Ja, hij is een allermans vriend en erg vrolijk hij "zingt"nu ook steeds "in de gloria"quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het een heel lief zachtaardig manneke of niet Diaan?
juh, zoiets dacht ik eerst ook. maar ze juicht als we naar yoga gaan. daar komt ze letterlijk der bed wel voor uitquote:
Mijn peuter niet....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:40 schreef Vicky het volgende:
hmm is het lastigeslaaptijd?? Mijn semi-peuter heeft een groot inslaap-probleem momenteel
En we zitten helemaal in de pre-peuter fase... NEE NEE NIET NIET NEE NEE NIET NIET..... Nog 4 maanden...
Dat was ook mijn eerste plan, en met mij samen slapen lukt dan soms nog wel, maar dan is het 's avonds slapen dus een drama. Ik geef dus maar gewoon toe nu, in de hoop dat het een fase is, maar 't bevalt meneer prima zo te merkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
toen begon elin ook zo'n beetje
Nee hoor, die slaapt sins 17mnd pas door maar wel elke nacht en ze gaat liggen en dan is t ook klaar, slaap.
alleen de afgelopen dagen niet...en ze wilde''s middags ook niet meer(maar daar ga ik r nog wel toe dwingen, mijn middaguurtjes! )
Ow wat goed zeg! Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden!! Ze gaat niet naar een PSZ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en vanaf volgende maand gaat ze 2 dagen naar t KDV!
Omdat ik denk dat ze dat heel erg leuk gaat vinden
Misschien moeten wij dat ook gaan doen, maar we komen dan in de "knoop" met Twan. Die moet om 20:00 uur naar bed... zou raar zijn als zijn jongere broertje een half uur later mag. Middagslaapje is dan geen excuus voor Twan, die is erg rechtvaardig en in zijn gedachte is het dan niet "eerlijk". Nou ja, zo lang het lukt zoals we nu doen, houden we dat maar even aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, hier is het andersom. Hij slaapt op het kdv niet meer. Het is gewoon te gezellig. Zeker als zijn vriendje/vriendinnetje ook niet gaan slapen. Thuis lijkt hij het wel iets meer nodig te hebben. En hij vind het ook wel lekker geloof ik..
Maar we wisselen hier gewoon met bedtijden. Slaapt hij 's middags dat gaat hij om half 9 naar boven. Slaapt hij niet, dan rond half 8. Beide keren is hij om 7.15-7.30 weer wakker.
Ik doe dat hier onder het motto, maar jij was er toch ook altijd als eerste..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat goed zeg! Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden!! Ze gaat niet naar een PSZ?
[..]
Misschien moeten wij dat ook gaan doen, maar we komen dan in de "knoop" met Twan. Die moet om 20:00 uur naar bed... zou raar zijn als zijn jongere broertje een half uur later mag. Middagslaapje is dan geen excuus voor Twan, die is erg rechtvaardig en in zijn gedachte is het dan niet "eerlijk". Nou ja, zo lang het lukt zoals we nu doen, houden we dat maar even aan.
Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Estrys het volgende:
Diaan ik ben zo benieuwd naar Seb en Lennon samenMisschien krijgen ze wel slaande ruzie
Ik had het ook niet over Lennonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar dat ze slaande ruzie krijgen, geloof ik niet.Dat zit niet in Lennon, hij laat zich soms niet de kaas van het brood eten, maar hij is ook heel lief met andere kinderen. Nog iets minder dan 2 weken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over LennonSeb is laatste tijd nogal van het afpakken maar ik hoef geen speelgoed mee te brengen denk ik he?
Knalgezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Kersjes het volgende:
Hier heb ik tegenwoordig een bedwarmertje![]()
Devin slaapt de laatste tijd bij ons in bed. Eerder legden we hem als wij naar bed gingen terug, maar dat wil hij echt niet, wordt dan tig keer huilend wakker en eindigt alsnog bij ons. Dus nu mag hij lekker tussen ons in blijven slapen. met ons 1m80 brede bed gaat dat prima
Van mij hoeft ie niet op zijn kamer hoor. Maar ik hoor DJMO wel vaker over Jan dat hij 's avonds wakker is. Dan is het nu handig om over na te denken. Niet dat hij als de baby er is ineens wel op zijn kamer moet. Omdat ze het over jaloezie heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Er zijn zoveel mensen die samen slapen met hele gezinnen. Gaat over het algemeen heel goed toch?
Ik bedoel: als iedereen het ok vindt, waarom moet een peuter dan op zijn eigen kamer?
Die van ons slaapt toevallig heerlijk op zijn eigen kamer, maar als hij daar zou gaan brullen zou hij wrs ook bij ons eindigen elke nacht hoor. (beginnen niet wrs, er is een tijd dat we ons bed alleen willen)
Zo is het hier ook. Ze moet beginnen in haar bed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef DJMO het volgende:
Hij hoeft van mij juist niet naar z'n kamer als de baby er eenmaal is Stiemiejuist om jaloezie te voorkomen dat de baby wel en hij niet mag. Hij begint wel gewoon op z'n eigen kamer, maar eindigt vaak bij ons. Nou ja, voor hij 16 is zal hij er echt wel genoeg van hebben schat ik zo in
yep... met slaapzak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Marie79 het volgende:
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |