abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:53:05 #1
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91941976

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_91942005
...en anderen beauties?
pi_91942038
@TT zoals de TS dus :Y)
pi_91942060
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91942065
Bananenrepubliek! *O*
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:55:38 #7
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942070
In het geval van kinderen heb ik geen enkele symphatie voor ze.
En vind ik een gevangenisstraf te mild
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:56:31 #8
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942102
Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik denk dat ik met liefde ga zitten als mijn kind vermoord wordt...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_91942145
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, want zo doen we dat in onze moderne beschaving, oog om oog, tand om tand O+
Wat zou de wereld dan mooi worden O+
Aangezien de maat waarin gestraft wordt enorm onverantwoord is :)
dus
pi_91942151
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik denk dat ik met liefde ga zitten als mijn kind vermoord wordt...
En wat win je er precies mee? Behalve dat diegene dood is en dus niet gestraft wordt voor wat hij gedaan heeft eigenlijk? En jouw leven dat nog meer verwoest is?

Ik begrijp het volledig, maar het is een kromme gedachte eigenlijk om dat soort dingen te rechtvaardigen als het om iemand gaat die je veroordeeld vanwege hetzelfde gedrag. :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:58:13 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942160
Hoeft het niet eens om mijn kind te gaan.
Ik vind gewoon iemand die aan kinderen komt die heeft al zijn rechten verloren.
pi_91942164
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat is niet zo, en daarbij is de pakkans veel belangrijker in het kader van voorkomen van misdrijven.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:58:52 #13
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942184
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

En wat win je er precies mee? Behalve dat diegene dood is en dus niet gestraft wordt voor wat hij gedaan heeft eigenlijk? En jouw leven dat nog meer verwoest is?

Ik begrijp het volledig, maar het is een kromme gedachte eigenlijk om dat soort dingen te rechtvaardigen als het om iemand gaat die je veroordeeld vanwege hetzelfde gedrag. :)
Ja is het ook, helemaal. En ms zou ik er heel anders over denken, zoiets weet je pas als je het meemaakt he.
pi_91942201
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Evie het volgende:

[..]

nou :')

en hoe weet je dan of iemand schuldig of onschuldig was? je kunt het diegene dan niet meer vragen. :')

pi_91942223
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja is het ook, helemaal. En ms zou ik er heel anders over denken, zoiets weet je pas als je het meemaakt he.
Dat klopt. :)
pi_91942242
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
Kindermoordenaars en verkrachters hebben het in de cel ook niet echt prettig lijkt me.
pi_91942251
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sjah als je moet moorden voor moord.. hou je vrijwel niemand meer over ;)
Maar men zou toch meer moeten denken aan het gevaar die die mensen voor de maatschappij zijn. En dan zal je toch meer moeten doen dan ze een paar jaar vasthouden en weer vrij de wereld in sturen ;)
dus
pi_91942276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
Gelukkig beslis jij niet over het leven van een ander :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:01:03 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942285
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kindermoordenaars en verkrachters hebben het in de cel ook niet echt prettig lijkt me.
Nee maar die worden in nederland apart gezet he, omdat ze inderdaad anders in de cel afgemaakt worden
pi_91942297
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef dawg het volgende:

[..]

nou :')

en hoe weet je dan of iemand schuldig of onschuldig was? je kunt het diegene dan niet meer vragen. :')

Sjah ben niet voor de doodstraf, maar wel voor levenslang vasthouden.. :)
dus
pi_91942305
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gelukkig beslis jij niet over het leven van een ander :)
niemand hier gelukkig. :7
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:01:29 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942306
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Evie het volgende:

[..]

Maar men zou toch meer moeten denken aan het gevaar die die mensen voor de maatschappij zijn. En dan zal je toch meer moeten doen dan ze een paar jaar vasthouden en weer vrij de wereld in sturen ;)
Ik denk dat dat het ook is, die belachelijke strafmaat hier soms.
pi_91942309
Ik ben van mening dat als iemand jou of iemand waar je om geeft iets aandoet, dat het heel logisch is dat de eerste impuls is dat je diegene ook iets wil aandoen.

Maar verstandelijk gezien is het gewoon veel beter om het recht zijn werk te laten doen, je niet te laten leiden door haat, want dat is een zinloze emotie. Je kan ervoor kiezen het je leven nog meer te laten verpesten, of om alles in het werk te stellen om er zelf bovenop te komen en de verantwoordelijkheid om te straffen aan een ander overlaat.
pi_91942335
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee maar die worden in nederland apart gezet he, omdat ze inderdaad anders in de cel afgemaakt worden
:{
pi_91942337
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Evie het volgende:

[..]

Bij mensen die echt geestesziek zijn en daardoor dus een grote kans op recidive hebben, is dat ook totaal niet het geval. :)
pi_91942348
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar.
pi_91942364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

vind ik niet. nederland heeft relatief weinig criminaliteit, en voor zover ik nu weet ook weinig recidivisten.

pi_91942369
quote:
In Nederland zijn de straffen helemaal niet zo laag, alleen worden er wel veel (te) lage straffen opgelegd.
pi_91942374
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van mening dat als iemand jou of iemand waar je om geeft iets aandoet, dat het heel logisch is dat de eerste impuls is dat je diegene ook iets wil aandoen.

Maar verstandelijk gezien is het gewoon veel beter om het recht zijn werk te laten doen, je niet te laten leiden door haat, want dat is een zinloze emotie. Je kan ervoor kiezen het je leven nog meer te laten verpesten, of om alles in het werk te stellen om er zelf bovenop te komen en de verantwoordelijkheid om te straffen aan een ander overlaat.
Het probleem is een beetje dat het recht faalt door onvermogen en incapabiliteit van de mensen die onderzoek verrichten. En dat het faalt doordat men de "straf"maat ontiegelijk idioot bepaald.
Je zou niet moeten straffen, maar beschermen...
dus
pi_91942384
quote:

[..]

Dat valt aardig mee. Het is ook echt niet zo dat je die jaren lekker in een hotel zit en the good life leidt.
pi_91942399
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Bij mensen die echt geestesziek zijn en daardoor dus een grote kans op recidive hebben, is dat ook totaal niet het geval. :)
:') Grapjas!
dus
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:04:16 #32
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942428
En dan fijn op verlof met je TBS :')
pi_91942433
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Evie het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat het recht faalt door onvermogen en incapabiliteit van de mensen die onderzoek verrichten. En dat het faalt doordat men de "straf"maat ontiegelijk idioot bepaald.
Je zou niet moeten straffen, maar beschermen...
Een soort Minority Report? Waarin mensen vantevoren al worden opgepakt omdat ze iets kunnen gaan doen? Of bedoel je dat niet? Want dat zou van de zotte zijn.

Daarbij snap ik niet waar je vandaan haalt dat het recht faalt of mensen incapabel zijn.
pi_91942456
mensen die denken dat hoge straffen meer effect hebben. :')

het is uitgebreid onderzocht dat straffen het beste werkt naarmate het sneller na de te straffen daad wordt toegepast. dus in dat opzicht faalt elk rechtssysteem en zijn bananenrepublieken eigenlijk veel effectiever. 8-)
pi_91942466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Evie het volgende:

[..]

:') Grapjas!
Die enkele voorbeelden in de media van ontsnapte TBS-ers of mensen die toch terugvallen, zijn niets in verhouding tot de hoeveelheid mensen waarbij dat soort dingen niet misgaan of die nooit meer vrijkomen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:05:32 #36
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942483
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:

het is uitgebreid onderzocht dat straffen het beste werkt naarmate het sneller na de te straffen daad wordt toegepast. dus in dat opzicht faalt elk rechtssysteem en zijn bananenrepublieken eigenlijk veel effectiever. 8-)
Dus als mijn kind wordt vermoord, moet ik blij zijn als ie snel weer vrij komt, want dan was het lekker effectief?
pi_91942493
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
En dan fijn op verlof met je TBS :')
Opzich is dat minder gevaarlijk, dan de mensen die geen psychiatrische zorg krijgen, maar wel kindjes verkrachten die in alle gevallen in herhaling treden en gemiddeld zo'n 160 kindjes verkrachten :)
dus
pi_91942522
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:

Dat niet alleen, mensen hebben totaal geen benul van hoe het zou moeten zijn in gevangenschap en hoe het werkt als je TBS krijgt.

Door populistisch geblaat van bijv. Geert W. denkt iedereen dat het allemaal een soort allinclusive resort is waar je voor je lol zit ofzo. En dat TBS-ers maar zomaar vrijkomen enzo. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:06:36 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942524
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Evie het volgende:

[..]

Opzich is dat minder gevaarlijk, dan de mensen die geen psychiatrische zorg krijgen, maar wel kindjes verkrachten die in alle gevallen in herhaling treden en gemiddeld zo'n 160 kindjes verkrachten :)
Mjah dat is ook weer zo. Maar het ging mij vooral om het 'stel dat mijn kind vermoord wordt, wat zou dan mijn reactie zijn'
pi_91942540
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat zijn excessen. :')
pi_91942548
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dus als mijn kind wordt vermoord, moet ik blij zijn als ie snel weer vrij komt, want dan was het lekker effectief?
snel zijn straf krijgen zegtie volgens mij ;)
pi_91942557
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:')

nee dat zeg ik dus niet. ik zeg dat als jouw kind vermoord zou worden de kans het grootste is dat de dader niet recidiveert als je hem vrijwel meteen na het vermoorden straft.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:07:25 #43
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942566
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat niet alleen, mensen hebben totaal geen benul van hoe het zou moeten zijn in gevangenschap en hoe het werkt als je TBS krijgt.

Door populistisch geblaat van bijv. Geert W. denkt iedereen dat het allemaal een soort allinclusive resort is waar je voor je lol zit ofzo. En dat TBS-ers maar zomaar vrijkomen enzo. :')
Maar gevoelsmatig denk ik dat ik daar als moeder niet snel vrede mee zou hebben, dat bedoelde ik.
pi_91942597
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar gevoelsmatig denk ik dat ik daar als moeder niet snel vrede mee zou hebben, dat bedoelde ik.
DAT is een ander verhaal. Dat begrijp ik ook. Maar dan nog is het toch echt beter om voor die weg te kiezen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:08:02 #45
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942601
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef dawg het volgende:

[..]

nee dat zeg ik dus niet. ik zeg dat als jouw kind vermoord zou worden de kans het grootste is dat de dader niet recidiveert als je hem vrijwel meteen na het vermoorden straft.
:+ Ik zie het. Ik reageer nu al hopeloos emo :')
pi_91942604
En als je dan aan iemand vraagt hoeveel jaar men gemiddeld krijgt tegenwoordig, dan weten ze het niet. En ze weten al helemaal niet dat dit de laatste 10 jaar flink omhoog is gegaan.
pi_91942615
quote:

Mensen die denken dat vastzitten een lolletje is hebben nog nooit vastgezeten.
of iig niet langer dan een nachtje of 2.
pi_91942640
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
En als je dan aan iemand vraagt hoeveel jaar men gemiddeld krijgt tegenwoordig, dan weten ze het niet. En ze weten al helemaal niet dat dit de laatste 10 jaar flink omhoog is gegaan.
Exact, om maar te zwijgen over de toonzetting hier in NL op het gebied van TBS, wat TBS inmiddels echt een onmogelijk gebeuren maakt.
pi_91942647
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:

[..]

Ook al zou het wel een hotel zijn, ik heb nu 3 maanden door de week in een hotel gezetten, dus nog niet eens elke nacht, en ik ben het al ontiegenlijk zat :P
pi_91942659
quote:
En 2 nachtjes vastzitten op een politiebureau is sowieso al heel anders dan in een gevangenis.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:09:33 #51
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91942664
Ik zal nooit zeggen dat zitten een pretje is.
pi_91942668
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een soort Minority Report? Waarin mensen vantevoren al worden opgepakt omdat ze iets kunnen gaan doen? Of bedoel je dat niet? Want dat zou van de zotte zijn.

Daarbij snap ik niet waar je vandaan haalt dat het recht faalt of mensen incapabel zijn.
Dat bedoel ik niet. Op moment dat je met grote zekerheid weet dat delinquenten in herhaling zullen treden zal je meer moeten doen dan even vastzetten en vrijlaten. Dat kost wel aanzienlijk veel geld en mankracht. Ik wil niet zeggen dat je met een klein kansje iemand zn leven lang vast moet zetten, of vast moet zetten als iemand nog geen delict gepleegd heeft.

Waar ik het vandaan haal dat het recht faalt.. Dat is evident in ieder rechtssysteem dat het altijd wel zal falen voor een bepaalde groep mensen.

Ik bedoelde met mijn post meer te zeggen dat ipv dat men een strafmaat bepaald.. met eerder zou moeten denken aan het doel dat je de maatschappij dient te beschermen, dan dat je iemand dient te straffen. Straf is iets wat lijkt op wraak. Beschermen is ok.
dus
pi_91942686
quote:

[..]

Precies. Ook al zou je in een 5-sterren resort gaan zitten, dan nog wordt je gek omdat je geen vrijheid en privacy hebt. Er zijn verschillende gevangenispsychologen die een weekend in de cel zijn gaan zitten om het te ervaren. En een hele hoop zaten het weekend nog niet eens uit, ondanks de wetenschap dat ze er na 3 dagen weer uit gaan.
pi_91942700
quote:

[..]

Dat zijn excessen. :')
Dat zijn de statistieken.
dus
pi_91942717
Te lage straffen, TBS-ers die te veel verlof hebben en/of ontsnappen, gevangenis een hotel, etc. etc. zijn allemaal onderbuik gevoelens, die nergens op gebasseerd zijn en zwaar worden gevoerd door figuren als Geert W. en kornuiten. Makkelijk scoren, zeker omdat nauwelijks iemand eens echt gaat kijken hoe het er voor staat.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:11:57 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942748
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een pretje is.
Maar het zou voor mij geen genoegdoening zijn om te weten dat de dader nog leeft.
pi_91942768
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef Techno het volgende:

[..]

En 2 nachtjes vastzitten op een politiebureau is sowieso al heel anders dan in een gevangenis.
en dan heb je nog open, half open en gesloten inrichtingen. Waarin de verschillen ook nog groot zijn.
pi_91942797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Op moment dat je met grote zekerheid weet dat delinquenten in herhaling zullen treden zal je meer moeten doen dan even vastzetten en vrijlaten. Dat kost wel aanzienlijk veel geld en mankracht. Ik wil niet zeggen dat je met een klein kansje iemand zn leven lang vast moet zetten, of vast moet zetten als iemand nog geen delict gepleegd heeft.

Waar ik het vandaan haal dat het recht faalt.. Dat is evident in ieder rechtssysteem dat het altijd wel zal falen voor een bepaalde groep mensen.

Ik bedoelde met mijn post meer te zeggen dat ipv dat men een strafmaat bepaald.. met eerder zou moeten denken aan het doel dat je de maatschappij dient te beschermen, dan dat je iemand dient te straffen. Straf is iets wat lijkt op wraak. Beschermen is ok.
Het recht faalt niet. In verhouding hebben we hier in NL weinig criminaliteit.

Daarbij komt dat het TBS-stelsel zodanig op slot zit door wat de gemiddelde Nederlander er voor beeld over heeft, dat het totaal niet meer kan werken zoals het opgezet is. Het is bedoeld om mensen te onderzoeken en voor te bereiden op de maatschappij, maar regels worden steeds strengen er ingewikkelder, iemand die TBS heeft gehad draagt dat ALTIJD bij zich.

En met de strafmaat hier in NL zit het goed. Ik zou wel eens een voorbeeld willen zien van een zaak waarin jij vind dat iemand te laag gestraft is.
pi_91942806
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een pretje is.
Maar het zou voor mij geen genoegdoening zijn om te weten dat de dader nog leeft.
Voor wraak/genoegdoening is justitie niet.
pi_91942807
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:10 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat zijn de statistieken.
Bron?
pi_91942811
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Te lage straffen, TBS-ers die te veel verlof hebben en/of ontsnappen, gevangenis een hotel, etc. etc. zijn allemaal onderbuik gevoelens, die nergens op gebasseerd zijn en zwaar worden gevoerd door figuren als Geert W. en kornuiten. Makkelijk scoren, zeker omdat nauwelijks iemand eens echt gaat kijken hoe het er voor staat.
Ach Geertje is wel goed in onterechte angst aanwakkeren. Want een maatschappij waarin men veelvuldig zn leven door angst zal laten regeren.. is er een die je makkelijk onder je duim krijgt :)
dus
pi_91942812
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef rival het volgende:

[..]

en dan heb je nog open, half open en gesloten inrichtingen. Waarin de verschillen ook nog groot zijn.
klinkt alsof je er ervaring mee hebt. :7
pi_91942829
quote:
Idd, ik schaam me eigenlijk dood dat gemiddeld Nederland zo denkt.
pi_91942830
iemand die dit een kind aandoet, zijn straf uitzit en het nog een keer doet... daar mogen ze wel wat ergers voor verzinnen...
pi_91942845
quote:
Ben het weer met je eens babs. ;)
pi_91942846
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Evie het volgende:

[..]

Ach Geertje is wel goed in onterechte angst aanwakkeren. Want een maatschappij waarin men veelvuldig zn leven door angst zal laten regeren.. is er een die je makkelijk onder je duim krijgt :)
Niet alleen Geert trouwens. Ook de Telegraaf of GeenStijl.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:14:18 #67
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942848
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Voor wraak/genoegdoening is justitie niet.
Ik ben justitie ook niet.
pi_91942882
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben justitie ook niet.
Nee, je bent blijkbaar een onbeschaafd beest :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:15:22 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91942888
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, je bent blijkbaar een onbeschaafd beest :P
In deze dingen wel ja
pi_91942907
Krijg net een sms van een vroegere date:

I just saw an Orc and had to think of you :D And I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X

-O-
Sarcasme. Herken het.
pi_91942930
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef dawg het volgende:

[..]

klinkt alsof je er ervaring mee hebt. :7
Ik hoor weleens wat O-)
pi_91942941
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:

I just saw an Orc and had to think of you :D And I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X

-O-
pi_91942942
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het recht faalt niet. In verhouding hebben we hier in NL weinig criminaliteit.

Daarbij komt dat het TBS-stelsel zodanig op slot zit door wat de gemiddelde Nederlander er voor beeld over heeft, dat het totaal niet meer kan werken zoals het opgezet is. Het is bedoeld om mensen te onderzoeken en voor te bereiden op de maatschappij, maar regels worden steeds strengen er ingewikkelder, iemand die TBS heeft gehad draagt dat ALTIJD bij zich.

En met de strafmaat hier in NL zit het goed. Ik zou wel eens een voorbeeld willen zien van een zaak waarin jij vind dat iemand te laag gestraft is.
Tbs is in mijn optiek prima en effectief, maar juist omdat dat zo op slot zit, krijgen mensen vaak een gevangenis"straf", en komen mensen die kindjes of mensen verkrachten vrij... dat is een beetje het probleem.

En of we daadwerkelijk minder criminaliteit hebben.. who knows..

Opzich zou men meer moeten kijken naar de kans op herhaling en de ernst voordat men begint te blaten. Niet iedere tbs-er zit er omdat ze gemoord of verkracht hebben.
dus
pi_91942946
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
iemand die dit een kind aandoet, zijn straf uitzit en het nog een keer doet... daar mogen ze wel wat ergers voor verzinnen...
In dat geval lijken kielhaelen, radbraecken ende vierendeelen me wel wat.
pi_91942951
En het is niet mogelijk genoegdoening te scheppen uit het feit dat iemand jarenlang vast zal zitten, met zijn eigen gedachten, en een hel in de gevangenis vanwege de misdaad die diegene begaan heeft? De gedachte dat zo'n iemand een deel van zijn leven mist en altijd in a way een kutleven zal houden?

En dat jij ervoor kiest je leven niet nog meer te laten verpesten, maar doorgaat?
pi_91942955
quote:

-O-
Samen WoW gespeeld?
pi_91942967
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:

[..]

Ik hoor weleens wat O-)
je bent een badboy? ~:)
pi_91942981
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Bron?
De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoeken ;)
dus
pi_91942997
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Samen WoW gespeeld?
Nee, niet eens, dan zou het nog een verklaring zijn... Het ettertje... }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_91943002
quote:

-O-
O+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_91943003
quote:

-O-
Hij zegt nu in feite dat je net zo lelijk als een Orc bent.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:17:58 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91943005
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
En het is niet mogelijk genoegdoening te scheppen uit het feit dat iemand jarenlang vast zal zitten, met zijn eigen gedachten, en een hel in de gevangenis vanwege de misdaad die diegene begaan heeft? De gedachte dat zo'n iemand een deel van zijn leven mist en altijd in a way een kutleven zal houden?

En dat jij ervoor kiest je leven niet nog meer te laten verpesten, maar doorgaat?
Voor mij niet denk ik nee
pi_91943021
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Orc vrouwtjes zijn :9
pi_91943029
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet alleen Geert trouwens. Ook de Telegraaf of GeenStijl.
Telegraaf :') Stelletje koekwouzen zijn het.
dus
pi_91943033
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Again, :')
pi_91943053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Evie het volgende:

[..]

Tbs is in mijn optiek prima en effectief, maar juist omdat dat zo op slot zit, krijgen mensen vaak een gevangenis"straf", en komen mensen die kindjes of mensen verkrachten vrij... dat is een beetje het probleem.

En of we daadwerkelijk minder criminaliteit hebben.. who knows..

Opzich zou men meer moeten kijken naar de kans op herhaling en de ernst voordat men begint te blaten. Niet iedere tbs-er zit er omdat ze gemoord of verkracht hebben.
Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.

Dat klopt ook helemaal. Maar zoiets onderzoek je niet even in twee weken.
pi_91943075
quote:

[..]

Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar... :{
Sarcasme. Herken het.
pi_91943088
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wel met een zak over het hoofd dan :X

_O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91943091
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Evie het volgende:

[..]

De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoeken ;)
Ik heb er zelf gewoon een totaal ander beeld bij. Dat is het meer.
pi_91943105
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef dawg het volgende:

[..]

je bent een badboy? ~:)
Nee ik ben een hele brave jongen. het ergste wat ik tegenwoordig doe is soms te hard rijden... ;)
pi_91943112
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor mij niet denk ik nee
Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.
pi_91943121
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:

_O-
Ik houd het liever bij mijn eigen "ras". :')
pi_91943137
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar... :{
Je gaat hem verslaan met een Duel? :o
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:13 #94
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91943153
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.
pi_91943192
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat mijn aanpak wel de meest beschaafde is, waar je op lange termijn 10 keer meer mee wint.
pi_91943205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.

Dat klopt ook helemaal. Maar zoiets onderzoek je niet even in twee weken.
Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.
Denk dat het meer een verkeerde afweging is van kosten en baten dan daadwerkelijk oprechte interesse in het beschermen van de maatschappij..
dus
pi_91943218
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef STING het volgende:

[..]

Je gaat hem verslaan met een Duel? :o
-O-

Ik denk er nog even over na hoe ik dit aan ga pakken...
Sarcasme. Herken het.
pi_91943233
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Evie het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.
Denk dat het meer een verkeerde afweging is van kosten en baten dan daadwerkelijk oprechte interesse in het beschermen van de maatschappij..
Dat ben ik dan wel weer volledig met je eens.
pi_91943235
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

[..]

_O-
Gnomes, Dwarfs, Goblins, Draenei, Tauren, Trolls zijn sowieso lelijk
Blijft over Blood Elf, Night Elf, Human en Orc. Daarvan zijn die eerste 3 enorme tutjes en ik val compleet niet op tutjes. Blijft over: Orc-vrouwtjes :D
pi_91943269
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91943276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer volledig met je eens.
Alleen heb jij een ander beeld van de frequentie en eventueel de intentie waarin/waarmee mensen veelplegen :)
En als ik gevoelsmatig zeg dat die mensen een doodstrap verdienen.. betekend dat niet dat ik daar rationeel zo over denk ;)
dus
pi_91943284
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iedereen mag er anders over denken, zolang jouw vorm van 'recht'spraak maar niet in de praktijk komt. We zitten niet meer in de middeleeuwen.
pi_91943302
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:24:45 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91943318
quote:
SPOILER
Uit het fobo van spirit? :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91943344
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
pi_91943384
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Evie het volgende:

[..]

Alleen heb jij een ander beeld van de frequentie en eventueel de intentie waarin/waarmee mensen veelplegen :)
En als ik gevoelsmatig zeg dat die mensen een doodstrap verdienen.. betekend dat niet dat ik daar rationeel zo over denk ;)
Dat denk ik niet. :)

Dat klopt natuurlijk helemaal. Het gaat mij er vooral om, dat veel mensen die laatste stap overslaan.
pi_91943396
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
doe mij die orc maar :'(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91943406
quote:
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
Ok de enige reden om zo'n kapsel te nemen lijkt me chemo of haaruitval.. Doe mij maar een pruik in dat geval :)
dus
pi_91943413
quote:
SPOILER
Jij hebt ook echt je best gedaan om deze te vinden he.
pi_91943446
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Evie het volgende:

[..]

Ok de enige reden om zo'n kapsel te nemen lijkt me chemo of haaruitval.. Doe mij maar een pruik in dat geval :)
Precies dat. TE erg.
pi_91943457
quote:
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
Ze heeft haar ogen opgemaakt zoals de Egyptenaren dat 3000 jaar geleden deden?
pi_91943472
Wanneer hebben ze nu eindelijk dat gekut met die PM-notificaties opgelost. AAARGH!!! :r
pi_91943473
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kan geen plaatjes zien op mn werk :`)
Sarcasme. Herken het.
pi_91943499
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze heeft haar ogen opgemaakt zoals de Egyptenaren dat 3000 jaar geleden deden?
Ja, dat was wel leuk in het kader van de kinky swingersparty in een of ander Jambers-achtige bubbelbadboerderij. ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:29:04 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91943517
Wat heb je altijd ontzettend veel woorden nodig om je punt te maken, Evie.
pi_91943520
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. :)

Dat klopt natuurlijk helemaal. Het gaat mij er vooral om, dat veel mensen die laatste stap overslaan.
Ik denk alleen wel dat wanneer men meer weet over de frequentie en intentie.. en ipv een strafmaat over zal schakelen op een beschemingsmaat voor de maatschappij, dat men dan een veel betere behandeling en prognose kan geven.
dus
pi_91943528
quote:
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
Dat soort vrouwen zijn de reden waarom ik raar aangekeken wordt als ik zeg dat ik kort haar mooi vindt -O-
pi_91943557
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt ook echt je best gedaan om deze te vinden he.
Nee hoor. O-)
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
pi_91943582
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik denk alleen wel dat wanneer men meer weet over de frequentie en intentie.. en ipv een strafmaat over zal schakelen op een beschemingsmaat voor de maatschappij, dat men dan een veel betere behandeling en prognose kan geven.
Ja, hoewel ik dat ook weer erg lastig vind. Want wanneer weet je zeker dat iemand recidiveert.
Maar dat soort zaken liggen ook ingewikkeld.
pi_91943583
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
Wat heb je altijd ontzettend veel woorden nodig om je punt te maken, Evie.
Dat komt omdat ik te dom ben om de correcte woorden te gebruiken, of omdat het gecompliceerder is dan het lijkt ;)
:P
dus
pi_91943596
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat was wel leuk in het kader van de kinky swingersparty in een of ander Jambers-achtige bubbelbadboerderij. ;(
Oh ja, in het kader van lekker kêk doen natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 15:30:51 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:31:06 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91943618
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat soort vrouwen zijn de reden waarom ik raar aangekeken wordt als ik zeg dat ik kort haar mooi vindt -O-
Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nog :P.
Get woke, go broke!
pi_91943650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik dat ook weer erg lastig vind. Want wanneer weet je zeker dat iemand recidiveert.
Maar dat soort zaken liggen ook ingewikkeld.
Dat weet je niet zeker! Weet je nooit zeker, aangezien je statistieken over een groep mensen niet op een individu kan pinnen. Maar je kan wel een risicoinventarisatie maken en op basis van kansen verder handelen :)
dus
pi_91943653
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nog :P.
stekelteven :D :D
die kon ik nog niet. :')
pi_91943678
Dat kapsel, die vrouw kan toch zelf ook wel zien dat dat er belachelijk uitziet? WTF.
pi_91943682
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh ja, in het kader van lekker kêk doen natuurlijk.
In combinatie met hangbuiken, hangtieten, en dat gehuld in van die lame-ass kwalitatief slechte PABO-pakjes waarmee je niet bij open vuur moet staan, want dan vliegt die synthetische meuk in de fik.
pi_91943691
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kort haar is niet altijd stekels.
pi_91943702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef dawg het volgende:

[..]

stekelteven :D :D
die kon ik nog niet. :')
Stekelteven... tjernobillook... hmz...
dus
pi_91943723
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Dat kapsel, die vrouw kan toch zelf ook wel zien dat dat er belachelijk uitziet? WTF.
Of anders haar man vriendin
86 katten.
pi_91943725
quote:
8s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
Wanneer hebben ze nu eindelijk dat gekut met die PM-notificaties opgelost. AAARGH!!! :r
ik krijg er nu gewoon 1. die is weg na het kruisje klikken of een refresh van de pagina.
pi_91943733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Evie het volgende:

[..]

Stekelteven... tjernobillook... hmz...
pi_91943755
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

86 katten.
:') Maar alle andere huismoeders hebben ook zo'n kapsel.... dan moet het haast wel mooi zijn :')
dus
pi_91943756
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb vroeger ooit stekels gehad door een kapster die mij niet begreep. ;(
Dat was de enige keer dat ik echt gejankt heb toen ik van de kapper af kwam, het was 2 cm lang, max.
pi_91943768
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

86 katten.
dan besluit je ervoor te gaan.. en kijkt daarna in de spiegel... dan barst je toch in tranen uit? echt te erg voor woorden.
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:34:28 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91943774
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Evie het volgende:
Dat komt omdat ik te dom ben
Zelfkennis is een groot goed.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:34:52 #136
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91943791
quote:
Wat kapsels betreft:

SPOILER
;(
;(
;( ;(
pi_91943815
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Evie het volgende:

[..]

:') Maar alle andere huismoeders hebben ook zo'n kapsel.... dan moet het haast wel mooi zijn :')
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:35:27 #138
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91943816
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

O-)
pi_91943821
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zelfkennis is een groot goed.
Jup. Doe jij eigenlijk wel aan zelfreflectie? :P
dus
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:35:55 #140
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91943842
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaak ;(
pi_91943877
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaak ;(
Jij bent onze compensatiemama. O+
Beter onethisch dan oneetbaar
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:37:23 #142
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91943907
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:

[..]

:D Soort van knuffelmarokkaan idee?
pi_91943919
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:

[..]

is dat net zoiets als een excuusneger? :s)
pi_91943934
mijn haar is nooit korter geweest dan net boven mijn schouders. Ik hou niet van kort haar, uitzonderingen daargelaten :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_91943935
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.

Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is. ;(
pi_91943964
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

:') Heb me altijd al afgevraagd hoe dat 0,2 kind eruit ziet.. of zijn het 0,9 0,8 en 0,5 kind? :)
Haha gooide spontaan mn kop koffie over het bureau toen ik aquarobics las :|
dus
pi_91944024
Make-up, dat vind ik nou een afknaper. Vrijwel onzichtbaar kan nog, maar zodra het gaat opvallen... :r
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:39:57 #148
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944029
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.

Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is. ;(
Ja een wat warmere tint zou beter zijn denk ik.
pi_91944035
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Evie het volgende:

[..]

:') Heb me altijd al afgevraagd hoe dat 0,2 kind eruit ziet.. of zijn het 0,9 0,8 en 0,5 kind? :)
Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.
pi_91944036
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:

Hoe is de kleur asblond precies?
pi_91944039
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Make-up, dat vind ik nou een afknaper. Vrijwel onzichtbaar kan nog, maar zodra het gaat opvallen... :r
Idd.
pi_91944046
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
:D Soort van knuffelmarokkaan idee?
Ja, nu alleen nog even jasje met een bontkraag scoren. *O*
pi_91944058
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Evie het volgende:

[..]

Meestal is het in de vorm van een labrador of een videocamera.
pi_91944065
quote:
Een dikke laag plamuur snap ik dat dat niet mooi is.
Maar het is toch niet erg als een vrouw een beetje eyeliner of oogschaduw oid draagt?
pi_91944067
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.
:') OMG dat beeld gaat nooit meer van mn netvlies...
dus
pi_91944082
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar het is toch niet erg als een vrouw een beetje eyeliner of oogschaduw oid draagt?
Dan valt het ook niet al te erg op.
pi_91944086
pi_91944096
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
Hey, kwamen die vanmorgen ook al niet langs? :D
pi_91944100
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hoe is de kleur asblond precies?
Denk: Anita.

Het was ooit haar eigen kleur, maar dat is al 20 jaar niet meer zo.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:41:22 #160
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944101
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, nu alleen nog even jasje met een bontkraag scoren. *O*
;( nouhou
pi_91944109
quote:
Stopt pot stopverf verdrietig kijkend terug in de tas lalalalala dat gaat ook geen metalic blauwe laag boven mn ogen worden lalalalala
dus
pi_91944117
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Denk: Anita.

Het was ooit haar eigen kleur, maar dat is al 20 jaar niet meer zo.
Wat is dan precies het verschil tussen pornoblond, platinablond en asblond?
pi_91944131
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee. Want toen was ik er niet. Of iemand anders moet exact hetzelfde gezegd hebben.
pi_91944142
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

een beetje is de kern hier. Veel vrouwen weten niet wat een beetje is.
pi_91944145
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat is dan precies het verschil tussen pornoblond, platinablond en asblond?
Blond is naar mijn mening in de meeste gevallen toch een kutkleur.
pi_91944146
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Techno het volgende:

[..]

De Golden Retriever was idd al tot twee keer toe langsgekomen :7
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:42:38 #167
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944154
quote:
Nou als ik helemaal geen make-up op heb, zie ik er niet uit, vooral op mijn ogen moet toch wel altijd wat hoor. Anders ben ik zo flets
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:42:39 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91944156
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Evie het volgende:

[..]

Jup. Doe jij eigenlijk wel aan zelfreflectie? :P
Nope.
pi_91944172
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
Nee. Want toen was ik er niet. Of iemand anders moet exact hetzelfde gezegd hebben.
Dat was ik.. die iets zei in vrijwel gelijke strekking.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:43:15 #170
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944189
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?
pi_91944203
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:

[..]

Nee man je moet zo'n kutkeffertjeuitdenaadgegroeiderat tegenwoordig.. want die kan je in je tasje meedragen :')
dus
pi_91944214
quote:

[..]

Ik zou van mezelf niet zeggen dat ik maar een beetje make-up opdoe ( want het zijn 5 dingen, minimaal) maar ik zie er niet uit als een plamuurdoos geloof ik.

Hoewel ik die tijd wel gehad heb. :')
pi_91944234
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nope.
Het was een retorische vraag :7
dus
pi_91944235
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat was ik.. die iets zei in vrijwel gelijke strekking.
GMTA dan. :D
pi_91944245
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Evie het volgende:

[..]

Nee man je moet zo'n kutkeffertjeuitdenaadgegroeiderat tegenwoordig.. want die kan je in je tasje meedragen :')
Zoiets bedoel je? :7

pi_91944267
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef STING het volgende:

[..]

Zoiets bedoel je? :7

[ afbeelding ]
:r
SPOILER
dus
pi_91944270
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Kluts het volgende:
GMTA dan. :D
Ja, echt. :D
pi_91944294
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
pornoblond
pi_91944296
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Smoked eyes zijn :9

Niet te verwarren met uitgebrand trouwens.
pi_91944310
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Smoked eyes zijn :9

Niet te verwarren met uitgebrand trouwens.
Gestoomde ogen? :7
pi_91944313
quote:

[..]

dat valt toch wel mee...

pi_91944318
Smokey eyes vind ik heel gaaf, maar zelf krijg ik het nooit voor elkaar. :')
pi_91944330
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een overdaad aan plamuur.
pi_91944340
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef STING het volgende:

[..]

;(
pi_91944342
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:

[..]

gelukkig beginnen ze nog niet over de station :@
pi_91944344
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:

[..]

dat valt toch wel mee...

[ afbeelding ]
Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had. :')
pi_91944345
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef STING het volgende:

[..]

In een badje van paprika en tomaat O+
dus
pi_91944362
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
dat valt toch wel mee...

[ afbeelding ]
:{w
pi_91944387
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:

[..]

De golden retrievers van vanochtend lieten zich zien, nadat de station was genoemd :7
pi_91944407
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Evie het volgende:

[..]

Stopt pot stopverf verdrietig kijkend terug in de tas lalalalala dat gaat ook geen metalic blauwe laag boven mn ogen worden lalalalala
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mij :P

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Weet niet eens wat het is :D

Maar ze moet er 's ochtends niet opmerkelijk anders uitzien. Zeker omdat ik val op gezichten/ogen.
pi_91944415
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
En de caravan. :@
pi_91944422
Dit is ook veel make-up, maar voor soms is dat best leuk.

pi_91944438
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Dit is ook veel make-up, maar voor soms is dat best leuk.

[ afbeelding ]
Net een etalagepop :o
pi_91944445
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had. :')
Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.
pi_91944464
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;(
dat zijn gewoon doorgejankte ogen :7
pi_91944467
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mij :P

Dat wil toch niet zeggen dat ik niet wil dat mensen die wel willen geven? :7
dus
pi_91944479
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Evie het volgende:

[..]

In een badje van paprika en tomaat O+

:9
pi_91944482
quote:

[..]

Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.
Het is pas erg als de wenkbrauwen zó zijn aangebracht dat ze de hele dag verbaasd kijkt.
pi_91944492
Overigens, lippenstift KAN best mooi zijn. Maar mevrouw moet niet verwachten dat er gezoend gaat worden voor die meuk er af is :Y)
pi_91944495
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef rival het volgende:
+1 emo. :7
pi_91944498
quote:

[..]

Uitgebrand wilde ik het dus zelf noemen. :+
pi_91944506
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef STING het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9
Hmz ik kom zo bij je eten hoor!
dus
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:50:07 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91944509
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef Evie het volgende:

[..]

Het was een retorische vraag :7
Wat een moeilijk woord.
pi_91944511
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat wil toch niet zeggen dat ik niet wil dat mensen die wel willen geven? :7
+1 scherp :D
pi_91944521
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, lippenstift KAN best mooi zijn. Maar mevrouw moet niet verwachten dat er gezoend gaat worden voor die meuk er af is :Y)
Dat doe je ook maar 1 keer. Rode lippenstift helemaal. Met een beetje pech krijg je die rooie bek echt niet zomaar schoon. :')
pi_91944523
quote:

[..]

Met het Feijenoord logo achter haar, lijkt me dat een accurate aanname :7
pi_91944536
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef Evie het volgende:

[..]

Hmz ik kom zo bij je eten hoor!
Rijk aan vitamine A :9
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:50:54 #208
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944537
quote:

[..]

[..]

Weet niet eens wat het is :D

Maar ze moet er 's ochtends niet opmerkelijk anders uitzien. Zeker omdat ik val op gezichten/ogen.
Zo ongeveer..
pi_91944539
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

;( (deze smiley past er overigens ook goed bij)
pi_91944544
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat doe je ook maar 1 keer. Rode lippenstift helemaal. Met een beetje pech krijg je die rooie bek echt niet zomaar schoon. :')
Ik vind het gevoel gewoon helemaal niks. Evenals bij lipgloss, of zelfs labello. Allemaal no-go-lips.
pi_91944549
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Zo ongeveer..
Mij lukt dat dus nooit he. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:51:26 #212
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944558
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
:') Dat draag ik dan zo goed als nooit.
pi_91944561
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zie een overdaad aan plamuur.
Don't fuck with Sylvia he hey !

Oh wacht...
pi_91944580
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind het gevoel gewoon helemaal niks. Evenals bij lipgloss, of zelfs labello. Allemaal no-go-lips.
Kan ik me heel goed indenken. Lipgloss vind ik zelf soms al erg irritant op mijn eigen mond. Plakzooi.
pi_91944603
quote:

[..]

[ afbeelding ] Zo ongeveer..
Krijg je die vrouw erbij als je je ogen zo opmaakt? Oehhhh dan ga ik nu naar de douche rennen!
dus
pi_91944605
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Uitgebrand wilde ik het dus zelf noemen. :+
huh? de passie is daar toch allang uitgedoofd?
pi_91944612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed indenken. Lipgloss vind ik zelf soms al erg irritant op mijn eigen mond. Plakzooi.
Maar rode lippenstift is wel irresistable ;(

Hoort wel zo'n jaren '50-look bij uiteraard.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:52:42 #218
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944614
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mij lukt dat dus nooit he. :')
Oh dat lukt me wel
pi_91944635
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

Rijk aan vitamine A :9
Net wat ik nodig heb!! *O*
dus
pi_91944658
quote:

Ze kijkt alsof ze wil zeggen: Now where the fuck did I leave my cocaine?!
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:54:37 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91944710
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Haar ogen staan te ver uit elkaar. En ze heeft pukkeltjes.
pi_91944711
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

;)
pi_91944724
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zonder pukkeltjes zou jij geen hoofd hebben? :7
dus
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:55:25 #224
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944734
quote:

[..]

quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Zeiksnorren, daar gaat het toch niet om
pi_91944760
quote:

[..]

Ze heeft ook redelijk brede ogen. Maar ja. Ze kan daar niets aan doen. Maar inderdaad wel wat ruimte tussen de oogballen.
pi_91944785
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Wij zijn mannen en letten op heel andere dingen. :*
pi_91944802
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ze heeft ook redelijk brede ogen. Maar ja. Ze kan daar niets aan doen. Maar inderdaad wel wat ruimte tussen de oogballen.
Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.
pi_91944812
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

[..]

Als je voor een foto makeup opdoet moet je altijd veel meer erop plempen. Kan wel enigszins vertekend beeld geven.
pi_91944821
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.
Ik heb ook een negerneus. ;(
pi_91944829
Ik vind het oprecht een lelijk wijf, sorry.
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:57:56 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91944834
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Evie het volgende:
Zonder pukkeltjes zou jij geen hoofd hebben? :7
Zonder aids zou jij een vet varken zijn? (of is dit dan weer te krea)

quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
Ze kan daar niets aan doen.
No shit, Bertus.
pi_91944841
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik heb ook een negerneus. ;(
Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.
pi_91944842
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Dat draag ik dan zo goed als nooit.
Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenen O+
pi_91944845
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Evie het volgende:

[..]

Net wat ik nodig heb!! *O*
In that case, heb ik ook nog wel een wortel voor je :7
pi_91944887
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.

SPOILER
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 15:59:51 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91944902
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:

SPOILER
Dat haar is geen ass-et.
pi_91944908
quote:

SPOILER
Begrijpelijk. O+
pi_91944922
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91944932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.
Ik ken er wel een paar hoor.
pi_91944941
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat haar is geen ass-et.
Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.
pi_91944961
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef JoeBravo het volgende:
:'(
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:01:17 #242
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91944970
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenen O+
:7 True
pi_91944983
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.
En die taille enzo. O+
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:02:08 #244
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91945010
quote:

SPOILER
O+ Maar dat haar vind ik niks.
pi_91945019
quote:

SPOILER
Dat jurkje is very nice.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:02:18 #246
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91945021
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_91945048
pi_91945064
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:7 True
Kijken of je dat zondag nog zo zeker zegt 8-)
pi_91945088
wat is er zondag? ~:)
pi_91945094
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Blue Waffle. :7
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:33 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:37 #252
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91945105
quote:

[..]

Kijken of je dat zondag nog zo zeker zegt 8-)
8-) Ik draag make-up, dat houdt je wel weg.
pi_91945113
quote:
[ afbeelding ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:59 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91945123
Massale vechtpartij op school tussen 13 jarige kinderen

wel toevallig dat ze 13 kinderen bij elkaar zetten die jarig zijn :').
Get woke, go broke!
pi_91945146
quote:
[ afbeelding ]
die is grappig :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 16:05:54 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91945156
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
wel toevallig dat ze 13 kinderen bij elkaar zetten die jarig zijn :').
Zware bevalling, die goede grappen.
pi_91945261
Cornetto. :9
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:42 #258
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91945325
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
Cornetto. :9
Heb eigenlijk wel zin in een ijsje nu
pi_91945348
Mij te koud voor ijs.
pi_91945355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:

[..]

8-) Ik draag make-up, dat houdt je wel weg.
Het gaat er niet om of ik op jou val :7
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:10:49 #261
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91945380
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

pi_91945394
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

oh jij doet het met iedereen die wat met jou wilt begrijp ik hieruit? :7
pi_91945397
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
Mij te koud voor ijs.
Bevroren meren/kanalen/straten, sneeuw en buitentemperaturen onder de 18 graden Celcius heb ik een bloedhekel aan. Maar het is nooit te koud voor consumptie-ijs :9
pi_91945424
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef rival het volgende:

[..]

oh jij doet het met iedereen die wat met jou wilt begrijp ik hieruit? :7
Neen, dat begrijp je verkeerd.
pi_91945439
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
Mij te koud voor ijs.
Ik eet het in een warme omgeving. IJS. O+

Ik kan niet wachten tot de ijssalons weer open gaan, voor dat echt lekkere ijs.
Pistache. :9
pi_91945493
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

http://www.ilmulino.nl/nl/content/welkom
pi_91945502
Zo, t paste net in mn auto :') hij hing vrij ver door in z'n vering :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91945526
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Zo, t paste net in mn auto :') hij hing vrij ver door in z'n vering :X
Wat?
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:14:39 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91945540
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:14 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat?
Of, wie? B-).
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:14:42 #270
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91945541
quote:

[..]

Zit er hier 1 tegenover de winkel, word een topzomer ^O^
pi_91945547
quote:

[..]

Roberto Gelato?
pi_91945570
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
hij hing vrij ver door in z'n vering :X
ook een manier om te verlagen!
pi_91945582
quote:

[..]

Wat?
Boodschapjes, leffe's blondes, dubbel en tripple waren in de aanbieding, in totaal 8 kratten meegenomen *O* daarnaast nog wat schijtpapier en keukenpapier :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:15:51 #274
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91945591
Had ik hier al verteld dat ik over een week een eigen huisje heb?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91945594
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef rival het volgende:

[..]

ook een manier om te verlagen!
Dit was duurder dan een verlagingsetje :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:16:52 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91945619
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Boodschapjes, leffe's blondes, dubbel en tripple waren in de aanbieding, in totaal 8 kratten meegenomen *O* daarnaast nog wat schijtpapier en keukenpapier :)
8 kratten, netjes :P. jammer van dat dubbel, das niet te zuipen :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:17:10 #277
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91945625
quote:

Hoe herken ik jou morgen? :@
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91945628
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zonde, alleen de triple is lekker :P
pi_91945635
quote:

[..]

Echte pistache of nederlandse pistache ??

Ik heb een keer in Rome een pistache ijsje genomen omdat ik dat hier ook altijd neem, te smerig voor woorden, je zat gewoon letterlijk smeuige pistachenootjes te eten.. Nederlandse pistache smaakt namelijk totaal niet naar pistache.. :')
pi_91945651
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

8 kratten, netjes :P. jammer van dat dubbel, das niet te zuipen :P.
T is ook voornamelijk de tripple en de blondes die we gehaald hebben ;) maar 3 pakken dubbel (= 1 krat)
pi_91945663
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je herkent mij aan het feit dat ik er ben. ;)
pi_91945667
quote:
quote:
Ons ijsseizoen loopt van eind februari tot half oktober.
Bijna!
pi_91945683
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je herkent hem meteen :Y)

:D
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:18:28 #284
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91945686
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Je herkent mij aan het feit dat ik er ben. ;)
En voor de rest is er niemand daar :')
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91945691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dit was duurder dan een verlagingsetje :')
dan denk ik zo dat wij een ander soort verlagingssetje hebben :+
pi_91945700
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef TwztId het volgende:

[..]

Echte pistache of nederlandse pistache ??

Ik heb een keer in Rome een pistache ijsje genomen omdat ik dat hier ook altijd neem, te smerig voor woorden, je zat gewoon letterlijk smeuige pistachenootjes te eten.. Nederlandse pistache smaakt namelijk totaal niet naar pistache.. :')
Ik hou niet van pistachenoten, dus er moeten geen noten in zitten. Gewoon groen.

Waar je vroegah ook saroma-toetjes van had. O+
pi_91945701
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wattt? ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 januari 2011 @ 16:19:10 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91945719
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
Bijna!
http://www.vanderpoelijs.nl/

Yoghurt, met yoghurtijs en aardbeien. En slagroom.
pi_91945728
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wattt? ;(
op een positieve manier ;)
pi_91945730
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

Bijna!
De beste ijssalon van de regio, imo. :9

(en op loopafstand van ons huissie)
pi_91945736
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En voor de rest is er niemand daar :')
Twee zoekende mensen vinden elkaar altijd. Zelfs op het station van Kopenhagen. :P

Gaat goedkomen honnepon. :P
pi_91945748
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

op een positieve manier ;)
Ben er nu wel benieuwd naar moet ik zeggen. :P
pi_91945749
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

http://www.vanderpoelijs.nl/

Yoghurt, met yoghurtijs en aardbeien. En slagroom.
Yoghurt-ijs is voor mietjes die aan caloriën denken als het op ijs aan komt. :{w
Hoewel ik het soms wel lekker vind. Ik ben niet wild van slagroom.
pi_91945757
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef rival het volgende:

[..]

dan denk ik zo dat wij een ander soort verlagingssetje hebben :+
dure schroefsetjes enzo hebben niet zoveel nu, de vooras is een torsie as, dus kwestie van tandje verstellen. Alleen achter kan je andere veren plaatsen.
pi_91945758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik hou niet van pistachenoten, dus er moeten geen noten in zitten. Gewoon groen.

Waar je vroegah ook saroma-toetjes van had. O+
Nederlandse nep pistache dus :s)

Tip voor als je ooit naar Italie gaat, geen pistache ijs nemen 8)7
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:21:58 #296
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91945843
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:D Zelfs ik herkende 'm!
pi_91945867
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Godver. Ik ga een zonnebril opdoen morgen.
pi_91945870
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:20 schreef TwztId het volgende:

[..]

Nederlandse nep pistache dus :s)

Tip voor als je ooit naar Italie gaat, geen pistache ijs nemen 8)7
Wel sympathiek dat je dat even speciaal kwam melden.
pi_91945911
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Want hij ziet eruit als een trein?
pi_91945938
quote: