wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef nectarientje het volgende:
Kwartetten! Bijna net zo leuk als pimpampet!
Uno!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef tuintegel het volgende:
dus ik mag jullie niet hebben ? Nee hoor , ik neem genoegen met het feit dat ik jullie heb leren kennen
, dat vind ik al heel leuk
Zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
Lief , dan wil ik jullie allemaal en mini ookquote:
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?quote:
JA!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?
Ik ben en blijf van mezelf maar ben uitgeleend aan Flap en GotC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
Ok nou het uno kaartenspel heb ik hier , dus die neem ik de volgende keer meequote:
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.
Hier niet nodig. Ik mag bijschrijven wat ik wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
Zaterdag pokeren? Dan moet ik ff me rekening controleren..
Ik heb wel een pokerkoffertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
Zaterdag pokeren? Dan moet ik ff me rekening controleren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |