abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92107454
Ik had eergister een goede 4 man groep :)
Het is wel lastig xD ben vaak genoeg opgeblazen of heb andere vaak genoeg vermoord xD

Het is wel een stuk beter sinds de laatste patch.

Als je het spel hebt voeg me toe op steam zodat we zelf games kunnen maken.
mijn steam name is: totalvamp@hotmail.com
pi_92112048
Had gisteren ook een goede groep, het spel helemaal gedaan. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92145687
Heb de demo gedownload en het is echt een leuk spel (soms wat frustrerend, maar dat is alleen maar goed :)). Jammer alleen dat co-op niet werkt in de demo. Denk dat ik het koop zodra mijn tentamens voorbij zijn. Ik hoop dat ik mijn broer kan overtuigen het ook te kopen, en dan geef ik mijn vriendin een kopie kado voor valentijnsdag (romanticus die ik ben) zodat we met z'n 3-en alle spreuken op elkaar kunnen gaan uittesten. Dit is volgens mij echt zo'n spel dat goed tot zijn recht komt als je het speelt met mensen die je persoonlijk kent, of je nou samen op de bank zit of met skype op de achtergrond, ipv een anonieme groep online.

Mijn favoriete spreuk is tot nu toe ijs-ijs-lightning-lightning-shield. Vooral als je deze in je zwaard stopt (via shift+Leftclick) en dan richting goblins slaat is het indrukwekkend hoe snel ze neergaan :7 Ik heb ook een AoE spell gevonden die het spel eigenlijk veel minder leuk maakt, omdat bijna alles er in 1 keer door sterft. Maar goed, ik heb dan ook alleen maar ervaring met de demo, dus wie weet heb je er in het echte spel veel minder aan.
pi_92146783
Ik ben nu bekend met alle "special" spells dus die button bash ik nu elk potje waardoor ik effectief alle mobs en teammates dood. :D (ik revive ze tenminste hehe)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92146922
Drumstick kom op mijn server xD
pi_92146951
Ik heb meestal een shield op mezelf die constant volledige health heeft omdat ik een staff of life gebruik.
Vlak voor een gevecht cast ik rain en vervolgens val ik ze aan met lightning+arcane+ice.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_92146974
Ik ben momenteel aan het hosten op: 83.80.233.129:27016
pi_92147493
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef totalvamp het volgende:
Drumstick kom op mijn server xD
Sorry, ik heb morgen een toets bedrijfsadministratie waar ik totaal nog niet voor heb geleerd. En ik ben er vandaag achter gekomen dat leren plus magicka geen goeie combi is. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92148171
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Sorry, ik heb morgen een toets bedrijfsadministratie waar ik totaal nog niet voor heb geleerd. En ik ben er vandaag achter gekomen dat leren plus magicka geen goeie combi is. :P
Dit is dus exact de reden waarom ik het spel nog niet gekocht heb ;)
pi_92156602
De Thunderstorm Magicka is wel goed als je zo'n suicidale tovenaar bent...
pi_92222486
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef dfnk het volgende:
De Thunderstorm Magicka is wel goed als je zo'n suicidale tovenaar bent...
een hoop shields casten helpt dan ook :P of een lightning shield op jezelf
Rain + Thunderstorm = win
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:32:41 #62
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92242360
Ik zag dit spel gisteren op Steam staan en leek mij best leuk. Dus ik de demo downloaden, maar ik krijg het spel maar niet aan de praat :? Ik heb geen super videokaart, maar dan moet ik hem toch nog kunnen spelen? :?
Als ik hem opstart, krijg ik de pagina op Steam van Magicka, meer gebeurd er niet. :? Steam ook al opnieuw opgestart, laptop opnieuw opgestart, niks helpt.
Ligt het nu gewoon puur aan mijn videokaart? (ATI Radeon 5650 HD)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_92242467
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Moron het volgende:
Ik zag dit spel gisteren op Steam staan en leek mij best leuk. Dus ik de demo downloaden, maar ik krijg het spel maar niet aan de praat :? Ik heb geen super videokaart, maar dan moet ik hem toch nog kunnen spelen? :?
Als ik hem opstart, krijg ik de pagina op Steam van Magicka, meer gebeurd er niet. :? Steam ook al opnieuw opgestart, laptop opnieuw opgestart, niks helpt.
Ligt het nu gewoon puur aan mijn videokaart? (ATI Radeon 5650 HD)
Daar ligt het aan. :P Magicka ondersteund geen geïntegreerde videokaarten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92243377
Damn, nu op chapter 3 maar ik kom niet langs dat stuk waarin druids en die bokken en bomen tegelijk op je in gaan raggen.
pi_92246634
q+r q+r q+r als je low op hp bent earth plus shield op jezelf en dan healen, en herhaal werkt goed.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92247188
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef drumstickNL het volgende:
q+r q+r q+r als je low op hp bent earth plus shield op jezelf en dan healen, en herhaal werkt goed.
Thanks zal het eens proberen.
pi_92390874
Zitten echt fucking irritante bugs in. Ik spam steeds ESD om tegenstanders te blokken waarna ik lightning bolts gebruik. Probleem is dat die automatisch op je eigen blokkade gericht worden. Echt bijzonder kut en onlogisch. En nog irritanter is dat je niet zelf kan kiezen waar je emergency teleport naartoe gaat. Af en toe knal je dan gewoon buiten beeld en dan duwt zo'n kutbeest je over de rand.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92391203
Godverdomme, net weer...buiten beeld geteleport dus ik zie godverdomme mijn health bar niet eens. Kutspel.
pi_92391252
GVD! En als je quit en weer begint, moet je aan het begin van de chapter beginnen. Wat een KUTspel.
pi_92394485
Geen stress. Spel is prima te doen (nou ja, vanaf update 7 iig wel). Al weer uitgespeeld. :9

If all else fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand tips nodig heeft om een bepaalde baas te verslaan dan hoor ik het wel. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
GVD! En als je quit en weer begint, moet je aan het begin van de chapter beginnen. Wat een KUTspel.
Dat is inderdaad erg jammer. Ik mis ook een optie om een favoriet hoofdstuk opnieuw te spelen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_92403773
Haha, ik moet zeggen dat de bugs soms wel grappig zijn. Je moet weten waar ze zitten en ze dan uit de weg gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92439208
Het spel is wel een heel stuk stabieler geworden in een week. Ik kan regelmatig nu gewoon een multiplayer challange/ adventure doen. en die blijven toch wel het leukste..
pi_92440318
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe versla je die slang man, het enige waar ik zn hoofd mee kan raken is point blank vuur (doet bijna niks) of soms met een rots en dan ook bijna geen damage.

Dood gaan is haast onmogelijk hier als je geen ei bent, maar ik kan gewoon geen damage op hem doen
vuurbal laden wahcten tot ie naarde grond komt en boem.
pi_92596188
Sommige chapters zijn best lastig. Die monsters maken je af binnen 6 seconden.
pi_92606335
Ha, vandaag uren tegen death gevochten totdat we eindelijk doorkregen dat hij met life doodging. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')