Welterusten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
langzaamaan eens naar bed gaan. nog ff rudy afluisteren, hoop dat ie nog ff wat leuks draait....
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
Hoor ik nou TweetDeck op de achtergrond?
ben nog niet weg hoor, nog even naar prio 1 toequote:
Dat geluid kun je ook gewoon uitzetten hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....
ik kon hte niet vinden en ik vond het onoverzichtelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geluid kun je ook gewoon uitzetten hoor
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Birdquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is een kutgeluid en de reden dat ik geen Tweetdeck heb....
nja, misschien geef ik het morgen nog een keer een kans, of t weekend ofzo....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Bird
Ik vind het juist overzichtelijk. En je kan ook zoveel aanpassen. Relaxt zijn filters, bepaalde tweets weg laten filteren als je bijv. iets nog niet gezien hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon hte niet vinden en ik vond het onoverzichtelijk
Die kan ik ook wel eens proberenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck is sowieso kut. Onoverzichtelijk als de pest. Chromed Bird
die gebruik ik op school, maar die werkt bij lange na nog niet zo goed als de desktop tweetdeck imhoquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel eens proberen![]()
Ik heb nu Tweetdeck op een tabblad van chrome
Dan mis ik altijd behoorlijk wat @replies, die zie ik om de één of andere reden nooit allemaal in m'n timeline. Nu heb ik gewoon timeline, @replies en trending als vaste kolommen, soms nog een bepaalde search erbij ofzo. Het enige wat ik nog mis is een auto-aanvulfunctie van nicknames, zoals de website wel doet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
Tweetdeck heb ik wel, maar gebruik het nooit. Tweet het meest via m'n telefoon of via de website
Ik vond die desktopversie kut. En ik hou niet van allemaal icoontjes en shit op mijn taakbalkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die gebruik ik op school, maar die werkt bij lange na nog niet zo goed als de desktop tweetdeck imho
dan doe je geen icoontjequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vond die desktopversie kut. En ik hou niet van allemaal icoontjes en shit op mijn taakbalk
Scheelt dat ik toetsweek heb, en vandaag tot maximaal 11u kan uitslapen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik korte nachtjes had, maar jij kan er ook wat van!!
Neuh. Dit tabblad bevalt me welquote:
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan mis ik altijd behoorlijk wat @replies, die zie ik om de één of andere reden nooit allemaal in m'n timeline. Nu heb ik gewoon timeline, @replies en trending als vaste kolommen, soms nog een bepaalde search erbij ofzo. Het enige wat ik nog mis is een auto-aanvulfunctie van nicknames, zoals de website wel doet.
Ah, lekker! Ik moet om 7 uur weer present zijn op kantoor en werken tot 11 uur...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik toetsweek heb, en vandaag tot maximaal 11u kan uitslapen..
Wat hebben mensen hier eigenlijk voor programma's op hun telefoon voor Twitter eventueel? Ben wel beetje klaar met MoTweets. Overigens heb ik Windows Mobile (quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn telefoon tjilpt bij een @-mention, heel hard. Vooral 's nachts erg grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |