Hoe oud is dat ding dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AppleVerkopen producten met accesoires, maar die accesoires zijn vervolgens niet los te koop.
geen idee. Jaartje of vier/vijf, denk ik.quote:
*proest*quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan ook een stuk goedkoper
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan ook een stuk goedkoper
€ 694,96 incl. BTWquote:
Ja maar jullie moeten al jaren extra collegegeld betalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
€ 694,96 incl. BTW
Ownd!
Sowieso, kan je beter zelf werkgeheugen bijprikken, is veeeeeel goedkoper
Extra collegegeld? Uuuh, nee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar jullie moeten al jaren extra collegegeld betalen![]()
Kon je dat trouwens niet eerder zeggen, kon ik die link gebruiken toen ik mn mbp kocht
Jawel, want jullie doen er veel te lang overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Extra collegegeld? Uuuh, nee?
Mmh, naja, nu weet je het
€ 1011,50quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef jna het volgende:
Eigenlijk wil ik het niet weten, maar hoe duur is een mbp met je TU account? (de goedkoopste versie)
Mja, volgens mij is het 10.5 en 12 procent korting oid, scheelt heel weinig dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:50 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dat scheelt maar 23 euro, daar kom ik nog wel overheen
Ik had 'm met een HU account besteld, dat scheelde ook weer 22 euro ofzo met mn UvA account. Overigens vraag ik me af of apple dat ooit wel controleertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het 10.5 en 12 procent korting oid, scheelt heel weinig dus
Iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had 'm met een HU account besteld, dat scheelde ook weer 22 euro ofzo met mn UvA account. Overigens vraag ik me af of apple dat ooit wel controleertJe kan als gewone klant ook gewoon met studentenkorting kopen, zelfs zonder uni of hbo account
Ik heb 8 uur werk in de aanbieding, krijg je gratis een weekend bij?!quote:
Werk.. wat heb je te doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb 8 uur werk in de aanbieding, krijg je gratis een weekend bij?!
Ik moet strax wat nieuwe producten van ons afleveren bij Schuitema, daarna moet ik nog wat producten afleveren bij supermarkten en dan ben ik vrij. Nu eerst nog even wat excel formulieren updaten om te zorgen dat de buitendienst genoeg informatie heeft voor komende week.quote:
ik ben gewoon hiernaast aan het werk hoor...quote:
Held.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben gewoon hiernaast aan het werk hoor...
Klinkt alsof je een makkelijk job hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet strax wat nieuwe producten van ons afleveren bij Schuitema, daarna moet ik nog wat producten afleveren bij supermarkten en dan ben ik vrij. Nu eerst nog even wat excel formulieren updaten om te zorgen dat de buitendienst genoeg informatie heeft voor komende week.
goed zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Held.
Ik ben ook aan het werk hoor..
is het eigenlijk ook, ik doe het alleen maar om geld te verdienen voor mn Master in Zwedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een makkelijk job hebt.
Dat klinkt dan wel weer 'stoer'!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het eigenlijk ook, ik doe het alleen maar om geld te verdienen voor mn Master in Zweden
Kijk! volgens mij ben je de enige?! Waar loop je eigenlij kstage?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stage. Dus ik kom hier weer legaal.
Die opleiding van de HU is voor mij niet genoeg...quote:
Ja volgens mij ook. Maar dat mag de pret niet drukken. bij een bedrijf dat aaninternet marketing doet. zoekmachine, SEO, Socialmedia. dat soort shizzle....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk! volgens mij ben je de enige?! Waar loop je eigenlij kstage?
[..]
Die opleiding van de HU is voor mij niet genoeg...
Kijk dat klinkt interessant! Wat mag je doen? beetje fokken, twitteren en facebook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Maar dat mag de pret niet drukken. bij een bedrijf dat aaninternet marketing doet. zoekmachine, SEO, Socialmedia. dat soort shizzle....
Ook dat. En hou me bezig met analyses maken voor bedrijven. Heb al een socialmedia analyse gemaakt en ben nu bezig met een website analyse. Maar moet mezelf eerst verdiepen in 'websites's. Aangezien ik daar de ballen verstand van heb. Maar wel een erg leerzame stagequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt interessant! Wat mag je doen? beetje fokken, twitteren en facebook?
Succes ermee! bedrijf in Utrecht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook dat. En hou me bezig met analyses maken voor bedrijven. Heb al een socialmedia analyse gemaakt en ben nu bezig met een website analyse. Maar moet mezelf eerst verdiepen in 'websites's. Aangezien ik daar de ballen verstand van heb. Maar wel een erg leerzame stage
Nope, Doetinchem!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Succes ermee! bedrijf in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |