Ja, hij is een allermans vriend en erg vrolijk hij "zingt"nu ook steeds "in de gloria"quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het een heel lief zachtaardig manneke of niet Diaan?
juh, zoiets dacht ik eerst ook. maar ze juicht als we naar yoga gaan. daar komt ze letterlijk der bed wel voor uitquote:
Mijn peuter niet....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:40 schreef Vicky het volgende:
hmm is het lastigeslaaptijd?? Mijn semi-peuter heeft een groot inslaap-probleem momenteel
En we zitten helemaal in de pre-peuter fase... NEE NEE NIET NIET NEE NEE NIET NIET..... Nog 4 maanden...
Dat was ook mijn eerste plan, en met mij samen slapen lukt dan soms nog wel, maar dan is het 's avonds slapen dus een drama. Ik geef dus maar gewoon toe nu, in de hoop dat het een fase is, maar 't bevalt meneer prima zo te merkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
toen begon elin ook zo'n beetje
Nee hoor, die slaapt sins 17mnd pas door maar wel elke nacht en ze gaat liggen en dan is t ook klaar, slaap.
alleen de afgelopen dagen niet...en ze wilde''s middags ook niet meer(maar daar ga ik r nog wel toe dwingen, mijn middaguurtjes! )
Ow wat goed zeg! Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden!! Ze gaat niet naar een PSZ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en vanaf volgende maand gaat ze 2 dagen naar t KDV!
Omdat ik denk dat ze dat heel erg leuk gaat vinden
Misschien moeten wij dat ook gaan doen, maar we komen dan in de "knoop" met Twan. Die moet om 20:00 uur naar bed... zou raar zijn als zijn jongere broertje een half uur later mag. Middagslaapje is dan geen excuus voor Twan, die is erg rechtvaardig en in zijn gedachte is het dan niet "eerlijk". Nou ja, zo lang het lukt zoals we nu doen, houden we dat maar even aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, hier is het andersom. Hij slaapt op het kdv niet meer. Het is gewoon te gezellig. Zeker als zijn vriendje/vriendinnetje ook niet gaan slapen. Thuis lijkt hij het wel iets meer nodig te hebben. En hij vind het ook wel lekker geloof ik..
Maar we wisselen hier gewoon met bedtijden. Slaapt hij 's middags dat gaat hij om half 9 naar boven. Slaapt hij niet, dan rond half 8. Beide keren is hij om 7.15-7.30 weer wakker.
Ik doe dat hier onder het motto, maar jij was er toch ook altijd als eerste..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat goed zeg! Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden!! Ze gaat niet naar een PSZ?
[..]
Misschien moeten wij dat ook gaan doen, maar we komen dan in de "knoop" met Twan. Die moet om 20:00 uur naar bed... zou raar zijn als zijn jongere broertje een half uur later mag. Middagslaapje is dan geen excuus voor Twan, die is erg rechtvaardig en in zijn gedachte is het dan niet "eerlijk". Nou ja, zo lang het lukt zoals we nu doen, houden we dat maar even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |