Dramaqueenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Bloempje. het volgende:
Nee maar, ik heb 5 katten, allemaal doen ze wel eens debiel, maar dit is echt een raar exemplaarMauwt soms heel zielig opeens, vanuit het niets. En kruipt dan maar op schoot om getroost te worden...
Dat zal het zijn ja.. Maar hij is wel heul liefquote:
Volgens mij was rex er ook niet echt fan van?quote:
vind je het gek, als je bent vernoemd naar een hondquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij was rex er ook niet echt fan van?
Kattenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij was rex er ook niet echt fan van?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
vind je het gek, als je bent vernoemd naar een hond
Ik kan er toch niks aan doen dat het kutbeesten zijn..quote:
Dat zijn poesjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat het kutbeesten zijn..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat het kutbeesten zijn..
Dat zeggen ze allemaal..quote:
quote:
Alleen als jij gemeen tegen hun bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Katten zijn altijd gemeen tegen mij
Het zijn altijd rotkattenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen als jij gemeen tegen hun bentof het rotkatten zijn.
Het blijven rotbeestenquote:
Nog lang nietquote:
We zullen m vast opsturen. Samen met een kitten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je nu wel dit boek en voor je verjaardag eenkitten
GMTAquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We zullen m vast opsturen. Samen met een kitten.
quote:
Honden FTW!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom op rex, dit is toch niet te weerstaan:
[ afbeelding ]
De halve familie is gelukkig alergisch voor katten dus hoef nie bang te zijn dat er ooit hier eentje in huis komtquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef Bloempje. het volgende:
Dit is een hopeloze missie geloof ik
Hahahaha, jij hebt echt een kneusjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef jna het volgende:
Ondertussen probeert mijn kat op tafel te springen, maar faalt weer eens![]()
![]()
Ahja, shitquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De halve familie is gelukkig alergisch voor katten dus hoef nie bang te zijn dat er ooit hier eentje in huis komt
Balen zegquote:
Neem er 1 zonder haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De halve familie is gelukkig alergisch voor katten dus hoef nie bang te zijn dat er ooit hier eentje in huis komt
Gadverquote:
Ja, maar er lag papier op de rand waardoor ze weggleedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, jij hebt echt een kneusje
Oh, dan mag het. Mijne ligt nu heel lief op m'n bedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar er lag papier op de rand waardoor ze weggleed
Hahaha, daar houden ze van ja, op hoofden slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef DjRex89 het volgende:
Oh trouwens, er was 1 kat waar ik het wel mee kon vindenmaar die is helaas al dood
Bleef ik bij mn oom slapen, werd ik wakker met een kat op mn hoofd
ook niet ff weggaan als ik beweeg ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |