Vandaar dat het ook een vraagprijs isquote:
In principe welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef kahlie het volgende:
Tja, het bed is leuk, maar ik heb al een vrij nieuw matras en betere bedbodems...
Zou je het bed ook los willen verkopen, als er verder weinig interesse is?
Dan zou ik graag willen weten hoe hij verstevigd is. Ik zie een balk lopen van links naar rechts en er zit er ook een middenbalk bij zo te zien. Hoe stevig is dat? Zelf ben ik niet zo zwaar, maar partner op dit moment helaas nog wel.quote:
Ik zal morgen wel even een foto maken zonder matras+bedbodem, dan kan je het goed zien. Goed?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten hoe hij verstevigd is. Ik zie een balk lopen van links naar rechts en er zit er ook een middenbalk bij zo te zien. Hoe stevig is dat? Zelf ben ik niet zo zwaar, maar partner op dit moment helaas nog wel.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even een foto maken zonder matras+bedbodem, dan kan je het goed zien. Goed?
quote:
Hij kan inderdaad uit elkaar. De lange "balken" zijn natuurlijk wel 2 meter lang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef kahlie het volgende:
Dank je wel voor de foto's! Ziet er goed uit. Nou moet ik alleen overleggen met partner en die is zondag voor een week naar Canada vertrokken (werk). Het gaat mij namelijk nu om het vervoer (gaat dat passen in zijn auto!). In de mijne namelijk niet. En ik woon in principe om de hoek (Delft), maarruh, lopen met een bed is toch best vervelend
Je zei dat hij uit elkaar kon, dus dat is prima. Maar ik wil toch graag vervoer geregeld hebben voordat ik een bod doe.
Had nog niet gereageerd. Vriendlief kwam zaterdag terug uit Canada, maar die was zo flauw van de jetlag, dat ik nog niets heb overlegd, want dat gaag zo onhandig als je partner slaapt en slaapt en slaapt... Hoop vanavond te bespreken wat wel en niet in de auto zou passen.quote:
Doe rustig aanquote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Had nog niet gereageerd. Vriendlief kwam zaterdag terug uit Canada, maar die was zo flauw van de jetlag, dat ik nog niets heb overlegd, want dat gaag zo onhandig als je partner slaapt en slaapt en slaapt... Hoop vanavond te bespreken wat wel en niet in de auto zou passen.
Wij hebben overleg gepleegd en hij denkt dat het wel past in zijn auto, misschien wel 2x rijden. Ik heb dus alleen interesse dan in het bed zelf (geen matras of lattenbodems), wat zou je er dan ongeveer voor willen hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Doe rustig aanHet bed loopt niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |