wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef nectarientje het volgende:
Kwartetten! Bijna net zo leuk als pimpampet!
Uno!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef tuintegel het volgende:
dus ik mag jullie niet hebben ? Nee hoor , ik neem genoegen met het feit dat ik jullie heb leren kennen
, dat vind ik al heel leuk
Zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
Lief , dan wil ik jullie allemaal en mini ookquote:
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?quote:
JA!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?
Ik ben en blijf van mezelf maar ben uitgeleend aan Flap en GotC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
Ok nou het uno kaartenspel heb ik hier , dus die neem ik de volgende keer meequote:
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.
Hier niet nodig. Ik mag bijschrijven wat ik wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
Zaterdag pokeren? Dan moet ik ff me rekening controleren..
Ik heb wel een pokerkoffertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
gheghe, die dubbelzinnige spelletjes vind ik ook veel leuker dan pokeren maar ik had het nu eerlijk eens een keertje over Catan, knollen voor citroenen, carcassonne en andere leuke spelletjes die ik in de kast heb staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Lovechild het volgende:
Hm, er komt bij mij alleen maar dubbelzinnigheid op met al die spelletjes![]()
A dirty mind...
Bij mij ook ja....was al ff bang dat t aan mij alleen lagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Lovechild het volgende:
Hm, er komt bij mij alleen maar dubbelzinnigheid op met al die spelletjes![]()
A dirty mind...
ik moet om 19.30 volleyballen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zaterdag?
Ik heb geen kinect dus het zou moeten lukken om bij spelletjes uit te komen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet om 19.30 volleyballen..
dus pas rond 9 uur weer in het haagse..
Zondag??
in Maart??quote:
Dan heb ik nog wel ergens een vrij weekend denk ikquote:
5 maart is carnavalquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel ergens een vrij weekend denk ik
Zaterdag 5 maart?
Oh ja! Carnavalquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
5 maart is carnaval
zaterdag 19 feb kan ook nog
en daarna 19 Maart
Verder vallen mijn weekenden ook nog best mee, maar net deze heb ik wel iets te doen op zaterdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Lovechild het volgende:
Hahaha, kom ik aan met eindeloos legen weekenden
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Verder vallen mijn weekenden ook nog best mee, maar net deze heb ik wel iets te doen op zaterdag
Nee, helaasquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.
Of kan ik dat nu niet meer geloofwaardig maken?
Waarom zou je mij daarvan willen overtuigen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Lovechild het volgende:
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.
Of kan ik dat nu niet meer geloofwaardig maken?
Geeen ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zou je mij daarvan willen overtuigen?
quote:
vrijdagavond??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh ja! Carnaval![]()
Ik heb 19-02 een etentje en 19-03 logeert mijn broertje hier met neeflief.. Ook niet heel handig dus
18-02 kan ik!quote:
DEZE vrijdagquote:
jij speelt toch ook wel mee??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
Nou, gaan jullie gezellig met z'n 2en spelletjes spelen!
Leuk voor de doordenkende mensen onder ons
Deze vrijdag kan ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
DEZE vrijdag
18e kan ik niet!
onze agenda's zijn niet in sinc
11 feb, 25 feb, 4 mrt, 25 mrt
Wat nou als de rest dan niet kan? Maar wel iedereen bijvoorbeeld deze zaterdag kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Deze vrijdag kan ik niet25 feb kan ik wel!
Mooi, wie wil er vrijdagavond 25 feb met Barretje en mij spelletjes spelen?
Ik kan deze zaterdag ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Flappekz het volgende:
Wat nou als de rest dan niet kan? Maar wel iedereen bijvoorbeeld deze zaterdag kan?
Mij maakt het verder niet uit hoor, ik ben er sowieso niet bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan deze zaterdag ook welDus dan kunnen we bij mij spelletjes doen. Als de rest op een datum kan dat ik niet kan, kan er nog steeds wel gespeeld worden maar dan stel ik mijn eettafel niet ter beschikking
topic killer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij maakt het verder niet uit hoor, ik ben er sowieso niet bij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef WheeleE het volgende:
Krijg de vliegende vinketering, achterlijke kutautomobiliste meet je kutauto!Volgende keer beter uit je doppen kijken naar het zebrapad als je rücksichlos de bocht om zeilt! Door jou moest ik in de ankers, bleef ik hangen achter een steenrandje en ging ik op mn bek.
Alle automobilisten die op 10 meter afstand lekker onschuldig in hun auto bleven zitten ook hartelijk bedankt.
De mevrouw die wél haar auto aan de kant zette en me overeind hielp wordt bij deze wel oprecht bedankt.
Zo. En nu eerst koffie.
quote:
sorriequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef WheeleE het volgende:
Krijg de vliegende vinketering, achterlijke kutautomobiliste meet je kutauto!Volgende keer beter uit je doppen kijken naar het zebrapad als je rücksichlos de bocht om zeilt! Door jou moest ik in de ankers, bleef ik hangen achter een steenrandje en ging ik op mn bek.
Alle automobilisten die op 10 meter afstand lekker onschuldig in hun auto bleven zitten ook hartelijk bedankt.
De mevrouw die wél haar auto aan de kant zette en me overeind hielp wordt bij deze wel oprecht bedankt.
Zo. En nu eerst koffie.
heheh.. met je jurk aan en je pruik op??quote:
Ik mistte de 'e'quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. met je jurk aan en je pruik op??
jurke??quote:
In dat geval, kunnen jij en Flap rustig uren samen rondrijden. Lijkt me een plan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef Atreidez het volgende:
Als je er zelf door valt zou ik ok goed pissig zijn ja.. Maar over het algemeen is je druk maken over het verkeer nogal een zinloze manier van tijdverdrijf heb ik gemerkt
Dat doe ik normaliter ook niet, ik weet wel beter. Meer dan een geschaafde rechterpinkknokkel heb ik er ook niet aan overgehouden, maar het voelt knap lullig als je ineens op je muil gaat door zoiets...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:53 schreef Atreidez het volgende:
Als je er zelf door valt zou ik ok goed pissig zijn ja.. Maar over het algemeen is je druk maken over het verkeer nogal een zinloze manier van tijdverdrijf heb ik gemerkt
Niet natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat ik en Flap idd prima samen kunnen rondrijdenMaar was t dan de bedoeling om wel of juist niet over t verkeer te klagen?
Gewoon hopen dat de vrouw in kwestie nu een kutdag heeft door een knagend geweten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:57 schreef WheeleE het volgende:
Dat doe ik normaliter ook niet, ik weet wel beter. Meer dan een geschaafde rechterpinkknokkel heb ik er ook niet aan overgehouden, maar het voelt knap lullig als je ineens op je muil gaat door zoiets...
Ik ook hoor eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:02 schreef GotC het volgende:
Niet natuurlijk
Ik zeik en zanik over alles wat maar op de weg aanwezig is
Tis idd wel zinloos..maar ik kan ook bv boos worden op iemand die iets zegt op internetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ook hoor eigenlijkAard van t beestje.. maar tis wel zinloos helaas
Aaah GotCquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Tis idd wel zinloos..maar ik kan ook bv boos worden op iemand die iets zegt op internetWel een stuk minder dan vroeger, maar soms..
Gisteren bv, een TS die beweerde dat als je vriendin je een klap met de vlakke hand verkoopt, het 'zelfverdediging' is als hij dan een elleboog terug geeft. Please.![]()
.
En daar kan ik me druk om maken
De opmerkingen die die vent maakte..ARGH! 'Als je als man niet terugslaat, ben je een pussy'quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Aaah GotC![]()
Maar die gast is écht kansloos. En zijn vriendin en relatie zijn het ook![]()
Ik ben ook heel goed in me druk maken om dingen die geen nut hebben...
En trouwens Wheelee, terecht dat je pissed was. Ik kan er ook slecht tegen als ik een bijna-ongeluk krijg door de onoplettendheid van een ander.
quote:
Hey wat ben jij mij aan het slaanquote:
Niks daarvan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey wat ben jij mij aan het slaan
Hmm zie net je fotoboek... Wil best met je stoeien
Maar eej, ze was in ieder geval wel maagd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
De opmerkingen die die vent maakte..ARGH! 'Als je als man niet terugslaat, ben je een pussy'![]()
Maargoed, heb me eroverheen gezet.
http://johns-jokes.com/afiles/images/arguing_on_the_internet.jpgquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef GotC het volgende:
Tis idd wel zinloos..maar ik kan ook bv boos worden op iemand die iets zegt op internetWel een stuk minder dan vroeger, maar soms..
Thanks matequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://johns-jokes.com/afiles/images/arguing_on_the_internet.jpg
Aangenaam...RB is de naam.....stoeien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks daarvan!
ik steoi niet met onbekenden
Zo. Van je forumgenoten moet je het maar hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://johns-jokes.com/afiles/images/arguing_on_the_internet.jpg
Sure, als je ondertussen in doggystyle hard genomen wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vrouwen wel slaan...zo met de vlakke hand op de bips
Gewoon een general statement binnen de context van t onderwerp, je moet t natuurlijk niet persoonlijk nemenquote:
Rb wordt in doggystyle hard genomen terwijl hij een vrouw op de kont slaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Sure, als je ondertussen in doggystyle hard genomen wordt
Ik had het gepost en dacht: hmmm verkeerde context.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Rb wordt in doggystyle hard genomen terwijl hij een vrouw op de kont slaat
Eten we eerst effe een hapjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks daarvan!
ik steoi niet met onbekenden
ik heb een duuuuure smaak hoorquote:
had je nog je cv opgestuurd??quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
Wat een leuk dagje zo. Grote schoonmaak
Hele kelderbox al ongeveer leeggehaald (sorry meneer de huismeester voor de 6 grote Ikea dozen in de container) en het boilerhok ook opgeruimd.
Nog 2 dozen naar beneden en ik denk dat ik ongeveer bijna klaar ben. Ofzo.
Www.spijs.comquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een duuuuure smaak hoor
ohh en JIJ betaalt..
http://www.cremecrue.nlquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Www.spijs.com
Is dat goed genoeg?
heheh.. hou je niet zo van spelletjes??quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Marvelous het volgende:
Grote opruiming,
Op te halen Waldeck, loosduinen...
1 maal senseo zwart, is na de grote terugroep actie van phillips nooit meer gebruikt...
4 gezelschapsspelletjes, allemaal nieuw... nooit gebruikt, waarvan 3 in de seal!
[ afbeelding ]
Jij ook al aan de opruimwerkzaamheden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Marvelous het volgende:
Grote opruiming,
Op te halen Waldeck, loosduinen...
1 maal senseo zwart, is na de grote terugroep actie van phillips nooit meer gebruikt...
4 gezelschapsspelletjes, allemaal nieuw... nooit gebruikt, waarvan 3 in de seal!
[ afbeelding ]
als je je niet kan beheersen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij ook al aan de opruimwerkzaamheden?
Ben er nu wel ongeveer klaar mee.
-Kelderbox opgeruimd
-Boilerhok opgeruimd
-Raam gezeemd
-Geswifferd door t hele huis ()
-Overal gestofd
Straks alleen nog effe de gordijnen in de was, dan is het écht klaar.
Ik een hok...ben je echt zo klaar mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je je niet kan beheersen..
ik heb ook nog een huis
nodig me maar eens uit danquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik een hok...ben je echt zo klaar mee.
Het was toch geen zeer vieze blauwe Peugeot 206quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef WheeleE het volgende:
Zo. En nu eerst koffie.
Ik hou wel van spelletjes, maar niet dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. hou je niet zo van spelletjes??
naakt cluedo??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik hou wel van spelletjes, maar niet deze
Doe mij maar die spelletjes zonder kleren!
Ziet er goed uitquote:
Ik zie jou al helemaal naast je broertje staan...oeps dubbel rood...*bukt voor Marv langs*quote:
Naakt twister is een gemengde sportquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie jou al helemaal naast je broertje staan...oeps dubbel rood...*bukt voor Marv langs*
@Bar; ik kan niet koken op niveau.... maar daar zijn restaurants voor toch?
Het was een donkere auto, zo'n 3deurs truttenschudderquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het was toch geen zeer vieze blauwe Peugeot 206![]()
Nah geloof niet dat ik vandaag iemand bijna omzeep heb geholpen op een zebrapad....
Een Ford Focus zeker.... dat zijn de ergste vrouwen namelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het was een donkere auto, zo'n 3deurs truttenschudder.
Dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een Ford Focus zeker.... dat zijn de ergste vrouwen namelijk
Ben jij ook al een vrouwquote:
het schuif wel, het staat niet..quote:
Dat kon ik niet zien. Ik lag met mn bakkes richting grond op dat momentquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een Ford Focus zeker.... dat zijn de ergste vrouwen namelijk
we hebben niks beters te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien. Ik lag met mn bakkes richting grond op dat moment.
Wow...dat mijn ochtendavontuur het tot in de middag als gespreksonderwerp zou redden
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef tuintegel het volgende:
Tss ik was gewoon gestopt en had hem geholpen. Ben niet zo gemeen als ik lijk
Niet geheel waar.... denk dat ze hier niet zo blij zijn met mijn werkethiek vandaagquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben niks beters te doen
Laat maar weten wanneer je hem komt halen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:10 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil het kwartet spel wel hebben als het mag ?
Ergens het weekend of komende week wanneer het jou uitkomt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je hem komt halen!
ik weet mijn rooster niet precies, stuur me maar een berichtje wanneer het jou uitkomt... dan hoor je wel of ik er ben!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ergens het weekend of komende week wanneer het jou uitkomt!
Die is nu flink het zaad hahahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef WheeleE het volgende:
MwahahaDat is toch sneu! Die arme gozer is zowiezo al de pineut nu.
De voetbalzombiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent je leven nu ook niet meer zeker als je boodschapjes gaat doen bij de AH. Stuk of 15 kinderen in koor zodra je een stap over de drempel zet: "Heeft u voetbalplaatjes?!?!?!"
Misschien is het iets voor Bar d'r koffiehuisquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef GotC het volgende:
Hmm..
Ik heb in onze kelderbox een aantal voorwerpen gevonden (bij elkaar in een tas) en bij 1 zat een handleiding. Het zijn dus keukensystemen. Maar ik heb geen idee wat waarvoor is!(ja behalve 1, die is overduidelijk voor koffiefilters)
Wordt dat nog vergoed dan? Ik ben ook wel weer toe aan een nieuwe bril. Alleen zit het bij mij volgens niet meer in mijn verzekering.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De voetbalzombies.
Mini mag een nieuwe bril , vanavond maar eens op pad. Eerst maar eens langs de opticiens die bij de zorgverzekeraar zijn aangesloten... dat scheelt qua korting altijd een klein beetje failliet gaan
Niet alles , bij mij vijftig euro per twee jaar en bij bepaalde opticiens krijg je extra korting omdat ze een contract hebben met je zorgverzekeraar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wordt dat nog vergoed dan? Ik ben ook wel weer toe aan een nieuwe bril. Alleen zit het bij mij volgens niet meer in mijn verzekering.
En dan ga je je nieuwe bril in 1 avondje verdienen hoop je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah ok tx!!
Straks even de ramen wassen hier..... zet ik ook nog even mijn ambilight op rood
Nee dat niet maar zo worden én mijn ramen weer gewassen én mag ik misschien mijn favo hobby uitoefenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En dan ga je je nieuwe bril in 1 avondje verdienen hoop je?
Weet niet een paar weken ofzo? Misschien gaat het weer flink vriezen de komende dagen, dat zou ze toch ook van de straat moeten houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
Hoelang duurt die voetbalonzin bij de AH, ik reed net langs en ben maar doorgereden naar huis toen ik de kinderen al bij t hek zag bivakkeren.. Dat betekent vanavond shoarmaKomende weken maar weer naar de Jumbo dan.
Al 3 pagina'squote:
Wat een schatje ben je ook hequote:
Foto!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef tuintegel het volgende:
En zomaar ineens geslaagd voor een nieuwe bril voor Mini. Dat ging lekker vlot
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat een schatje ben je ook he![]()
Tijd voor biertjes in de Boterwaag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef tuintegel het volgende:
Foto komt vanzelf op facebook en de bril kan over tien dagen opgehaald worden
Een hoop letters anders nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef WheeleE het volgende:
Mén wat was het druk vandaag. Om de haverklap telefoon, ik heb de halve marathon gerold op kantoor, van hot naar her.
Maar...wel een gezellige afscheidsborrel van een collega. Nu uitgeteld op de bank, komt weinig meeruit mn handen...
Haquote:
Oooooo-k? Heb maar effe teruggemaild dat het al is opgehaald, en het telefoonnummer meegestuurd van de man die het had opgehaald.quote:Geachte mevrouw vd Berg,
Excuses voor de late reactie.
Kan ik morgen bij u het restant van het pak sap ophalen. Of heeft u dat niet meer? Ik heb in ieder geval de foto ontvangen.
Ik neem morgen ook nog wel even telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
quote:Goedenavond,
Inderdaad zie ik dat het mijn collega is geweest. Dan is er gelukkig al actie op ondernomen.
U krijgt van ons een schriftelijke terugmelding van de bevindingen.
In ieder geval bedankt voor het melden van deze klacht.
Dat verwacht ik wel iigquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef tuintegel het volgende:
ben benieuwd wat het is , ik hoop dat het fruitresten zijn...
quote:
Sinaasappel en perzikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef tuintegel het volgende:
fruitresten zeker weten , wat voor sapje was het ook alweer?
Ja maar da's helemaal niet spannendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef tuintegel het volgende:
Heb je het al , schillen van de sinaasappel en pit van de perzik
maar wel geruststellend .. het idee dat het ooit geleefd heeft... brrrquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja maar da's helemaal niet spannend
Precies! Daar krijg je pas echt de kriebels vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
maar wel geruststellend .. het idee dat het ooit geleefd heeft... brrr
Sensatielijerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies! Daar krijg je pas echt de kriebels van
Ooit in een pot met peentjes en erwtjes een rups gevonden....heeft jaren geduurd voordat we dat ooit weer gegeten hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
maar wel geruststellend .. het idee dat het ooit geleefd heeft... brrr
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Lovechild het volgende:
Vandaag is mijn kleinste meisje alweer 3 jaar
oeehh gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Lovechild het volgende:
Oh das wel slim idd, zijn we welkom vanavond LC?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd LC , drie jaar alweer . Vieren jullie het ook vandaag?
Huu, eng! Ik ga op zoek, nog niks kunnen vinden op de A27 op 112meldingen.nl... (t/m een uur geleden iig niks gevonden)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Kan iemand uitzoeken hoe het ongeluk op de a27 is gebeurt?
chep is er wsl bij betrokken. Nu op weg naar het ziekeb huis..
Gadver.... ik ga eens zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Ben ook bezig, maar kan nix vinden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gadver.... ik ga eens zoeken.
Gelukkig maar..... voor zover je over geluk kunt spreken in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
Bij werkendam..
Hij kon me zelf nog bellen.. Maar heeft wel de airbag tegen zich aan gehad.. Langleve de airbag, dat dan wel!
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef Lovechild het volgende:
Waarschijnlijk? Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
Brei-ze!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Atreidez het volgende:
Nou, laten we hopen dat t meevalt Bar..
Ik kwam net thuis en me kachel springt spontaan uit.. Zit je dan met -2 en geen kachelKostte me uiteindelijk half uur eer dat pokkeding weer aan ging. En met t stof wat ik onder de kap vandaan haalde kan ik een trui breien
Nu, weekend
Jullie zijn altijd welkom, gezellig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh das wel slim idd, zijn we welkom vanavond LC?
Dan zegt mijn gevoel dat het in de laatste moet zitten....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Lovechild het volgende:
Niet meer voor Barretje denk ik, wel voor andere nieuwsgierigen: er waren twee ongelukken op de A27. Een kop/staart botsing en een kettingbotsing met 6 auto's.
Daar ben ik zoooo goed inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef GotC het volgende:
Auw..gekneusd borstbeen is pijnlijk heb ik gehoord!
Gelukkig niks ergers dan dat.. Beterschap voor hem(en goed zustertje spelen he Bar?
)
ik heb nog diazepam ! oh en prednison ofzoiets maar dat is echt heel oud .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
weer thuis.. Met Chep..
een gekneusd borstbeen en een hoop pijn met ademen..
Donderdag weer naar de chirurg in Gorinchem voor de laatste check..
(en vrijdag in ondertrouwgoede timing
)
met de drugs zit het hier voorlopig goed!
Moest ik inleveren helaasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Daar ben ik zoooo goed in
heb je nog een zuster pakje over??
Prednison zou ik niet geven aan mquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb nog diazepam ! oh en prednison ofzoiets maar dat is echt heel oud .
Hoe voelt ie zich ondanks zijn borstkas? beetje over de schrik heen? en jij ?
nog een beetje geschrokken..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb nog diazepam ! oh en prednison ofzoiets maar dat is echt heel oud .
Hoe voelt ie zich ondanks zijn borstkas? beetje over de schrik heen? en jij ?
Tramadol is wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog een beetje geschrokken..
ik heb nog last van m'n maag( stress)
zondag wordt het wsl het moeilijkst... spierpijn de tweede dag
sonny heeft paracetamol meegekregen en diclofenac en Tramadol ( met halucinerende bijwerkingen) en een of ande maag dingetje voor bij de diclofenac..
Da's een vrouwenkwaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef tuintegel het volgende:
nou doe maar lekker rustig aan beiden , stress is ook niet goed namelijk. en die tweede dag , ja dan zal hij wel even goed vast zitten , een goed warm bad?
en gotc, nee inderdaad die geven we hem maar nietIk heb ze zelfs weggegooid ... heb ze toen gekregen in 2003
. Ik bewaar spullen tot in de eeuwigheid geloof ik
Ja, daar kom ik toch nooit...in de kelder...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Zegt de man die nog een vest en tasjes van z'n ex in de kelder had liggen
Ik wist niet eens dat dat spul daar lagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef tuintegel het volgende:
Je kan maar een bewaardrift hebben.
edit : trouwens een vest?? een kaart of een armbandje of iets anders wat je wil bewaren aan je verleden , maar een vest?
ik heb ook een doos met exenspullen , sentimentele gek die ik ben... bewaar alles .
Ze gaat straks wel naar bed ja. Maar ik moet eerst nog eten, dus dat duurt nog wel een half á heel uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef tuintegel het volgende:
oeh ik ben net thuis , dus ik ga het niet meer redden , had het wel leuk gevonden! andere keer! ik neem aan dat ze straks toch richting dromeland gaat ? of het moet net zo een exemplaar als mijn mini zijn... niet vermoeid te krijgen!!!
niet gladgeschoren... het wordt dus een hars momentje binnenkort?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
hehehe..
Chep heeft ook nog 7 hart-filmpje stickers op z'n borst..
en hij is geen gladgeschoren kippefiletje..
ahhhh.. hij is toch zielig...
Oeh, tease mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
niet gladgeschoren... het wordt dus een hars momentje binnenkort?
En Flap : Plaagde je ook maar
Oeh...pijnpuntje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Zegt de man die nog een vest en tasjes van z'n ex in de kelder had liggen
Heb ik ook hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef tuintegel het volgende:
ik heb ook een doos met exenspullen , sentimentele gek die ik ben... bewaar alles .
Dat vroeg ik toch niet aan jou?! Kan me voorstellen dat dat het voor jou sowieso niet is.quote:
Kom maar op het grote feest in april danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh als ik het eerder had geweten en At had gewild , dan had ik wel mee langs gekomen hoor .. maar het moment dat ik thuis ben gekomen schoot ik in mijn joggingbroek en slobbertrui (charmant... ) en had ik al voorgenomen niet meer van de bank af te komen...
ik ben niet vooruit te branden vandaag , om te schamen gewoon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst over welkom-zijn enzo was in ieder geval wel gemeend hoor. Voor iedereen.
Nou ja, bijna iedereen dan
Don't you love her madly?
oeh 1 ding wel .. en heel slecht ook! Na mijn bevalling kwam de vader van mini aan met de lelijkste knuffelpapegaai die ik ooit had gezien ... heel groot , felblauw met geel en groen.. afschuwelijk!!! Onlangs heb ik hem aan de hond gegevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet aan jou?! Kan me voorstellen dat dat het voor jou sowieso niet is.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kom maar op het grote feest in april danAls je bijtijds laat weten wanneer ! dan zet ik hem in mijn agenda! Ben wel druk maar niet 30 dagen langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst over welkom-zijn enzo was in ieder geval wel gemeend hoor. Voor iedereen.
Nou ja, bijna iedereen dan
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef chepter1976 het volgende:
zo... drugs uitgewerkt en dus wakker :S.. ik slaap zelden op mijn rug en nu kan ik niets anders
zou ik kunnen doen.. enige probleem is dat ik daarvoor water nodig heb en bar slaaptquote:
Doe nou maar gewoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef chepter1976 het volgende:
[..]
zou ik kunnen doen.. enige probleem is dat ik daarvoor water nodig heb en bar slaapt, nu kan ik zelf wel met veel moeite water gaan pakken, maar de pijn die dat oplevert
..... ik wacht wel tot ik naar de wc moet dan kan ik het combineren
ja hoor..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef tuintegel het volgende:
Ahh en jij op de bank met koffie? als we kunnen helpen laat je het weten he
Goed bezig Barquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor..
niks aan de hand..
hij kan nu al zelf rechtop gaan zitten..
straks even een bad voor em aanzetten en dan is ie al wel weer genoeg verwend
(hij heeft ontbijt op bed gehad, en heb net brownies gebakken)
Vanavond zal ie zichzelf even moeten redden.. ik ga volleyballen
Naar welke markt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig BarZie het, je bent wel een zuster, stiekem!
Net met Nectafiertje naar de markt geweest. Wat geweldig!Voor 5 euro: 1 kilo appels, 1 kilo peren, 1 kilo mandarijnen, 1 kilo aardappels, 3 harde broodjes en 1 brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Naar welke markt?HobbemapleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen echte koffietent/kraam gezienAlleen mannetjes die koffiekarren langs de marktkramen reden
![]()
tsja.. ZIJ mogen wel koffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hobbemaplein
Geen echte koffietent/kraam gezienAlleen mannetjes die koffiekarren langs de marktkramen reden
Haagse markt..altijd leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ZIJ mogen wel koffie
de "Haagse" markt dus..
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
In Rijswijk zijn op de Lange Dreef 20 personen aangehouden door de politie inzake vernieling en openlijk geweld. Tim rijdt even die kant op.
quote:regio15 Redactie Regio15.nl
En dan wordt er bedoeld: 20 personen aangehouden; niet op de Lange Dreef nummer 20#Rijswijk
hoi hoi hoi!quote:
goed hoorquote:
Gelukkig maar. We zaten ook hier toch wel ff in de rats nadat je had gepost over dat ongeluk...quote:
Goede morgen!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:41 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh. Weer enigszins in het land der levenden hier. Gisteren TRON in de bioscoop gezien, echt vet in 3D! Vandaag op verjaardagsbezoek bij oma. T mensje wordt al weer zoveeleentachtig
.
Goed om te horenquote:
Oeh, goed plan. Koffiequote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef WheeleE het volgende:
Bij nader inzien blijf ik vandaag indoors. Oma moet het helaas met een telefoontje doen. Mijn lijf en ik hebben even ruzie. Wazig ben ik niet gaan doen door de extra pillen, maar er is wel algehele beursheid en spierpijn bijgekomen. Dát was niet de afspraak.
Maargoed. Het uitzicht over Den Haag is weer mooi, dus zometeen met een bak koffie in de verte staren.
quote:
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef WheeleE het volgende:
Als ik 's avonds gewone koffie drink slaap ik tot 12 uur niet, ik ben niet zo'n caffeinejunk.
Ik herken de koffie aan de kleur van de cupjes... rood is decafe en de rest nietquote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik moet nog uitvogelen in welke voorraadbus ik nou ook alweer de regular en welke de decafé-pads had gedaan.
Vergeten welke kleur deksel bij welke pads hoorde...lekker handig.
Als ik het in de originele verpakking had gelaten was er geen probleem. Blijkbaar zijn de pads er allemaal hetzelfde uit. Ach ja, ik kom er wel uit hoor :pquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik herken de koffie aan de kleur van de cupjes... rood is decafe en de rest niet
Niet zo gek, na die onterechte rode kaart. Maar ik klaag niet!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ado veegt feyenoord2 echt van het veld
Ben benieuwd hoeveel rode kaarten er vandaag gaan vallen.....gisteren werden ze ook als zoete broodjes uitgedeeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet zo gek, na die onterechte rode kaart. Maar ik klaag niet!
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel rode kaarten er vandaag gaan vallen.....gisteren werden ze ook als zoete broodjes uitgedeeld.
ps... goed bed. Ik ga er ff over denken.
Had dat een paar jaar later gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef GotC het volgende:
Even spammen
[TK]Mooi bed 140x200 incl toebehoren
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar later gedaan
Gewoon proevenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als ik het in de originele verpakking had gelaten was er geen probleem. Blijkbaar zijn de pads er allemaal hetzelfde uit. Ach ja, ik kom er wel uit hoor :p
Onze mooie RVS-Senseo staat werkloos te zijn bovenop de keukenkastjes....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gewoon proeven. Ik had het trouwens over Nespresso cupjes (die zijn per stuk in een kleur), mijn Senseo heeft in November de geest gegeven
. Het stomme is , hij staat er nog wel als opvulling in de keuken
Het is altijd handig voor de visite! of marktplaats! die rvs is namelijk wel een mooie geloof ik ! en een stukje duurder als de plastic varianten!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onze mooie RVS-Senseo staat werkloos te zijn bovenop de keukenkastjes....
Voor de visite is Senseo juist onhandig. Gewoon een pot filterkoffie zettenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het is altijd handig voor de visite! of marktplaats! die rvs is namelijk wel een mooie geloof ik ! en een stukje duurder als de plastic varianten!
Mik 'm in de kelder bij de spullen van je ex!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Flappekz het volgende:
Onze mooie RVS-Senseo staat werkloos te zijn bovenop de keukenkastjes....
Die liggen nu bij t grof vuilquote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mik 'm in de kelder bij de spullen van je ex!
Die spullen zijn vakkundig verwijderd door GotCquote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mik 'm in de kelder bij de spullen van je ex!
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de visite is Senseo juist onhandig. Gewoon een pot filterkoffie zetten
Jij kon 't emotioneel nog niet aan?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Flappekz het volgende:
Die spullen zijn vakkundig verwijderd door GotC
Hoop t! Tis een mooi bed, maar helaas te klein voor ons om fulltime te gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hebt absoluut gewoon gelijk!
Over dat bed, mooi Gotc ! Die ben je snel kwijt.
Voor nu staat de datum op 3 april.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je bijtijds laat weten wanneer ! dan zet ik hem in mijn agenda! Ben wel druk maar niet 30 dagen lang
At! Waar bleef je nou vrijdag?! Vragen of je welkom ben en dan helemaal niks meer laten horenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef Atreidez het volgende:
MoggeOok aan de koffie hier.. Gelukkig geen decaf pads in huis dus ik kon pakken wat ik vinden kon
Kijk aan, gelijk geen dilemma meerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb nog nooit aan een kadootjesverplichting gedaan, maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor
. Het hoeft niks duurs te zijn al is het een speeltje van een euro bij wijze van spreken , bij een kinderverjaardag denken kinderen alleen aan kadootjes
Edit: Kan ook niet die dag , in mijn telefoon staat een melding dat er een kindje is die deze datum sinds vorig jaar in gebruik heeft genomen
Oh ik geef absoluut kinderen altijd een kadootje op een verjaardag hoor .. heb het nog nooit niet gedaan , maar ik stel geen verplichting in op mini haar verjaardag. Soms komt het voor dat een vriendin gewoon heel moeilijk zit met haar financieen maar wel heel graag wil komen . Dan ga ik haar niet zeggen dat ze er niet in komt zonder kadoquote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk aan, gelijk geen dilemma meer
Maar inderdaad, kinderen denken altijd aan cadeautjes. Ik vind zelf altijd dat je het niet kunt maken om op een kinderverjaardag zonder te komen.
Sowieso kom ik nooit zonder. De gastvrouw/-heer trekt meestal ook vanalles uit de kast om het geslaagd te maken, dus vind ik het wel zo aardig om terug te doen al kan dat ook mijn aanwezigheid zijn natuurlijk
Ja, zo zit het hier ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh ik geef absoluut kinderen altijd een kadootje op een verjaardag hoor .. heb het nog nooit niet gedaan , maar ik stel geen verplichting in op mini haar verjaardag. Soms komt het voor dat een vriendin gewoon heel moeilijk zit met haar financieen maar wel heel graag wil komen . Dan ga ik haar niet zeggen dat ze er niet in komt zonder kado. Zo bedoel ik het meer
.
ook geef ik nooit dure kadootjes tenzij ze me heel dichtbij staan , ik heb het ook niet op mijn rug groeien
En inderdaad de gastheer en/of vrouw stellen hun huis voor je open en dan is een presentje altijd wel zo leuk. Ik geef je daar absoluut gelijk in
.
Misschien eens tijd voor een nieuw toetsenbord?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, zo zit het hier ook!
En ook hier ben je welkom wanneer je geen cadeautjesgeld hebtT kwam ietwat onhandig uit m'n toetsenbord maar volgens mij hebben we elkaar prima begrepen.
Oja, ik moet nog ff achter mn sintavatarwedstrijdprijs aanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds op je stemmen in het Kerstavatartopic?
Die alleen maar subtiliteiten weet te typen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien eens tijd voor een nieuw toetsenbord?
Ja, bijvoorbeeld. Hoef je er ook niet meer over na te denkenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die alleen maar subtiliteiten weet te typen?
Als ik een nieuwe ondertitel heb gaat deze pas wegquote:Op maandag 31 januari 2011 10:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds op je stemmen in het Kerstavatartopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |