abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91925100
Hallo allemaal,

nog geen nette game post zoals je wel vaker ziet, maar een standaard post om jullie te laten weten dat er een nieuwe geweldige game uit is. Hij is te koop op Steam voor maar 10 euro (9,99).

Ook is er natuurlijk een demo te downloaden (wat ik je aanraad).

Ok Magicka!
Wat houdt het in?
Het is een Diablo achtige dungeon crawler, maar met een twist. Je kan namelijk alles en iedereen opblazen, bevriezen, pletten, verdampen enzovoorts.
Het systeem bestaat uit 8 basis elementen en door combinaties zijn er 10 mogelijk. Je kan behoorlijk gekke combinaties maken die allemaal verschillend kunnen uitpakken.

Ik bewerk deze post een andere keer zodat er wat meer duidelijkheid is (nu te lui).

Kijk op steam of ga naar http://magicka.se/

Hier is een lijstje met gameplay beelden/previews/reviews:
Teaser/Trailer:
TotalBiscuit: IGN: http://uk.pc.ign.com/articles/106/1062771p1.html
Youtube: http://www.youtube.com/results?search_query=magicka+gameplay&aq=1

Zoeken helpt :P

Het doel van deze post is eigenlijk spelers te zoeken die wel in zijn voor een online pot.

Laat maar weten hoe jullie het spel vinden en of je het gaat spelen.

Greets,
Totalvamp

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 00:38:43 ]
pi_91926979
Ik heb em O+ Ga em morgen spelen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91927086
Wees er wel bewust van dat single player nog best moeilijk is :P en oppassen dat je jezelf niet laat ontploffen ^^
pi_91927169
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef totalvamp het volgende:
Wees er wel bewust van dat single player nog best moeilijk is :P en oppassen dat je jezelf niet laat ontploffen ^^
Och, ik heb ervaring met Diablo I en II (compleet grijs gespeeld O-) ) dus ik ben wel wat gewend :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91930927
Ook meteen gekocht :)

Nog wel erg buggy :/ Game stops soms gewoon en mn checkpoints werken niet, dus ik moet elke keer weer opnieuw als de game weer stopt. Ook zit mn charge vaak vast. 5 elements geladen en dan kan ik niets meer, niet bewegen niet schieten alleen nog maar draaien...

Begrijp dat ze druk aan het patchen zijn. Die meteorshower heb ik al wel door iig in tegenstellig tot totalbiscuit ;)

Fire, Earth, (Fire + Water, iig 2 tegenpolen), Earth, Fire

Ben benieuwd wat er allemaal nog komt :)
pi_91935679
Ja er zitten wel kleine fouten in nog. Al ben ik die zelf niet tegen gekomen :)
pi_91943686
Hahahah ik lach me nu al een breuk om die droge dialogen :D _O- En die stemmen :') _O-
pi_91946622
Weet hier iemand hoe ik in die toren kom helemaal in het begin? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91947230
Ik denk dat je daar later bij kan komen, als je naar links kijkt zie je dat daar iets stuk is, waarschijnlijk klapt dat later naar beneden oid
pi_91947435
Gekocht na de review van totalhalibut. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91947457
Dit spel ziet er echt verdomd vet uit o.O ga ik zeker proberen binnenkort
pi_91947643
edit. :')

[ Bericht 78% gewijzigd door drumstickNL op 27-01-2011 17:20:49 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91954077
De MP is niet zo tof. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91956352
Argh, vrij moeilijk soms. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91956509
Iemand zin in een adventure multiplayer game?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91958877
Ik weet nog niet hoe je daar bovenop komt... ik heb lopen zoeken maar kon geen ingang vinden :p
Sommige bazen/groepen zijn verrekte moeilijk (stunlock >.<)

vaak raak ik in paniek als ik er 10 op me af zie komen en geen idee meer wat ik dan doe xD

Als iemand steam heeft met dit spel voeg deze toe: totalvamp@hotmail.com
Ik kan desnoods wel een game hosten :)
pi_91962296
*&^$*(&^$*(#&^$(@ kom maar niet voorbij dit stuk. ze blijven me maar bespringen en kan niks meer casten >.< dan denk je dat het over is komt er nog meer!

makkelijk is het zeker niet
pi_91962701
Ik krijg m niet opgestart :P

Het leven van een piraat is moeilijk (en nu niet gaan zeuren over piraterij, ik speel amper spellen op de pc en ik heb minecraft ook uiteindelijk gekocht)
pi_91962881
Im not a vampire
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_91963091
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik krijg m niet opgestart :P

Het leven van een piraat is moeilijk (en nu niet gaan zeuren over piraterij, ik speel amper spellen op de pc en ik heb minecraft ook uiteindelijk gekocht)
waarom download je de demo niet?

Heb nu hetzelfde stuk al 10keer gedaan en telkens zit ik in een hoek en wordt verpletterd of er beukt er 1 me van de rots af!
pi_91963156
Ben nu de demo aan het downloaden, maar ik ben altijd bang dat ik m dadelijk koop en hij het nog niet doet.
pi_91963206
Ik had geen problemen ermee :) tenminste de single player niet :P
de multiplayer heb ik nog niet getest, ik moet en zal dit chapter halen!
pi_91963440
Ik kan de demo dus ook niet spelen :') er staat 'Steam must be running to play this game'. En ik start het zelfs vanaf steam...
pi_91963656
heb je de service wel draaien?

Hier geen problemen :)
pi_91963804
Ja hij doet t nu, ff steam opnieuw opgestart. Helaas kan mn laptop hem niet op een fatsoenlijke fps draaien
pi_91963854
Hij is niet echt zwaar dus het probleem ligt ergens anders.

Net na lang zoeken een succesvolle multiplayer match gehad. Was echt gaaf. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91964569
Krijg het spel gewoon niet lekker werkend, best wel frustrerend als je de dungeon niet eens meer uitkomt voordat het spel zichzelf afsluit....
pi_91965070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Krijg het spel gewoon niet lekker werkend, best wel frustrerend als je de dungeon niet eens meer uitkomt voordat het spel zichzelf afsluit....
heb je al op hun forum gekeken? Heb je al geprobeerd bijv alle andere apps af te sluiten enzo? Bij mij gaf firefox met flash aan problemen :S
pi_91967567
Had zelf een probleem waarbij mijn muis niet meer werkte als ik multiplayer servers ging leaven. Ook apart. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91967596
Ik hoop dat ze deze game blijven doorontwikkelen. O+
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91967865
Dat zal vast wel ;) ik denk dat ze meer belangstelling hebben dan ze zelf hadden gedacht :P

net als Super Meat Boy pff dat spel!!! arghhh ik droom er soms over
pi_91968124
Hoe versla je die slang man, het enige waar ik zn hoofd mee kan raken is point blank vuur (doet bijna niks) of soms met een rots en dan ook bijna geen damage.

Dood gaan is haast onmogelijk hier als je geen ei bent, maar ik kan gewoon geen damage op hem doen
pi_91968266
Poh ik moet niet zo snel opgeven :P volgensmij zijn er echt duizend methoden, momenteel sluit ik mezelf op in een steen met vuur erbij zodat zn bek in de fik vliegt als ie me bijt
pi_91968424
ja zoiets deed ik ook xD een shield opzetten voor je en daarvoor bommen leggen met E + S dacht ik dan krijg je arcane bommen :P en als je meer tijd hebt voeg je daaraan nog lightning en vuur toe :P
pi_91968724
Windows Only?
pi_91968949
Maar hij loopt niet rond, dus die arcane bommen gaat niet af.
het enige waar ik hem fatsoenlijk mee kan raken is naast hem staan en zo'n vuur steen op mezelf droppen (valt van boven recht op z'n hoofd). Maar zelfs dan lijkt t nog uren te duren...
pi_91969237
Is dit een bug ofzo.... mijn heals werken gewoonweg niet soms. Terwijl er geen neven effecten op me zitten en die slang ff weg is, doe ik gewoon life + scroll wheel klikken en dan cast ik heal op mezelf maar ik krijg er niks bij
pi_91969686
Ja dat heb ik soms ook :O heb je een shield op jezelf? dan heal je dat. Anders heb ik ook geen idee heb het wel vaker meegemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja windows only voor nu (ze hebben plannen dit naar de xbox/ps3 te porten).
pi_91970869
Ik had het meer over OSX/Linux :P
pi_91971156
Ja met shield op mezelf heb ik ook al gemerkt, maar zelfs soms als ik geen shield aan heb doet de heal het niet.

Daarnaast eindigt de demo als je de boss op 50% hebt :')
pi_91971870
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik had het meer over OSX/Linux :P
daarvoor heb je toch WINE? ik weet niet precies hoe je op OSX kan emuleren
pi_91973198
BANANA!

Dat je heals het niet meer doen is volgens mij doordat je een soort van protection aura hebt gecast tegen het groene nature (?) element.

Door de combinatie shield + een bepaalde element en met middelste muisknop krijg je zo'n aura (Volgens mij).

Wat voor mij bij die slang wel goed werkte is op het moment dat hij aanvalt een combinatie met arcane element casten zodat er een beam/ straal onstaat waar de slang dan vol met zijn hoofd in duikt.

arcane + lightning + ieder ander element (behalve water of steen) werkt prima

En wat betreft die om die tome in het begin:

SPOILER
Bij mij werk multiplayer alleen nog niet zo lekker.. met singleplayer bij het laatste hoofdstuk dus hopelijk wordt dat snel opgelost.
pi_91979533
Kut zooi, MP disconnect nu automatisch ingame? :?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91990901
Ik zit nu zelf in chapter 6 :)
te vaak vermoord in 5 :P vaak van die lullige dingen dat je denk WHY???
Laat nooit een rennende mob je beuken.. als je bij een rand staat vlieg je eraf.
pi_92005659
Erg moeilijk om een goede multiplayer match te vinden. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92027149
Boom, heb hem ook gekocht. Ga eerst even met de single player spelen om te kijken hoe alles werkt, ben benieuwd!

Trouwens, hoe werkt het met multiplayer? Kan je gewoon met 4 man ergens naartoe gaan, allemaal wat anders doen en de volgende dag op hetzeflde punt beginnen?
pi_92027235
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:39 schreef Gorefieldt het volgende:
Boom, heb hem ook gekocht. Ga eerst even met de single player spelen om te kijken hoe alles werkt, ben benieuwd!

Trouwens, hoe werkt het met multiplayer? Kan je gewoon met 4 man ergens naartoe gaan, allemaal wat anders doen en de volgende dag op hetzeflde punt beginnen?
voor zover ik weet heb je Challenge en Adventure mode.
Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
pi_92027271
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ok dan, dus een groepje van vier kan gewoon vrolijk verder gaan waar ze waren gebleven met Adventure mode. Klinkt goed in ieder geval!
pi_92034809
Heb nog niet echt een goede 4man groep gevonden. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 30 januari 2011 @ 21:59:24 #50
234969 KaasManiak
I'm lovin' it!
pi_92101666
ook maar eens even uitproberen :)
Gieters komen harder aan dan popcorn
pi_92107454
Ik had eergister een goede 4 man groep :)
Het is wel lastig xD ben vaak genoeg opgeblazen of heb andere vaak genoeg vermoord xD

Het is wel een stuk beter sinds de laatste patch.

Als je het spel hebt voeg me toe op steam zodat we zelf games kunnen maken.
mijn steam name is: totalvamp@hotmail.com
pi_92112048
Had gisteren ook een goede groep, het spel helemaal gedaan. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92145687
Heb de demo gedownload en het is echt een leuk spel (soms wat frustrerend, maar dat is alleen maar goed :)). Jammer alleen dat co-op niet werkt in de demo. Denk dat ik het koop zodra mijn tentamens voorbij zijn. Ik hoop dat ik mijn broer kan overtuigen het ook te kopen, en dan geef ik mijn vriendin een kopie kado voor valentijnsdag (romanticus die ik ben) zodat we met z'n 3-en alle spreuken op elkaar kunnen gaan uittesten. Dit is volgens mij echt zo'n spel dat goed tot zijn recht komt als je het speelt met mensen die je persoonlijk kent, of je nou samen op de bank zit of met skype op de achtergrond, ipv een anonieme groep online.

Mijn favoriete spreuk is tot nu toe ijs-ijs-lightning-lightning-shield. Vooral als je deze in je zwaard stopt (via shift+Leftclick) en dan richting goblins slaat is het indrukwekkend hoe snel ze neergaan :7 Ik heb ook een AoE spell gevonden die het spel eigenlijk veel minder leuk maakt, omdat bijna alles er in 1 keer door sterft. Maar goed, ik heb dan ook alleen maar ervaring met de demo, dus wie weet heb je er in het echte spel veel minder aan.
pi_92146783
Ik ben nu bekend met alle "special" spells dus die button bash ik nu elk potje waardoor ik effectief alle mobs en teammates dood. :D (ik revive ze tenminste hehe)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92146922
Drumstick kom op mijn server xD
pi_92146951
Ik heb meestal een shield op mezelf die constant volledige health heeft omdat ik een staff of life gebruik.
Vlak voor een gevecht cast ik rain en vervolgens val ik ze aan met lightning+arcane+ice.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_92146974
Ik ben momenteel aan het hosten op: 83.80.233.129:27016
pi_92147493
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef totalvamp het volgende:
Drumstick kom op mijn server xD
Sorry, ik heb morgen een toets bedrijfsadministratie waar ik totaal nog niet voor heb geleerd. En ik ben er vandaag achter gekomen dat leren plus magicka geen goeie combi is. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92148171
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Sorry, ik heb morgen een toets bedrijfsadministratie waar ik totaal nog niet voor heb geleerd. En ik ben er vandaag achter gekomen dat leren plus magicka geen goeie combi is. :P
Dit is dus exact de reden waarom ik het spel nog niet gekocht heb ;)
pi_92156602
De Thunderstorm Magicka is wel goed als je zo'n suicidale tovenaar bent...
pi_92222486
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef dfnk het volgende:
De Thunderstorm Magicka is wel goed als je zo'n suicidale tovenaar bent...
een hoop shields casten helpt dan ook :P of een lightning shield op jezelf
Rain + Thunderstorm = win
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:32:41 #62
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92242360
Ik zag dit spel gisteren op Steam staan en leek mij best leuk. Dus ik de demo downloaden, maar ik krijg het spel maar niet aan de praat :? Ik heb geen super videokaart, maar dan moet ik hem toch nog kunnen spelen? :?
Als ik hem opstart, krijg ik de pagina op Steam van Magicka, meer gebeurd er niet. :? Steam ook al opnieuw opgestart, laptop opnieuw opgestart, niks helpt.
Ligt het nu gewoon puur aan mijn videokaart? (ATI Radeon 5650 HD)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_92242467
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Moron het volgende:
Ik zag dit spel gisteren op Steam staan en leek mij best leuk. Dus ik de demo downloaden, maar ik krijg het spel maar niet aan de praat :? Ik heb geen super videokaart, maar dan moet ik hem toch nog kunnen spelen? :?
Als ik hem opstart, krijg ik de pagina op Steam van Magicka, meer gebeurd er niet. :? Steam ook al opnieuw opgestart, laptop opnieuw opgestart, niks helpt.
Ligt het nu gewoon puur aan mijn videokaart? (ATI Radeon 5650 HD)
Daar ligt het aan. :P Magicka ondersteund geen geïntegreerde videokaarten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92243377
Damn, nu op chapter 3 maar ik kom niet langs dat stuk waarin druids en die bokken en bomen tegelijk op je in gaan raggen.
pi_92246634
q+r q+r q+r als je low op hp bent earth plus shield op jezelf en dan healen, en herhaal werkt goed.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92247188
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef drumstickNL het volgende:
q+r q+r q+r als je low op hp bent earth plus shield op jezelf en dan healen, en herhaal werkt goed.
Thanks zal het eens proberen.
pi_92390874
Zitten echt fucking irritante bugs in. Ik spam steeds ESD om tegenstanders te blokken waarna ik lightning bolts gebruik. Probleem is dat die automatisch op je eigen blokkade gericht worden. Echt bijzonder kut en onlogisch. En nog irritanter is dat je niet zelf kan kiezen waar je emergency teleport naartoe gaat. Af en toe knal je dan gewoon buiten beeld en dan duwt zo'n kutbeest je over de rand.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92391203
Godverdomme, net weer...buiten beeld geteleport dus ik zie godverdomme mijn health bar niet eens. Kutspel.
pi_92391252
GVD! En als je quit en weer begint, moet je aan het begin van de chapter beginnen. Wat een KUTspel.
pi_92394485
Geen stress. Spel is prima te doen (nou ja, vanaf update 7 iig wel). Al weer uitgespeeld. :9

If all else fails:
SPOILER
Als iemand tips nodig heeft om een bepaalde baas te verslaan dan hoor ik het wel. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
GVD! En als je quit en weer begint, moet je aan het begin van de chapter beginnen. Wat een KUTspel.
Dat is inderdaad erg jammer. Ik mis ook een optie om een favoriet hoofdstuk opnieuw te spelen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_92403773
Haha, ik moet zeggen dat de bugs soms wel grappig zijn. Je moet weten waar ze zitten en ze dan uit de weg gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92439208
Het spel is wel een heel stuk stabieler geworden in een week. Ik kan regelmatig nu gewoon een multiplayer challange/ adventure doen. en die blijven toch wel het leukste..
pi_92440318
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe versla je die slang man, het enige waar ik zn hoofd mee kan raken is point blank vuur (doet bijna niks) of soms met een rots en dan ook bijna geen damage.

Dood gaan is haast onmogelijk hier als je geen ei bent, maar ik kan gewoon geen damage op hem doen
vuurbal laden wahcten tot ie naarde grond komt en boem.
pi_92596188
Sommige chapters zijn best lastig. Die monsters maken je af binnen 6 seconden.
pi_92606335
Ha, vandaag uren tegen death gevochten totdat we eindelijk doorkregen dat hij met life doodging. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92615150
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ha, vandaag uren tegen death gevochten totdat we eindelijk doorkregen dat hij met life doodging. :P
Ja toen had ik ook ineens een moment van DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 8)7
pi_92711221
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef totalvamp het volgende:
Sommige chapters zijn best lastig. Die monsters maken je af binnen 6 seconden.
eerder binnen 0.1
Zit nu vast in 7e chapter, moet een aantal "arena's" uitspelen. Ga je dood moet je weer bij de eerste beginnen.
Meest hinderlijke vind ik nog wel de saves want als ik nu het spel afsluit saved die niet de eerste arena maar begint die weer helemaal aan het begin van het level......
pi_92711307
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja toen had ik ook ineens een moment van DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 8)7
hehe same. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92711348
gvd zeg kut spel is dit
Zulke bullshit, zijn ze bijna dood blazen ze je nog even vanaf de andere kant van het level het level af.
Sure :')
Geen zin in deze bullshit combat

[ Bericht 84% gewijzigd door Ame_thyst op 13-02-2011 12:19:06 ]
pi_92712459
kun je ook tegen hen gebruiken, je kan bijna al die lui bij de bossfight in chapter 7 met je rechtermuisknop over het randje duwen..
pi_92794939
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef dfnk het volgende:
kun je ook tegen hen gebruiken, je kan bijna al die lui bij de bossfight in chapter 7 met je rechtermuisknop over het randje duwen..
E+S spammen dan vliegen ze ook alle kanten op
pi_92860645
Ik heb hem eergister ook gekocht. Grappig spelletje, alleen jammer dat het nogsteeds vol met bugs zit. Moet wel lachen om het taaltje.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_93148235
Jaaaaaaaaa hij doet het eindelijk :) meteen maar in episode 5 :D

Welke spells zijn musthave? Ik spam nu vaak AOE ice , en water gevolgd door lighting...
pi_93148280
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

vuurbal laden wahcten tot ie naarde grond komt en boem.
Shield voor jezelf casten, beetje boosten en wachten tottie zn kop op je af ggooid, uiteindelijk molt hij zichzelf door te crashen op je shields :)

en AOE arcane helpt ook wel
pi_93150314
Leuke oneshot: ice ice ice ice earth. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:00:55 #87
206131 RethXoth
Kaastosti met salami
pi_93537893
_O_ Waaattt!! Ik heb zin in Vietnam :Y
pi_93538287
_O_ What the hell, epica! :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93568519
yay updates :D

kan niet wachten ^^
pi_95457795
Magicka: Vietnam is gereleased!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:09:27 #91
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_99741628
Even een schopje omdat ik dit leuke spelletje sinds een paar dagen in bezit heb.

Ben nu op level twee en wordt de hele tijd het scherm af gebombardeerd door bommengooiers.

Hectiek, paniek, ik doe maar wat en meer dan de helft van de tijd blaas ik mezelf op _O-

Hilarisch *O* *O* *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_99800564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Verbal het volgende:
Even een schopje omdat ik dit leuke spelletje sinds een paar dagen in bezit heb.

Ben nu op level twee en wordt de hele tijd het scherm af gebombardeerd door bommengooiers.

Hectiek, paniek, ik doe maar wat en meer dan de helft van de tijd blaas ik mezelf op _O-

Hilarisch *O* *O* *O*

V.
Je kunt die bommen ook terug blazen naar de gooier, dan blaast hij zichzelf op _O-
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_100197311
Na dit alles gelezen te hebben weet ik ook weer welke game ik vanavond ga aanschaffen!

Edit: Heb de game gehaald en hij is wel leuk erg chaotisch maar dat is ook gelijk een + punt had een echt wtf momentje toen ik de spell "crash to desktop" deed had het kunnen weten met die naam maar jah denk dat iedereen die spel wel een keer heeft gedaan :9

[ Bericht 68% gewijzigd door SMD op 01-08-2011 19:47:35 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:43:31 #94
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_100212779
Freeze mines zijn te gek _O_ R-E-S

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_100404239
Deze game wordt wel tig keer leuker met vrienden :P Mayhem gegarandeerd
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:57:05 #96
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_103983202
Onlangs heb ik het spel ook ontdekt. Vooral als je het net speelt is het erg kut... je zit constant te kijken welke toetsen je moet indrukken om elementen te combineren, maar later gaat dat beter.

En dan in een druk gevecht in alle hektiek per ongeluk een dodelijke spell op jezelf casten. |:(
pi_104000320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef DemonRage het volgende:
Onlangs heb ik het spel ook ontdekt. Vooral als je het net speelt is het erg kut... je zit constant te kijken welke toetsen je moet indrukken om elementen te combineren, maar later gaat dat beter.

En dan in een druk gevecht in alle hektiek per ongeluk een dodelijke spell op jezelf casten. |:(
of op je vrienden xD altijd grappig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')