*woef*quote:
Oh ik denk je komt mij helpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef vencodark het volgende:
* gaat beoordelaar scriptie-opzet wurgen.De...de... sloerie!
Agut, moet je nu huilen?quote:
What happened?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef vencodark het volgende:
* gaat beoordelaar scriptie-opzet wurgen.De...de... sloerie!
Iedereen keert zich opeens tegen me omdat ik een hekel heb aan kattenquote:
Nee, ik ben teleurgesteld....quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agut, moet je nu huilen?Nou voel ik me schuldig.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Iedereen keert zich opeens tegen me omdat ik een hekel heb aan katten
Ik keer me heel niet tegen jequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vooruit dan...quote:
Ik ben niet te overtuigenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik keer me heel niet tegen jeik probeer gewoon op een niet subtiele manier je ervan te overtuigen dat katten reuze lief zijn
Ok, ik had dus een 5,2 voor mijn onderzoeksopzet. Dat accepteer ik, prima. Had ook verwacht dat het niet voldoende zou zijn. Maar kreeg vandaag in een 'gesprek' 10 minuten de feedback etc. waarom het onvoldoende was. Inhoudelijk acceptabel maar de manier HOE ze het bracht.quote:
Katten zijn lief! Maar ik zal me niet tegen je keren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We waren niet zo blij met jou?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik had dus een 5,2 voor mijn onderzoeksopzet. Dat accepteer ik, prima. Had ook verwacht dat het niet voldoende zou zijn. Maar kreeg vandaag in een 'gesprek' 10 minuten de feedback etc. waarom het onvoldoende was. Inhoudelijk acceptabel maar de manier HOE ze het bracht.Ze begon al met: "Ja, we waren niet zo blij met jou". Ik kreeg amper de kans iets uit te leggen, kreeg alleen maar negatieve feedback tot de laatste minuut: "Oh maar op bepaalde punten zit je wel goed hoor!"
Het was kleinerend, heel onvriendelijk en totaaaaal niet supportive.![]()
Samengevat.
Alsof ik een deja-vu heb van mijn afstuderenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik had dus een 5,2 voor mijn onderzoeksopzet. Dat accepteer ik, prima. Had ook verwacht dat het niet voldoende zou zijn. Maar kreeg vandaag in een 'gesprek' 10 minuten de feedback etc. waarom het onvoldoende was. Inhoudelijk acceptabel maar de manier HOE ze het bracht.Ze begon al met: "Ja, we waren niet zo blij met jou". Ik kreeg amper de kans iets uit te leggen, kreeg alleen maar negatieve feedback tot de laatste minuut: "Oh maar op bepaalde punten zit je wel goed hoor!"
Het was kleinerend, heel onvriendelijk en totaaaaal niet supportive.![]()
Samengevat.
oh oh, dat is niet goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ik een deja-vu heb van mijn afstuderen
Ja, zo begon ze dus al. Eerst mijn naam verkeerd uitspreken en toen dat. Het was een waterval aan negativiteit. Volgens mij smulde ze ervan. Ik was serieus van slag door die die...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We waren niet zo blij met jou?Hoe oud ben je, 4? Serieus, raar mens
Ben jij afgestudeerd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ik een deja-vu heb van mijn afstuderen
Tja, ik ben op zo'n moment ook niet mondig genoeg. Ik was gewoon omver geblazen. Ze had bij een ander een opmerking geschreven in haar verslag van: "Waarom moet zij altijd alles anders dan andere doen"?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Wtf'we waren niet zo blij met jou'. Jammer dat je dat niet kunt terugzeggen
Maar heb je wel duidelijk wat je nog moet aanpassen? Dat lijkt me het belangrijkste eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik ben op zo'n moment ook niet mondig genoeg. Ik was gewoon omver geblazen. Ze had bij een ander een opmerking geschreven in haar verslag van: "Waarom moet zij altijd alles anders dan andere doen"?
Ja, dat wel. En studiegenoot had een 8 zoveel. Dus ik ga samen met haar eens naar de opzet kijken. Ze wil mij graag helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar heb je wel duidelijk wat je nog moet aanpassen? Dat lijkt me het belangrijkste eigenlijk
Oke. Gelukkig dat je iemand hebt die wilt helpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En studiegenoot had een 8 zoveel. Dus ik ga samen met haar eens naar de opzet kijken. Ze wil mij graag helpen.![]()
En ik moet vooral veel herschrijven en ruimer maken zeg maar. Spelling bleek een ramp.
Ja, ik dacht zelf dat het echt wel meeviel. Maar ik had 1 woord structureel verkeerd geschreven, een d i.p.v. een t. Daar zat het voor een groot deel in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Gelukkig dat je iemand hebt die wilt helpen![]()
Hmm, laat hem door een paar mensen lezen de volgende keer voor je hem inlevert. Die halen er vast wel de grootste fouten uit
Goedzo, komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zelf dat het echt wel meeviel. Maar ik had 1 woord structureel verkeerd geschreven, een d i.p.v. een t. Daar zat het voor een groot deel in.
Ik ga mijn collega op stage eens tijd vragen hiervoor. En indd, zeker een aantal mensen laten lezen. Ik ga niet voor minder dan een 7.
Ja, ik kan het wel, verslagen schrijven. Alleen hier was ik ook te laat mee begonnen en was niet de kwaliteit die ik werkelijk in me heb. En dat mens zuigt ook gewoon.quote:
YEAH!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef jna het volgende:
Gewoon alle woede eruit laten komen zodra je je diploma in handen hebt.
Ja, vanaf 1 feb. tot 10 feb. heb ik de tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Puala het volgende:
Het komt vast wel goed als je er nu gewoon serieus tijd aan gaat besteden
Hoezo vanaf 1 feb?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1 feb. tot 10 feb. heb ik de tijd.
Moet lukken dan toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik 1 feb. al 3 andere deadlines heb staan die eerst af moeten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn redelijke makkelijke dingen. Reflecties enzo.
Reflectiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zijn redelijke makkelijke dingen. Reflecties enzo.
Ik hoor het al 3,5 jaar en ben nog niet klaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Reflectiesik ben nu bezig met een zelfreflectie over de afgelopen 10 weken stage. Ik kan dat woord niet meer horen
En ik ben pas een half jaar bezig
Jahoeeequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoor het al 3,5 jaar en ben nog niet klaar.Maar dit zijn de laatste.
Leuke moeder heb jij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn moeder noemde me vanmorgen een bejaardeze zei letterlijk: als jij bejaard bent later, heb jij de gelukkigste tijd van je leven volgens mij.
Alleen maar omdat ik bloemetjesprintjes leuk vind en hou van een boek lezen met een kopje thee onder een dekentje.
Best wel hoor, maar soms is ze volledig harteloosquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn moeder noemde me vanmorgen een bejaardeze zei letterlijk: als jij bejaard bent later, heb jij de gelukkigste tijd van je leven volgens mij.
Alleen maar omdat ik bloemetjesprintjes leuk vind en hou van een boek lezen met een kopje thee onder een dekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Och, zo erg vond ik het niet, het is alleen wat jammer dat ik het van meerdere kanten hoor dat ik net een bejaarde benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze moest inderdaad wel heel gemeen gniffelen
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Flauw eigenlijk. Je zou ze eens moeten horen klagen als je 3x per week zou gaan stappen en regelmatig het huis op de kop zou zetten etcquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och, zo erg vond ik het niet, het is alleen wat jammer dat ik het van meerdere kanten hoor dat ik net een bejaarde benMaar ze moest inderdaad wel heel gemeen gniffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |