Helemaal eens met je post. Het is belacheljk ook eigenlijk dat er totaal geen belangstelling voor is, behalve zo nu een dan een berichtje op nu.nl.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Muridae het volgende:
Het valt mij op dat de Nederlandse media weinig aandacht schenkt aan de belangrijke ontwikkelingen in deze landen. Ik meen mij te herinneren dat de demonstraties in Venezuela tegen Chavez destijds veel aandacht kregen, hetzelfde geldt voor de rozen revolutie in Georgië.
Ik denk dat wij binnen dit topic meer informatie hebben verzameld dan alle Nederlandse MSM bij elkaar.
Je kan nu 2 keer demonstrerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Edit: ik weet het al. A.s. Vrijdag voor Egyptische ambassade heb ik begrepen, morgen dus!
En Zaterdag van Tunesiers voor Tunesische ambassade. Deze twee liggen letterlijk bij elkaar om de hoek.... hadden wij (die de Tunesische manifestatie organiseren) dit van tevoren ingezien hadden we dezelfde dag vergunning aangevraagd en tijdstip om zodoende elkaar te steunen.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opstand in gevangenissen?
[..]
Ik denk dat we nu duidelijk de kloof tussen nieuwe en oude media kunnen zien. We volgen het bijna live (alleen al via Twitter) en dan hoor je 's avonds een verbaasde nieuwspresentator roepen dat Egypte "onrustig" is.
Zou Khadaffi hem nu knijpen al? Eerst aan de ene grens (Tunesie) en nu aan de andere kant hahaha... ik denk dat hij een extra medicijntje slikt vannacht om wat meer tot rust te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef rakotto het volgende:
http://egyptianchronicles(...)tests-in-sallum.html
In Sallum gaat het er ook hevig aan toe. State Security HQ en Politiebureau is al in de fik gestoken en de snelwegen zijn geblokkeerd met brandende banden. Dit is een goede strategie, de mensen daar lijden al een hele lang tijd. En Sallum is ook de grens stad met Libie, dus zo snel zullen mensen niet kunnen vluchten naar Libie![]()
![]()
Zeker! ook ff mijn ei kwijt enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan nu 2 keer demonstreren
Ik zie Tweets voorbij komen van Engelse en Brazilliaanse journalisten die "dringend!" iemand uit de brandhaarden willen spreken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat dus.
De eindredacteuren moeten Social Media meenemen in hun informatievergaring i.p.v. alles in te kopen via ANP of Reuters.
Check andere Tunesie topic, ik ben sowieso bij die en probeer - als ik kan verzetten - morgen ook bij Egyptische aanwezig te zijn... als ik meer details nog kan vergaren zoals exact tijdstip en mijn schoolzaken het toelaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Ludacriss het volgende:
Laat mijn aangetrouwde oom toevallig Tunesier zijn. Denk dat ik op beide demonstraties aanwezig zal zijn!
quote:Anonymous flyers provide practical and tactical advice for confronting riot police, and besieging government offices
quote:Egyptians have been urged to come out after Friday prayers tomorrow and demand the overthrow of Hosni Mubarak's government, along with freedom, justice and a democratic regime.
Ja erg triest inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Muridae het volgende:
Het valt mij op dat de Nederlandse media weinig aandacht schenkt aan de belangrijke ontwikkelingen in deze landen. Ik meen mij te herinneren dat de demonstraties in Venezuela tegen Chavez destijds veel aandacht kregen, hetzelfde geldt voor de rozen revolutie in Georgië.
Ik denk dat wij binnen dit topic meer informatie hebben verzameld dan alle Nederlandse MSM bij elkaar.
Wow wat een handleiding zeg! Super!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.mediafire.com/?5orztib5pkuici9
De route en ontmoetingspunten voor morgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Drifter__ het volgende:
Er komen meldingen over demonstraties in: Talbiya(dat ligt volgens mij vlakbij de piramides?) en in Port Said.
Met Sallum erbij zijn er nu dus officieel demonstraties in West-,Noord-,Oost-,Zuid- Egypte
Oorlog in de woestijn? Zuid Egypte, vlak bij de luxe badplaats Sharm El-Sheikh.quote:jan25live clashes between civilians and police in Al sheihk Zweid, civilians using RPG and Hawn against police, injuries on both sides. #jan25 #egypt
dit type bestand kan schadelijk zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn scanner hoor ik niet klagen tot nu toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
dit type bestand kan schadelijk zijn.
Zit er ook spyware bij ofzo, zodat ze je in de gaten houden?
Clean volgens mij scannersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
dit type bestand kan schadelijk zijn.
Zit er ook spyware bij ofzo, zodat ze je in de gaten houden?
Ik zie overal waarschuwingen over nep-berichten op Twitter en social media. Gewoon zelf blijven nadenken, dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Clean volgens mij scanners
En volgens mij hebben "ze" andere dingen aan hun hoofd nu
De politie klaagt over het gedrag van de demonstranten.quote:BuJabal Police in #Suez accuse protestors of using weapons and claim that at least one officer has been killed on #AlJazeera #Jan25 2 minutes ago via Twitter for Mac
Een paar screenshots.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een video waarin een groep demonstranten een gewonde politieagent verzorgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De politie klaagt over het gedrag van de demonstranten.
Ze knuppelen je finaal in puin, maar zodra je de knuppel afpakt en 1 keer terugslaat dan janken ze als kleine meisjes. Zo typischquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De politie klaagt over het gedrag van de demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |