Ja hoor, dat afgezaagde, voorspelbare stuk zeker. Ik wist na de eerste paar zinnen al hoe het einde zou zijn. Ik heb tot dusver nog NIETS gelezen dat in de buurt van mijn fantastische stuk komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef Beardy het volgende:
en wat mij betreft moet SLUIT JE OGEN winnen![]()
Hahaha laat me niet lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef GVRuud het volgende:
En onder de indruk van het niveau van de ingezonden stukken.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Mainport het volgende:
[..]Ik heb tot dusver nog NIETS gelezen dat in de buurt van mijn fantastische stuk komt
quote:Een goed paard springt niet hoger dan nodig is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Alle inzendingen die gisterenavond en vandaag zijn binnengekomen, zijn geplaatst. Wat de komende 3 uur nog binnenkomt, wordt of vanavond of anders morgen geplaatst.
"Pasta op tafel" was de laatste inzending dus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:46 schreef DaMart het volgende:
De inzendtermijn is gesloten en de jury gaat de komende dagen alle verhalen beoordelen.
Ja, dat is de laatste die we hebben ontvangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
[..]
"Pasta op tafel" was de laatste inzending dus?
Spannendquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
De uitslag wordt toch morgenavond, zoals het oorspronkelijk gepland was, bekendgemaakt. Alleen verwacht ik niet dat dat dan voor 21:00 uur kan gebeuren.
Niet voor 21:00quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |