quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Smoked eyes zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?
Gestoomde ogen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Smoked eyes zijn
Niet te verwarren met uitgebrand trouwens.
dat valt toch wel mee...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een beetje is de kern hier. Veel vrouwen weten niet wat een beetje is.
gelukkig beginnen ze nog niet over de stationquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
De Golden Retriever was idd al tot twee keer toe langsgekomen
Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
dat valt toch wel mee...
[ afbeelding ]
De golden retrievers van vanochtend lieten zich zien, nadat de station was genoemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig beginnen ze nog niet over de station
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Stopt pot stopverf verdrietig kijkend terug in de tas lalalalala dat gaat ook geen metalic blauwe laag boven mn ogen worden lalalalala
Weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij kan een beetje smokey eye niet waarderen?
En de caravan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
gelukkig beginnen ze nog niet over de station
Net een etalagepopquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Dit is ook veel make-up, maar voor soms is dat best leuk.
[ afbeelding ]
Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zag ik gister bij DWDD een filmpje over een vrouw die aan het klussen was, en ik dacht dat de grap eerst was dat die vrouw zelf zo'n opgeschilderde kop had.
Dat wil toch niet zeggen dat ik niet wil dat mensen die wel willen geven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt voor jou toch niet uit, jij wil toch geen kusjes meer, zelfs niet van mij
Het is pas erg als de wenkbrauwen zó zijn aangebracht dat ze de hele dag verbaasd kijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog erger, getekende wenkbrauwen. NOG erger, getatoeëerde wenkbrauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |