Wat zou de wereld dan mooi wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want zo doen we dat in onze moderne beschaving, oog om oog, tand om tand
En wat win je er precies mee? Behalve dat diegene dood is en dus niet gestraft wordt voor wat hij gedaan heeft eigenlijk? En jouw leven dat nog meer verwoest is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik denk dat ik met liefde ga zitten als mijn kind vermoord wordt...
Dat is niet zo, en daarbij is de pakkans veel belangrijker in het kader van voorkomen van misdrijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zou de wereld dan mooi worden
Aangezien de maat waarin gestraft wordt enorm onverantwoord is
Ja is het ook, helemaal. En ms zou ik er heel anders over denken, zoiets weet je pas als je het meemaakt he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
En wat win je er precies mee? Behalve dat diegene dood is en dus niet gestraft wordt voor wat hij gedaan heeft eigenlijk? En jouw leven dat nog meer verwoest is?
Ik begrijp het volledig, maar het is een kromme gedachte eigenlijk om dat soort dingen te rechtvaardigen als het om iemand gaat die je veroordeeld vanwege hetzelfde gedrag.
nouquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zou de wereld dan mooi worden
Aangezien de maat waarin gestraft wordt enorm onverantwoord is
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is het ook, helemaal. En ms zou ik er heel anders over denken, zoiets weet je pas als je het meemaakt he.
Kindermoordenaars en verkrachters hebben het in de cel ook niet echt prettig lijkt me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
Hoeft het niet eens om mijn kind te gaan.
Ik vind gewoon iemand die aan kinderen komt die heeft al zijn rechten verloren.
Sjah als je moet moorden voor moord.. hou je vrijwel niemand meer overquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
En wat win je er precies mee? Behalve dat diegene dood is en dus niet gestraft wordt voor wat hij gedaan heeft eigenlijk? En jouw leven dat nog meer verwoest is?
Ik begrijp het volledig, maar het is een kromme gedachte eigenlijk om dat soort dingen te rechtvaardigen als het om iemand gaat die je veroordeeld vanwege hetzelfde gedrag.
Gelukkig beslis jij niet over het leven van een anderquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
Hoeft het niet eens om mijn kind te gaan.
Ik vind gewoon iemand die aan kinderen komt die heeft al zijn rechten verloren.
Nee maar die worden in nederland apart gezet he, omdat ze inderdaad anders in de cel afgemaakt wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kindermoordenaars en verkrachters hebben het in de cel ook niet echt prettig lijkt me.
Sjah ben niet voor de doodstraf, maar wel voor levenslang vasthouden..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nou
en hoe weet je dan of iemand schuldig of onschuldig was? je kunt het diegene dan niet meer vragen.
niemand hier gelukkig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig beslis jij niet over het leven van een ander
Ik denk dat dat het ook is, die belachelijke strafmaat hier soms.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah als je moet moorden voor moord.. hou je vrijwel niemand meer over
Maar men zou toch meer moeten denken aan het gevaar die die mensen voor de maatschappij zijn. En dan zal je toch meer moeten doen dan ze een paar jaar vasthouden en weer vrij de wereld in sturen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar die worden in nederland apart gezet he, omdat ze inderdaad anders in de cel afgemaakt worden
Bij mensen die echt geestesziek zijn en daardoor dus een grote kans op recidive hebben, is dat ook totaal niet het geval.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah als je moet moorden voor moord.. hou je vrijwel niemand meer over
Maar men zou toch meer moeten denken aan het gevaar die die mensen voor de maatschappij zijn. En dan zal je toch meer moeten doen dan ze een paar jaar vasthouden en weer vrij de wereld in sturen
Dat is ook niet waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar die worden in nederland apart gezet he, omdat ze inderdaad anders in de cel afgemaakt worden
vind ik niet. nederland heeft relatief weinig criminaliteit, en voor zover ik nu weet ook weinig recidivisten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het ook is, die belachelijke strafmaat hier soms.
In Nederland zijn de straffen helemaal niet zo laag, alleen worden er wel veel (te) lage straffen opgelegd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is een beetje dat het recht faalt door onvermogen en incapabiliteit van de mensen die onderzoek verrichten. En dat het faalt doordat men de "straf"maat ontiegelijk idioot bepaald.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van mening dat als iemand jou of iemand waar je om geeft iets aandoet, dat het heel logisch is dat de eerste impuls is dat je diegene ook iets wil aandoen.
Maar verstandelijk gezien is het gewoon veel beter om het recht zijn werk te laten doen, je niet te laten leiden door haat, want dat is een zinloze emotie. Je kan ervoor kiezen het je leven nog meer te laten verpesten, of om alles in het werk te stellen om er zelf bovenop te komen en de verantwoordelijkheid om te straffen aan een ander overlaat.
Dat valt aardig mee. Het is ook echt niet zo dat je die jaren lekker in een hotel zit en the good life leidt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mensen die echt geestesziek zijn en daardoor dus een grote kans op recidive hebben, is dat ook totaal niet het geval.
Een soort Minority Report? Waarin mensen vantevoren al worden opgepakt omdat ze iets kunnen gaan doen? Of bedoel je dat niet? Want dat zou van de zotte zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat het recht faalt door onvermogen en incapabiliteit van de mensen die onderzoek verrichten. En dat het faalt doordat men de "straf"maat ontiegelijk idioot bepaald.
Je zou niet moeten straffen, maar beschermen...
Die enkele voorbeelden in de media van ontsnapte TBS-ers of mensen die toch terugvallen, zijn niets in verhouding tot de hoeveelheid mensen waarbij dat soort dingen niet misgaan of die nooit meer vrijkomen.quote:
Dus als mijn kind wordt vermoord, moet ik blij zijn als ie snel weer vrij komt, want dan was het lekker effectief?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
mensen die denken dat hoge straffen meer effect hebben.
het is uitgebreid onderzocht dat straffen het beste werkt naarmate het sneller na de te straffen daad wordt toegepast. dus in dat opzicht faalt elk rechtssysteem en zijn bananenrepublieken eigenlijk veel effectiever.
Opzich is dat minder gevaarlijk, dan de mensen die geen psychiatrische zorg krijgen, maar wel kindjes verkrachten die in alle gevallen in herhaling treden en gemiddeld zo'n 160 kindjes verkrachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
En dan fijn op verlof met je TBS
Dat niet alleen, mensen hebben totaal geen benul van hoe het zou moeten zijn in gevangenschap en hoe het werkt als je TBS krijgt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
mensen die denken dat hoge straffen meer effect hebben.
het is uitgebreid onderzocht dat straffen het beste werkt naarmate het sneller na de te straffen daad wordt toegepast. dus in dat opzicht faalt elk rechtssysteem en zijn bananenrepublieken eigenlijk veel effectiever.
Mjah dat is ook weer zo. Maar het ging mij vooral om het 'stel dat mijn kind vermoord wordt, wat zou dan mijn reactie zijn'quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Opzich is dat minder gevaarlijk, dan de mensen die geen psychiatrische zorg krijgen, maar wel kindjes verkrachten die in alle gevallen in herhaling treden en gemiddeld zo'n 160 kindjes verkrachten
Dat zijn excessen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Opzich is dat minder gevaarlijk, dan de mensen die geen psychiatrische zorg krijgen, maar wel kindjes verkrachten die in alle gevallen in herhaling treden en gemiddeld zo'n 160 kindjes verkrachten
snel zijn straf krijgen zegtie volgens mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als mijn kind wordt vermoord, moet ik blij zijn als ie snel weer vrij komt, want dan was het lekker effectief?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus als mijn kind wordt vermoord, moet ik blij zijn als ie snel weer vrij komt, want dan was het lekker effectief?
Maar gevoelsmatig denk ik dat ik daar als moeder niet snel vrede mee zou hebben, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, mensen hebben totaal geen benul van hoe het zou moeten zijn in gevangenschap en hoe het werkt als je TBS krijgt.
Door populistisch geblaat van bijv. Geert W. denkt iedereen dat het allemaal een soort allinclusive resort is waar je voor je lol zit ofzo. En dat TBS-ers maar zomaar vrijkomen enzo.
DAT is een ander verhaal. Dat begrijp ik ook. Maar dan nog is het toch echt beter om voor die weg te kiezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar gevoelsmatig denk ik dat ik daar als moeder niet snel vrede mee zou hebben, dat bedoelde ik.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee dat zeg ik dus niet. ik zeg dat als jouw kind vermoord zou worden de kans het grootste is dat de dader niet recidiveert als je hem vrijwel meteen na het vermoorden straft.
Mensen die denken dat vastzitten een lolletje is hebben nog nooit vastgezeten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
Door populistisch geblaat van bijv. Geert W. denkt iedereen dat het allemaal een soort allinclusive resort is waar je voor je lol zit ofzo. En dat TBS-ers maar zomaar vrijkomen enzo.
Exact, om maar te zwijgen over de toonzetting hier in NL op het gebied van TBS, wat TBS inmiddels echt een onmogelijk gebeuren maakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
En als je dan aan iemand vraagt hoeveel jaar men gemiddeld krijgt tegenwoordig, dan weten ze het niet. En ze weten al helemaal niet dat dit de laatste 10 jaar flink omhoog is gegaan.
Ook al zou het wel een hotel zijn, ik heb nu 3 maanden door de week in een hotel gezetten, dus nog niet eens elke nacht, en ik ben het al ontiegenlijk zatquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die denken dat vastzitten een lolletje is hebben nog nooit vastgezeten.
of iig niet langer dan een nachtje of 2.
En 2 nachtjes vastzitten op een politiebureau is sowieso al heel anders dan in een gevangenis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Dat bedoel ik niet. Op moment dat je met grote zekerheid weet dat delinquenten in herhaling zullen treden zal je meer moeten doen dan even vastzetten en vrijlaten. Dat kost wel aanzienlijk veel geld en mankracht. Ik wil niet zeggen dat je met een klein kansje iemand zn leven lang vast moet zetten, of vast moet zetten als iemand nog geen delict gepleegd heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort Minority Report? Waarin mensen vantevoren al worden opgepakt omdat ze iets kunnen gaan doen? Of bedoel je dat niet? Want dat zou van de zotte zijn.
Daarbij snap ik niet waar je vandaan haalt dat het recht faalt of mensen incapabel zijn.
Precies. Ook al zou je in een 5-sterren resort gaan zitten, dan nog wordt je gek omdat je geen vrijheid en privacy hebt. Er zijn verschillende gevangenispsychologen die een weekend in de cel zijn gaan zitten om het te ervaren. En een hele hoop zaten het weekend nog niet eens uit, ondanks de wetenschap dat ze er na 3 dagen weer uit gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een pretje is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heb je nog open, half open en gesloten inrichtingen. Waarin de verschillen ook nog groot zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
En 2 nachtjes vastzitten op een politiebureau is sowieso al heel anders dan in een gevangenis.
Het recht faalt niet. In verhouding hebben we hier in NL weinig criminaliteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Op moment dat je met grote zekerheid weet dat delinquenten in herhaling zullen treden zal je meer moeten doen dan even vastzetten en vrijlaten. Dat kost wel aanzienlijk veel geld en mankracht. Ik wil niet zeggen dat je met een klein kansje iemand zn leven lang vast moet zetten, of vast moet zetten als iemand nog geen delict gepleegd heeft.
Waar ik het vandaan haal dat het recht faalt.. Dat is evident in ieder rechtssysteem dat het altijd wel zal falen voor een bepaalde groep mensen.
Ik bedoelde met mijn post meer te zeggen dat ipv dat men een strafmaat bepaald.. met eerder zou moeten denken aan het doel dat je de maatschappij dient te beschermen, dan dat je iemand dient te straffen. Straf is iets wat lijkt op wraak. Beschermen is ok.
Voor wraak/genoegdoening is justitie niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een pretje is.
Maar het zou voor mij geen genoegdoening zijn om te weten dat de dader nog leeft.
Ach Geertje is wel goed in onterechte angst aanwakkeren. Want een maatschappij waarin men veelvuldig zn leven door angst zal laten regeren.. is er een die je makkelijk onder je duim krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Te lage straffen, TBS-ers die te veel verlof hebben en/of ontsnappen, gevangenis een hotel, etc. etc. zijn allemaal onderbuik gevoelens, die nergens op gebasseerd zijn en zwaar worden gevoerd door figuren als Geert W. en kornuiten. Makkelijk scoren, zeker omdat nauwelijks iemand eens echt gaat kijken hoe het er voor staat.
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heb je nog open, half open en gesloten inrichtingen. Waarin de verschillen ook nog groot zijn.
Idd, ik schaam me eigenlijk dood dat gemiddeld Nederland zo denkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Te lage straffen, TBS-ers die te veel verlof hebben en/of ontsnappen, gevangenis een hotel, etc. etc. zijn allemaal onderbuik gevoelens, die nergens op gebasseerd zijn en zwaar worden gevoerd door figuren als Geert W. en kornuiten. Makkelijk scoren, zeker omdat nauwelijks iemand eens echt gaat kijken hoe het er voor staat.
Ben het weer met je eens babs.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Niet alleen Geert trouwens. Ook de Telegraaf of GeenStijl.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach Geertje is wel goed in onterechte angst aanwakkeren. Want een maatschappij waarin men veelvuldig zn leven door angst zal laten regeren.. is er een die je makkelijk onder je duim krijgt
Ik ben justitie ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor wraak/genoegdoening is justitie niet.
In deze dingen wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je bent blijkbaar een onbeschaafd beest
Ik hoor weleens watquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg net een sms van een vroegere date:
I just saw an Orc and had to think of youAnd I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X
Tbs is in mijn optiek prima en effectief, maar juist omdat dat zo op slot zit, krijgen mensen vaak een gevangenis"straf", en komen mensen die kindjes of mensen verkrachten vrij... dat is een beetje het probleem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het recht faalt niet. In verhouding hebben we hier in NL weinig criminaliteit.
Daarbij komt dat het TBS-stelsel zodanig op slot zit door wat de gemiddelde Nederlander er voor beeld over heeft, dat het totaal niet meer kan werken zoals het opgezet is. Het is bedoeld om mensen te onderzoeken en voor te bereiden op de maatschappij, maar regels worden steeds strengen er ingewikkelder, iemand die TBS heeft gehad draagt dat ALTIJD bij zich.
En met de strafmaat hier in NL zit het goed. Ik zou wel eens een voorbeeld willen zien van een zaak waarin jij vind dat iemand te laag gestraft is.
In dat geval lijken kielhaelen, radbraecken ende vierendeelen me wel wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
iemand die dit een kind aandoet, zijn straf uitzit en het nog een keer doet... daar mogen ze wel wat ergers voor verzinnen...
Samen WoW gespeeld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
I just saw an Orc and had to think of youAnd I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X
De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoekenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Hij zegt nu in feite dat je net zo lelijk als een Orc bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Voor mij niet denk ik neequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
En het is niet mogelijk genoegdoening te scheppen uit het feit dat iemand jarenlang vast zal zitten, met zijn eigen gedachten, en een hel in de gevangenis vanwege de misdaad die diegene begaan heeft? De gedachte dat zo'n iemand een deel van zijn leven mist en altijd in a way een kutleven zal houden?
En dat jij ervoor kiest je leven niet nog meer te laten verpesten, maar doorgaat?
Orc vrouwtjes zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zegt nu in feite dat je net zo lelijk als een Orc bent.
Telegraafquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen Geert trouwens. Ook de Telegraaf of GeenStijl.
Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Tbs is in mijn optiek prima en effectief, maar juist omdat dat zo op slot zit, krijgen mensen vaak een gevangenis"straf", en komen mensen die kindjes of mensen verkrachten vrij... dat is een beetje het probleem.
En of we daadwerkelijk minder criminaliteit hebben.. who knows..
Opzich zou men meer moeten kijken naar de kans op herhaling en de ernst voordat men begint te blaten. Niet iedere tbs-er zit er omdat ze gemoord of verkracht hebben.
Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
wel met een zak over het hoofd danquote:
Ik heb er zelf gewoon een totaal ander beeld bij. Dat is het meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoeken
Nee ik ben een hele brave jongen. het ergste wat ik tegenwoordig doe is soms te hard rijden...quote:
Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.quote:
Je gaat hem verslaan met een Duel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar...
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.
Persoonlijk denk ik dat mijn aanpak wel de meest beschaafde is, waar je op lange termijn 10 keer meer mee wint.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.
Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.
Dat klopt ook helemaal. Maar zoiets onderzoek je niet even in twee weken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je gaat hem verslaan met een Duel?
Dat ben ik dan wel weer volledig met je eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.
Denk dat het meer een verkeerde afweging is van kosten en baten dan daadwerkelijk oprechte interesse in het beschermen van de maatschappij..
Gnomes, Dwarfs, Goblins, Draenei, Tauren, Trolls zijn sowieso lelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
wel met een zak over het hoofd dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen heb jij een ander beeld van de frequentie en eventueel de intentie waarin/waarmee mensen veelplegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer volledig met je eens.
Iedereen mag er anders over denken, zolang jouw vorm van 'recht'spraak maar niet in de praktijk komt. We zitten niet meer in de middeleeuwen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Uit het fobo van spirit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen heb jij een ander beeld van de frequentie en eventueel de intentie waarin/waarmee mensen veelplegen
En als ik gevoelsmatig zeg dat die mensen een doodstrap verdienen.. betekend dat niet dat ik daar rationeel zo over denk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Wat kapsels betreft:doe mij die orc maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wat kapsels betreft:Ok de enige reden om zo'n kapsel te nemen lijkt me chemo of haaruitval.. Doe mij maar een pruik in dat gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Jij hebt ook echt je best gedaan om deze te vinden he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat. TE erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok de enige reden om zo'n kapsel te nemen lijkt me chemo of haaruitval.. Doe mij maar een pruik in dat geval
Wat kapsels betreft:Ze heeft haar ogen opgemaakt zoals de Egyptenaren dat 3000 jaar geleden deden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was wel leuk in het kader van de kinky swingersparty in een of ander Jambers-achtige bubbelbadboerderij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft haar ogen opgemaakt zoals de Egyptenaren dat 3000 jaar geleden deden?
Ik denk alleen wel dat wanneer men meer weet over de frequentie en intentie.. en ipv een strafmaat over zal schakelen op een beschemingsmaat voor de maatschappij, dat men dan een veel betere behandeling en prognose kan geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Dat klopt natuurlijk helemaal. Het gaat mij er vooral om, dat veel mensen die laatste stap overslaan.
Wat kapsels betreft:Dat soort vrouwen zijn de reden waarom ik raar aangekeken wordt als ik zeg dat ik kort haar mooi vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt ook echt je best gedaan om deze te vinden he.
quote:
Ja, hoewel ik dat ook weer erg lastig vind. Want wanneer weet je zeker dat iemand recidiveert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat wanneer men meer weet over de frequentie en intentie.. en ipv een strafmaat over zal schakelen op een beschemingsmaat voor de maatschappij, dat men dan een veel betere behandeling en prognose kan geven.
Dat komt omdat ik te dom ben om de correcte woorden te gebruiken, of omdat het gecompliceerder is dan het lijktquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
Wat heb je altijd ontzettend veel woorden nodig om je punt te maken, Evie.
Oh ja, in het kader van lekker kêk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat was wel leuk in het kader van de kinky swingersparty in een of ander Jambers-achtige bubbelbadboerderij.
Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zijn de reden waarom ik raar aangekeken wordt als ik zeg dat ik kort haar mooi vindt
Dat weet je niet zeker! Weet je nooit zeker, aangezien je statistieken over een groep mensen niet op een individu kan pinnen. Maar je kan wel een risicoinventarisatie maken en op basis van kansen verder handelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik dat ook weer erg lastig vind. Want wanneer weet je zeker dat iemand recidiveert.
Maar dat soort zaken liggen ook ingewikkeld.
stekeltevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nog.
In combinatie met hangbuiken, hangtieten, en dat gehuld in van die lame-ass kwalitatief slechte PABO-pakjes waarmee je niet bij open vuur moet staan, want dan vliegt die synthetische meuk in de fik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, in het kader van lekker kêk doen natuurlijk.
Kort haar is niet altijd stekels.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nog.
Of anders haar man vriendinquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Dat kapsel, die vrouw kan toch zelf ook wel zien dat dat er belachelijk uitziet? WTF.
ik krijg er nu gewoon 1. die is weg na het kruisje klikken of een refresh van de pagina.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
Wanneer hebben ze nu eindelijk dat gekut met die PM-notificaties opgelost. AAARGH!!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Stekelteven... tjernobillook... hmz...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of anders haar man vriendin
86 katten.
Ik heb vroeger ooit stekels gehad door een kapster die mij niet begreep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort haar is niet altijd stekels.
dan besluit je ervoor te gaan.. en kijkt daarna in de spiegel... dan barst je toch in tranen uit? echt te erg voor woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of anders haar man vriendin
86 katten.
Wat kapsels betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]Maar alle andere huismoeders hebben ook zo'n kapsel.... dan moet het haast wel mooi zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort haar is niet altijd stekels.
Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
Jij bent onze compensatiemama.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaak
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent onze compensatiemama.
is dat net zoiets als een excuusneger?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent onze compensatiemama.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
Ja een wat warmere tint zou beter zijn denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.
Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is.
Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]Heb me altijd al afgevraagd hoe dat 0,2 kind eruit ziet.. of zijn het 0,9 0,8 en 0,5 kind?
Haha gooide spontaan mn kop koffie over het bureau toen ik aquarobics las :|
Hoe is de kleur asblond precies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.
Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is.
Idd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Make-up, dat vind ik nou een afknaper. Vrijwel onzichtbaar kan nog, maar zodra het gaat opvallen...
Ja, nu alleen nog even jasje met een bontkraag scoren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Soort van knuffelmarokkaan idee?
Meestal is het in de vorm van een labrador of een videocamera.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]Heb me altijd al afgevraagd hoe dat 0,2 kind eruit ziet.. of zijn het 0,9 0,8 en 0,5 kind?
Haha gooide spontaan mn kop koffie over het bureau toen ik aquarobics las :|
Een dikke laag plamuur snap ik dat dat niet mooi is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Make-up, dat vind ik nou een afknaper. Vrijwel onzichtbaar kan nog, maar zodra het gaat opvallen...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.
Dan valt het ook niet al te erg op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een dikke laag plamuur snap ik dat dat niet mooi is.
Maar het is toch niet erg als een vrouw een beetje eyeliner of oogschaduw oid draagt?
Hey, kwamen die vanmorgen ook al niet langs?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.
Denk: Anita.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is de kleur asblond precies?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog even jasje met een bontkraag scoren.
Stopt pot stopverf verdrietig kijkend terug in de tas lalalalala dat gaat ook geen metalic blauwe laag boven mn ogen worden lalalalalaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dan precies het verschil tussen pornoblond, platinablond en asblond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk: Anita.
Het was ooit haar eigen kleur, maar dat is al 20 jaar niet meer zo.
Nee. Want toen was ik er niet. Of iemand anders moet exact hetzelfde gezegd hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, kwamen die vanmorgen ook al niet langs?
een beetje is de kern hier. Veel vrouwen weten niet wat een beetje is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een dikke laag plamuur snap ik dat dat niet mooi is.
Maar het is toch niet erg als een vrouw een beetje eyeliner of oogschaduw oid draagt?
Blond is naar mijn mening in de meeste gevallen toch een kutkleur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen pornoblond, platinablond en asblond?
De Golden Retriever was idd al tot twee keer toe langsgekomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, kwamen die vanmorgen ook al niet langs?
Nou als ik helemaal geen make-up op heb, zie ik er niet uit, vooral op mijn ogen moet toch wel altijd wat hoor. Anders ben ik zo fletsquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup. Doe jij eigenlijk wel aan zelfreflectie?
Dat was ik.. die iets zei in vrijwel gelijke strekking.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
Nee. Want toen was ik er niet. Of iemand anders moet exact hetzelfde gezegd hebben.
Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een beetje is de kern hier. Veel vrouwen weten niet wat een beetje is.
Nee man je moet zo'n kutkeffertjeuitdenaadgegroeiderat tegenwoordig.. want die kan je in je tasje meedragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
De Golden Retriever was idd al tot twee keer toe langsgekomen
Ik zou van mezelf niet zeggen dat ik maar een beetje make-up opdoe ( want het zijn 5 dingen, minimaal) maar ik zie er niet uit als een plamuurdoos geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GMTA dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was ik.. die iets zei in vrijwel gelijke strekking.
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee man je moet zo'n kutkeffertjeuitdenaadgegroeiderat tegenwoordig.. want die kan je in je tasje meedragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Smoked eyes zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?
Gestoomde ogen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Smoked eyes zijn
Niet te verwarren met uitgebrand trouwens.
dat valt toch wel mee...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
gelukkig beginnen ze nog niet over de stationquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
De Golden Retriever was idd al tot twee keer toe langsgekomen
Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
dat valt toch wel mee...
[ afbeelding ]
De golden retrievers van vanochtend lieten zich zien, nadat de station was genoemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig beginnen ze nog niet over de station
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Stopt pot stopverf verdrietig kijkend terug in de tas lalalalala dat gaat ook geen metalic blauwe laag boven mn ogen worden lalalalala
Weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?
En de caravan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
gelukkig beginnen ze nog niet over de station
Net een etalagepopquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Dit is ook veel make-up, maar voor soms is dat best leuk.
[ afbeelding ]
Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had.
Dat wil toch niet zeggen dat ik niet wil dat mensen die wel willen geven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mij
Het is pas erg als de wenkbrauwen zó zijn aangebracht dat ze de hele dag verbaasd kijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.
+1 scherpquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik niet wil dat mensen die wel willen geven?
Dat doe je ook maar 1 keer. Rode lippenstift helemaal. Met een beetje pech krijg je die rooie bek echt niet zomaar schoon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, lippenstift KAN best mooi zijn. Maar mevrouw moet niet verwachten dat er gezoend gaat worden voor die meuk er af is
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mij
[..]
Weet niet eens wat het is
Maar ze moet er 's ochtends niet opmerkelijk anders uitzien. Zeker omdat ik val op gezichten/ogen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Met het Feijenoord logo achter haar, lijkt me dat een accurate aanname
Ik vind het gevoel gewoon helemaal niks. Evenals bij lipgloss, of zelfs labello. Allemaal no-go-lips.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe je ook maar 1 keer. Rode lippenstift helemaal. Met een beetje pech krijg je die rooie bek echt niet zomaar schoon.
Mij lukt dat dus nooit he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zo ongeveer..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, lippenstift KAN best mooi zijn. Maar mevrouw moet niet verwachten dat er gezoend gaat worden voor die meuk er af is
Kan ik me heel goed indenken. Lipgloss vind ik zelf soms al erg irritant op mijn eigen mond. Plakzooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gevoel gewoon helemaal niks. Evenals bij lipgloss, of zelfs labello. Allemaal no-go-lips.
Krijg je die vrouw erbij als je je ogen zo opmaakt? Oehhhh dan ga ik nu naar de douche rennen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zo ongeveer..
huh? de passie is daar toch allang uitgedoofd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uitgebrand wilde ik het dus zelf noemen.
Maar rode lippenstift is wel irresistablequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed indenken. Lipgloss vind ik zelf soms al erg irritant op mijn eigen mond. Plakzooi.
Oh dat lukt me welquote:
Haar ogen staan te ver uit elkaar. En ze heeft pukkeltjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze wil zeggen: Now where the fuck did I leave my cocaine?!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Met het Feijenoord logo achter haar, lijkt me dat een accurate aanname
Zonder pukkeltjes zou jij geen hoofd hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haar ogen staan te ver uit elkaar. En ze heeft pukkeltjes.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeiksnorren, daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze wil zeggen: Now where the fuck did I leave my cocaine?!
Ze heeft ook redelijk brede ogen. Maar ja. Ze kan daar niets aan doen. Maar inderdaad wel wat ruimte tussen de oogballen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij zijn mannen en letten op heel andere dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Zeiksnorren, daar gaat het toch niet om
Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft ook redelijk brede ogen. Maar ja. Ze kan daar niets aan doen. Maar inderdaad wel wat ruimte tussen de oogballen.
Als je voor een foto makeup opdoet moet je altijd veel meer erop plempen. Kan wel enigszins vertekend beeld geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Zeiksnorren, daar gaat het toch niet om
Ik heb ook een negerneus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.
Zonder aids zou jij een vet varken zijn? (of is dit dan weer te krea)quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Evie het volgende:
Zonder pukkeltjes zou jij geen hoofd hebben?
No shit, Bertus.quote:
Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.quote:
Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat draag ik dan zo goed als nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Dat haar is geen ass-et.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik ken er wel een paar hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.
Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenen
En die taille enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat haar vind ik niks.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Dat jurkje is very nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijken of je dat zondag nog zo zeker zegt
Zware bevalling, die goede grappen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
wel toevallig dat ze 13 kinderen bij elkaar zetten die jarig zijn.
Het gaat er niet om of ik op jou valquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik draag make-up, dat houdt je wel weg.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik op jou val
oh jij doet het met iedereen die wat met jou wilt begrijp ik hieruit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik op jou val
Bevroren meren/kanalen/straten, sneeuw en buitentemperaturen onder de 18 graden Celcius heb ik een bloedhekel aan. Maar het is nooit te koud voor consumptie-ijsquote:
Neen, dat begrijp je verkeerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
oh jij doet het met iedereen die wat met jou wilt begrijp ik hieruit?
Ik eet het in een warme omgeving. IJS.quote:
http://www.ilmulino.nl/nl/content/welkomquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet het in een warme omgeving. IJS.
Ik kan niet wachten tot de ijssalons weer open gaan, voor dat echt lekkere ijs.
Pistache.
Wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Zo, t paste net in mn autohij hing vrij ver door in z'n vering
Zit er hier 1 tegenover de winkel, word een topzomerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pistache.
Roberto Gelato?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pistache.
Boodschapjes, leffe's blondes, dubbel en tripple waren in de aanbieding, in totaal 8 kratten meegenomenquote:
Dit was duurder dan een verlagingsetjequote:
8 kratten, netjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boodschapjes, leffe's blondes, dubbel en tripple waren in de aanbieding, in totaal 8 kratten meegenomendaarnaast nog wat schijtpapier en keukenpapier
Hoe herken ik jou morgen?quote:
Zonde, alleen de triple is lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boodschapjes, leffe's blondes, dubbel en tripple waren in de aanbieding, in totaal 8 kratten meegenomendaarnaast nog wat schijtpapier en keukenpapier
Echte pistache of nederlandse pistache ??quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pistache.
T is ook voornamelijk de tripple en de blondes die we gehaald hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
8 kratten, netjes. jammer van dat dubbel, das niet te zuipen
.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.ilmulino.nl/nl/content/welkom
Bijna!quote:Ons ijsseizoen loopt van eind februari tot half oktober.
Je herkent hem meteenquote:
En voor de rest is er niemand daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je herkent mij aan het feit dat ik er ben.
dan denk ik zo dat wij een ander soort verlagingssetje hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was duurder dan een verlagingsetje
Ik hou niet van pistachenoten, dus er moeten geen noten in zitten. Gewoon groen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef TwztId het volgende:
[..]
Echte pistache of nederlandse pistache ??
Ik heb een keer in Rome een pistache ijsje genomen omdat ik dat hier ook altijd neem, te smerig voor woorden, je zat gewoon letterlijk smeuige pistachenootjes te eten.. Nederlandse pistache smaakt namelijk totaal niet naar pistache..
op een positieve manierquote:
De beste ijssalon van de regio, imo.quote:
Twee zoekende mensen vinden elkaar altijd. Zelfs op het station van Kopenhagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor de rest is er niemand daar
Yoghurt-ijs is voor mietjes die aan caloriën denken als het op ijs aan komt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.vanderpoelijs.nl/
Yoghurt, met yoghurtijs en aardbeien. En slagroom.
dure schroefsetjes enzo hebben niet zoveel nu, de vooras is een torsie as, dus kwestie van tandje verstellen. Alleen achter kan je andere veren plaatsen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan denk ik zo dat wij een ander soort verlagingssetje hebben
Nederlandse nep pistache dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van pistachenoten, dus er moeten geen noten in zitten. Gewoon groen.
Waar je vroegah ook saroma-toetjes van had.
quote:
Wel sympathiek dat je dat even speciaal kwam melden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:20 schreef TwztId het volgende:
[..]
Nederlandse nep pistache dus![]()
Tip voor als je ooit naar Italie gaat, geen pistache ijs nemen
Want hij ziet eruit als een trein?quote:
nouw :<quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder alsof ie geraakt is door een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |