wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef nectarientje het volgende:
Kwartetten! Bijna net zo leuk als pimpampet!
Uno!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef tuintegel het volgende:
dus ik mag jullie niet hebben ? Nee hoor , ik neem genoegen met het feit dat ik jullie heb leren kennen
, dat vind ik al heel leuk
Zaterdag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer gaan we een keer ECHT spelletjes doen??![]()
Lief , dan wil ik jullie allemaal en mini ookquote:
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?quote:
JA!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zullen we dan allemaal voetbalplaatjes van onszelf laten maken?
Ik ben en blijf van mezelf maar ben uitgeleend aan Flap en GotC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
Ok nou het uno kaartenspel heb ik hier , dus die neem ik de volgende keer meequote:
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef WheeleE het volgende:
Sodeknetter wat een posttempoo ineens!
Ik ben de weg kwijt. Wie hoort er nu bij wie en wie is van wie? Zijn we nu allemaal getuige geweest van een soort verholen partnerruil? +
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt erop neer dat ik alle vrouwen heb, behalve LC.
Hier niet nodig. Ik mag bijschrijven wat ik wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
Zaterdag pokeren? Dan moet ik ff me rekening controleren..
Ik heb wel een pokerkoffertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Atreidez het volgende:
gheghe, die dubbelzinnige spelletjes vind ik ook veel leuker dan pokeren maar ik had het nu eerlijk eens een keertje over Catan, knollen voor citroenen, carcassonne en andere leuke spelletjes die ik in de kast heb staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Lovechild het volgende:
Hm, er komt bij mij alleen maar dubbelzinnigheid op met al die spelletjes![]()
A dirty mind...
Bij mij ook ja....was al ff bang dat t aan mij alleen lagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Lovechild het volgende:
Hm, er komt bij mij alleen maar dubbelzinnigheid op met al die spelletjes![]()
A dirty mind...
ik moet om 19.30 volleyballen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zaterdag?
Ik heb geen kinect dus het zou moeten lukken om bij spelletjes uit te komen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet om 19.30 volleyballen..
dus pas rond 9 uur weer in het haagse..
Zondag??
in Maart??quote:
Dan heb ik nog wel ergens een vrij weekend denk ikquote:
5 maart is carnavalquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel ergens een vrij weekend denk ik
Zaterdag 5 maart?
Oh ja! Carnavalquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
5 maart is carnaval
zaterdag 19 feb kan ook nog
en daarna 19 Maart
Verder vallen mijn weekenden ook nog best mee, maar net deze heb ik wel iets te doen op zaterdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Lovechild het volgende:
Hahaha, kom ik aan met eindeloos legen weekenden
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Verder vallen mijn weekenden ook nog best mee, maar net deze heb ik wel iets te doen op zaterdag
Nee, helaasquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.
Of kan ik dat nu niet meer geloofwaardig maken?
Waarom zou je mij daarvan willen overtuigen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Lovechild het volgende:
Ja, dat heb je zo weleens he. Komt bij ons ook weleens voor hoor, zo kneuzerig zijn we nou ook weer niet.
Of kan ik dat nu niet meer geloofwaardig maken?
Geeen ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zou je mij daarvan willen overtuigen?
quote:
vrijdagavond??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh ja! Carnaval![]()
Ik heb 19-02 een etentje en 19-03 logeert mijn broertje hier met neeflief.. Ook niet heel handig dus
18-02 kan ik!quote:
DEZE vrijdagquote:
jij speelt toch ook wel mee??quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
Nou, gaan jullie gezellig met z'n 2en spelletjes spelen!
Leuk voor de doordenkende mensen onder ons
Deze vrijdag kan ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
DEZE vrijdag
18e kan ik niet!
onze agenda's zijn niet in sinc
11 feb, 25 feb, 4 mrt, 25 mrt
Wat nou als de rest dan niet kan? Maar wel iedereen bijvoorbeeld deze zaterdag kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Deze vrijdag kan ik niet25 feb kan ik wel!
Mooi, wie wil er vrijdagavond 25 feb met Barretje en mij spelletjes spelen?
Ik kan deze zaterdag ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Flappekz het volgende:
Wat nou als de rest dan niet kan? Maar wel iedereen bijvoorbeeld deze zaterdag kan?
Mij maakt het verder niet uit hoor, ik ben er sowieso niet bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan deze zaterdag ook welDus dan kunnen we bij mij spelletjes doen. Als de rest op een datum kan dat ik niet kan, kan er nog steeds wel gespeeld worden maar dan stel ik mijn eettafel niet ter beschikking
topic killer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij maakt het verder niet uit hoor, ik ben er sowieso niet bij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef WheeleE het volgende:
Krijg de vliegende vinketering, achterlijke kutautomobiliste meet je kutauto!Volgende keer beter uit je doppen kijken naar het zebrapad als je rücksichlos de bocht om zeilt! Door jou moest ik in de ankers, bleef ik hangen achter een steenrandje en ging ik op mn bek.
Alle automobilisten die op 10 meter afstand lekker onschuldig in hun auto bleven zitten ook hartelijk bedankt.
De mevrouw die wél haar auto aan de kant zette en me overeind hielp wordt bij deze wel oprecht bedankt.
Zo. En nu eerst koffie.
quote:
sorriequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef WheeleE het volgende:
Krijg de vliegende vinketering, achterlijke kutautomobiliste meet je kutauto!Volgende keer beter uit je doppen kijken naar het zebrapad als je rücksichlos de bocht om zeilt! Door jou moest ik in de ankers, bleef ik hangen achter een steenrandje en ging ik op mn bek.
Alle automobilisten die op 10 meter afstand lekker onschuldig in hun auto bleven zitten ook hartelijk bedankt.
De mevrouw die wél haar auto aan de kant zette en me overeind hielp wordt bij deze wel oprecht bedankt.
Zo. En nu eerst koffie.
heheh.. met je jurk aan en je pruik op??quote:
Ik mistte de 'e'quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. met je jurk aan en je pruik op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |