Nogmaals, het heeft puur met die backhand te maken. Al zijn backhands vallen zo ontzettend kort, waardoor Nole er van alles mee kan. Daardoor wil hij overcompenseren met die forehand en dat resulteert in die fouten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
Begint goed. Wat speelt Federer slecht eg. Wil de stats zo wel even zien van de UE's.
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
ook toen haalde fed zin niveau niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
Tot 5-2 2e set vond ik Fed gewoon goed spelen, en was Djoko de betere. Maar daarna is er mentaal iets raars gebeurd met Fed
31 volgens de site, tegenover 27 winnersquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, erg GOAT-achtig vind ik het niet. Iemand enig idee hoeveel UE's Fed al heeft geslagen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als fan van Federer zou je bijna hopen dat hij geblesseerd is, dan heb je iig nog vrede met het verlies. Helaas is hij gewoon fit, en moet je constateren dat hij voor de 4de keer op rij geen GS wint (of zelfs de finale haalt), en keihard van de baan wordt gekegeld.
Misschien heeft hij last van zijn hamstring.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als fan van Federer zou je bijna hopen dat hij geblesseerd is, dan heb je iig nog vrede met het verlies. Helaas is hij gewoon fit, en moet je constateren dat hij voor de 4de keer op rij geen GS wint (of zelfs de finale haalt), en keihard van de baan wordt gekegeld.
Dit vat het goed samen. Ik snap er ook geen bal gehakt van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef truedestiny het volgende:
wat speelt Federer vandaag raar zeg. ik snap er helemaal niks van.
Was met de USO ook wel een beetje het geval. Dat was ook een erg vreemde pot.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vat het goed samen. Ik snap er ook geen bal gehakt van.
Ja, interessante opmerking. Het is een beetje omgekeerd. Vroeger was het voor hem uist een voordeel, die GS'en, omdat hij daar meer tijd had om een achterstand goed te maken, maar tegen de toppers lijkt het nu een nadeel te worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was met de USO ook wel een beetje het geval. Dat was ook een erg vreemde pot.
Lijkt wel alsof Fed zijn niveau niet op pijl meer kan krijgen voor een lange 5-setter...Maar in de kleine toernooitjes kan hij wel weer snel even pieken voor 2 setjes....raar. Vroeger stond ie er voornamelijk altijd op de GS, dat lijkt nu een beetje te veranderne.
loop niet zo te haten joh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef jojomen4 het volgende:
Welke naam kunnen we dit phenomeen geven?
PR-GOAT?
Prematurely Retired GOAT?
Als je spanning wilt, moet je gewoon 2.000 euro op Djokovic wedden. Dan wordt het in 1 keer hartstikke spannend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hij slaat ze ook niet 10 cm uit ofzo, het is gewoon vaak 50/60 cm. Klote zeg, had gehoopt op een spannende pot.
Nah, dat zal te vroeg komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik eigenlijk het irritantste vind aan een wedstrijd zols deze zijn de analyss van die tennisschrijvers achteraf. Die halen uit elke partij weer een soort fundamentele ommekeer in het tennis. Nu zal het wel weer zijn dat Federer het toch echt niet meer kan op de GS'en en dat Djokovic hem nu definitief voor bij is.![]()
Gelukkig heb je hem gelayed! $$$quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je spanning wilt, moet je gewoon 2.000 euro op Djokovic wedden. Dan wordt het in 1 keer hartstikke spannend.
Tja alstie dit verliest heeftie 4x op rij geen finale gehaald en niet 1x tegen Nadal verloren van die 4 keer. Federer krijgt soms wat over zich heen van zieligheid ofzo als zn tegenstander gelijkwaardig is. Als het dan wat minder gaat, is het vaak een stuk minder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik eigenlijk het irritantste vind aan een wedstrijd zols deze zijn de analyss van die tennisschrijvers achteraf. Die halen uit elke partij weer een soort fundamentele ommekeer in het tennis. Nu zal het wel weer zijn dat Federer het toch echt niet meer kan op de GS'en en dat Djokovic hem nu definitief voor bij is.![]()
Ja, ik was realistisch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hem gelayed! $$$
Ja. Moet wel zeggen dat ik het helemaal het einde zou vinden als hij toch wint en in de finale Murray wegvaagt. Maar goed, dat zit er niet meer in ben ik bang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Tja alstie dit verliest heeftie 4x op rij geen finale gehaald en niet 1x tegen Nadal verloren van die 4 keer. Federer krijgt soms wat over zich heen van zieligheid ofzo als zn tegenstander gelijkwaardig is. Als het dan wat minder gaat, is het vaak een stuk minder.
Dat is wel waar. Djokovic staat goed te spelen. Hoop dat Fed nog iets terug kan doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef rooneyelst het volgende:
djoko speelt wel verschrikkleijk goed en zet veel druk op elke bal daardoor forceert hij veel fouten bij federer..
[...]
hopen dat die choket dan maar hequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Szura het volgende:
De enige reden dat er een ommekeer kan komen zou een choke van Djokovic zijn.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef rooneyelst het volgende:
djoko speelt wel verschrikkleijk goed en zet veel druk op elke bal daardoor forceert hij veel fouten bij federer..
Ook vind ik federer niet zo goed serveren als normaal.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Fed slaat zojuist bijna een homerun.
Het komt misschien voor een deel doordat Federer die ballen vaak meters uitslaat. Dan vallen die fouten zo op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo naar dat iedereen altijd zegt dat het altijd ligt aan de speler die de fouten maakt, terwijl het, zeker in het geval wanneer Nadal, Murray of Djokovic voor je staan, het juist komt door het niveau van de tegenstander die zoveel druk oplegt.
blijf jij nou maar zeuren over dat nadal de goat is bla bla bla een goat die wel om de 8 maanden wat heeft aan zijn knie/hamstring/buikspierquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
Waar is die gast met die grote waffel altijd over Fed? Die zal straks wel met een verklaring komen dat Fed zo slecht was en dat het helemaal niet lag aan Djokovic, die fantastisch staat te spelen. Want als Fed z'n normale niveau haalt, dan is die altijd beter. Fed verliest nooit omdat een ander beter is.
*huil* *huil*
Nee.quote:
Ja, dat was de meeste kansloze post van het jaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Szura het volgende:
Waar is tennisboy die zei dat Fed wel ff het toernooi zou winnen en binnen een paar maanden weer op 1 zou staan?
Hopelijk geeft jouw aanwezigheid de steun die hij nodig heeft.quote:
Dropjes/longeline bah bah wat een grafgast is dat ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Szura het volgende:
@ sportex
Beter dan die Eurosport dude met z'n "dropjes"
Geen idee of ie er dit toernooi was, heb m niet gehoord.
Quote werkt hier niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dropjes/longeline bah bah wat een grafgast is dat ja.
Je ziet het, ik kom thuis, zet de tv aan en er is een rebreakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Break.TheGeneral heeft Federer gered.
Ja, ik hoop wel dat het blijft helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je ziet het, ik kom thuis, zet de tv aan en er is een rebreak.
Ik ga weer! 0-40! Ben zo weer terug.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Szura het volgende:
General oprotten, anders komt er weer een break
Tot zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ga weer! 0-40! Ben zo weer terug.
quote:
quote:
Geweldig al die reacties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |