:
Oproep aan alle rokers
pi_91953790
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door LudoSanders op 28-01-2011 19:07:02 (reactie op edit) ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:24:51 #197
18159 Dlocks
pi_91953845
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Boldface het volgende:

[..]

En dan anderen NSB'ers noemen.... :') Wat een triestheid dit.
Je hebt anti-rokers en je hebt rokers. Je hebt NSB'ers en je hebt verzetshelden. :Y
pi_91954036
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Dlocks het volgende:
Je hebt anti-rokers en je hebt rokers. Je hebt NSB'ers en je hebt verzetshelden. :Y
:') Je hebt rokers die zich netjes aan de regels houden en je hebt stumpers. Laatstgenoemde groep plaatst zich in de categorie van figuren die valse bommeldingen doen; niet zelden zijn de psychisch nogal de weg kwijt.

Het is nogal misselijkmakend voor échte verzetshelden (mensen die hun leven in de waagschaal hebben gesteld in oorlogstijd) om jezelf op één niveau met hun te plaatsen, met je puberale gedrag.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:31:36 #199
pi_91954186
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Boldface het volgende:

[..]

:') Je hebt stumpers die zich netjes aan de regels houden en je hebt vrijheidsstrijders.
pi_91954240
Je hebt ook anti-rokers die steeds grotere stukken van de wereld willen hebben en andersdenkenden dermate in een hoekje willen drukken dat ze terugslaan.

Waar heeft de anti rook maffia gezeten toen er rookvrije kroegen waren? Die waren allemaal zo weer van de kaart geveegd? Zaten zij toen ook gewoon in de rookkroeg? Moeten ze nu niet hypocriet gaan doen met een halve wet in de hand.
Let's pretend we scored a goal YEAH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')