Je gebruikt Plume?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappig
Dat lijkt me dus irritantquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappig
Gravity. Lekker alles in 1. Twitter, Facebook, 4square en foto's uploadenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile ().
krijg je wel een beetje het sms ideequote:
quote:[..]
Gravity. Lekker alles in 1. Twitter, Facebook, 4square en foto's uploaden
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt superquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile ().
Geen idee, staat alleen maar Twitter??quote:
Fail, nieuwe telefoon kopen maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Abboquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fail, nieuwe telefoon kopen maar..
vrouwen en techniekquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt super
[..]
Geen idee, staat alleen maar Twitter??
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt super
[..]
Geen idee, staat alleen maar Twitter??
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik twitter alleen via de website,
ik luister nog ff Tribute en dan moet ik eigenlijk echt naar bed....7uur gaat de wekker...maar misschien slaap ik een uurtje langer. leve de zelf in te delen werktijden!
trustekusje voor de dames die dat willen en een aai over de bol voor de heren!
Ja, soms wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus irritant![]()
[..]
Ik zie Plume en Gravity veel voorbij komen. Eens googlen morgen of ze beschikbaar zijn voor Windows Mobile.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.
Zie bericht hieronder...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik nog downloaden, heb het al wel gezien. Wat is er anders aan?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik twitter alleen via de website,
ik luister nog ff Tribute en dan moet ik eigenlijk echt naar bed....7uur gaat de wekker...maar misschien slaap ik een uurtje langer. leve de zelf in te delen werktijden!
trustekusje voor de dames die dat willen en een aai over de bol voor de heren!
Ik heb, zolang het nog kan, de oude site. Kan nog niet aan de nieuwe wennenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en website twitteren, leuk hoor, die nieuwe look, maar het haalt het bij lange na niet bij applicaties...
Slaap lekker en tot morgenvroeg!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu wél pitten. Tot vanochtend![]()
.
Trusten Pinoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
.
Owee als je morgen toetsen moet makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
.
Wanneer? nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
Ze gaan Domien wakker bellen met een fanfarekorps
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
Ze gaan Domien wakker bellen met een fanfarekorps
Ik ook. Ik moet verdorie nog afwassen en m'n kamer opruimen en owja, ook nog eens slapen en dat voor 9 uur morgenochtendquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ga ik toch maar ff luisteren
Ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ga ik toch maar ff luisteren
Ik hoef niks meer te doen, behalve slapen en zorgen dat ik morgenvroeg fris en fruitig om 7 uur op kantoor zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet verdorie nog afwassen en m'n kamer opruimen en owja, ook nog eens slapen en dat voor 9 uur morgenochtend
Je moet een toets maken morgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:11 schreef justmattie het volgende:
Zal ik er nog voor wakker blijven![]()
?
I know. Daarom ga ik ook maar afsluitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |