Kerst op Afstand was 550 woorden, dus het verschil is iets kleinerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Beardy het volgende:
Kerst op afstand; 500 woorden. Valentijn verrassing; 600 woorden. Da's 20 % inflatie!
Je inzending is het inzendingentopic geplaatst!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Zojuist mijn inzending opgestuurd (541 woorden)
Ik vraag me af wat jullie ervan vinden; Fok is toch meestal wel een bijzondere doelgroep
Nee, de titel tellen we niet mee bij het aantal woorden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Telt de titel bij het aantal woorden?![]()
Ik heb mijn verhaal van 740 woorden ingekort naar 603, inclusief de titel, 600 zonder titel, en het lukt me niet er nog meer uit te knippen
Ja hoor, dat afgezaagde, voorspelbare stuk zeker. Ik wist na de eerste paar zinnen al hoe het einde zou zijn. Ik heb tot dusver nog NIETS gelezen dat in de buurt van mijn fantastische stuk komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef Beardy het volgende:
en wat mij betreft moet SLUIT JE OGEN winnen![]()
Hahaha laat me niet lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef GVRuud het volgende:
En onder de indruk van het niveau van de ingezonden stukken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Mainport het volgende:
[..]Ik heb tot dusver nog NIETS gelezen dat in de buurt van mijn fantastische stuk komt
quote:Een goed paard springt niet hoger dan nodig is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Alle inzendingen die gisterenavond en vandaag zijn binnengekomen, zijn geplaatst. Wat de komende 3 uur nog binnenkomt, wordt of vanavond of anders morgen geplaatst.
"Pasta op tafel" was de laatste inzending dus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:46 schreef DaMart het volgende:
De inzendtermijn is gesloten en de jury gaat de komende dagen alle verhalen beoordelen.
Ja, dat is de laatste die we hebben ontvangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
[..]
"Pasta op tafel" was de laatste inzending dus?
Spannendquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
De uitslag wordt toch morgenavond, zoals het oorspronkelijk gepland was, bekendgemaakt. Alleen verwacht ik niet dat dat dan voor 21:00 uur kan gebeuren.
Niet voor 21:00quote:
In groep acht van mijn basisschool hadden we een keer een voorleeswedstrijd. Iedereen uit onze klas moest, verdeeld over een paar weken, een stuk uit een boek voorlezen waar de musical van hetzelfde jaar op gebaseerd zou worden. De winnaar van die voorleeswedstrijd had dan de eer om tijdens de uitvoering van die musical de rol van alwetende verteller te vervullen. Natuurlijk was dat een hele grote eer. Het was iedereen gelijk duidelijk dat het tussen mij en Sophie zou gaan, omdat wij nu eenmaal de beste voorlezers van de hele klas waren.quote:
Ik had wel verwacht dat jij zou winnen eigenlijk.quote:
Dit verhaal, dat 14 woorden langer is dan mijn verhaal, verdient de eerste prijsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef JAM het volgende:
[..]
In groep acht van mijn basisschool hadden we een keer een voorleeswedstrijd. Iedereen uit onze klas moest, verdeeld over een paar weken, een stuk uit een boek voorlezen waar de musical van hetzelfde jaar op gebaseerd zou worden. De winnaar van die voorleeswedstrijd had dan de eer om tijdens de uitvoering van die musical de rol van alwetende verteller te vervullen. Natuurlijk was dat een hele grote eer. Het was iedereen gelijk duidelijk dat het tussen mij en Sophie zou gaan, omdat wij nu eenmaal de beste voorlezers van de hele klas waren.
Om te de winnaar te bepalen werd er zowaar gestemd. Na de voorleesbeurt van jongetje A of meisje B moesten de andere klasleden hem of haar een aantal punten tussen de één en tien toebedelen. Degene die aan het einde van de rit, als iedereen zijn stukje had voorgelezen, de meeste punten had bijeengesprokkeld werd de winnaar. Ik gaf vrijwel iedereen een vijf, zo nu en dan een zesje, omdat de meeste van mijn medeklasgenootjes er nu eenmaal helemaal niets van bakten. Het liefst had ik ze allemaal een één gegeven, maar omdat ik niet volledig op mijn achterhoofd gevallen was en inzag dat mij dat ook weleens punten kon gaan schelen was ik nog mild. Sophie gaf vrijwel iedereen een negen of tien en zie; jelui begrijpt het al, zij won de wedstrijd met afstand. 'Wat een huichelachtige hoer,' dacht ik, omdat Sophie net zo goed als ik begreep dat die medeklasgenootjes van ons er werkelijk geen kaas van hadden gegeten.
Moraal van het verhaal; geheime verkiezingen zijn werkelijk een grote verworvenheid/met azijn pissen, zeker achteraf, snijd je jezelf alleen maar in de vingers, lieve Mainport. Ik zou maar wat blij zijn met die derde prijs, hoewel als ik dat daadwerkelijk de moeite zou hebben gevonden zelf ook wel een verhaaltje in zou hebben gediend.
Ik wens je al het geluk in je schrijverscarrière, Mainport! Toegegeven, je schrijft soms leuke dingen. Vraag jezelf alleen af of dit wel het juiste podium is. Wanneer je hier, op dit podium, waar je eigenlijk geen reet te zoeken hebt, tóch nog een prijsje in de wacht weet te slepen, nou; da's toch een prestatie. Dat toont vakmanschap. Goed zo, doe je best!
Je grootste fan,
JAM.
En wie zaten er allemaal in de jury?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
Op verzoek, de punten die de verhalen hebben gekregen. Maximaal konden 80 punten per verhaal worden verdiend.
1 Sluit je ogen 63
2 De verrassing van mijn vader 62
2 Bioscoop 62
4 Verrassing voor mijn lieverd. 60
5 Spiegelliefde 57
6 Pili kwam terug 56
7 Valentinus Verrassing 55
8 Pasta op tafel 53
9 Een man met karakter 52
9 Verrassing 52
11 Galgenmaal 45
12 Verrassing (2) 43
Inderdaad, ik heb er een paar vriendinnen heel blij mee kunnen makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Chanty het volgende:
Prijs is binnen! Complimenten voor de snelle levering
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Chanty het volgende:
Prijs is binnen! Complimenten voor de snelle levering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |