heb je al op hun forum gekeken? Heb je al geprobeerd bijv alle andere apps af te sluiten enzo? Bij mij gaf firefox met flash aan problemen :Squote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Krijg het spel gewoon niet lekker werkend, best wel frustrerend als je de dungeon niet eens meer uitkomt voordat het spel zichzelf afsluit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja windows only voor nu (ze hebben plannen dit naar de xbox/ps3 te porten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij werk multiplayer alleen nog niet zo lekker.. met singleplayer bij het laatste hoofdstuk dus hopelijk wordt dat snel opgelost.
voor zover ik weet heb je Challenge en Adventure mode.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:39 schreef Gorefieldt het volgende:
Boom, heb hem ook gekocht. Ga eerst even met de single player spelen om te kijken hoe alles werkt, ben benieuwd!
Trouwens, hoe werkt het met multiplayer? Kan je gewoon met 4 man ergens naartoe gaan, allemaal wat anders doen en de volgende dag op hetzeflde punt beginnen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:
[..]
voor zover ik weet heb je Challenge en Adventure mode.
Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
Ok dan, dus een groepje van vier kan gewoon vrolijk verder gaan waar ze waren gebleven met Adventure mode. Klinkt goed in ieder geval!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:
[..]
voor zover ik weet heb je Challenge en Adventure mode.
Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |