Verzin dus allemaal je eigen tekstje en vul het in op http://www.telegraaf.nl/4422/quote:Hallo,
Rond 21:40 zag ik vanuit mijn flat (in Zandvoort aan zee) een ongelooflijk grote explosie in de zee. De vuurbal was ongeveer (naar mijn inschatting) 1 kilometer van de kust verwijderd. Ik heb geen idee wat het was maar er zijn ongetwijfeld meer mensen die dit gezien hebben, misschien is er ook beeldmateriaal van
Vriendelijke groet,
[naam]
we moeten gewoon zoveel mogelijk mensen hebben die wat gaan lullen, risico dat ze dit topic vinden is er altijd..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Scuidward het volgende:
Leuk idee, alleen is de 1e fout al dat je het op zo'n manier openbaar maakt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Hallo
ik liep net de hond uit te laten, waarna ik een dof geroffel hoorde, ik keek naar de zee en er was iets aan het ontploffen, alsof er een soort meteoriet ingeslagen was! Het was rond kwart voor 10!
Wat was dit. Ik ben bang dat er meer projectielen volgen.
Groetjes, Bram
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef contactdoos het volgende:
Hallo, hier de Telegraaf.
Wat doen jullie heren?
M.v.g. de hoofdredacteur.
nu nog een realistischere, ik open photoshop wel evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Foto om bij te voegen:
[ afbeelding ]
Misschien wat overdreven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Dhaha het volgende:
Bij hoeveel verhalen gaan ze een artikel maken?
quote:Beste Telegraaf,
Vandaag toen ik op mijn dagelijkse forum kwam zag ik dat ze nep berichten verstuurden. Dit is het topic:
We gaan met z'n allen zorgen dat er morgen in de Telegraaf staat...
Ik waarschuw jullie ervoor dat er veel nep berichten aankomen. Plaats ze dus niet.
Met Vriendelijke Groet,
Henk Vermaessen
quote:
bewijs???quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef bularax het volgende:
Zo heerlijk om net voor het slapen nog even een hoax te posten.
Hoe als ik niks verstuurd heb?quote:
Beste Telegraafquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef dakraam het volgende:
We hebben ook nog iemand nodig die de rol van bezorgde moeder speelt.
Jij bent geboren om in de Telegraaf te komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Beste Telegraaf
Ik was mijn dochter van 3 aan het uitlaten toen we, tijdens het dartelen en spartelen in de branding van de Noordzee, een licht ontwaarden. Ik liet mijn dochter poolshoogte nemen door haar de zee in te laten zwemmen. Na enkele uren kwam ze terug en huilde alleen maar dat ze een enge vuurbal had gezien. Weten jullie wat dit was?
Lieve Groetjes,
Priscilla D'Shondy. Een bezorgde én lekker gekke moeder.
WHAHAHAHAHquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Beste Telegraaf
Ik was mijn dochter van 3 aan het uitlaten toen we, tijdens het dartelen en spartelen in de branding van de Noordzee, een licht ontwaarden. Ik liet mijn dochter poolshoogte nemen door haar de zee in te laten zwemmen. Na enkele uren kwam ze terug en huilde alleen maar dat ze een enge vuurbal had gezien. Weten jullie wat dit was?
Lieve Groetjes,
Je moet natuurlijk wel als een echte telegraaflezer overkomen hequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Beste Telegraaf
Lieve Groetjes,
Priscilla D'Shondy. Een bezorgde én lekker gekke moeder met een kort pittig kapsel en een kekke bril.
Dit gaan ze geloven...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Beste Telegraaf
Lieve Groetjes,
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Guten tag Telegraaf, Ich grub Löcher an der Küste von Zandvoort, als plötzlich ich eine sehr große Explosion sah. Wissen Sie, was es war?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Dhaha het volgende:
Is de Telegraaf misschien zo slim om twitter te checken?? tweet dus ook wat
Boot wegshoppen en de foto donkerder en onduidelijker maken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Floxcie het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen middag maakte ik een wandeling in Zandvoort. Opeens wou mijn lieve terriër niet meer doorlopen en begon spontaan te blaffen, vlak daarna volgde een enorme explosie. Ik keek om en kon mijn eigen ogen niet geloven; een explosie, maar niet zo maar eentje... Deze deed me sterk denken aan de aanslagen van 11 september. Snel pakte ik mijn BlackBerry te voorschijn en maakte een foto. Op de achtergrond is een Amerikaans marineschip te zien, mogelijk was dit een zogenoemde "inside job" zodat Iran, China, Noord-Korea, Zuid-Korea, Rusland of Japan de schuld hiervan kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Marcel van Mauriek
Medewerker, McDonald's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |