abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91963854
Hij is niet echt zwaar dus het probleem ligt ergens anders.

Net na lang zoeken een succesvolle multiplayer match gehad. Was echt gaaf. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91964569
Krijg het spel gewoon niet lekker werkend, best wel frustrerend als je de dungeon niet eens meer uitkomt voordat het spel zichzelf afsluit....
pi_91965070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Krijg het spel gewoon niet lekker werkend, best wel frustrerend als je de dungeon niet eens meer uitkomt voordat het spel zichzelf afsluit....
heb je al op hun forum gekeken? Heb je al geprobeerd bijv alle andere apps af te sluiten enzo? Bij mij gaf firefox met flash aan problemen :S
pi_91967567
Had zelf een probleem waarbij mijn muis niet meer werkte als ik multiplayer servers ging leaven. Ook apart. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91967596
Ik hoop dat ze deze game blijven doorontwikkelen. O+
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91967865
Dat zal vast wel ;) ik denk dat ze meer belangstelling hebben dan ze zelf hadden gedacht :P

net als Super Meat Boy pff dat spel!!! arghhh ik droom er soms over
pi_91968124
Hoe versla je die slang man, het enige waar ik zn hoofd mee kan raken is point blank vuur (doet bijna niks) of soms met een rots en dan ook bijna geen damage.

Dood gaan is haast onmogelijk hier als je geen ei bent, maar ik kan gewoon geen damage op hem doen
pi_91968266
Poh ik moet niet zo snel opgeven :P volgensmij zijn er echt duizend methoden, momenteel sluit ik mezelf op in een steen met vuur erbij zodat zn bek in de fik vliegt als ie me bijt
pi_91968424
ja zoiets deed ik ook xD een shield opzetten voor je en daarvoor bommen leggen met E + S dacht ik dan krijg je arcane bommen :P en als je meer tijd hebt voeg je daaraan nog lightning en vuur toe :P
pi_91968724
Windows Only?
pi_91968949
Maar hij loopt niet rond, dus die arcane bommen gaat niet af.
het enige waar ik hem fatsoenlijk mee kan raken is naast hem staan en zo'n vuur steen op mezelf droppen (valt van boven recht op z'n hoofd). Maar zelfs dan lijkt t nog uren te duren...
pi_91969237
Is dit een bug ofzo.... mijn heals werken gewoonweg niet soms. Terwijl er geen neven effecten op me zitten en die slang ff weg is, doe ik gewoon life + scroll wheel klikken en dan cast ik heal op mezelf maar ik krijg er niks bij
pi_91969686
Ja dat heb ik soms ook :O heb je een shield op jezelf? dan heal je dat. Anders heb ik ook geen idee heb het wel vaker meegemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja windows only voor nu (ze hebben plannen dit naar de xbox/ps3 te porten).
pi_91970869
Ik had het meer over OSX/Linux :P
pi_91971156
Ja met shield op mezelf heb ik ook al gemerkt, maar zelfs soms als ik geen shield aan heb doet de heal het niet.

Daarnaast eindigt de demo als je de boss op 50% hebt :')
pi_91971870
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik had het meer over OSX/Linux :P
daarvoor heb je toch WINE? ik weet niet precies hoe je op OSX kan emuleren
pi_91973198
BANANA!

Dat je heals het niet meer doen is volgens mij doordat je een soort van protection aura hebt gecast tegen het groene nature (?) element.

Door de combinatie shield + een bepaalde element en met middelste muisknop krijg je zo'n aura (Volgens mij).

Wat voor mij bij die slang wel goed werkte is op het moment dat hij aanvalt een combinatie met arcane element casten zodat er een beam/ straal onstaat waar de slang dan vol met zijn hoofd in duikt.

arcane + lightning + ieder ander element (behalve water of steen) werkt prima

En wat betreft die om die tome in het begin:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij werk multiplayer alleen nog niet zo lekker.. met singleplayer bij het laatste hoofdstuk dus hopelijk wordt dat snel opgelost.
pi_91979533
Kut zooi, MP disconnect nu automatisch ingame? :?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91990901
Ik zit nu zelf in chapter 6 :)
te vaak vermoord in 5 :P vaak van die lullige dingen dat je denk WHY???
Laat nooit een rennende mob je beuken.. als je bij een rand staat vlieg je eraf.
pi_92005659
Erg moeilijk om een goede multiplayer match te vinden. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92027149
Boom, heb hem ook gekocht. Ga eerst even met de single player spelen om te kijken hoe alles werkt, ben benieuwd!

Trouwens, hoe werkt het met multiplayer? Kan je gewoon met 4 man ergens naartoe gaan, allemaal wat anders doen en de volgende dag op hetzeflde punt beginnen?
pi_92027235
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:39 schreef Gorefieldt het volgende:
Boom, heb hem ook gekocht. Ga eerst even met de single player spelen om te kijken hoe alles werkt, ben benieuwd!

Trouwens, hoe werkt het met multiplayer? Kan je gewoon met 4 man ergens naartoe gaan, allemaal wat anders doen en de volgende dag op hetzeflde punt beginnen?
voor zover ik weet heb je Challenge en Adventure mode.
Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
pi_92027271
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Bij Adventure kies je een save en begin je vanaf daar (een heel chapter en de volgende).
Bij Challenge kom je in een arena en moet je daar verschillende waves van monsters verslaan
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ok dan, dus een groepje van vier kan gewoon vrolijk verder gaan waar ze waren gebleven met Adventure mode. Klinkt goed in ieder geval!
pi_92034809
Heb nog niet echt een goede 4man groep gevonden. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 30 januari 2011 @ 21:59:24 #50
234969 KaasManiak
I'm lovin' it!
pi_92101666
ook maar eens even uitproberen :)
Gieters komen harder aan dan popcorn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: