Nogmaals, het heeft puur met die backhand te maken. Al zijn backhands vallen zo ontzettend kort, waardoor Nole er van alles mee kan. Daardoor wil hij overcompenseren met die forehand en dat resulteert in die fouten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
Begint goed. Wat speelt Federer slecht eg. Wil de stats zo wel even zien van de UE's.
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
ook toen haalde fed zin niveau niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
31 volgens de site, tegenover 27 winnersquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als fan van Federer zou je bijna hopen dat hij geblesseerd is, dan heb je iig nog vrede met het verlies. Helaas is hij gewoon fit, en moet je constateren dat hij voor de 4de keer op rij geen GS wint (of zelfs de finale haalt), en keihard van de baan wordt gekegeld.
Misschien heeft hij last van zijn hamstring.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als fan van Federer zou je bijna hopen dat hij geblesseerd is, dan heb je iig nog vrede met het verlies. Helaas is hij gewoon fit, en moet je constateren dat hij voor de 4de keer op rij geen GS wint (of zelfs de finale haalt), en keihard van de baan wordt gekegeld.
Dit vat het goed samen. Ik snap er ook geen bal gehakt van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef truedestiny het volgende:
wat speelt Federer vandaag raar zeg. ik snap er helemaal niks van.
Was met de USO ook wel een beetje het geval. Dat was ook een erg vreemde pot.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vat het goed samen. Ik snap er ook geen bal gehakt van.
Ja, interessante opmerking. Het is een beetje omgekeerd. Vroeger was het voor hem uist een voordeel, die GS'en, omdat hij daar meer tijd had om een achterstand goed te maken, maar tegen de toppers lijkt het nu een nadeel te worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was met de USO ook wel een beetje het geval. Dat was ook een erg vreemde pot.
Lijkt wel alsof Fed zijn niveau niet op pijl meer kan krijgen voor een lange 5-setter...Maar in de kleine toernooitjes kan hij wel weer snel even pieken voor 2 setjes....raar. Vroeger stond ie er voornamelijk altijd op de GS, dat lijkt nu een beetje te veranderne.
loop niet zo te haten joh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef jojomen4 het volgende:
Welke naam kunnen we dit phenomeen geven?
PR-GOAT?
Prematurely Retired GOAT?
Als je spanning wilt, moet je gewoon 2.000 euro op Djokovic wedden. Dan wordt het in 1 keer hartstikke spannend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hij slaat ze ook niet 10 cm uit ofzo, het is gewoon vaak 50/60 cm. Klote zeg, had gehoopt op een spannende pot.
Nah, dat zal te vroeg komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik eigenlijk het irritantste vind aan een wedstrijd zols deze zijn de analyss van die tennisschrijvers achteraf. Die halen uit elke partij weer een soort fundamentele ommekeer in het tennis. Nu zal het wel weer zijn dat Federer het toch echt niet meer kan op de GS'en en dat Djokovic hem nu definitief voor bij is.![]()
Gelukkig heb je hem gelayed! $$$quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je spanning wilt, moet je gewoon 2.000 euro op Djokovic wedden. Dan wordt het in 1 keer hartstikke spannend.
Tja alstie dit verliest heeftie 4x op rij geen finale gehaald en niet 1x tegen Nadal verloren van die 4 keer. Federer krijgt soms wat over zich heen van zieligheid ofzo als zn tegenstander gelijkwaardig is. Als het dan wat minder gaat, is het vaak een stuk minder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik eigenlijk het irritantste vind aan een wedstrijd zols deze zijn de analyss van die tennisschrijvers achteraf. Die halen uit elke partij weer een soort fundamentele ommekeer in het tennis. Nu zal het wel weer zijn dat Federer het toch echt niet meer kan op de GS'en en dat Djokovic hem nu definitief voor bij is.![]()
Ja, ik was realistisch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hem gelayed! $$$
Ja. Moet wel zeggen dat ik het helemaal het einde zou vinden als hij toch wint en in de finale Murray wegvaagt. Maar goed, dat zit er niet meer in ben ik bang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Tja alstie dit verliest heeftie 4x op rij geen finale gehaald en niet 1x tegen Nadal verloren van die 4 keer. Federer krijgt soms wat over zich heen van zieligheid ofzo als zn tegenstander gelijkwaardig is. Als het dan wat minder gaat, is het vaak een stuk minder.
Dat is wel waar. Djokovic staat goed te spelen. Hoop dat Fed nog iets terug kan doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef rooneyelst het volgende:
djoko speelt wel verschrikkleijk goed en zet veel druk op elke bal daardoor forceert hij veel fouten bij federer..
[...]
hopen dat die choket dan maar hequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Szura het volgende:
De enige reden dat er een ommekeer kan komen zou een choke van Djokovic zijn.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef rooneyelst het volgende:
djoko speelt wel verschrikkleijk goed en zet veel druk op elke bal daardoor forceert hij veel fouten bij federer..
Ook vind ik federer niet zo goed serveren als normaal.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Fed slaat zojuist bijna een homerun.
Het komt misschien voor een deel doordat Federer die ballen vaak meters uitslaat. Dan vallen die fouten zo op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.
blijf jij nou maar zeuren over dat nadal de goat is bla bla bla een goat die wel om de 8 maanden wat heeft aan zijn knie/hamstring/buikspierquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Nee.quote:
Ja, dat was de meeste kansloze post van het jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Szura het volgende:
Waar is tennisboy die zei dat Fed wel ff het toernooi zou winnen en binnen een paar maanden weer op 1 zou staan?
Hopelijk geeft jouw aanwezigheid de steun die hij nodig heeft.quote:
Dropjes/longeline bah bah wat een grafgast is dat ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Szura het volgende:
@ sportex
Beter dan die Eurosport dude met z'n "dropjes"
Geen idee of ie er dit toernooi was, heb m niet gehoord.
Quote werkt hier niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dropjes/longeline bah bah wat een grafgast is dat ja.
Je ziet het, ik kom thuis, zet de tv aan en er is een rebreakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Break.TheGeneral heeft Federer gered.
Ja, ik hoop wel dat het blijft helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je ziet het, ik kom thuis, zet de tv aan en er is een rebreak.
Ik ga weer! 0-40! Ben zo weer terug.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Szura het volgende:
General oprotten, anders komt er weer een break
Tot zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ga weer! 0-40! Ben zo weer terug.
quote:
quote:
Geweldig al die reacties.quote:
Zeg at wel. Ik nap dat niet. Hij breekt terug en de wedstrijd ligt zo ongeveer open als hij deze set wint. Maar 3 UE's en het is 0-40.quote:
Ongeveer 42 denk ik.quote:
Zeg dat wel. Nog twee punten voor Djokovic.quote:
Nee joh. Veel later nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen federer of nadal in de finale, was dat op de us open die roddick won voor het laatst?
Doe maar Australian open 2008, Djokovic - Tsongaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen federer of nadal in de finale, was dat op de us open die roddick won voor het laatst?
Lijkt me tof. Ik gun het Murray wel meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko - Murray dan maar. Kan een mooie partij worden.
Zeker. Dat is ook mijn voornaamste conclusie. Of een 2e GS voor Djoko, of de eerste voor Murray of Ferrerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef Salamando het volgende:
Ben toch ook wel blij dat iemand anders dan Federer of Nadal wint, het is mooi voor het tennis zelf
Nu vind ik het vooral leuk als hij Wimby weer wint. Dat was toch echt de GS waar hij altijd zijn beste tennis heeft laten zien, waar zijn tennis het geschiktst voor is en waar zijn persoonlijkheid, degelijkheid en tennisfinesse het meest passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef truedestiny het volgende:
hopelijk wint fed nog een paar GS in de toekomst.
he wat doe jij hier, Nadal is er al uit hoor? Jij bent geloof ik anti-Federer in plaats van pro Nadal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
*huil* *huil*
Wat nole vandaag liet zien is ook goed hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef luckass het volgende:
Djokovic. Hoop stiekem dat Murray zijn eerste GS gaat binnenhalen (vind 'm tot nu toe ook de beste dit toernooi), maar Joker mag ook winnen.
Dickquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:08 schreef Chriz2k het volgende:
Dick Norman trouwens met 10-7 in de super tie-break ten onder gegaan.
Hij had echt een goede kans gehad om de finale te halen.
Jojomen geen pro Nadal noemen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
he wat doe jij hier, Nadal is er al uit hoor? Jij bent geloof ik anti-Federer in plaats van pro Nadal.
Idd, die jongen heeft het idd niet begrepen.quote:
quote:
quote:Q. Big disappointment. Thoughts on the game? What went wrong?
ROGER FEDERER: I thought he played a great match. I didn't think I played bad myself, so it was a match played at a very high intensity for a long period of time.
Clearly it's disappointing to lose, but what to do if he plays well on the big points, and potentially maybe I didn't. It was a tough match.
Q. Physically how much did the match take out of you? Did you feel at any point you were getting weary, that he was wearing you down?
ROGER FEDERER: No, not really. I'm feeling really good considering how intense it was. It was a three hour match over three sets and, you know, I don't take much time in between points. It's maybe even a longer match if you like.
No, I felt good. It was intense. We had long, tough rallies and played at a very high speed and everything. So sure, you feel it a little bit, but obviously I was ready for another two sets easily. Pity that I couldn't push him there.
Q. You couldn't defend the title. What do you think about this?
ROGER FEDERER: I couldn't? Yes, I could not.
Q. How do you feel?
ROGER FEDERER: I feel okay, because I'm healthy. I wish I had a chance on Sunday, but, look, Novak was the better player tonight. You got to accept that and move on from here.
It's not the end in any way. It's a start for many other tournaments after this. Sure, it's disappointing and it hurts in the moment itself. I wish I could have won here again for the fifth time.
But wasn't possible tonight.
Q. Do you feel like there's anything tactically you could have done different or anything that you would have changed if you had to do it over again?
ROGER FEDERER: Um, well, the night session against Gilles Simon. Playing at night here makes it pretty tricky to actually move a whole lot to be quite honest, because as the match goes on and it gets a bit cooler the ball bounces less. So, the spinny balls don't really have that affect so the flatter you hit it the more effect it has overall.
But then you get used to that. When it's that kind of condition, every point is basically played the same way. It's pretty tough, you know. But I wish it was a bit different, maybe use the kick a bit more and slices would stay lower through the air. But look, I've been successful here under all circumstances, night and day, windy and hot, whatever. When you end up losing you wish you had different conditions.
I think he managed the conditions well. He played great. He played well when he had to. Yeah, he deserved to win at the end.
Q. Will you watch the remainder of the tournament or will you give it a break?
ROGER FEDERER: It's always a classic question. I don't know why you care. I don't know what my plans are quite yet. I doubt it because I don't switch on the TV a whole lot when I'm elsewhere with the family, so...
Q. (Question regarding who will win the final)
ROGER FEDERER: Well, I don't know who is in the final yet on the other side. I fancy Murray's chances to go through. Then again, it's night. I don't know how that's going to match up against each other.
I'm sure it's going to be an exciting final. I mean, obviously if Novak plays at this level, he's got his chances; if Murray continues playing at his level he'll have his chances too. Ferrer played a fantastic match yesterday.
Yeah, regardless it's going to be a great end to the tournament.
Q. Tonight you had chances to win the second set. You were up. Then you played a dropshot on his breakpoint and you lost your serve. You were close to the net. Do you think you lack some lucidity?
ROGER FEDERER: Well, I think the start to the game wasn't the best one already. 5 3, I think, I was right away down Love 15, I think. I was always playing catch up until I had something of a chance. The dropshot was just adding one. Him getting the extra ball back in a tough way. He moved so well side to side that you have to try to get him forward too at times.
On that one he predicted it might happen and played it well. I should definitely not have given that game away. It was crucial for the remainder of the match clearly. But I've won matches in straight sets against him at the US Open where I should have never won in straights. I ended up doing it because things just fell my way and tonight was one of those nights it went his way. Every time I had slight opportunity, either I didn't play my best and he played his best.
It was a tough night from this standpoint. Those are sometimes the way matches go.
Q. Todd Woodbridge after the match was sort of suggesting that with Rafa injured and you out now that it was something of a passing of the torch.
ROGER FEDERER: Yeah, I mean, they say that very quickly, so...
Let's talk in six months again.
Q. Having played this first Grand Slam, how are you feeling about the rest of the year?
ROGER FEDERER: I feel very good. I'm very optimistic about the next 15 tournaments, however many I'm playing. I've barely lost matches lately really, so I'm happy with where my game is at, with where my condition is at.
I'm really excited for what's to come. This is obviously a bit of a blow. At the same time, I played a good tournament. I have no regrets. I left everything out there. We'll see what comes next.
Q. Do you think Novak has improved in any particular way?
ROGER FEDERER: Honestly, I thought he played a great end to the season as well. Played well at the US Open; played well before that, a little bit after that. His game doesn't go away overnight either. I was able to sort of get the better of him on a few occasions in a couple of close ones.
I think I beat him four out of five times at the end of the season, and that obviously hurt his end to the season so it makes it look like he didn't play great. Honestly, I think he was always there giving himself chances. Would he have maybe played at this level or would I have played a little level underneath that, he would've had an unbelievable end of the season.
But that's sometimes how it goes. Doesn't mean the guy that doesn't win the tournament can't play tennis. That's sometimes how things are portrayed. I had a great season last year, and I think I'll have another one this year.
Q. When you lost three years ago in three straight sets, 2008 here, do you see any similarity with that match and the one of tonight, apart from the scores?
ROGER FEDERER: Um, why compare?
Q. Just to find out if you played better tonight, the other time, or if he was playing different, if something changed or is exactly the same. Just an idea.
ROGER FEDERER: Yeah, I mean, I don't know. I don't think it's not a greatest question, to be honest. What do you want me to say? I don't know what to tell you. I think it's irrelevant tonight.
Q. Two days ago, Novak said you are maybe the most aggressive player on the circuit. Do you think somehow he was more aggressive than you tonight?
ROGER FEDERER: I think we always try to play very aggressive against each other. Usually that's what players do against me; the more aggressive you play, the more aggressive they will almost have to play.
Like I said before, conditions allowed it really to hit full blast through the ball, especially the one end that was with the wind made it a bit easier than the other.
Look, Novak has great assets in his game and can go up the line on both sides, forehand, backhand, moves extremely well. He's a tough player to play against. You know, I felt that many times. He's felt my aggressiveness all the time.
It's a battle for almost who can play more aggressive. Tonight he was better and won the big points.
There's many good players out there. Not just the two of us. I think we face off quite well against each other.
Q. Was he putting a lot of pressure on your backhand side? Do you think that was a winning tactic for him?
ROGER FEDERER: I'm not sure if the match was won there, to be quite honest. I think was a few points here and there. If I had served it out in the second set, who knows what happens.
I was always going to be there physically and mentally. That's what I was going to try to test with Novak tonight , but I just couldn't do it. He snuck out on me on a few occasions. My bad a few times; his great play a sometimes. It was just bad combination for me tonight.
Q. You had a couple exchanges with the chair umpire. Was there anything about Novak's tactics or crowd noise that was bothering you that prompted those exchanges?
ROGER FEDERER: He's a nice guy, the umpire, so I kind of like to talk to him at times.
Q. Nothing bothered you?
ROGER FEDERER: No?
Q. After Doha's final, Davydenko said if you play like that you would be unbeatable. How do you compare your form here and in Doha?
ROGER FEDERER: Obviously completely different circumstances with playing best of five. I still think I played a great tournament. I had some really good moments here these last couple of weeks.
Like I said, I don't think tonight was a bad match. I can move on from this with a good mindset, to be honest. That's what's important right now, that I don't feel like I have physical issues or I'm not playing the right way and whatever.
So I'm really positive what's ahead of me. I hope I'll stay healthy this time around in February, which has been a bit of an issue in the last couple years. So I hope this time around I'll be good, which then is going to help me through Dubai, Indian Wells, and Miami, and then going into the clay court season.
I'm playing well. Tonight, like I said, I just ran into a player who was a bit better than me tonight.
FastScripts by ASAP Sports
Ja inderdaad. Zeker ook dat het beiden in 3 sets was, en ik het gevoel heb dat Djoko voor het eerst weer het niveau haalt dat hij destijds heeft gehaald op die AO. Ik heb het gevoel dat dit toernooi of voor Murray of voor Djokovic (afhankelijk welke het toernooi wint) echt de doorbraak gaat worden naar hele grote successen. Dat die klik er dan is dat ze ineens de tour zouden kunnen gaan domineren zoals Nadal dat doet en Fed dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mooie pressconferentie. Vond de AO 2008 vraag best relevant eigenlijk, deze wedstrijd leek er best op. Er werd op hoog tempo agressief gespeeld, maar er werd minder voor winners gegaan dan in bijvoorbeeld hun USO matches.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:52 schreef Norrage het volgende:
Hele goede, eerlijke, mooie persconferentie. Ook mooi zoals hij een paar keer die stomme interviewers op zijn plaats zet
Het lijkt me trouwens van de drie kanshebbers voor Murray het meest zuur als hij de finale verliest. Anders wordt het toch een beetje dit:quote:
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
3 sets, wtf
Vanavond even de herhaling kijken
zou kunnen,dadelijk eerst Game Set & Mats..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.
Anderhalve minuut absoluut toptennisquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de uitgebreide samenvatting van de NOS.
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
zou kunnen,dadelijk eerst Game Set & Mats..
Over 3 min.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe laat is dat?
Ik zie alleen maar flikkers op schaatsen
Dat is per jaar neem ik aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Anderhalve minuut absoluut toptennis
Samenvatting van heel de AO tot nu toe?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Bramaldo11 het volgende:
Samenvatting bij de NOS van 10 minuten.
Nee, het was de documentaire '45 jaar proftennis'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Samenvatting van heel de AO tot nu toe?
Jezus, moet dan nou 10 minuten duren? Je kunt toch ook gewoon het laatste punt laten zien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was de documentaire '45 jaar proftennis'.
Ja, zou wel heel leuk voor hem zijn. Heeft ook wel iets magisch voor zijn geboortestadje Dunblane, met die tragedie van toen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Unieke kans voor Murray om z'n eerste Slam te pakken.
Murray zijn geboorte was daar een lokale tragediequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft ook wel iets magisch voor zijn geboortestadje Dunblane, met die tragedie van toen.
Nee, geen grap. Murray zat vroege rop een school waar een schietpartij is geweest waarbij 16 schoolgenoten en een leraar van Murray zijn doodgeschoten. Voor zover ik weet was hij de enige die er niet was en die het heeft overleefd. Zie dit filmpje:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Murray zijn geboorte was daar een lokale tragedie?
wat bedoel je?
Of was de grap dat ik deze grap zou maken op jouw opmerking, diepgaande grap dan
oh dat is wel schokkend ja, zou ik zeker niet in verband willen brengen met wat voor grappen dan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Murray zat vroege rop een school waar een schietpartij is geweest waarbij 16 schoolgenoten en een leraar van Murray zijn doodgeschoten. Voor zover ik weet was hij de enige die er niet was en die het heeft overleefd. Zie dit filmpje:
Als je googelt op 'andy murray + Dunblane + shooting' vind je er van alles over. Ik heb ijn autobiografie Coming of Age besteld. Ben benieuwd.
9.30, net als vanochtend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoe laat is de halve finale morgen? Ik zit mobiel kan het niet echt vinden
van alles kan gebeuren maar dat Ferrer Murray 'gewoon gaat beaten', nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Norrage het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Ferrer gewoon Murray gaat beaten morgen?
godver, had ik dat geweten dan had ik even uurtje eerder wakker gewordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:18 schreef wimderon het volgende:
Zometeen om 5 uur de dubbelfinale bij de dames. Geen Raymond, Huber, Stubbs of Black, maar Dulko/Pennetta - Azarenka/Kirilenko.
Misschien dat er nog een paar zijn die morgen spijt hebben dat ze de wekker niet hebben gezet
Na het zien van de eerste games blijf ik bij deze gedachte. Beest Ferrer gaat hem gewoon pakken vandaag!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Norrage het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Ferrer gewoon Murray gaat beaten morgen?
Denk je dan ook nog dat Ferrer in de finale van Djokovic wint? Het lijkt me gewoon niet dat dat erin zit. Er zijn best wel verrassingen bij GS''n, maar in de finale zijn ze er niet vaak. Zo denk ik niet dat Federer vorig jaar op Wimbledon van Berdych had verloren als het de finale was geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Na het zien van de eerste games blijf ik bij deze gedachte. Beest Ferrer gaat hem gewoon pakken vandaag!
*4-3 Murrayquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Nee. Want Djokovic is gewoon te goed. Murray speelt tot nu toe in ieder geval dramatisch deze wedstrijd en heeft al meermaals aangetoond niet met de druk te kunnen omgaan.
Nou ja, als je ziet hoe lang sommige rally's duren.. Dat komt omdat niemand echt de trekker overhaalt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Norrage het volgende:
Komt op mij niet over als een wedstrijd tussen 2 defensieve spelers
Ja, echt gaaf. SP Ferrer.quote:
Jammer, al ben ik er dubbel in. Ik zou het Ferrer erg gunnen om te winnen maar ik zie hem vervolgens weinig kans hebben tegen Djokovic.quote:
Heb hem in de eerste set anders paar aardige ballen zien slaan aan het net...quote:
Mjah, de cijfers spreken ook in zijn voordeel. Zal wel selectieve perceptie zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Heb hem in de eerste set anders paar aardige ballen zien slaan aan het net...
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef FedExpress het volgende:
Ferrer![]()
Wat een held zeg. Had hem eigenlijk nog nooit echt zien spelen, maar wat en baas
Ik heb haar nog niet voorbij zien komen. Zou beter zijn als ze wanneer zij in beeld dreigt te komen een archiefplaatje van Xisca laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Chriz2k het volgende:
Laten ze regelmatig shots van Murray's moeder zien? Ik wil geen risico lopen terwijl ik ontbijt.
Heb het snel naar binnen geschrokt voor het zover was gelukkig. Als ze nog even doorgaan heb je met de lunch hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Chriz2k het volgende:
Laten ze regelmatig shots van Murray's moeder zien? Ik wil geen risico lopen terwijl ik ontbijt.
Ja, ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat je hem nog nooit hebt zien spelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Federer-fan het volgende:
Zit Murray nu tegen de umpire te klagen dat zijn moeder te weinig in beeld is?
Goed van Ferrer dat hij Murray meetrekt in zijn spel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ze staan vaak echt alleen maar naar elkaar over te spelen.
Ik hoorde het ook. Wat betekent dat? 'Concentreren' ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Wat betekent dat? 'Concentreren' ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |