je mag best trots zijn op je stad...ik juich tegenwoordig voor Cambuur......kan dat uberhaupt??quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje juichen omdat FC Groningen heeft verloren van Utrecht
je hebt ook niets voor me overquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik wou niet zoveel cheerleaders aanklikken. Lui
Haha, bestaan die nog?! Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag best trots zijn op je stad...ik juich tegenwoordig voor Cambuur......kan dat uberhaupt??
[..]
je hebt ook niets voor me over
Kan jij, van de Muzikanten kop, hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43085508 snel een twitterlist maken?quote:
ik kan alles, maar het gaat wel even duren dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan jij, van de Muzikanten kop, hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43085508 snel een twitterlist maken?
Zeg Hans, wat vind jij eigenlijk van Lola kite??quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch Krach... de nieuwe Silent Express.
dus dat betekent dat je het handmatig moet gaan doen? Want dan doe ik het zelf wel...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan alles, maar het gaat wel even duren dan.
Ah, je hebt het onderschritf gevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi minthy,
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Eerste single klinkt echt veelbelovendquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg Hans, wat vind jij eigenlijk van Lola kite??
Ja hè? Word er ook erg vrolijk van! Ben benieuwd naar de restquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie erg positief. Die komen er wel
meer niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie erg positief. Die komen er wel
oh nee dat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus dat betekent dat je het handmatig moet gaan doen? Want dan doe ik het zelf wel...
Everythings Better is de tweede single mensen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie is erg positief. Die komen er wel
SPOILER: VOETBALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me2quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hè? Word er ook erg vrolijk van! Ben benieuwd naar de rest
Oeps! had al een andere slordigheid eruit gehaaldquote:
Nog beter?! Ken de plaat niet. Zo even checken danquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Everythings Better is de tweede single mensen!
Vlak Different Story niet uitwat een plaat
Moet eerlijk zeggen dat ik de titel niet weet van het nummer dat ik mooi vind. Heb wel een yt-link op m'n facebook gezet, maar kan het niet terugvinden?! Kan hier ook geen yt bekijken nu, geen geluid op de computersquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Everythings Better is de tweede single mensen!
Vlak Different Story niet uitwat een plaat
Ik vind vooral Busta 't hele nummer verpesten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Eerste minuut van de Megahit kan ik wel waarderen, de rest... beetje een herhaling van zetten.
Begin gaat nog wel, maar dan wordt het mij ook teveel. Wat een druk gedoe zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind vooral Busta 't hele nummer verpesten.
Caaaaaatch 'm by surpriiiiiiiiiiise *schreeuwt* Nee, doe mij maar de tekstloze versiequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin gaat nog wel, maar dan wordt het mij ook teveel. Wat een druk gedoe zeg
Eens, het heeft echt iets sneus...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
ik vond het de eerste keer al nietswat Rob Stenders zegt, het is een beetje verdacht om, als net bekend is dat tiesto komt bij 3fm, hem dan megahit te maken
gelukkig heeft Domien gisteren door laten schemeren dat DE Staat wel eens de nieuwe zou kunnen worden....wel ee nbeetje laat, maar toch...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
ik vond het de eerste keer al nietswat Rob Stenders zegt, het is een beetje verdacht om, als net bekend is dat tiesto komt bij 3fm, hem dan megahit te maken
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig heeft Domien gisteren door laten schemeren dat DE Staat wel eens de nieuwe zou kunnen worden....wel ee nbeetje laat, maar toch...
SPOILER: Uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
SPOILER: Uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tof!SPOILER: Uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILER: Uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geeft wel aan dat het nergens op slaat dat die Tiesto Megahit is geworden. De staat had deze week Megahit moeten zijn en dat was ook het geval geweest als het Tiesto nieuws een week later naar buiten zou zijn gebracht. De Staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig heeft Domien gisteren door laten schemeren dat DE Staat wel eens de nieuwe zou kunnen worden....wel ee nbeetje laat, maar toch...
SPOILER: Uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
truequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
Muse, voor mij DE Band van de Zeroes!
Ik ben nieuwsgierig! En de rest met mij als je zulke tekst postquote:
Ik deel nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig! En de rest met mij als je zulke tekst post
Popje toch, komt nog wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
16 en sexueel gefrustreerd, maar je vroeg het niet aan mij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
16 en sexueel gefrustreerd, maar je vroeg het niet aan mij
dat was ik ook toen ik 16 was! en toen ik 17 en 18 wasquote:
Zullen ze wel vaker hebben, denk ik. Lijkt me wel naar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Een stukje maatschappelijk werk aan deze kant van de radio. Sms van iemand die zelfmoord wilde plegen. Maar even gebeld. Brrr,niks an.Triest
@marijkeroskam
nee, das geen prettige situatie. respect dat ze dan wel even belt....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Een stukje maatschappelijk werk aan deze kant van de radio. Sms van iemand die zelfmoord wilde plegen. Maar even gebeld. Brrr,niks an.Triest
@marijkeroskam
Goeiequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat enquete? En jij wordt Nederlands-docente?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
GoeieEr stond eerst onderzoek en toen zag ik dat Rudy enquete had gebruikt, dus wijzigde ik dat. Pino, wat een held ben je!
Weet je, ik lees die zin nog eens over, maar 'die diepgaande enquete' wordt em ook niet hoor.quote:
Eigenlijk vind ik van wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet je, ik lees die zin nog eens over, maar 'die diepgaande enquete' wordt em ook niet hoor.
Mookje!quote:
niets, maar de plugplaat wordt omschreven als Queen meets Jim Carry...quote:
Ach, ik kijk niet zo nauwquote:
te kort wel, meer draaien dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ra ra ra! Neh, doet 't em niet voor mij. Te kort ook.
als je maar niet in je drinkenpak plast!quote:
Ik mag ook niks hier...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je maar niet in je drinkenpak plast!
nja, eigenlijk moet je het ook zelf weten, maar zet het pak dan aub niet in mijn koelkast!quote:
dat wordt een lang feest.....40 jaar! gaan ze voor het Guinness boek ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
40 JAAR OOR FEEST: 4 APRIL PARADISO
@muziekfeeds
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ra ra ra! Neh, doet 't em niet voor mij. Te kort ook.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt een lang feest.....40 jaar! gaan ze voor het Guinness boek ofzo?
Dankje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, fijne verjaardag
.
Rockquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt een lang feest.....40 jaar! gaan ze voor het Guinness boek ofzo?
Gefeliciteeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje!
Tis verdorie al 2 over, ik bedenk het me nu pas
Dankje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd
Zelfde dag jarig als mn opa
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Domien is jarig!
haha kan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje!
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje!
Nogmaals, ik mag hier ook niks meer...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, eigenlijk moet je het ook zelf weten, maar zet het pak dan aub niet in mijn koelkast!
ja, maar mijn koelkast is niet de jouwe....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik mag hier ook niks meer...
Dat dondert mij toch zeker niks, ik wil hem hier ook niet hebben!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar mijn koelkast is niet de jouwe....
Die taart kom zooo vaak langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bier, tieten en taart voor de jarige
Dat is tenminste een taartquote:
dus plas jij maar lekker in je drinkenpak!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dondert mij toch zeker niks, ik wil hem hier ook niet hebben!
Wat moet ik eigenlijk met tieten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bier, tieten en taart voor de jarige
Pics.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet ik eigenlijk met tieten?Ik heb ze zelf al
ja, daar hebben we geen pics van dus doen we het met substitietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar is dat seksueel gefrustreerde pubertje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar hebben we geen pics van dus doen we het met substitieten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.
nja, Hole kan het nog bevestigenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.
Voorgevuld nog welquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Hole kan het nog bevestigennja, tenzij je toen een voorgevulde beha droeg, maar zo ben jij volgens mij niet!
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?quote:
Irl? Nee, ik skip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?
in da club? of Candyshop???quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie vraagt voor mij dat nummer van 50 cent aan bij Rudy?![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?
En ik ben nog steeds pissig om dat pak drinkenquote:
We're gonna party like it's your birthday! Weet zo niet hoe die heetquote:
jee, jij bent ook snel over de zeik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds pissig om dat pak drinken
zie je twittertimelinequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
We're gonna party like it's your birthday! Weet zo niet hoe die heet
ik vind het geen probleem hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
Wel vreselijk onbeschoft van mezelf om via jullie een nummer aan te vragen op 3FMMaar ik ben gewend dit nummer voor anderen aan te vragen in kroegen en zulks
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik ga richting bed, trusten all![]()
![]()
Trusten! Succes nog met Frans en wiskundequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jee, jij bent ook snel over de zeik!
Danku!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten! Succes nog met Frans en wiskunde
tja, prioriteiten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
Wat een baas die Pino, hij gaat er vandoor en iedereen is stil.
dit topic staat op een gedeelde 2e plaats met FootballManager...en dat ben ik nu beide niet heel druk aan t doen....quote:
Welterusten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
langzaamaan eens naar bed gaan. nog ff rudy afluisteren, hoop dat ie nog ff wat leuks draait....
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
Hoor ik nou TweetDeck op de achtergrond?
ben nog niet weg hoor, nog even naar prio 1 toequote:
Dat geluid kun je ook gewoon uitzetten hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....
ik kon hte niet vinden en ik vond het onoverzichtelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geluid kun je ook gewoon uitzetten hoor
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Birdquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....
nja, misschien geef ik het morgen nog een keer een kans, of t weekend ofzo....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Bird
Ik vind het juist overzichtelijk. En je kan ook zoveel aanpassen. Relaxt zijn filters, bepaalde tweets weg laten filteren als je bijv. iets nog niet gezien hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon hte niet vinden en ik vond het onoverzichtelijk
Die kan ik ook wel eens proberenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Bird
die gebruik ik op school, maar die werkt bij lange na nog niet zo goed als de desktop tweetdeck imhoquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel eens proberen![]()
Ik heb nu Tweetdeck op een tabblad van chrome
Dan mis ik altijd behoorlijk wat @replies, die zie ik om de één of andere reden nooit allemaal in m'n timeline. Nu heb ik gewoon timeline, @replies en trending als vaste kolommen, soms nog een bepaalde search erbij ofzo. Het enige wat ik nog mis is een auto-aanvulfunctie van nicknames, zoals de website wel doet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
Tweetdeck heb ik wel, maar gebruik het nooit. Tweet het meest via m'n telefoon of via de website
Ik vond die desktopversie kut. En ik hou niet van allemaal icoontjes en shit op mijn taakbalkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die gebruik ik op school, maar die werkt bij lange na nog niet zo goed als de desktop tweetdeck imho
dan doe je geen icoontjequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vond die desktopversie kut. En ik hou niet van allemaal icoontjes en shit op mijn taakbalk
Scheelt dat ik toetsweek heb, en vandaag tot maximaal 11u kan uitslapen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik korte nachtjes had, maar jij kan er ook wat van!!
Neuh. Dit tabblad bevalt me welquote:
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan mis ik altijd behoorlijk wat @replies, die zie ik om de één of andere reden nooit allemaal in m'n timeline. Nu heb ik gewoon timeline, @replies en trending als vaste kolommen, soms nog een bepaalde search erbij ofzo. Het enige wat ik nog mis is een auto-aanvulfunctie van nicknames, zoals de website wel doet.
Ah, lekker! Ik moet om 7 uur weer present zijn op kantoor en werken tot 11 uur...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik toetsweek heb, en vandaag tot maximaal 11u kan uitslapen..
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile (quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappig
Je gebruikt Plume?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus irritantquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Gravity. Lekker alles in 1. Twitter, Facebook, 4square en foto's uploadenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile ().
krijg je wel een beetje het sms ideequote:
quote:[..]
Gravity. Lekker alles in 1. Twitter, Facebook, 4square en foto's uploaden
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt superquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile ().
Geen idee, staat alleen maar Twitter??quote:
Fail, nieuwe telefoon kopen maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Abboquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fail, nieuwe telefoon kopen maar..
vrouwen en techniekquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt super
[..]
Geen idee, staat alleen maar Twitter??
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon de eerste app die ik tegenkwam gepakt, werkt super
[..]
Geen idee, staat alleen maar Twitter??
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik twitter alleen via de website,
ik luister nog ff Tribute en dan moet ik eigenlijk echt naar bed....7uur gaat de wekker...maar misschien slaap ik een uurtje langer. leve de zelf in te delen werktijden!
trustekusje voor de dames die dat willen en een aai over de bol voor de heren!
Ja, soms wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus irritant![]()
[..]
Ik zie Plume en Gravity veel voorbij komen. Eens googlen morgen of ze beschikbaar zijn voor Windows Mobile.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.
Zie bericht hieronder...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Officiële Twitterapp dus. Ik zou zeggen, probeer Plume eens.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik nog downloaden, heb het al wel gezien. Wat is er anders aan?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik twitter alleen via de website,
ik luister nog ff Tribute en dan moet ik eigenlijk echt naar bed....7uur gaat de wekker...maar misschien slaap ik een uurtje langer. leve de zelf in te delen werktijden!
trustekusje voor de dames die dat willen en een aai over de bol voor de heren!
Ik heb, zolang het nog kan, de oude site. Kan nog niet aan de nieuwe wennenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en website twitteren, leuk hoor, die nieuwe look, maar het haalt het bij lange na niet bij applicaties...
Slaap lekker en tot morgenvroeg!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu wél pitten. Tot vanochtend![]()
.
Trusten Pinoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
.
Owee als je morgen toetsen moet makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
.
Wanneer? nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
Ze gaan Domien wakker bellen met een fanfarekorps
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
Ze gaan Domien wakker bellen met een fanfarekorps
Ik ook. Ik moet verdorie nog afwassen en m'n kamer opruimen en owja, ook nog eens slapen en dat voor 9 uur morgenochtendquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ga ik toch maar ff luisteren
Ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ga ik toch maar ff luisteren
Ik hoef niks meer te doen, behalve slapen en zorgen dat ik morgenvroeg fris en fruitig om 7 uur op kantoor zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet verdorie nog afwassen en m'n kamer opruimen en owja, ook nog eens slapen en dat voor 9 uur morgenochtend
Je moet een toets maken morgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:11 schreef justmattie het volgende:
Zal ik er nog voor wakker blijven![]()
?
I know. Daarom ga ik ook maar afsluitenquote:
de lijst is klaar http://twitter.com/hole1988/muzikanten3voor12quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
heeft iemand de van lent verrassing van luigi enzo?
Dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 02:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de lijst is klaar http://twitter.com/hole1988/muzikanten3voor12
die zijn speciaal gemaakt. Hij kwam een keer langs (promotie voor een mario game) en toen heeft giel hem een paar jingles laten inspreken. Ik denk ook niet dat je ze ergens kan downloaden. Je kunt proberen om Bouke (producer Bert) te mailen (bouke at 3fm.nl)quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DankjeEn je weet wat ik bedoel? Die verrassing van giel aan bert van lent door luigigeluidjes binnen te halen ofzo?
welterusten schatjequote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens slapenWelterusten allemaal!
![]()
maar er is toch een youtube filmpje van dat giel bert helemaal verrast met al die jingles? En dat bert zegt: Dit is te gek man, echt, te gek enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zijn speciaal gemaakt. Hij kwam een keer langs (promotie voor een mario game) en toen heeft giel hem een paar jingles laten inspreken. Ik denk ook niet dat je ze ergens kan downloaden. Je kunt proberen om Bouke (producer Bert) te mailen (bouke at 3fm.nl)
dat kanaal is verwijderdquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar er is toch een youtube filmpje van dat giel bert helemaal verrast met al die jingles? En dat bert zegt: Dit is te gek man, echt, te gek enzo
gevonden http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0:03:27&end=00:07:05quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je weet het ook niet meer in audio te vinden?
Humor !quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:14 schreef minthy het volgende:
Ze staan weer met een orkest bij Domien voor de deur...
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:22 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben weer te vroeg naar bed gegaan lees ik
mochten er opnames online komen..ik houd me aanbevolen!
goedeMIDDAG allen!
zo, ff wakker worden met Diplo en Tiesto! owja, en Busta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |