Mja die kat ging echt op de raarste plekken zitten en was ook niet weg te krijgen, was ook echt zo'n dikke rode katerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, daar houden ze van ja, op hoofden slapen. Zo ben ik ook regelmatig wakker geworden
Heul lief als ze nog klein zijn en zo lief in je nek komen liggen
Ja maar die is dood dus de hoop is weer vervlogen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Bloempje. het volgende:
En: ZIE JE WEL! ER ZIJN LIEVE KATTEN! ER IS HOOP!
Ahhww, die zijn zo leuk altijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja die kat ging echt op de raarste plekken zitten en was ook niet weg te krijgen, was ook echt zo'n dikke rode kater
Niks te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef DjRex89 het volgende:
Als mensen niks te doen hebben, op National Geographic is nu wel een vet programma
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niks te doengrapjas. ik ben keihard aan het werk
Hahahaa, ja en gister was ik ook al eng bezig, ik was aan het voorwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk![]()
* DjRex89 belt de krant!
Wat heb je gegetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaa, ja en gister was ik ook al eng bezig, ik was aan het voorwerkenEn nu ben ik mijn kamer helemaal netjes aan het opruimen
Een ikea ontbijtquote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een ikea ontbijtWant ik heb een boekenplank gehaald
Om op te kunnen ruimen! En een grote plastic krat om allemaal zooi in te stoppen. Ik ben goed beziiiig! Straks nog rijles en dan aan school werken. Mega productieve dag vandaag
*trots*
Boot! Jij hier! Hoi!quote:
Ik ben ook reuze trotsquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden
Dan ben je productiever dan ik
Holla!quote:
Hey! Ja goed, ik heb zo mijn 1e leerlingquote:
Bootmans!quote:
Afgestudeerd, werk zoekend, semi-vrijgezelquote:
quote:[..]
Hey! Ja goed, ik heb zo mijn 1e leerling
/edit
Ik sta net voor haar deur
Hmmquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze trotsIk heb ondertussen nog een verslag voor school afgemaakt ook! Nu rijles
Goed opgemerkt Sherlockquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Afgestudeerd, werk zoekend, semi-vrijgezel
[..]
[..]
Hmm
Hoe ben je semi-vrijgezel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Afgestudeerd, werk zoekend, semi-vrijgezel
Ik ben een beetje aan het scharrelen met 'Kareltje' zoals die vandaag hier gedoopt isquote:
Hoho! Zonder de ' he! Het is gewoon Kareltje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het scharrelen met 'Kareltje' zoals die vandaag hier gedoopt isMaar officieel is er niks
quote:
quote:
Goed hequote:
Je mag toch verwachten van wel ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed he
Nou, als ik volgende week niemand doodrijd, moet ik m halen toch?
Euh...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef jna het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze andere eisen stellen
Lijkt me ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef jna het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze andere eisen stellen
quote:
Inderdaad!quote:
Ik heb vanmiddag al heel even lief gedaan, nu is het wel weer goedquote:
Nare jongen ben je ook eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al heel even lief gedaan, nu is het wel weer goed
Doe is zeker liefquote:
Muahahaha, rex, helaas, je bent in de minderheidquote:
I'm in hèvuuuuuun!quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nare jongen ben je ook eigenlijk.
DIEN WAAR BLIJF JE?!?!?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muahahaha, rex, helaas, je bent in de minderheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |