Zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk welFanatiek bezig zeg!
Oh supergoedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
ZekerMaar wat de weegschaal vanmorgen aanwees motiveerde ook wel hoor
![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh supergoedMijn missie om gezond te doen vandaag is mislukt, vriendin heeft cupcakes gebakken voor m'n verjaardag morgen
![]()
L2quotequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk welFanatiek bezig zeg!
Ik had heerlijk geslapen..quote:
Als we dicht bij elkaar woonden, dan konden we samen hardlopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik zat daarstraks heel enthousiast met sportkleren aan om te gaan hardlopen.. moest enkel nog ff mijn schoenen aan doen. Blijken ze kapot te zijn![]()
![]()
Dus morgen maar nieuwe schoenen halen en dan hopen dat ik volgende week discipline genoeg kan vinden om te gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als we dicht bij elkaar woonden, dan konden we samen hardlopen.Ik ben daar ook weer eens mee begonnen.
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent van de ene uithoek naar de andere uithoek gegaan![]()
Maar het idee is tof![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als we dicht bij elkaar woonden, dan konden we samen hardlopen.Ik ben daar ook weer eens mee begonnen.
Hoezo nieuw account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Wat een ondankbaar rotkindje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Puala het volgende:
Ik dacht lief te doen bij de Appie en gaf mijn voetbalplaatjes weg. Dat joch haalt een handje uit zijn tas met allemaal plaatjes er in. Zegt ie, ik sta hier al een half uur. Wat idioot weinig. Dus ik geef hem mijn ene setje, want ja ik ben maar alleen dus kom niet aan 20 euro boodschappenzegt ie, alweer zo weinig
Omdat het kan.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat een ondankbaar rotkindje.![]()
[..]
Omdat het kan.
De reden hoef en wil ik niet delen, sorry bootje.quote:
Daarom slaap ik nu nog uit, nu het nog kanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jij moet er toch vanaf volgende week 6uur uit?
Ik kwart voor 8..
Wat liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Was je el to the no zat Lithia
Smsje naar Kareltje gestuurd dattie lief is, stuurt hij exact hetzelfde terug
Ja, als ze Torres verkopen gaat ie sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Milou__ het volgende:
Eerst was de kans dat Suarez bleef 100. Nu is het 50-50...
Hij is wel heul lief verderquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef jna het volgende:
Serieus, staat er nou echt goeiemoggel onder het tekstvakje?!!!!!!!!
Ze kunnen beter Torres ruilen voor Suarez hihihihihihquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, als ze Torres verkopen gaat ie sowieso
Goede. Ik moet ook de postbode nog vragen of hij niet wéér alle brieven en kaarten in de brievenbus wilt doen. Zodat hij weer van de muur valt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is wel heul lief verderIk zit me af te vragen of ik een kaartje van 'm zal krijgen over 2 weken
Goeiemoggel. Je IP adres is 12.34.56.78 Bij misbruik van dit forum kunnen we je (mobiele) provider op de hoogte stellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is wel heul lief verderIk zit me af te vragen of ik een kaartje van 'm zal krijgen over 2 weken
[..]
't is watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goede. Ik moet ook de postbode nog vragen of hij niet wéér alle brieven en kaarten in de brievenbus wilt doen. Zodat hij weer van de muur valt...
Oh die melding zie ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Goeiemoggel. Je IP adres is 12.34.56.78 Bij misbruik van dit forum kunnen we je (mobiele) provider op de hoogte stellen.
Misschien alleen bij de mobiele layout. Maar wtf, goeiemoggelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is wat
[..]
Oh die melding zie ik niet
.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!![]()
Heb net nieuwe basketbalschoenen gekochtEchte Nike Jordans
Moeten alleen nog wel besteld worden omdat ze die niet in mijn maat hadden
[ afbeelding ]
Ben je nu al de foto vergeten? Dat sommige Friezen katten haten, maar ze wel aaien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zijn wel lieve mensen ja. Behalve voor katten
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!![]()
Heb net nieuwe basketbalschoenen gekochtEchte Nike Jordans
Moeten alleen nog wel besteld worden omdat ze die niet in mijn maat hadden
[ afbeelding ]
Dat was om 'm daarna te pakken en te martelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ben je nu al de foto vergeten? Dat sommige Friezen katten haten, maar ze wel aaien?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef jna het volgende:
White men can't jump Rex, zelfs niet met Jordans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |