In combinatie met hangbuiken, hangtieten, en dat gehuld in van die lame-ass kwalitatief slechte PABO-pakjes waarmee je niet bij open vuur moet staan, want dan vliegt die synthetische meuk in de fik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, in het kader van lekker kêk doen natuurlijk.
Kort haar is niet altijd stekels.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan ook 99% van de stekelteven, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dan nog.
Of anders haar man vriendinquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Dat kapsel, die vrouw kan toch zelf ook wel zien dat dat er belachelijk uitziet? WTF.
ik krijg er nu gewoon 1. die is weg na het kruisje klikken of een refresh van de pagina.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
Wanneer hebben ze nu eindelijk dat gekut met die PM-notificaties opgelost. AAARGH!!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Stekelteven... tjernobillook... hmz...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of anders haar man vriendin
86 katten.
Ik heb vroeger ooit stekels gehad door een kapster die mij niet begreep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort haar is niet altijd stekels.
dan besluit je ervoor te gaan.. en kijkt daarna in de spiegel... dan barst je toch in tranen uit? echt te erg voor woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of anders haar man vriendin
86 katten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Wat kapsels betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]Maar alle andere huismoeders hebben ook zo'n kapsel.... dan moet het haast wel mooi zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort haar is niet altijd stekels.
Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
Jij bent onze compensatiemama.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, ze hebben de mama's verpest met hun gebrek aan smaak
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent onze compensatiemama.
is dat net zoiets als een excuusneger?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent onze compensatiemama.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is zo lekker makkelijk. Want dat koophuis, 2.2 kind en vent heb je toch al, dus leuk aankleden hoeft niet meer (want ja, wordt toch zo snel vies) en dat lekker korte koppie hoef je niet te fohnen als je uit aqua-robics komt.
Ja een wat warmere tint zou beter zijn denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.
Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is.
Ik vergat de Golden Retriever nog en de Plopsaland-sticker achterop de Opel Meriva.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]Heb me altijd al afgevraagd hoe dat 0,2 kind eruit ziet.. of zijn het 0,9 0,8 en 0,5 kind?
Haha gooide spontaan mn kop koffie over het bureau toen ik aquarobics las :|
Hoe is de kleur asblond precies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
Moet ik mijn ma nageven, die had altijd leuke kleren aan, en lang blond haar, make-upje op.
Jammer alleen dat ze dat lange haar nog steeds in asblond verft nu ze inmiddels 53 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |